کلک زرین


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قوانین کاریزما (جذبه روحی کسب نهایت موفقیت با تاثیرگذاری و جذب افراد و نفوذ در آنها)
ثروتمندترین مرد بابل
  • 56,000 تومان
  • با تخفیف: 56,000 تومان
فرار از مارپیچ مسیر رهایی
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
زبان بدن در کسب و کار (کنترل گفتگو جلب توجه مخاطب و انتقال پیام درست بدون گفتن حتی 1 کلمه)
42 اصل بازاریابی
  • 8,500 تومان
  • با تخفیف: 8,500 تومان

زیرک باش و فکرت را به کار بینداز (چگونه می‌توان مانند موفق‌ترین و پردرآمدترین افراد هر زمینه اندیشید و رفتار کرد)

  • 42,000 تومان

ابر رایانه ذهن شما آنچنان قدرتمند است که اگر صد بار دیگر به دنیا آمده و زندگی کنید نمی‌توانید به‌طور کامل استعدادها و توانایی‌های خود را بروز دهید. در این کتاب راه‌های آسان، عملی و اثبات‌شده‌ای را برای یهره‌برداری هرچه بیشتر از استعدادها و توانایی‌های طبیعی ذهن به شما معرفی می‌کنیم. لازم نیست بیشتر از آنچه هستید و یا فردی متفاوت باشید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که از تمامی توانایی‌های خود بهره بگیرید و هرچه بیشتر از توانایی‌های ذهنی خود پرده بردارید.

نقطه تعادل خود را پیدا کن (اولویت‌هایت را مشخص نما زندگی‌ات را آسان کن و موفقیت‌های بیشتری به‌دست آور)

  • 25,000 تومان

همه ما با توجه به ارزش‌ها، دیدگاه‌ها، اهداف و مقاصد خاص خود منحصر به فردیم. هر یک از ما شیوه‌ای خاص برای رسیدن به تعادل دارد. هر انسان با به کار انداختن نقطه تعادل منحصر به فرد خود، به تعادلی درست دست می‌یابد. به وسیله همین نقطه تعادل است که می‌توانید با بالاترین میزان وضوح، تعهد، قدرت و اطمینان به اهداف شخصی و حرفه‌ای‌تان دست یابید.

قوانین کاریزما (جذبه روحی کسب نهایت موفقیت با تاثیرگذاری و جذب افراد و نفوذ در آنها)

  • 65,000 تومان

این کتاب به شما کمک می‌کند بر هنر و علم کاریزما تسلط پیدا کنید. هر فصل یکی از 30 مهارت اساسی یا ویژگی‌های لازم برای تسلط یافتن بر کاریزما را مورد بررسی قرار می‌دهد.

ثروتمندترین مرد بابل

  • 56,000 تومان

شاید تاکنون این سوال را از خود پرسیده باشید که چرا برخی افرادی که سخت و مداوم کار می‌کنند در فقر و تنگنای مالی به سر می‌برند و افراد دیگر با کار کمتر، ثروتمندتر هستند؟ چه عواملی علت مشکلات مالی هستند؟ راهکار عملی برای حل مشکلات مالی را در کجا می‌توان پیدا کرد؟ کتاب «ثروتمندترین مرد بابل» اثر جورج کلاسون کتابی است که تقریبا یک قرن است که به این سوالات پاسخ داده است. به نظر باور نکردنی می‌رسد که نزدیک یک‌صد سال نسخه‌ای برای حل مشکلات مالی در دسترس همگان است و باز هم افراد بسیاری با مسائل مالی دست به گریبان هستند.

باور کن تا به دست آوری (بر تردیدهایت غلبه کن گذشته‌ها را دور بریز و تمامی استعدادهایت را شکوفا کن)

  • 50,000 تومان

با مطالعه صفحات این کتاب یاد می‌گیرید چگونه موانع پنهانی را که مانع پیشرفت شما می‌شوند، تشخیص دهید. یاد می‌گیرید چگونه ذخایر عظیم انرژی، اشتیاق و آرزوهایتان را در جهت رسیدن به خواسته‌های خود آزاد کنید. شما با عقاید و بینش‌های اثبات‌شده‌ای آشنا می‌شوید که شاید زندگی‌تان را متحول کند.

