نشر گاه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
وقتی پیش‌بینی‌ها شکست می‌خورند
  • 214,000 تومان
  • با تخفیف: 214,000 تومان
چرا به دیگران گوش نمی‌کنیم (آنچه از دست می‌دهید و دلیل اهمیت آن)
علیه همدلی (کتابی برای مهربانی منطقی)
  • 162,000 تومان
  • با تخفیف: 162,000 تومان
شیوه عشق به خود و در کل عشق
  • 78,000 تومان
  • با تخفیف: 78,000 تومان
بن شان (حقیقت‌یاب صورت‌های خاموش) طراحان قرن بیستم 2
هری لامرتینک (بیزار از جهان دیگران) طراحان قرن بیستم 1

وقتی پیش‌بینی‌ها شکست می‌خورند

  • 214,000 تومان

کتاب وقتی پیش‌بینی‌ها شکست می‌خورند روایتی واقعی از آزمایش علمی است که نویسندگان بر روی گروهی از افراد متعصب انجام داده‌اند. نویسندگان در این آزمایش ضمن ورود به این گروه و تظاهر به اعتقاد مشترک با اعضا بدون اطلاع آنان، آزمایش‌شان را آغاز می‌کنند و رفتارشان را مورد بررسی قرار می‌دهند. این آزمایش علاوه بر داشتن جذابیت داستان‌گونه، به مخاطب نشان می‌دهد که تعصب، تا چه میزان بر تفکر، استدلال، منطق و رفتار انسان تاثیر می‌گذارد و ممکن است وی را به انجام کارهایی وادار کند که در شرایط غیر از آن، هرگز حاضر به انجامشان نبود.

چرا به دیگران گوش نمی‌کنیم (آنچه از دست می‌دهید و دلیل اهمیت آن)

  • 148,000 تومان

همۀ ما به این امر واقف هستیم که گوش کردن با شنیدن تفاوت بسیاری دارد، در گوش کردن، عمل خواستن نهفته است و توجه، توجه به موضوع یا به شخص گوینده، اما همگی به خوبی از عهدۀ انجامش برنمی‌آییم. بارها و بارها پیش آمده است که در میانۀ صحبت‌های کسی افکارمان ما را فرسنگ‌ها دورتر از موضوع مورد بحث برده‌اند و رشتۀ کلام گوینده از دستمان در رفته است و در انتها ما مانده‌ایم و نگاه معصومش که ملتمسانه منتظر نظری، همدردی‌ای یا عکس‌العملی است، غافل از این که ما حتی ذره‌ای هم از مفهوم حرف‌هایش را درک نکرده‌ایم؛ و این تنها مشکل من یا شمای خواننده نیست، این مشکل بسیاری از ماست که خواسته یا ناخواسته دچار این حواس‌پرتی هستیم، چیزی که همۀ ما نیاز داریم ذهنی است حواس جمع، گوشی است شنوا که در گوینده حس رضایتمندی ایجاد کند و در مخاطب حس همدردی.

علیه همدلی (کتابی برای مهربانی منطقی)

  • 162,000 تومان

مشکل جامعه انسانی نداشتن همدلی نیست. بلکه همدلی زیاد داشتن است. پاول بلوم در این کتاب به بررسی نقش همدلی و سیاست‌های همدلانه در جامعه می‌پردازد. اینکه چطور یک جناح سیاسی به حمایت و همدلی با یک قشر از جامعه می‌پردازد و جناحی دیگر به حمایت و همدلی با قشری دیگر. برای مثال یک حزب می‌گوید باید کمک کرد تا محدودیت‌های مهاجرتی کاهش و حداقل حقوق افراد نیازمند افزایش یابد. حزبی دیگر می‌گوید که با افزایش مهاجرت فرصت شغلی برای شهروندان خودمان کم می‌شود. هر دو این حزب‌ها همدلی دارند اما هرکدام با یک قشر. پاول بلوم در پایان توضیحاتش از همه جناح‌های سیاسی (آزادی‌خواهان، محافظه‌کاران، راست و چپ)، از همه ما درخواست می‌کند تا با دست در دست هم دادن در مبارزه با همدلی با هم همکاری کنیم.

شیوه عشق به خود و در کل عشق

  • 78,000 تومان

اصلی‌ترین و مهم­ترین بخش عشق عنصر رضایت یا پذیرش است (عشق به خود). ولی این پذیرش، پذیرش از روی اکراه نیست. این پذیرش با قلب انسان­ها انجام می­شود نه با عقل و منطق و به نوعی احساسی است. تفاوت دیگر آن با پذیرش از روی اکراه این است که پس از مخالفت و تنفر ایجاد نمی­شود.اگر چیزی را می‌پذیریم این پیش فرض وجود دارد که آن چیز وجود دارد. پذیرش می­تواند معقول و متین باشد وقتی درباره عشق به خود صحبت می­کنیم در اصل درباره پذیرش خود صحبت می­کنیم. چون این نوع پذیرش رضایتی فوری از چیزی است که تشخیص داده­ایم خوب است. عشق به خود با علاقه به خود متفاوت است. اگر به خودمان عشق بورزیم اگر مورد تهدیدی واقع شویم از خودمان همانطور که هستیم دفاع می­کنیم.و همچنین عشق به خود مترادف با خودخواهی نیست.

بن شان (حقیقت‌یاب صورت‌های خاموش) طراحان قرن بیستم 2

  • 39,000 تومان

بن شان (Ben Shahn) طراح چهره‌های سرد قرن خون‌بار جنگ‌های جهانی است که وحشت را به چشم دیده‌اند. در آثارش صورت‌هایی مسخ‌ شده و ساکت و سنگی با کم‌ترین حالت عاطفی، بیان‌گر آن دهشتی است که انسان در قرن گذشته دیده ‌است. برخلاف پرتره‌ها، لباس و اندام آدم‌ها پر از کشش و کنش است و با خط‌هایی به انعطاف درآمده‌اند.فضای خالی و سفید و بدون عناصر روایی و بیان‌گرا با اتمسفری ساده و اندوه‌بار و ساکت بر چهره‌های محزون در درون تصویر تاکید می‌کند.

هری لامرتینک (بیزار از جهان دیگران) طراحان قرن بیستم 1

  • 30,000 تومان

هری لامرتینک (Harry Lammertink) یکی از کاریکاتوریست‌های نامدار در دوران طلایی کاریکاتور است. هری لامرتینک با نام مستعار یراه (Yerrah) در ایران کم‌تر شناخته‌ شده است. او را با چند کاریکاتوری می‌شناسیم که با امضای یراه در نشریات قبل و بعد از انقلاب چاپ شده‌است. (در واقع اگر یراه را برعکس بخوانید همان هری است). کاریکاتورهایی که بیشترشان با زاویه‌ی دید از پایین خلق شده‌اند. کاریکاتورهایی که به دلیل همین انتخاب زاویه‌ی دید، هولناک جلوه می‌کنند.

صفحه‌ی 1