کراسه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تا خداحافظی خیلی مانده
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
مجلا
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
سفر شهرزاد (فرهنگ‌های گوناگون حرمسراهای گوناگون)
زندگی خصوصی 1 سرآشپز
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان

تا خداحافظی خیلی مانده

  • 220,000 تومان

گاهی دوراهی‌ها آن‌قدر سخت و نفس‌گیرند که به هر راهی بروی باخته‌ای همان‌طور که هر راهی را برگزینی برنده‌ای. اما بر سر یکی از این دوراهی‌های جان‌فرسا مانده است. یکی ماندن در نقش مادری دلسوز و مسئولیت‌پذیر که جز فرزندش دغدغه‌ای ندارد و دیگری تلاش و ازخودگذشتن در راه هدفی که رسیدن به آن از کودکی به او محول شده.

مجلا

  • 150,000 تومان

مجلا یکی از هزاران زنی‌ست که در هزارتوی پیچیده‌ی جوامع سنتی و مرد‌سالار قدم در مسیری می‌گذارد که تمام زنان خوب جامعه‌ی او نهاده‌اند و بر سرنوشتی گردن می‌نهد که تنها گزینه‌ی پیش روی اوست. این اثر در ظاهر رمانی‌ست بر اساس سرگذشت زنی به نام مجلا که در ترکیه‌ی سال‌های گذشته، عمر می‌گذارند، اما نازان بکیر اوغلو نویسنده‌ی شصت‌و‌چهار‌ساله‌ی کتاب، هنرمندانه در لایه‌های زیرین این رمان شیرین و خواندنی به سیر تحولات اجتماعی و سیاسی و اقتصادی ترکیه در یک قرن اخیر می‌پردازد. نکته‌ی حائز اهمیت در این اثر قرابت فرهنگی، عرفی و مذهبی بین دو کشور ایران و ترکیه است که موجب می‌شود خواننده‌ی ایرانی به‌راحتی در صورت بسیاری از زنان اطراف خود تصویر مجلای داستان را بیابد.

سفر شهرزاد (فرهنگ‌های گوناگون حرمسراهای گوناگون)

  • 86,000 تومان

فاطمه مرنیسی جامعه‌شناس و فمینیست مراکشی‌ست که توانسته با آثار خود که از سوی اهالی کتبا در سراسر جهان «سحرآمیز»، «پر نقش و نگاری» و «در خور ملاحظه» محسوب شود، بر زندگی زنان در خاورمیانه نور بتاباند. مرنیسی در کتاب «سفر شهرزاد» تجربه‌های منحصربه‌فردش را، در باب جایگاه زن مراکشی آزاد و مستقلی نگاشته که با عجایب و تخطی‌های غیرمنتظره فرهنگ غرب روبه‌رو می‌شود. مرنیسی در این زندگی‌نامه خودنوشت با پاک‌نظری و فراتخیل خیره‌کننده، ناداستانی پر شاخ و برگ و سرشار از نکته‌سنجی ارائه می‌دهد و آنچه را در سفر به غرب دیده بازگو و تفسیر می‌کند و همین‌طور یافته‌های غافلگیرکننده خود درباره وضعیت زنان و نگرش به آن‌ها در کل جهان را در روایتی عمیقا اثرگذار، آمیخته با نوعی کنایه مطبوع و زیرکانه دلپذیر با خواننده به اشتراک می‌گذارد.

زندگی خصوصی 1 سرآشپز

  • 95,000 تومان

شما یک رمان خوشمزه دست گرفته‌اید. رمانی به قدر پوره سیب‌زمینی روح‌نواز و لطیف و به قدر پیتزای سیر و استیک راضی‌کننده و دلچسب. مگر می‌شود داستان طلاق این‌قدر سرگرم‌کننده و خنده‌دار باشد و در آن از خیانت و انتقام گرفته تا گروه‌درمانی و آشپزی هم حرف زده شود؟ این کتاب پر است از اتفاقات غیرمنتظره و اجتناب‌پذیر که منجر به تلخ ترین اتفاق زندگی نویسنده است.

صفحه‌ی 1