نشر زرین اندیشمند


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مشاوره در بحران
  • 235,000 تومان
  • با تخفیف: 235,000 تومان
رنگی شوید
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان
آسیب‌شناسی خانواده
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
راهنمای بهبود روابط
  • 215,000 تومان
  • با تخفیف: 215,000 تومان
سی بی تی در تجدید توانایی ذهنی و سلامتی برای همه جنبه‌ها و مراحل زندگی
نظریه خودهای ممکن
  • 96,000 تومان
  • با تخفیف: 96,000 تومان
مشاوره ازدواج
  • 258,000 تومان
  • با تخفیف: 258,000 تومان
مشاوره طلاق
  • 245,000 تومان
  • با تخفیف: 245,000 تومان
رویکرد مبتنی بر توانمندی در مشاوره
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان
عادت‌های ذن
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان

مشاوره در بحران

  • 235,000 تومان

بحران در شرایط سخت، اضطراب‌آور و فاجعه‌انگیز اتفاق می‌افتد. در حین بحران انسان‌ها براساس پردازش‌های ذهنی خود عکس‌العمل‌ها و واکنش‌های متفاوتی از خود نشان می‌دهند. به عبارت‌ دیگر، بحران نوعی پاسخ به خطرزایی یک حادثه است که خود به صورت یک شرایط دردناک تجربه می‌شود. بحران‌ها حدود زمانی متفاوتی دارند و برای مدیریت آن می‌توان همانند تمام مسائل دیگر در زندگی پیش‌بینی لازم را لحاظ نمود و این امری اکتسابی می‌باشد. بحران‌ها از هر نوعی که باشند دارای علائم، مراحل و شیوه‌های مقابله‌ای و مداخله‌ای مشابهی هستند. در این کتاب با انواع بحران‌های خاص و مهم در زندگی و نحوه مدیریت آن و پکیج‌های درمانی در این خصوص آشنا می‌شویم. کتاب حاضر می‌تواند جهت استفاده اساتید و دانشجویان مقطع کارشناسی تا دکتری گروه علوم تربیتی، پیراپزشکی و نیز عموم مردم مورد استفاده قرار گیرد.

مصاحبه رفتاری (شایستگی‌مدار) 701 سوال برای یافتن مناسب‌ترین فرد (راهنمای مصاحبه رفتاری انجمن مدیریت آمریکا AMA)

  • 175,000 تومان

طرح سوالات مصاحبه مبتنی بر شایستگی‌های مورد نظر و نمره‌دهی نهایی براساس قاعده‌ای مشخص همواره از دغدغه‌های اصلی مصاحبه‌کنندگان به شمار می‌رود. کتاب حاضر تلاش دارد تا با ارائه سوالات مصاحبه متناسب با هر شایستگی و ارائه چارچوب نمره‌دهی استاندارد گامی در راستای رفع این دغدغه‌ها برداشته باشد. بر این اساس در این کتاب سوالات مربوط به انواع شایستگی‌های فردی، بین فردی و سازمانی، همچون مهارت‌های تحلیلی، شم تجاری، مدیریت تغییر، ارتباط شفاهی، خویشتن‌داری، مدیریت تعارض، بهبود مستمر، همکاری، شجاعت، خلاقیت، مشتری‌مداری، تصمیم‌گیری، انعطاف‌پذیری، کارمندیابی، مذاکره و متقاعدسازی، گوش دادن، سازماندهی، پشتکار، برنامه‌ریزی، حل مساله، مدیریت منابع، نتیجه‌گرایی، ریسک‌پذیری، تفکر استراتژیک، مدیریت استرس، تفکر سیستمی، مسئولیت‌پذیری، کار تیمی و بسیاری از موارد مشابه ارائه شده است.

رنگی شوید

  • 89,000 تومان

فرهاد لبخند زد. افسانه هم لبخندش را پاسخ داد. حسی داشت شبیه وقتی که توی بشقاب پرنده شهربازی یکدفعه از ارتفاع سقوط می‌کرد و توی دلش خالی می‌شد. دوست داشت دست این مرد را توی دستش بگیرد و بفشارد. «فرهاد!» فرهاد برگشت سمتش. «خیلی دوسـ... » لبش را گاز گرفت.

