نشر همراز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کج‌باوری (چرا آدم‌های منطقی باورهای غیرمنطقی دارند)
سبک‌بال (از رها کردن رنج گذشته و زیستن در لحظه حال تا ساختن آینده)
هنر گفتگوی آگاهانه (تغییر در نحوه صحبت کردن گوش دادن و تعاملات ما)
اثر میکرواسترس (چطور چیزهای کوچک روی هم جمع می‌شوند و مشکلات بزرگ می‌سازند و چه باید کرد)
مهارت‌های نادیده گرفته‌شده
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
اسم رمز پرستوی آبی (داستان واقعی خطرناک‌ترین جاسوس زن در آمریکا و خیانت او به خواهرش)
اوپنهایمر (دنیای ویران)
  • 129,000 تومان
  • با تخفیف: 129,000 تومان
افسانه موفقیت (نمی‌شود همه‌چیز را با هم داشت)
  • 149,000 تومان
  • با تخفیف: 149,000 تومان
قله خودت را فتح کن (از خودتخریبی به خودسازی برسید)
مهار کمال‌گرایی (راهنمای خودیار برای درمان کمال‌گرایی ناسازگار)
جانشین (خاطرات شاهزاده هری)
  • 249,000 تومان
  • با تخفیف: 249,000 تومان
فرندز (زندگی و خاطرات متیو پری)
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان

کج‌باوری (چرا آدم‌های منطقی باورهای غیرمنطقی دارند)

  • 249,000 تومان

کج‌باوری یک‌جور عینک کج‌ومعوج است که آدم‌ها با آن دنیا را می‌بینند، درباره‌اش استدلال می‌آورند و بعد هم برای دیگران توصیفش می‌کنند. کج‌باوری از طرفی هم نوعی فرایند و یک‌جور سیاه‌چاله است که آدم‌ها را بیشتر و بیشتر به داخل خود می‌کشد. هدف من در کتاب این است که نشان دهم چطور هر آدمی، اگر در شرایطش قرار بگیرد، به ته سیاه‌چاله کج‌باوری سقوط می‌کند. البته خیلی راحت است که با خودمان بگوییم «خب این کتاب واسه بقیه خوبه». اما در مورد همه‌مان صدق می‌کند...

سبک‌بال (از رها کردن رنج گذشته و زیستن در لحظه حال تا ساختن آینده)

  • 189,000 تومان

یانگ پوئبلو در این کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم خود را شفا دهیم، با خود مهربان باشیم و به بلوغ عاطفی دست یابیم. ذهن می‌تواند از تنش رها شود و زیستن در لحظه حال را تجربه کند. هر چه بیشتر خودآگاهی‌مان را توسعه دهیم، قدرتمندتر می‌شویم. گسترش خودآگاهی تنها گام اول است. نویسنده در جستجوی راهی برای کاستن از ترس و رنج است تا نشان دهد شفای حقیقی امکان‌پذیر است. سفر سبک‌بال در اینجا پایان نمی‌پذیرد؛ بلکه پوئبلو نشانمان می‌دهد که چگونه می‌توانیم به ساختن جهانی کمک کنیم که ساختاری مشفقانه دارد نه مصیبت‌بار.

هنر گفتگوی آگاهانه (تغییر در نحوه صحبت کردن گوش دادن و تعاملات ما)

  • 169,000 تومان

گفتگو جزء جدایی‌ناپذیر زندگی انسان است. «هنر گفتگوی آگاهانه: تغییر در نحوه صحبت کردن، گوش دادن و تعاملات ما»، راهنمایی برای درک این موضوع است که چگونه کلمات و تعاملات ما می‌توانند باعث ایجاد استرس و رضایت شوند. من در این کتاب ابزارهایی که به دست آورده‌ام و شیوه‌هایی که در دو دهه گذشته یاد گرفته و آموزش داده‌ام را به اشتراک می‌گذارم. این ابزارها به من کمک کردند تا آگاهی و درک خود را از حقایق اساسی در مورد گفتگوها افزایش دهم. گفتگوی بهتر یعنی زندگی بهتر و این کتاب به شما نشان می‌دهد چگونه هر دو را داشته باشید.

