نشر گاه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
غریزه حیات و چالش خوشبختی (کاوشی است در ذهن انسان خردمند)
چرا برخی پدیده‌ها گل می‌کنند (چگونه عقل سلیم ما را شکست می‌دهد)
پدران میلیون دلاری
  • 96,000 تومان
  • با تخفیف: 96,000 تومان
محبوبیت (قدرت محبوبیت در جهانی درگیر با جایگاه)
  • 118,000 تومان
  • با تخفیف: 118,000 تومان
حد و مرز تعیین کنید به آرامش برسید
  • 152,000 تومان
  • با تخفیف: 152,000 تومان
آنچه افراد از روابط خود می‌خواهند (راهکارهای 1مدیر برای ایجاد روابط)
روانشناسی اخبار جعلی (پذیرش به اشتراک‌گذاری و اصلاح اطلاعات غلط)
شیوه تفکر (شیوه تفکر برای دستیابی به توانایی‌های بالقوه)

غریزه حیات و چالش خوشبختی (کاوشی است در ذهن انسان خردمند)

  • 79,000 تومان

آرزوی همه انسان‌ها آن است که از زمان تولد تا پایان عمر، زندگی شیرین، پربار و موفقیت‌آمیزی را تجربه کرده و اهداف خود را محقق سازند. مغز هر انسان به ساختمانی می‌ماند که از بدو تولد تا زمان مرگ، معماری آن در حال بازسازی و تغییر و تحول است و قابلیت ارتقاپذیری آن برای آفرینش ذهنی خلاق به‌منظور رفتارهای مناسب‌تر برای پیشرفت فردی و اجتماعی، گنچ گم‌شده‌ای است که می‌توان به آن دست یافت و نگرش و جهان‌بینی خود را متحول نمود. فهم عمیق آنچه غرایز و رفتارهای ما را شکل می‌دهند و چالش‌هایی که برای خوشبختی با آن مواجه می‌شویم زمینه‌ای را مهیا می‌کند تا درباره خود، دیگران و جایگاه خویش در جهان هستی، با نگاهی نو بیندیشیم و در دام اشتباهات رایج گرفتار نشویم، زیرا انتخاب‌های درست، هنری آموختنی است و خودشناسی بزرگترین علم‌ها است.

چرا برخی پدیده‌ها گل می‌کنند (چگونه عقل سلیم ما را شکست می‌دهد)

  • 176,000 تومان

کتاب ”چرا برخی پدیده‌ها گل می‌کنند“ به شکلی جذاب به رشته تحریر درآمده است و منجر به بینشی سنت‌شکنانه شده است. محبوبیت این کتاب در باب چیزهای قابل فهم و چیزهای غیرقابل فهم با دیگر کتاب‌های ”ایده بزرگ“ قابل قیاس است. هر از چند گاهی، کتابی پدید می‌آید که ما را ملزم می‌کند در مورد چیزهایی که می‌دانیم و به طریقی که آنها را می‌شناسیم بازاندیشی کنیم. این کتاب در دسته این قبیل کتاب‌ها قرار می‌گیرد. زمان آن فرا رسیده است که یک جامعه‌شناس کتابی شگفت‌آور و عامه‌الفهم برای مخاطب غیرمتخصص بنویسد. این کتاب، همان کتاب شگفت‌آور است. این به چالش کشیدن هوشمندانه و شگفت‌انگیز خرد متعارف باید به موفقیتی علمی تبدیل شود.

