نشر دیوار


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مغز خنیاگر (هنر مهار کردن مغز و رهایی از آشفتگی‌ها)
سین سوگ عین عشق (زندگی پس از مرگ عزیزان‌مان)
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان
خشنودی (35 روش موثر در توسعه فردی و شادکامی)
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
رویارویی با تغییر (چگونه شبیه سر الکس فرگوسن فکر کنیم)
گربه‌صفتی (1 راهنمای فلسفی)
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
گفت‌و‌گوهای عاشقانه (چند گفت‌و‌گو درباره‌ عشق به دست آوردن و از دست دادن)
شما به روان‌درمانی نیاز ندارید (7مرحله برای روبراه کردن زندگی‌تان)
قوی سیاه (اثرگذاری بالای مورد بعید درس‌های کلیدی ، تحلیل و مرور)

مغز خنیاگر (هنر مهار کردن مغز و رهایی از آشفتگی‌ها)

  • 130,000 تومان

بی‌قراری، اضطراب، سرگشتگی، احساس بیهودگی، افسردگی، حسرت، نشخوار ذهنی مداوم، از این شاخه به آن شاخه پریدن... همه اینها را حس می‌کنید؟ اینها امراض مزمن و همه‌گیری است که برای‌شان قرص، راهکار و نسخه واحدی وجود ندارد. در این کتاب هم به آن نسخه دست نخواهید یافت چرا که ریشه‌کن شدن این بیماری شاید به عمر ما و شما قد ندهد، شاید برای ریشه‌کن شدنش باید مغز انسان مرحله دیگری از تکامل را طی کند؛ روزی که مغز شما در مسیر طبیعی تکامل مهار خنیاگرانه‌اش را به یک ویژگی ساختاری تبدیل کند، تا آن روز شما مجبورید برای دست‌یابی به این مهار خودتان دست‌به‌کار شوید. «مغز خنیاگر» دستورالعمل بالا زدن آستین‌های‌تان است.

سین سوگ عین عشق (زندگی پس از مرگ عزیزان‌مان)

  • 250,000 تومان

غم و سوگ پس از مرگ عزیزی که به او عشق می‌ورزیم هزارتویی پرپیچ و خم است پر از احساسات و افکار و تجربیات چندوجهی و یگانه. مسیری پر از پستی و بلندی، منحصربه‌فرد و به‌کلی متفاوت از تصورات رایج جامعه. این کتاب ترکیبی است از چکیده حدود چهل و چند کتاب درباره سوگ و سوگواری و آخرین تحقیقات این حوزه، تجربه‌های دیگران و آنچه خود به چشم دیده و با قلب احساس کرده‌ام. کتابی درباره آنچه سوگ نیست و آنچه هست، چه نباید کرد و چه می‌شود انجام داد. یک کتاب خودیاری با چاشنی خاطرات شخصی برای آنهایی که قلب‌شان عزادار است، برای اطرافیان داغ‌داران، برای مشاوران و روانشناسان و برای همه دیگرانی که یک روز با سوگ چشم در چشم خواهند شد.

خشنودی (35 روش موثر در توسعه فردی و شادکامی)

  • 145,000 تومان

پیش‌تر شنیده‌اید که: فقط مثبت فکر کن! فقط باور کن! اما هیچ راه‌حل سریعی برای دست‌یابی به زندگی‌ای شاد وجود ندارد. «خشنودی» راهنمایی عملی برای ایجاد 35 عادت روزانه است که کمک‌تان کند به جای صرفا زنده ماندن در زندگی شکوفا شوید. تکنیک‌های موجود در این کتاب براساس علم روان‌شناسی مثبت و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد است. با تنظیم برنامه روزانه خود با این ابزار قدرتمند به نسخه شادتر خود تبدیل شوید. هیچ عادتی مهم‌تر از آنی نیست که به رشد شما کمک کند و از آنجا که ابزارهای این کتاب برای استفاده سریع، ساده و لذت‌بخش ارائه شده‌اند، ادغام آن در زندگی روزمره‌تان آسان است. خشنودی یک حالت عاطفی است که پیدا کردن آن سخت و نگه‌داشتنش سخت‌تر است. با استفاده از این ابزارها در زندگی خود می‌توانید کنترل این حالت ناپایدار را به دست آورید. دکتر ربکا ری روان‌شناس بالینی، نویسنده و سخنران است. طی دو دهه مشاوره، جلسات سخنرانی و تالیف کتاب صدها انسان را تشویق کرده است که بر جهان تاثیر بگذارند و زندگی‌ای رضایت‌بخش و آزاد داشته باشند. تخصص ربکا ری او را به یکی از پرتقاضاترین و معتبرترین صداهای کشور استرالیا در فضای توسعه فردی تبدیل کرده است.