اثر میکرواسترس (چطور چیزهای کوچک روی هم جمع می‌شوند و مشکلات بزرگ می‌سازند و چه باید کرد)

  • 199,000 تومان

کراس و دیلن دیدگاه‌های جدیدی درباره یکی از مهم‌ترین مسائل عصر ما رائه کرده‌اند. آنها توضیح می‌دهند که چرا بسیاری از افراد موفق در خطر فرسودگی (در کار و زندگی‌شان) هستند. این کتاب، که بر پایه تحقیقات علمی دقیق نوشته شده، هم امیدبخش است و هم راهنمایی‌های عملی برای رهایی از میکرواسترس و ساختن یک زندگی موفق و پربار ارائه می‌دهد. سوزان دیوید، نویسنده پرفروش وال استریت ژورنال

مهارت‌های نادیده گرفته‌شده

  • 99,000 تومان

مانوج تریپاتی (Manoj Tripathi) متخصص امور فروش و بازاریابی شرکت مرسدس بنز در کشور هند است. او بلاگری ماهر و یکی از نویسنده‌های مجله «بیزینس ورلد» (Business world) است که با حدود 20 سال تجربه‌اش در حوزه‌های افتصادی به اشخاص حقیقی و شرکت‌ها راهکارهای مناسب پیشنهاد می‌دهد. تریپاتی در این کتاب، شما را با هنر قصه‌گویی‌اش به اقصی نقاط جهان می‌برد و به کمک این قصه‌ها، مفاهیم اقتصادی و مدیریتی را برایتان شرح می‌دهد. او سعی می‌کند با بیانی نو و زبانی ساده مهارت‌های نادیده گرفته‌شده را برایتان بازگو و تشویقتان کند تا برای رسیدن به مدارج بالاتر این مهارت‌ها را در خود تقویت کنید. او همچنین در انتهای کتاب یکی از «دستورالعمل‌های ثروتمند شدن» را با شما در میان می‌گذارد و تاکید می‌کند که اگر بر ترس و غفلت غلبه کنید، می‌توانید جهان را به تسخیر خود درآورید.

اسم رمز پرستوی آبی (داستان واقعی خطرناک‌ترین جاسوس زن در آمریکا و خیانت او به خواهرش)

  • 210,000 تومان

آنا مونتس به مدت هفده سال همکارانش را فریب داد و در دو شغل بسیار موفق عمل کرد. او روزها یکی از کارشناس‌های ارشد دولت در زمینه کوبا بود و شب‌ها اسرار دولت آمریکا را به ماموران اطلاعاتی کوبایی گزارش می‌داد. مونتس، هم به کشورش خیانت کرد و هم انگیزه‌های شخصی داشت. در این کتاب، جیم پاپکین داستان دو خواهر را به موازات هم توصیف می‌کند، که مسیر بسیار متفاوتی را در زندگی‌شان رفته‌اند. او همچنین از قهرمان‌هایی می‌گوید که جنگیدند تا آنا مونتس را به سزای کارش برسانند. پاپکین با دسترسی کامل به پرونده اخلاقی مونتس از زندان، نشان می‌دهد که چطور این زن به یکی از خطرناک‌ترین جاسوس‌ها در تاریخ آمریکا تبدیل شد. «این داستان جاسوسی مثل فصل جدیدی از سریال هوم‌لند است، با این تفاوت که زندگی دوگانه خیانت‌های ملکه یخی کاملا واقعیت داشته» کارول لئونینگ، برنده جایزه پولیتزر

اوپنهایمر (دنیای ویران)

  • 129,000 تومان

بدون تردید، رابرت اوپنهایمر یکی از تاثیرگذارترین شخصیت‌های تاریخ معاصر است؛ کسی که نقش اصلی را در طراحی و ساخت بمب اتم و در پی آن، آغاز عصر هسته‌ای ایفا کرد. از اوت 11945 که ایالات متحده دو بمب هسته‌ای روی هیروشیما و ناگازاکی انداخت، دورانی تلخ و تاریک در تاریخ بشریت آغاز شد و دنیا به سمت جنگ هسته‌ای پیش رفت. در پی این اتفاق، کشورهای قدرتمند در رقابتی دیوانه‌وار به‌دنبال ساخت سلاح‌های هسته‌ای قوی‌تر افتادند. این رقابت تا جایی پیش رفت که حتی شرکت‌کنندگان در آن هم از قدرت بمب‌های ساخته دست خودشان به وحشت افتادند و تصمیم گرفتند آن را بیش از این ادامه ندهند. دیوید بویل در این کتاب بدون جهت‌گیری خاصی، این دوره وحشتناک و وقایع قبل و بعدش را توصیف می‌کند. به قول خودش؛ فاجعه هسته‌ای همچنان دنیایمان را تهدید می‌کند، پس شاید وقتش باشد که یک بار دیگر نگاهی به داستان پیشگامان بزرگ سلاح‌های هسته‌ای بیندازیم.