پدران میلیون دلاری

  • 96,000 تومان

«داستان‌هایی که در این کتاب آمده‌اند این دیدگاه را به ما می‌دهند که زندگی خیلی آسان نیست و مشکلات و سختی‌های زیادی دارد. شما برای اینکه بتوانید بر مشکلات غلبه کنید باید خیلی از مسائل را یاد بگیرید. گرداندن یک کسب و کار، دقیقا مثل گرداندن زندگی خانوادگی شماست. همسر بودن، پدر بودن، رهبر بودن؛ هر روز با فراز و نشیب‌هایش یک روز جدید است. خانواده، فرزندان، یا کارمندان شما، باورتان دارند، زیرا می‌دانند شما بهترین تصمیم را می‌گیرید. آن‌ها نیاز دارند یک نفر را الگوی خود بدانند تا او در موقع بروز مشکلات به آن‌ها کمک کنند که بتوانند بر آن‌ها غلبه کنند و خودشان را با شرایط وفق دهند. این کتاب دیدگاهی به ما می‌دهد که ما، همه انسان هستیم، همه احساس داریم، همه به یک شکل هستیم و خیلی از ما راه‌های بیشتری نسبت به دیگران داریم، اما بهانه نمی‌آوریم؛ متواضع هستیم و در مقابل چالش‌ها سرمان را بالا می‌گیریم. این کتاب به من کمک کرد که بفهمم در مواجهه با چالش‌ها تنها نیستم و به ثبات رسیدن در کنار خانواده و کار و موفق بودن به صورت هم‌زمان در تمام این جایگاه‌ها ممکن نیست.»

محبوبیت (قدرت محبوبیت در جهانی درگیر با جایگاه)

  • 118,000 تومان

کتاب محبوبیت، چگونگی تاثیر امروزه واقعیت بر ما را بررسی می‌کند، حتی زمانی که ما آن را تشخیص نمی‌دهیم. می‌اندیشیم که چرا محبوبیت در میان اجداد ما، ده‌ هزار سال پیش اهمیت داشته است و در قرن بیست‌‌ و یکم عملکرد آن چگونه بوده است. در طول مسیر از گذرگاه گوگل تا خانه‌های شخصی خود و حتی تا اعماق ساختار مغز و تک‌تک سلول‌هایمان سفر خواهیم کرد. زمانی که آن را به پایان رساندید، شاید متعجب شوید که بدانید یک محبوبیت نیرومند تا چه حد عمیقی در زندگی ما ماندگار خواهد بود. اما نکته مهم این است که همیشه این‌گونه نیست که محبوب‌ترین افراد، شادترین آنها باشند. به دلیل اینکه، بیش از یک نوع محبوبیت وجود دارد. در این کتاب نویسنده با هدف کمک به خوانندگان برای درک این موضوع درخور جهان امروز - موضوعی که بر همه ما به‌ صورت عمیقی تاثیرگذار است - و به منظور ایجاد بصیرتی که دست‌ کم به پنج روش، در زندگی روزمره به ‌آنها کمک کند، کتاب محبوبیت را به رشته تحریر درآورده است.

حد و مرز تعیین کنید به آرامش برسید

  • 152,000 تومان

اگر به دنبال جامع‎ترین، مرتبط‎ترین، و مناسب‌ترین راهنما برای تعیین حد و مرز، بیان نیازهایتان، و زندگی آرام هستید، کتاب ندرا تواب در مورد حد و مرز بهترین انتخاب برای شماست.» «شلیانا آدریانا، نویسنده و بنیان گذار وبسایت زنان رو به رشد» این همان کتابی است که در زمینه حد و مرز همه ما منتظرش بودیم ندرا تواب شفافیت و مسیر درست را با مهربانی و شفقت در مورد موضوعی بیان می‎کند که بسیار درباره ‎اش صحبت می‎شود اما کمتر به صورت یکپارچه مطلبی درمورد آن ارائه شده است. اگر آماده اید که در چهار چوب مشخص زندگی کنید و رابطه‎ تان را با خود ودیگران تغییر دهید، حتما باید کتاب حد و مرز تعیین کنید، به آرامش برسید را بخوانید.» «وینا فاراون، بنیان گذار موسسه ازدواج آگاهانه و خانواده درمانی»

آنچه افراد از روابط خود می‌خواهند (راهکارهای 1مدیر برای ایجاد روابط)

