گیوا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فن بیان و آیین سخنوری
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
چه کسی پنیر مرا جابجا کرد (پدیده جهانی  و پرفروش‌ترین کتاب دنیا)

فن بیان و آیین سخنوری

  • 49,000 تومان

یکی از توانایی‌های ضروری برای برقراری ارتباط در دنیای امروز مهارت در سخنوری است. در حقیقت، تسلط بر این هنر می‌تواند به شما در بهبود روابط شخصی و کاری کمک کند. شما اگر در این زمینه موفق عمل کنید، این توانایی را به دست می‌آورید که بسیاری از مشکلات خود را رفع کنید. با این اوصاف، یادگیری مهارت‌های لازم برای این توانایی ارزشمند بسیار مهم و ضروری است و نعمت نعمتی در کتاب فن بیان و آیین سخنوری تلاش می‌کند تا به شما در کنکاش این هنر یاری برساند. این کتاب راهنمای کوچکی است که بدون اضافه‌گویی شما را به مقصد می‌رساند و سخن اصلی را می‌گوید. زبان و ادبیات نعمت نعمتی در این کتاب بسیار ساده و قابل فهم است و شما به راحتی می‌توانید به گفته‌های آن عمل کنید. در کتاب فن بیان و آیین سخنوری نکته‌های جالبی در خصوص چگونگی پرورش صدا، لحن، ریتم صدا، تنفس صحیح و... وجود دارد.

کریپتو تریدینگ حرفه‌ای (گذران زندگی از طریق ترید با راهبردهای آزموده شده ابزارها و تکنیک‌های مدیریت ریسک)

  • 119,000 تومان

چند سال پیش با ورود ارز رمزنگاری شدهء زیرگونه کاملا جدیدی از تجار (بازرگانان رمزنگاری) در بازار ظاهر شد. به‌طور کلیء معاملات ارزهای رمزنگاری تفاوت چندانی با معاملات معمول ندارد. اصل اساسی یکسان است: «خرید کمء فروش زیاد»ء صرف نظر از اینکه شما چه محصولی دارید - سهام - روغن - طلا یا ارز رمزنگاری شده - این اصلء بدون تغییر باقی می‌ماند. بنابراینء این معامله‌گران رمزآلود «مرموز» چه کسانی هستند و شما برای تسلط بر این حرفه به چه چیزهایی نیاز دارید؟

چه کسی پنیر مرا جابجا کرد (پدیده جهانی و پرفروش‌ترین کتاب دنیا)

  • 23,000 تومان

در این داستان، چهار شخصیت خیالی ترسیم شده است. موش ها:‹اسنیف› و ‹اسکوری› و آدم کوچولوها:‹هم› و ‹ها›. این چهار شخصیت، قسمت‌های ساده و پیچیده درون ما را بدون توجه به سن، جنس، نژاد یا ملیت نشان می‌دهند. گاهی ممکن است مثل اسنیف عمل کنیم که تغییرات را بو می‌کشد و متوجه آن است، یا مثل اسکوری که سریعا وارد عمل شده و تعلل نمی‌کند، یا گاه مانند هم می‌شویم که با انکار تغییرات در مقابل‌شان می‌ایستد؛ چرا که می‌ترسد به طرف چیزی بدتر کشیده شود، یا مثل هاو که فرا می‌گیرد و وقتی شرایط، او را به طرف چیزی بهتر می‌کشاند، خود را با آن تغییر وفق دهد.

صفحه‌ی 1