کاسپین دانش


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
معامله‌گر منضبط (پرورش ذهن برای موفقیت در بازار)
خلق مدل کسب و کار
  • 275,000 تومان
  • با تخفیف: 275,000 تومان
تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه
  • 290,000 تومان
  • با تخفیف: 290,000 تومان
مسیر موفقیت در معامله‌گری (تحلیل بنیادی تکنیکال یا ذهنی)

معامله‌گر منضبط (پرورش ذهن برای موفقیت در بازار)

  • 220,000 تومان

مارک داگلاس معتقد است موفقیت در معامله، هشتاد درصد به مسائل روان‌شناختی و بیست درصد به روش و شیوه انجام کار بستگی دارد. اگر اطلاعات تکنیکال و بنیادی شما در سطح متوسط باشد و به لحاظ روان‌شناختی بر خود مسلط باشید می‌توانید درآمد کسب کنید. بر عکس، حتی اگر روش معاملاتی عالی در اختیار داشته باشید، بدون کنترل مسائل روان‌شناختی بازنده خواهید شد. آن دروگر عبوسی که سهم شما را قلع و قمع می‌کند و به همراه سود شما ناپدید می‌شود یک موجود مرموز و نامرئی نیست، بلکه خود "شما"ی ساده‌ای هستید که درست راهنمایی نشده‌اید. کتاب معامله‌گر منضبط دقیقاً همان کتابی است که باید مشغول خواندنش شوید. و چه لذتی دارد خواندن این کتاب! مارک داگلاس کتابش را با دقت و به‌صورت یک گفتگوی منطقی و جامع شکل داده است. طوری که انگار کنار دستش نشسته‌اید و او مثل یک دوست برای شما توضیح می‌دهد و قطعاً لذت خواهید برد. خوش‌شانس هستید که این فرصت را دارید تا قبل از اینکه مرتکب اشتباه بزرگی شوید در مورد خودتان به شناخت بیشتری برسید و حرفه خود را عمیق‌تر مطالعه کنید. معامله‌گرانی که برای تمرین و تفکر وقت می‌گذارند ماندگار هستند و احتمالاً ثروتمند می‌شوند.

خلق مدل کسب و کار

  • 275,000 تومان

خلق مدل کسب‌وکار، کتابی است که با دیگر کتاب‌ها فرق دارد؛ خیلی هم فرق دارد. نه کتاب مدیریت است و نه انگیزش و نه آموزش کسب‌وکار. درعین‌حال، مجموعه‌ای است از تمام این موارد. حتی اگر هیچ کسب‌وکاری راه‌اندازی نکرده باشید، کارآفرین نباشید و علاقه‌ای هم به شروع کسب‌وکار نداشته باشید، باز هم می‌توانید مطالعۀ این کتاب را آغاز کنید. کتاب خلق مدل کسب‌وکار، کتابی است که به گفتۀ نویسنده‌اش زیباست، هم زیبایی ظاهری و هم زیبایی چینش و ورود به مطالب.خواندن این کتاب باعث می‌شود لحظه به لحظه چشمانتان بازتر شود و پیرامون خود را طور دیگری ببینید. همچنین باعث می‌شود کسب‌وکار کوچک یا بزرگ، خانگی یا اداری، از یک مغازه یا کارگاه کوچک، از یک صفحه در فضای مجازی تا یک شرکت بزرگ یا هزاران کارمند را با اجزای تشکیل‌دهنده و ارتباط میان اجزا ببینید. به روابطی پی ببرید که سال‌ها در کسب‌وکار شما وجود داشته‌اند و شما آنها را می‌دیدید، اما متوجه وجودشان نمی‌شدید. این کتاب مدیریت کسب‌وکار را به یک بازی یا سفرِ شاد و مفرح تبدیل می‌کند که می‌توان از تمام لحظاتش لذت برد.

تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه

  • 290,000 تومان

این کتاب ارزشمند تاکنون معامله‌گران زیادی را با مفاهیم تحلیل تکنیکال و کاربرد آن در بازارهای آتی و سهام آشنا نموده است. در جدیدترین ویرایش این کتاب، تازه‌ترین پیشرفت‌ها در فناوری رایانه‌ای، ابزارها و شاخص‌های تکنیکال و همچنین نمودارهای شمعی با مثال‌های متنوعی پوشش داده شده است. این کتاب که براساس مطالبات دنیای مالی امروز مورد بازنگری واقع شده، برای هرکسی که علاقه‌مند به ردیابی و تحلیل رفتارهای بازار باشد، ضروری خواهد بود.

مسیر موفقیت در معامله‌گری (تحلیل بنیادی تکنیکال یا ذهنی)

  • 105,000 تومان

مارک داگلاس در این کتاب‏، مطالبی گرد‌آوری کرده است که حاصل یک عمر تحقیق و تفکر است. او برای کسانی که به معامله‌گری به چشم یک حرفه می‌نگرند‏، گوهری خلق کرده است. این کتاب به چالش‌های آغازین معامله‌گری نگاه عمیقی دارد. برای یک تازه‌کار، بزرگ‌ترین چالش یافتن راهی برای رسیدن به پول است. یک معامله‌گر هنگامی که می‌بیند نکات و توصیه‌های کارگزاران و سایر توصیه‌های خرید و فروش همیشه اثربخش نیست‏، در‌می‌یابد که یا باید سیستم معاملاتی خودش را تدوین کند یا باید آن را از دیگران اقتباس کند. بعد از آن انتظار دارد که معامله‌گری برایش آسان شود و گمان می‌کند فقط باید مراحل را یکی یکی طی کند تا دریایی از پول به سمتش سرازیر شود. در همین مرحله متوجه می‌شود که معامله‌گری یکی از سخت‌ترین و مایوس‌کننده‌ترین کارهایی است که تجربه کرده‌است. آیا معامله‌گری امری ذاتی است یا اکتسابی؟ مارک داگلاس معتقد است معامله‌گری امری اکتسابی است و لازمه‌ی آن پرورش ساختار ذهنی ویژه‌ای است. مارک داگلاس از تجربیات شخصی و دانش خود به عنوان یک معامله‌گر و مربی معامله‌گری در شیکاگو و مدرس روانشناسی معامله‌گری بهره برده است. از توصیه‌های مارک داگلاس لذت ببرید و ذهنیت یک معامله‌گر را در خودتان تقویت کنید.

صفحه‌ی 1