کاری نو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
واقعیت‌مداری (10 دلیل اشتباه ما درباره جهان چرا اوضاع بهتر از آن است که فکر می‌کنید)
هنر امکان‌پذیری (تحول زندگی شخصی و حرفه‌ای)
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
سرمایه عاطفی
  • همراه با تخفیف
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 53,100 تومان

واقعیت‌مداری (10 دلیل اشتباه ما درباره جهان چرا اوضاع بهتر از آن است که فکر می‌کنید)

  • 330,000 تومان

واقعیت‌مداری، کتابی است درباره جهان و شرایط واقعی آن. هم‌چنین کتابی است درباره شما و اینکه چرا جهان را به شکل واقعی آن نمی‌بینید. پس اگر شما، دیدن واقعیت را به ادامه زندگی در حباب پیرامونی‌تان ترجیح می‌دهید، اگر مایلید تا دیدگاه جهانی خود را تغییر دهید، اگر آمادگی آن را دارید که تفکر انتقادی را جایگزین واکنش غیرارادی خود کنید و اگر می‌خواهید شگفت‌زده شوید، خواهش می‌کنم این کتاب را مطالعه کنید.

هنر امکان‌پذیری (تحول زندگی شخصی و حرفه‌ای)

  • 220,000 تومان

کتاب هنر امکان‌پذیری با ارائه دوازده تمرین راهگشا و ارزشمند برای خلق و گسترش هر چه بیشتر خلاقیت در تمامی فعالیت‌های بشر، به‌واقع محصول یک همکاری خارق‌العاده و چشمگیر است. این کتاب، تجربیات بنجامین زاندرو رزاموند استون زاندر را به زیبایی درهم آمیخته است تا برای تحقق کامیابی و رضایتمندی حرفه‌ای و شخصی، الگوهایی نوآورانه طراحی کند. نویسندگان این کتاب با بهره‌گیری از روایت‌های دلگرم‌کننده و حکایت‌های شخصی، ما را ترغیب می‌کنند تا نگرش و دیدگاه خود را نسبت به زندگی تغییر دهیم و طرز تفکر مبتنی بر فرصت‌ها و امکا‌ن‌های جدید را با دیدگاه مبتنی بر سنجش و مقایسه جایگزین کنیم.

سرمایه عاطفی

  • 59,000 تومان

این کتاب متشکل از 5 بخش اصلی است و تمام این بخش‌ها بخش‌هایی فرعی دارند که هر کدام در چارچوب موضوعات مختلف قرار گرفتند. بخش های اصلی به منظور ساده‌تر خواندن کتاب شکل گرفته‌اند و هیچ‌کدام از یکدیگر مستقل نیستند. در حقیقت ساختار پیچیده‌ی عرصه‌های تولید ، پرداختن به هر عنصر یا ایده را به طور جداگانه امکان‌پذیر نمی‌کند. حتی در موضوعاتی که کاملا با یکدیگر متفاوت به نظر می‌رسند ، با کمی جست‌وجو می‌توان ارتباطات گره‌خورده نهفته‌ای را نمایان کرد. همان‌طور که در سطرهای بالا اشاره شد ، این کتاب برای عنصر اساسی عرصه‌های تولید یعنی انسان نوشته شده است. تمام ابزارهای فناورانه ، دستگاه‌ها ، برنامه‌های رایانه‌ای و... برای تسهیل وافزایش کیفیت زندگی انسان تولید شده است. ما باید به انسانی که این سیستم‌ها را ایجاد کرده و هنوز هم موضوع اصلی زندگی است ، به طور عمیقی بیاندیشیم. این کتاب مشارکت فروتنانه‌ای در راستای دستیابی به این هدف است. به طور خلاصه سرمایه عاطفی قصد دارد به هر موضوعی بپردازد که برای انسان در زمینه‌های تولید آشناست.

صفحه‌ی 1