کتابسرای نیک


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ایده‌های بزرگ از تاریخ برای تو (مقدمه‌ای بر تاریخ برای نوجوانان)
  • همراه با تخفیف
احساس من (چگونه احساساتمان را بشناسیم)
  • همراه با تخفیف
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 110,500 تومان
3 سیب از آسمان افتاد
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان

ایده‌های بزرگ از تاریخ برای تو (مقدمه‌ای بر تاریخ برای نوجوانان)

  • 185,000 تومان

این کتاب داستانی عظیم از اتفاقاتی است که در طول زمان رخ داده و به شیوه‌ای شخصی و سازنده با ذهن در حال رشد نوجوان صحبت می‌کند. دایناسورها یا مصریان باستان،‌ جنگجویان آزتک یا متفکران روشنگری قرن هجدهم،‌ چه چیزی ممکن است به ما بگویند که امروز شنیدن آن جالب و مفید باشد؟ بینش‌هایی که نیاز داریم در زمان و مکان پراکنده و منتظر کشف شدن هستند. این کتاب همچنین به آینده نگاه می‌کند و از خواننده می‌خواهد دنیایی را تصور کند که دوست دارد در آن زندگی کند. آنها از خودشناسی چه چیزی می‌توانند یاد بگیرند؟ چگونه می‌توانند رشد کنند و جایگاه خود را در تاریخ ایجاد کنند؟ این کتاب یک مقدمه متفکرانه و الهام‌بخش به دنیای اطراف ماست که کودک را تشویق می‌کند تا در طول تاریخ با خود و دیگران درگیر شود و ارتباط برقرار کند. این کتاب تاریخ را برای بچه‌ها جذاب و آنها را درگیر می‌کند و راهی جذاب برای ایجاد گفتگو بین بزرگسالان و بچه‌ها در مورد افکار و احساسات پیش پا می‌گذارد.

احساس من (چگونه احساساتمان را بشناسیم)

  • 130,000 تومان

درک احساسات و توضیح دادنشان می‌تواند کار پیچیده‌ای باشد. کتاب حاضر به کودکان کمک می‌کند احساساتشان را درک کنند و بتوانند از کلمات مناسب برای صحبت کردن در موردشان استفاده کنند. در نتیجه توانایی مدیریت عواطف در کودکان بالا می‌رود. کتاب حاضر با استفاده از تصاویری زیبا، کودکان را درگیر موضوع می‌کند و در اولین مراحل خودشناسی همراه آنها است. این کتاب توانایی به اشتراک گذاشتن احساسات، تفکرات پرسش‌ها و ایده‌‌ها را در کودکان شکل می‌دهد.

3 سیب از آسمان افتاد

  • 195,000 تومان

کتاب پیش‌رو داستان بلند و افسانه‌واری است از زندگی مردم یک روستای کوهستانی در ارمنستان. هر کدام از ساکنان اندک این روستای عجیب سرگذشتی خاص و حیرت‌انگیز دارد. خود روستا هم از حوادثی بسیار سخت و سنگین جان سالم به در برده است، وقایعی که گاه کاملا واقعی‌اند و گاه به افسانه‌های پریان می‌مانند. به سادگی می‌توان رد پای کتاب محبوب نویسنده یعنی صد سال تنهایی و همچنین رئالیسم جادویی، شیوه مشهور گابریل گارسیا مارکز، را در این اثر دید. در این رمان تمام اتفاقات، چه واقعی و چه افسانه‌ای، به هم پیوسته‌اند و بر هم اثر می‌گذارند. انسان با مرگ تمام نمی‌شود و هنوز می‌تواند باشد. شخصیت‌های افسانه‌ای و ارواح در گذشتگان به صحنه می‌آیند و مسیر زندگی باقی شخصیت‌ها را تغییر می‌دهند. افسانه، نشانه و جادو عناصر مهمی است که نویسنده با مهارت تمام و در بافت زندگی روزمره روستایی به کار گرفته است و با کمک آنها توانسته دنیایی خاص خلق کند. این دنیا با ما بیگانه نیست و هر اتفاق خارق‌العاده‌ای که در آن بیفتد به سادگی خواهیم پذیرفت، گویی همانی است که باید باشد. نقش زنان در داستان بسیار پررنگ است و می‌توان گفت بار بخش افسانه‌وار و خیال‌انگیز داستان بر عهده آنهاست. زنانی که نسل در نسل در آبادی ده سهم داشته‌اند، مردانش را نجات داده‌اند و مادران را حفظ کرده‌اند.

صفحه‌ی 1