آسیب‌شناسی خانواده

  • 195,000 تومان

آسیب‌های اجتماعی همچون تهدیدی جدی، سلامت روان و جسم همۀ قشرهای جامعه را به‌خطر می‌اندازد. مسائلی چون اعتیاد، فرار از خانه، خشونت، ناهنجاری‌های رفتاری و ... از‌جمله نتایج آسیب‌های اجتماعیِ عصر حاضر است. آسیب‌شناسی خانواده در این میان، می‌تواند کلیدِ حل بسیاری از مشکلات، به‌ویژه آسیب‌های اجتماعی باشد. آسیب‌شناسی، شاخه‌ای از دانشِ اخلاق بوده که هدف آن، شناخت بیماری‌های روانی و جسمانی، در ابعاد فردی و غیرفردی و نحۀ تکوین، رشد و دگرگونی آنهاست. در این کتاب، به علل و عواملِ فردی، درون‌خانوادگی و اجتماعیِ آسیبِ خانواده بررسی گشته و در ادامه به بررسی نظریاتِ مطرح شده و نیز ساختار خانواده و تأثیر آن در این حوزه پرداخته شده است. در نهایت، با توجه به محتوای کتاب و منابعِ استفاده شده، این کتاب می‌تواند منبع معتبر و مناسبی برای دانشجویان، اساتید و عموم باشد.

راهنمای بهبود روابط

  • 215,000 تومان

کتاب پیش رو مجموعه‌ای مناسب جهت ترمیم روابط زناشویی و مشکلات زوجین به حساب می‌آید. جامعه مورد استفاده این کتاب عموم مردم، متخصصین روانشناسی و مشاوره به ویژه زوج‌درمانگران و دانشجویان این حوزه می‌باشد. در این کتاب سعی گردیده از به‌روزترین فنون و روش‌های زوج‌درمانی و ترمیم مشکلات زناشویی و در مرحله بعد درمان و تقویت مسائل زناشویی و جنسی به صورت جامع و مبسوط، پرداخته شود.

سی بی تی در تجدید توانایی ذهنی و سلامتی برای همه جنبه‌ها و مراحل زندگی

  • 112,000 تومان

نویسنده در این کتاب انواع مختلفی از اختلالات شناختی که می‌توان با CBT بهبود بخشید یا درمان کرد را برای ما شرح می‌دهد. همچنین در مورد اینکه چگونه CBT می‌تواند در مراحل مختلف زندگی کمک‌کننده باشد نیز بحث می‌کند. در پایان به توضیح انواع سوگیری‌های شناختی در زندگی روزمره و همچنین توان‌بخشی لازم برای اختلالات مختلف پرداخته می‌شود.

نظریه خودهای ممکن

  • 96,000 تومان

خوشناسی گامی مهم در جهت زندگی سالم و رسیدن به بهزیستی روانی است. اکثر ما تصوری که از خود داریم به حال و رویداد‌های گذشته زندگیمان برمی‌گردد. اما اخیرا نظریات روانشناسان مفهومی به نام خودهای ممکن را توسعه داده‌اند. خود‌های ممکن ادراکات ما از خود در آینده را در‌بر‌می‌گیرد و یافته‌های روانشناسی نشان داده‌ است که این پنداره‌های ما بر زندگی و حالات روانی اکنون ما تاثیرگذار است. در این کتاب به معرفی این مفهوم و شرح آن پرداخته شده است و می‌تواند برای مطالعه عمومی و نیز به عنوان منبعی مناسب جهت انجام پژوهش استفاده گردد.

مشاوره ازدواج

  • 258,000 تومان

ازدواج در عین شیرینی یکی از چالش برانگیزترین انتخاب‌های زندگی بسیاری از انسان‌ها به شمار می‌آید و می‌تواند در گروه پراسترس‌ترین کارهای زندگی انسان‌ها قرار گیرد و این امر باعث می‌شود که انسان‌ها در این انتخاب گاهی بسیار مردد یا نیازمند کمک کارشناسان آموزش‌دیده در این زمینه باشند. در این کتاب سعی شده ضمن بررسی و معرفی ابعاد ازدواج و مشکلات ثانوی پیش از ازدواج و نیز آسیب‌شناسی ازدواج‌های ناموفق، به ارائه پکیج‌های مشاوره ازدواج پرداخته شود. این کتاب می‌تواند هم در بخش عمومی برای غیرمتخصصین و هم برای متخصصین حوزه خانواده بسیار کاربرد داشته باشد. در فصول آخر نیز از مباحث بسیار کاربردی در حوزه پکیج‌های مشاوره پیش از ازدواج که در مطالعات علمی روز دنیا به چشم می‌خورد استفاده گردیده که می‌تواند یاری‌رسان ‌درمانگران و مشاوران این حوزه باشد.