افسانه موفقیت (نمی‌شود همه‌چیز را با هم داشت)

  • 149,000 تومان

به خواسته‌هایتان رسیده‌اید، اما هنوز یک چیزی کم است؟ حس می‌کنید فهرست کنونی خواسته‌هایتان چندان واقعی نیست؟ حس می‌کنید هیچ‌وقت نمی‌شود به رضایت واقعی از زندگی رسید؟ حس می‌کنید طعم موفقیت را چشیده‌اید، اما آن چیزی نبوده که می‌خواستید یا ابزار لازم برای لذت بردن از آن را در لحظه ندارید؟ پس کتاب درستی را در دست گرفته‌اید. امیدوارم با خواندن این کتاب، راحت‌تر به این فکر کنید که از زندگی‌تان چه می‌خواهید و برایتان روشن شود که خوشبختی و موفقیت، آن‌قدر‌ها که یادمان داده‌اند، شسته‌رفته و از پیش‌تعریف‌شده نیست. امیدوارم در انتهای کتاب به این قطعیت برسید که چقدر موفق هستید؛ حالا هر تعریفی که موفقیت برایتان دارد.

قله خودت را فتح کن (از خودتخریبی به خودسازی برسید)

  • 109,000 تومان

همچون طبیعت، زندگی هم معمولاً به‌نفع ما پیش نمی‌رود؛ حتی وقتی به نظر می‌رسد چیزی غیر از مشکلات و ناراحتی‌ها نداریم و مجبور به تغییر هستیم. همان‌طور که آتش‌سوزی در جنگل‌ها برای اکوسیستم لازم است (و باعث شکوفایی بذرها و درخت‌هایی می‌شود که به حرارت نیاز دارند)، ذهن ما هم در مقاطعی دچار فروپاشی مثبت و مقطعی می‌شود. با این فروپاشی، ذهن تصفیه می‌شود و خودانگارۀ جدیدی به‌دست می‌آوریم. می‌دانیم که طبیعت در شرایطِ سخت به بیشترین باروری می‌رسد. ما هم زمانی متحول می‌شویم که به شرایط مرزی برسیم - یعنی جایی که مجبور شویم از منطقۀ امن‌مان بیرون بیاییم و اوضاع را تغییر دهیم. وقتی دیگر برای پرت‌کردن حواس‌مان از مشکلاتِ زندگی دست‌آویزِ سازوکارهای مقابله‌ای نشویم، حس می‌کنیم به انتهای خط رسیده‌ایم. اما این نوع بیداری فقط زمانی اتفاق می‌افتد که با مشکلات‌مان روبه‌رو شویم و آنها را بپذیریم. رسیدن به تهِ خط همان مرزی‌ست که ما را به موفقیت‌های بزرگ و تحول می‌رساند، مثل ستاره‌ای که از درون متلاشی می‌شود تا به اَبَرنواَختر تبدیل شود. کوه‌ها زمانی شکل می‌گیرند که دو بخش از زمین به هم فشار می‌آورند. کوه درونی‌تان هم از وجود نیازهای همزمان و متناقض ایجاد می‌شود. برای فتحِ این کوه، باید دو بخش از خودتان را با هم آشتی دهید: خودآگاه و ناخودآگاه، یعنی بخشی که می‌داند چه می‌خواهید و بخشی که نمی‌داند چرا مانعِ پیشرفتِ خودتان می‌شوید. کوه‌ها استعاره‌ای از بیداری معنوی، مسیرِ رشد فردی و چالش‌های طاقت‌فرسایی هستند که غلبه بر آنها در ابتدا امری غیرممکن به‌نظر می‌رسید. کوه‌ها هم مثل پدیده‌های دیگر در طبیعت به ما نشان می‌دهند که برای رسیدن به بیشترین ظرفیت‌مان، باید چه کارهایی انجام دهیم. هدفِ زندگی رشد کردن است، این مسئله را در تمام بخش‌های زندگی می‌بینیم. گونه‌ها تولیدِمثل می‌کنند، دی‌ان‌ای تکامل پیدا می‌کند تا رشته‌های مشخصی حذف و رشته‌های جدید ایجاد شوند و دنیا همواره در حال انبساط است. ما هم اگر مشکلات را قبول کنیم و در نقشِ محرک ببینیم‌شان، قابلیت‌مان در فهمِ عمق و زیبایی زندگی مدام رشد می‌کند. جنگل‌ها برای این کار به آتش نیاز دارند، آتش‌فشان‌ها به انفجار و ستاره‌ها به مرگ. انسان‌ها هم باید در شرایطی قرار گیرند که تغییر تنها گزینۀ پیشِ رویشان باشد.