  • 128,000 تومان

با خودتان صادق باشید. آیا تاکنون مهارت‌های لازم برای برقراری و تداوم ارتباط را کسب کرده اید؟ آیا تاکنون به خواسته‌های شخص مقابل توجه کرده‌اید؟ همان طور که می‌‌دانید ما در هر رابطه انسانی اعم از روابط دوستانه، خانوادگی، کاری و ... نیازها و انتظارات خاصی از طرف مقابل داریم و برعکس. اما برای بیان این نیازها و انتظارات چه کرده‌اید، ایا از این خواسته‌ها آگاهی دارید؟ در حقیقت اولین گام برای حل اختلافات، آگاهی از نیازهای رابطه است. زیرا عدم آگاهی مانع اصلی برقراری ارتباط موثر است. ما باید این آگاهی را داشته باشیم که چگونه با توجه به نوع رابطه، به شکل صحیح، خواسته‌ها و انتظارات‌مان را برای طر مقابل مطرح کنیم و چطور در برابر نیازهای شخص مقابل واکنشی مناسب نشان دهیم تا رابطه‌ای سالم، موثر و پویا را تجربه کنیم. در این کتاب راهکارهای مورد نیاز و کاربردی برای ایجاد رابطه‌ای سازنده، به تفصیل و همراه با ذکر مثال‌هایی عینی آمده که حاصل سال‌ها تجربه، پژوهش و فعالیت‌های نویسنده در این حوزه است. نیز این کتاب نه‌تنها برای بهبود و ترقی عزت‌نفس و اعتماد فی‌مابین روابط انسانی است بلکه برای آن‌هایی که به دنبال کسب مهارت‌های مدیریتی برای اصلاح و حل مشکلات سازمانی خود هستند درخشان و موثر خواهد بود.

روانشناسی اخبار جعلی (پذیرش به اشتراک‌گذاری و اصلاح اطلاعات غلط)

  • 108,000 تومان

«اخبار جعلی مشکلی جدی برای سیاست، علم، روزنامه‌نگاری، مصرف‌کننده‌ها، و واقعا برای همه ماست. ما اکنون در دنیایی زندگی می‌کنیم که واقعیت و داستان به‌طور عمدی توسط افرادی مبهم شده‌اند که امیدوارند ما را فریب دهند. در این مجموعه عظیم، چهار دانشمند بهترین ذهن‌ها را جمع‌آوری کرده‌اند تا به ما کمک کنند مشکل را بفهمیم و فکر ما را درباره ابنکه چه کاری می‌توان برای آن کرد، راهنمایی کنند. روان‌شناسی اخبار جعلی یکی از مشارکت‌های مهم و الهام‌بخش در خصوص یکی ازآزار‌دهنده‌ترین مشکلات جامعه است.»

شیوه تفکر (شیوه تفکر برای دستیابی به توانایی‌های بالقوه)

  • 110,000 تومان

ارزش و اهمیت این کتاب از دنیای تعلیم و تربیت بسیار فراتر می‌رود و درست به همان اندازه، برای اهالی کسب و کار که می‌خواهند استعداد خود را پرورش دهند و والدینی که تمایل دارند فرزندانی تربیت کنند تا در مواجهه با چالش‌ها به رشد و پیشرفت برسند، مرتبط و مناسب است.(بیل گیتس) روانشناس و استاد برجسته‌ی دانشگاه استنفورد، دکتر کارول دوک، به دنبال پژوهش گسترده در زمینه‌ی دستاوردها و موفقیت، ایده‌ی ارزشمندی را مطرح می‌کند، قدرت شیوه‌ی تفکر. این کتاب قدرت ابتدایی‌ترین باورهای ما را نشان می‌دهد و به کسانی توصیه می‌شود که به دنبال شناخت شیوه‌ی تفکر خود و تغییر و بهبود آن هستند. تغییر ممکن است سخت باشد، اما تا به حال نشنیده‌ایم کسی بگوید ارزشش را ندارد.

صفحه‌ی 1