مشاوره طلاق

  • 245,000 تومان

همه ما انسان‌ها کم‌وبیش با موضوع طلاق آشنا هستیم و روزانه خبر طلاق دوستان، نزدیکان، همکاران، افراد مشهور و غیرمشهور را می‌شنویم. از عوامل اصلی وقوع طلاق می‌توان به انتظارات غیرواقع‌بینانه زوجین نسبت به خود و رابطه مشترک اشاره کرد. از جمله عوامل دیگر که منجر به طلاق می‌شود مشکلات جنسی، مسائل مالی، خیانت، سوءمصرف مواد مخدر/الکل یا سوءاستفاده‌های فیزیکی و عدم ارتباط مؤثر و همدلی در زندگی زناشویی است. در این کتاب سعی گردید با استفاده از منابع روز دنیا و مقاله‌های کار شده در این حوزه، اطلاعات مفیدی در حوزه معرفی، پیش‌گیری و عوامل مؤثر بر طلاق ارائه گردد. هم‌چنین مطالب ارائه شده همگام با سرفصل‌های وزارت علوم می‌باشد که می‌تواند برای دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها مفید واقع گردد.

رویکرد مبتنی بر توانمندی در مشاوره

  • 72,000 تومان

درمان مبتنی بر توانمندی در تئوری و عمل به متخصصین حال و آینده رویکرد نوینی معرفی می‌کند که در موقعیت‌های گوناگون بالینی و غیره کاربرد دارد. این شکل بسیار مدرن و بسیار اثربخش از درمان از این ایده حمایت می‌کند که مراجعین، خود از همه بهتر درباره چیزهایی که در زندگی‌شان کارآمد است آگاه‌اند و این‌ رویکرد از این طریق به آنها کمک می‌کند تا راه‌حل‌های مثبت و موثر را از میان تجربیات شخصی خود در زندگی کشف کرده و درمانگران و مشاوران را قادر می‌سازد تا مراجعین را درگیر درمان خود کنند.

عادت‌های ذن

  • 140,000 تومان

آنچه از این کتاب خواهید آموخت این نیست که چگونه خود را به یک شخص بهتر تبدیل کنیدء این است که چگونه چیزهایی را که مانع شما می‌شوند حذف کنید. وقتی این کار را می‌کنیمء خوشبختی و آرامش داریم. دیگر احساس اضطراب نمی‌کنیمء نیازی به تعویق نداریمء عصبانیت و کینه را کنار می‌گذاریم و می‌توانیم در این لحظه کاملا لذت ببریم. این چیزی است که این کتاب در مورد آن می‌گویدء با استفاده از یک تغییر کوچکء وارد یک مسئله از ذهن شوید و با این روش تمرین کنید و در این فرآیندء تسلط بر مهارت‌های ناراحتی و تغییر خود را احساس کنیدء با استفاده از این مهارت‌هاء ما یاد می‌گیریم که عادت‌های آگاهانه‌ای را ایجاد کنیم که ما را در هر تغییری که می‌خواهیم ایجاد کنیمء راهنمایی کند...

7 گام مسائل ازدواجتان را حل کنید (1 راهنمای عملی در مورد چگونگی ترمیم ازدواج و داشتن زندگی شاد با همسرتان)

  • 72,000 تومان

به طور معمول ازدواج را در قالب رابطه‌ای عاشقانه به تصویر می‌کشند که حکایت از عشق و شادی مادام‌العمری دارد که میان دو نفر که از بهترین دوست‌های هم هستند به اشتراک گذاشته می‌شود. زمانی که زوجین در بهترین حالت خود قرار داشته باشند، ازدواج مکانی امن، مسالمت‌آمیز، سرشار از شور و حرارت، برای هر دو شریک درگیر در آن رابطه است. آنها تمامی عناصری را که شما نیاز دارید تا احساس امنیت خاطر در ارتباط با دیگران داشته باشید را در اختیار دارند، باعث می‌شوند تا در وجود خودتان احساس قدرت کنید و به عنوان یک فرد رشد پیدا کنید. البته که ازدواج می‌تواند یک جایگاه جادویی باشد به‌جز در مواردی که علائمی از بیماری را از خود بروز می‌دهد.

1  صفحه‌ی 1