مهار کمال‌گرایی (راهنمای خودیار برای درمان کمال‌گرایی ناسازگار)

  • 149,000 تومان

کمال‌گرایی ناسازگار دارای چهار مولفه است: 1- تعیین استانداردهای سطح بالا و سماجت‌گونه؛ 2- تلاش بی‌وقفه در جهت دستیابی به این استانداردها؛ 3- قضاوت در مورد ارزش خود مبتنی بر تلاش و دستیابی به استانداردها؛ 4-ادامه دادن به مسیر کمال‌گرایی برخلاف هزینه‌های روانی اجتماعی تحمیل شده. از سوی دیگر، کمال‌گرایی از مسیر زمینه‌های ژنتیکی، و محیط خانواده شامل یادگیری مستقیم (پاداش و تنبیه) و غیرمستقیم (الگوبرداری) شکل می‌گیرد. البته، اگرچه فهم علت کمال‌گرایی از اهمیت برخوردار است اما برنامه و تلاش برای کاهش مولفه‌های کمال‌گرایی به مراتب از آن مهم‌تر است. از این رو، ممکن است شما دلیل واضح یا قطعی برای به وجود آمدن کمال‌گرایی‌تان را به یاد نیاورید اما می‌توانید با برنامه و تمرین‌های منظم، شدت آن را کاهش دهید تا جایی که به کمال‌گرایی سالم یا سازگار دست یابید.

جانشین (خاطرات شاهزاده هری)

  • 249,000 تومان

یکی از غم‌انگیزترین صحنه‌های قرن بیستم: همۀ دنیا با اندوه و وحشت دیدند که دو پسر جوان، دو شاهزاده، پشت سر تابوت مادرشان راه می‌روند. وقتی پیکر بی‌جان پرنسس دایانا در خاک گذاشته شد، هم به این فکر می‌کردند که چه بر سر شاهزاده ویلیام و شاهزاده هری خواهد آمد. برای اولین بار، هری داستان زندگی‌اش را روایت می‌کند. جانشین، کتابی شگفت‌انگیز و سرشار از حقایق الهام‌بخش و خیره‌کننده دربارۀ جدال عشق و اندوه است که رکوردهای فروش زیادی را در سراسر دنیا جابه‌جا کرده و در روزِ اول انشار جهانی‌اش، حدود یک و نیم میلیون نسخه از آن به فروش رفته. «شاهزاده هری، طوری داستانش را روایت می‌کند که انگار خواننده را محرمِ اسرار خود می‌بیند.»

فرندز (زندگی و خاطرات متیو پری)

  • 165,000 تومان

«سلام، من متیو هستم، البته شاید من را به اسم دیگری بشناسید. دوستانم بهم می‌گویند متی. و قاعدتا باید تا حالا مرده باشم.» داستان جذاب بازیگر مشهور، متیو پری، اینگونه آغاز می‌شود. در این کتاب، با او در مسیر زندگی‌اش، از جاه‌طلبی‌های کودکی تا شهرت و اعتیاد و بهبودی پس از یک فاجعه بزرگ همراه می‌شویم. «فاجعه بزرگ» یک سرگذشت‌نامه فراموش‌نشدنی است که چشم مخاطب را به روی حقایقی باورنکردنی باز می‌کند و به کمک کسانی می‌آید که با اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کنند. این داستان صادقانه و تکان‌دهنده را از دست ندهید... «سرگذشتی شگفت‌انگیز که نوشتن آن شهامت زیادی می‌خواهد. این کتاب سرشار از امید به آینده و زندگی است.» - مارتا کافمن (یکی از سازندگان سریال فرندز). «ستاره دوست‌داشتنی سریال فرندز، ما را به پشت صحنه این سریال و مشکلاتی که در اثر اعتیاد داشته، می‌برد.» - نیویورک تایمز. «متیو پری، بدون هیچ تعارفی، از رفتارهای اشتباه خود در گذشته می‌گوید.» - گاردین.

صفحه‌ی 1