چگونه مانند بچه‌ها مذاکره کنیم (هیولای کوچک درون خود را آزاد کنید تا به هر چیزی که می‌خواهید برسید)

  • 11,000 تومان

در این کتاب درباره چیزهای مختلفی صحبت شده است که شما می‌توانید با انجام آنها دیدگاه کودکانه خود را به دنیا گسترش دهید و در نتیجه مهارت‌های مذاکره شما افزایش یابد. دیدن دنیا با نگاه‌های نو ، دیدن چیزهای نو یک جنبه حیاتی دانستن شیوه مذاکره کودکان است. وقتی در زندگی به مشکل بزرگی بر می‌خورید و می‌توانید با هزاران راه در بروید. انرژی و استراتژی‌های زیادی ذخیره کرده‌اید و این فکر را دارید که حتی اگر ببازید هنوز می‌توانید با ایده‌های نو و بهتر برگردید و قدرت واقعی‌تان را نشان دهید، و این شیوه مذاکره بچه‌ها است.

فرار از مارپیچ مسیر رهایی

  • 18,000 تومان

نامه ای به توموری که در من است سلام تومور من تو رو دوست دارم . قبل از این از تو می‌ترسیدم و با تو سر جنگ داشتم و می‌خواستم شکستت بدهم ... ولی نگاهی به عقایدم کردم تا بفهمم آیا عقاید من بیشتر در مورد چیزهایی‌ست که دوست دارم یا چیزهایی که از آن‌ها می‌ترسم . خب مسلما بیشتر آن‌ها درباره چیزهایی بود که از آن‌ها می‌ترسیدم . و حالا عاشق اینم که یاد گرفته ام چطور تو را دوست داشته باشم که به نظر خودم فکر بسیار خوبی بود . این مسئله چقدر زندگی من را غنی‌تر کرد . چون حالا که می‌دانم بیمار هستم و به زودی خواهم مرد ، احساس قدرشناسی بیشتری می‌کنم دیگران را بیشتر دوست دارم به خانواده و دوستانم نزدیک‌تر شده ام و معنویت در زندگی‌ام بسیار زیاد شده است . پس از تو متشکرم . متشکرم . متشکرم دکتر اسپنسر جانسون

زبان بدن در کسب و کار (کنترل گفتگو جلب توجه مخاطب و انتقال پیام درست بدون گفتن حتی 1 کلمه)

  • 38,000 تومان

اگر می‌خواهید در ارتباطاتی از قبیل سخنرانی، جلسات گروهی، مصاحبه و نقد، گفتگوهای دو نفره، گپ‌های دوستانه، و حتی حضور در رسانه‌ها جلب اعتماد کنید و برای همه سودمند باشید (همه به ویژه خودتان)، می‌توانید همین الان با کسب مهارت‌های فیزیکی که در این کتاب شرح داده شده است، یادگیری یک سیستم جدید و قدرتمند را آغاز کنید که شما را از جمع عامه جدا می‌کند و کمکتان می‌نماید تا ارتباطات خود را با اعتماد به نفس کامل‌ برقرار کنید.

42 اصل بازاریابی

  • 8,500 تومان

دیدگاه‌های لورا در کتاب چهل و دو قاعده بازاریابی بسیار مفید هستند. زبان کتاب ساده و مطالعه آن لذت‌بخش است. این کتاب بسیاری از مسائلی را که ما بازاریابان به شکل ناخودآگاه آنها را می‌دانیم، اما در تراکم کارهای روزمره آنها را فراموش می‌کنیم. این چهل و دو قاعده توصیه‌های مفید و یادآوری‌های ارزشمندی هستند که هر بازاریابی باید هر از گاهی بشنود. این قواعد به صراحت و اختصار بیان شده‌اند و مطالعه آنها لذت‌بخش است. اگر شما بازاریاب هستید به این کتاب نیاز دارید.

صفحه‌ی 1