نشر نقره


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
لغت‌نامه خزران (رمان قاموس 100هزار واژه‌ای)
  • 168,000 تومان
  • با تخفیف: 168,000 تومان
آمریکایی که من کشف کردم
  • 57,000 تومان
  • با تخفیف: 57,000 تومان
دیالوگ و دیالکتیک (8 پژوهش هرمنوتیکی درباره افلاطون)
من
  • 64,000 تومان
  • با تخفیف: 64,000 تومان
حکایت گل‌های رازیان
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان

لغت‌نامه خزران (رمان قاموس 100هزار واژه‌ای)

  • 168,000 تومان

قضیه نان رنگ‌شده-نشان اوضاع و احوال خزران در بلاد خزر بود. این نان رنگ شده محصول دست خزران بود، زیرا در آن حصه‌های سرزمین ایشان که چاودار به وفور موجود بوده، فقط خزری تجمیع داشته.

آمریکایی که من کشف کردم

  • 57,000 تومان

«خواستیم، می‌فروشیم، خواستیم، می‌خریم. اگر نخواهید کار کنید، صبر می‌کنیم، اگر اعتصاب کنید، کسان دیگری استخدام می‌کنیم. حرف‌گوش‌کن‌ترها و مستعدترها را حمایت می‌کنیم. در مقابل حرف‌گوش‌نکن‌ها و کله‌شق‌ها را با چماق پلیس دولتی، موزِر و كُلت کارآگاه‌های دفاتر خصوصی از خجالتشون درمی‌آییم . . . . . . این امید واهی کارگران که در آینده به آلاف‌الوفی می‌رسند، امیدی که در قصه‌های پرحرارت مربوط به میلیاردرهایی که از شغل واکسی‌ و نظافتچی‌ شروع کرده‌اند، مدام نشخوار می‌شود؛ و البته چیزی شبیه قلعه‌های‌جنگی‌سرپیچ‌بسیاری‌از‌خیابان‌ها–وکلمه‌ی‌مخوف«دیپُرت»– همه‌ی این‌ها با هم، هرگونه امید موجهی را به برافروختن آتش یک انقلاب در آمریکا بسیار دور از انتظار می‌برد. مگر اینکه اروپای انقلابی از پرداخت بدهی‌ امتناع ورزد. این است که آموختن تکنولوژی آمریکایی و تلاش‌ برای کشف دوباره‌ی آمریکا (برای اتحاد شوروی) وظیفه‌ی هر مسافری است که مسیرش به آمریکاها افتاده»

دیالوگ و دیالکتیک (8 پژوهش هرمنوتیکی درباره افلاطون)

  • 78,000 تومان

«این کتاب ترجمه‌ای است از هشت پژوهش بسیار شناخته شده از هانس-گئورک گادامر درباره افلاطون. گرچه تمامی این مقالات، هنرِ تفسیرگری گادامر را که به‌خاطر آن بسیار شهره شده، به­ نمایش می‌گذارند و درواقع نمونه‌هایی هستند از نظریه هرمنوتیکی که او در اپوس ماگنومِ [شاهکار] خود، حقیقت و روش، به‌دقت شرح کرده و به ‌تفصیل بسط داده، اما هرکدام از دوره‌ای متفاوت در سیر تحول [اندیشه] گادامر می‌آیند، و نکته‌سنجی‌های هر مقاله به­نوعی متفاوت است با مقالۀ دیگر. دو پژوهش اول، آثارِ متأخرترِ گادامر هستند، یعنی «لوگوس و ارگون در لوسیس افلاطون» و «براهین نامیرایی در فایدون افلاطون». این دو پژوهش ابتدای این کتاب آمده زیرا از همه روشن‌تر رویکردِ هرمنوتیکی گادامر را به افلاطون نشان می‌دهد، رویکردی بسیار متفاوت با آنچه جهانِ انگلیسی­زبان با آن آشناست» (از مقدمه).

من

  • 64,000 تومان

«من با نوع خاصی از کلاهبرداری آغاز می‌شود که در ژاپنِ سال‌های اخیر بسیار رواج داشته … تومویوکی هوشینو این مسئله رایج در ژاپن را بهانه می‌کند تا به ابعاد دیگری از وضعیت ذهنيِ شکننده افراد و جامعه معاصر بپردازد … می‌توان به طور کلی و خلاصه گفت که هوشینو از جُرمی معمول فراتر رفته و کاوشی می‌کند در خودشناسی و هویت‌یابی؛ از گم‌گشتگی و ناپیوندی انسان‌ها سفری می‌کند به جهانی که خاطره‌ها و حافظه‌های افراد در هم ادغام شده‌اند و غیر قابل اعتمادند؛ هویت‌ها سيّالند، و حل شده‌اند در نظامی که فقدان شخصیت و فردیت دارد. نویسنده در لحظاتی از این رمان با زبدگی حس و دریافت واقعیت را هم برای کاراکترها و هم برای خواننده معلق می‌کند؛ و گاهی تشخیص هویت‌ها و کاراکترها را به تعویق می‌اندازد. تغییر مدام کاراکتر اول‌شخص در جهان این داستان به هویتی فراتر و جمعی‌ می‌رسد که «من» نامیده می‌شود»

حکایت گل‌های رازیان

  • 70,000 تومان

حسی نداشتم، نه تاسف نه شادی، فقط یک بی‌تفاوتی آبی رنگ، مثل مه بر تمام لندن و تمام اتاق هتل و تمام پلک‌های من فرو افتاده بود. و چه خواب سنگین و زیبایی پشت پرده‌های مخمل سبز یشمی آن هتل و قطره‌های باران که بر شیشه پنجره می‌کوبید. صبح با صدای نظافتچی بیدار شدم. نمیدانم باید از او ممنون باشم یا نه که خوابم را آشفته کرده بود. فریاد زدم می‌خواهم بخوابم مزاحم نشوید اما هر چه که کردم باز خوابم نبرد.

صفحه‌ی 1