کتاب پرنده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مجموعه نوزاد باهوش من (مهارت‌های یادگیری نوزاد 9 تا 12 ماهه)
مجموعه نوزاد باهوش من (مهارت‌های یادگیری نوزاد 6 تا 9 ماهه)
مجموعه نوزاد باهوش من (مهارت‌های یادگیری نوزاد 3 تا 6 ماهه)
مجموعه نوزاد باهوش من (مهارت‌های یادگیری نوزاد صفر تا 3 ماهه)
توانایی و استعدادهای کودک 4 ساله
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان
توانایی و استعدادهای کودک 3 ساله
  • 19,500 تومان
  • با تخفیف: 19,500 تومان
توانایی و استعدادهای کودک 2 ساله (کودک باهوش من 6)

مجموعه نوزاد باهوش من (مهارت‌های یادگیری نوزاد 9 تا 12 ماهه)

  • 100,000 تومان

در سه ماهه آخر، با افزایش توانایی‌های حرکتی، نوزاد تحرک و جنب‌وجوش زیادی پیدا می‌کند. تجربه‌های دیداری‌اش از محیط اطراف افزایش می‌یابد و به محیطش با دقت بیش‌تری نگاه می‌کند. بازی‌های این مجموعه با توجه به رشد ذهنی، دیداری و حرکتی کودک، با تصاویر رنگی متنوع و مفاهیم جدید همراه‌اند. این بازی‌ها علاوه بر تقویت هوش دیداری و پرورش مهارت‌های شنیداری با برخی از فعالیت‌های حرکتی مانند اشاره کردن، نشان دادن یا لمس کردن همراهند.

مجموعه نوزاد باهوش من (مهارت‌های یادگیری نوزاد 6 تا 9 ماهه)

  • 100,000 تومان

با افزایش توانایی تمرکز، درک عمق و رنگ‌بینی، نوزاد وارد دوره جدیدی از آموزش‌های دیداری وشنیداری می‌شود. در این مجموعه، کودک با شکل‌های بسیار متنوع و رنگ‌های اصلی آشنا می‌شود. علاوه بر شکل‌های پیچیده و ترکیب‌های رنگی مختلف، زمان آن فرا رسیده که از طریق تصاویر، با برخی از مفاهیم ساده آشنا شوند. بنابراین در این کتاب‌ها ساده‌ترین مفاهیم در قالب تصاویر و شکل‌های رنگی آموزش داده شده‌اند. نشان دادن تصاویر به کودک همراه با توضیحات مربوط به آن، که در راهنمای کتاب آمده است، علاوه بر تقویت هوش دیداری باعث پرورش مهارت‌های شنیداری نوزاد می‌شود.

مجموعه نوزاد باهوش من (مهارت‌های یادگیری نوزاد 3 تا 6 ماهه)

  • 100,000 تومان

نوزاد پس از آشنایی با شکل‌های ساده سیاه و سفید و طبقه‌بندی ذهنی آنها در ماه‌های قبل، آماده شده است تا تجربه‌های دیداری جدیدی داشته باشد. حالا که دیدش وضوح بیش‌تری پیدا کرده، می‌تواند به جزئیات و رنگ تصاویر دقت کند. در این مجموعه نوزاد با تصاویری که جزئیات و الگوهای پیچیده‌تری دارند آشنا می‌شود و تجربه‌های دیداری جدیدی کسب می‌کند. همچنین می‌تواند برای مدت بیش‌تری روی قسمت‌هایی از تصاویر که با رنگ قرمز متمایز شده‌اند تمرکز و دقت کند.

مجموعه نوزاد باهوش من (مهارت‌های یادگیری نوزاد صفر تا 3 ماهه)

  • 100,000 تومان

نوزاد پس از تولد، با شکل‌ها، تصاویر و صداهای مختلفی در محیط اطرافش روبه‌رو می‌شود که بسیاری از آنها برایش مبهم و غیرقابل درک هستند. این مجموعه با استفاده از ساده‌ترین تصاویر و کاربرد شیوه‌های علمی، کمک می‌کند تا کودک با شکل‌های ساده آشنا شود و آنها را در ذهنش طبقه‌بندی کند. این کار علاوه بر افزایش توجه باعث می‌شود تا نوزاد با محیط اطرافش بهتر ارتباط برقرار کند و درک بهتری از آنچه می‌بیند داشته باشد و با نگاه به تصاویر سیاه وسفید برای مدت کوتاهی، تمرکز و آرامش ذهنی را تجربه کند.

توانایی و استعدادهای کودک 4 ساله

  • 10,000 تومان

کودک چهار ساله یعنی کودکی که چهار سال اول زندگی‌اش را پشت سر گذاشته و وارد پنجمین سال زندگی شده است. همه کودکان چهار ساله، توانایی و مهارت‌های یکسانی ندارند و به دلیل تفاوت‌های فردی، مهارت و توانایی‌های آنها در تمام زمینه‌ها، می‌تواند چند ماه زودتر یا دیرتر صورت پذیرد. در این کتاب سعی شده مهم‌ترین مطالبی که والدین و مربیان به آن نیاز دارند، به زبانی ساده بیان شود. این مطالب از سویی معیاری است تا والدین بدانند کودک چهار ساله‌شان در این محدوده سنی چه مهارت‌هایی را باید کسب کند و تمرین‌های مناسب هر مهارت را با او انجام دهند و از سوی دیگر می‌تواند به عنوان وسیله‌ای برای ارزیابی رشد طبیعی کودک قرار گیرد.

توانایی و استعدادهای کودک 3 ساله

  • 19,500 تومان

کودک سه ساله یعنی کودکی که سه سال اول زندگی‌اش را پشت سر گذاشته و وارد چهارمین سال زندگی شده است. همه کودکان سه ساله، توانایی و مهارت‌های یکسانی ندارند و به دلیل تفاوت‌های فردی، مهارت و توانایی‌های آنها در تمام زمینه‌ها، می‌تواند چند ماه زودتر یا دیرتر صورت پذیرد. در این کتاب سعی شده مهم‌ترین مطالبی که والدین و مربیان به آن نیاز دارند، به زبانی ساده بیان شود. این مطالب از سویی معیاری است تا والدین بدانند کودک سه ساله‌شان در این محدوده سنی چه مهارت‌هایی را باید کسب کند و تمرین‌های مناسب هر مهارت را با او انجام دهند و از سوی دیگر می‌تواند به عنوان وسیله‌ای برای ارزیابی رشد طبیعی کودک قرار گیرد.

توانایی و استعدادهای کودک 2 ساله (کودک باهوش من 6)

  • 10,000 تومان

کودک 2 ساله یعنی کودکی که دو سال اول زندگی‌اش را پشت سر گذاشته و وارد سومین سال زندگی شده است. همه کودکان دو ساله، توانایی و مهارت‌های یکسانی ندارند و به دلیل تفاوت‌های فردی، مهارت و توانایی‌هایی آنها در تمام زمینه‌ها، می‌تواند چند ماه زودتر یا دیرتر صورت پذیرد. در این کتاب سعی شده مهم‌ترین مطالبی که والدین و مربیان نیاز دارند، به زبانی ساده بیان شود. این مطالب از سویی معیاری است تا والدین بدانند کودک دو ساله‌شان در این محدوده سنی چه مهارت‌هایی را باید کسب کند و تمرین‌های مناسب هر مهارت را با او انجام دهند و از سوی دیگر می‌تواند به عنوان وسیله‌ای برای ارزیابی رشد طبیعی کودک قرار گیرد.

صفحه‌ی 1