زیر و رو شدن برند (چرا امروز مشتری‌ها شرکت‌ها را می‌گردانند و چطور می‌توان از این موضوع بهره برد)

  • 160,000 تومان

خواندن کتاب کوچکی که در دست دارید بیشتر از دو ساعت وقتتان را نمی‌گیرد، اما اگر تصمیم به خلق یک برند یا به‌روز کردن برندتان را داشته باشید، در تمام مسیر آن را کنار دستتان نگه خواهید داشت و قطعا بارها به آن رجوع خواهید کرد. «زیرورو شدن برند» یک دفترچه راهنمای کامل و راهگشا برای همه صاحبان برندها و دست‌اندرکاران برندینگ است. نیومایر در این کتاب هجده واقعیت زیرورو شده در جهان برندها را شناسایی و با زبانی ساده و شوخ معرفی می‌کند. او معتقد است برندهایی که از این زیروروشدگی‌ها غافل بمانند دیر یا زود از صحنه پرتب و تاب رقابت حذف خواهند شد. زیرورو شدن برند در کنار توضیحات نظری روشن و کارآمدش درباره هر یک از تغییرات، ما را با کارآفرین جوانی به نام لوری و داستان خلق برند چایش همراه می‌کند تا اهمیت و کارکرد یکایک زیروروشدگی‌ها را در عمل نیز مشاهده و درک کنیم. در این کتاب خواهید دید که چگونه قدرت از شرکت به مشتری منتقل شده، آدم‌ها چگونه به قبیله برندها می‌پیوندند و بخشی از هویت‌شان را با برندها می‌سازند و قدرتمندترین قبیله‌ها چگونه موفقیت برندهایشان را حفظ می‌کنند. شما هم به‌سادگی می‌توانید با نیومایر و لوری همراه شوید و ایده‌هایتان را به برندی سرزنده و موفق تبدیل کنید.

رویارویی با تغییر (چگونه شبیه سر الکس فرگوسن فکر کنیم)

  • 195,000 تومان

رویارویی با تغییر و پایان دادن به روزگار تلخ یک سازمان شکست‌خورده متوسط و تبدیلش به یکی از برترین برندهای تجاری ورزشی جهان نیاز به فداکاری و گذشتن او از خودش و خانواده‌اش داشت. تمام 212 بازیکنی که سر الکس فرگوسن در طول دوران مربی گری‌اش در منچستر یونایتد با آن‌ها کار کرد، خانواده‌اش بودند. او پدر همه بود، از دیوید بکام و اریک کانتونای یاغی گرفته تا اوله گونار سولسشر که روزی سرمربی منچستریونایتد شد. رئیس با تمام وجود از خانواده‌اش محافظت می‌کرد. او بود که در برابر فشارها قرار می‌گرفت و با تغییر مواجه می‌شد. این‌جا سخن از آن تغییر بزرگ ناگزیر است که در بطن زندگی هرکس وجود دارد. همان که برای دیدنش لازم است از خواب بیدار شوی، در آغوشش بگیری و تغییر کنی. این کتاب را پروفسور دیمین هیوز نوشته. نویسنده، سخنران انگیزشی و تسهیلگر مدیریت تغییر. او با اشاره به روش‌های فرگوسن به ما می‌آموزد که با چه رویکردی با تغییر روبه‌رو شویم، چه‌طور با آن کنار بیاییم و چگونه تغییر کنیم. در این کتاب می‌بینیم که بارها و بارها اتفاقاتی که نویسنده شرح می‌دهد برای خودمان هم افتاده، ولی هربار با هر بهانه‌ای که شده از مواجه شدن با تغییر خودداری کرده‌ایم. بیایید این‌بار به پیشواز تغییر برویم و آن را در آغوش بگیریم. با همان روشی که فرگوسن انجامش داد.

گربه‌صفتی (1 راهنمای فلسفی)

  • 170,000 تومان

این که گربه ها هیچ رهبری را نمی‌پذیرند احتمالا یکی از عللی است که آنها تسلیم انسان‌ها نیستند. گربه‌ها از انسان‌هایی که اکنون بسیاری‌شان با آنها زندگی می‌کنند نه اطاعت می‌کنند و نه به آنها احترام می‌گذارند. حتی وقتی به ما تکیه می‌کنند همچنان مستقل از ما می‌مانند. اگر به ما محبت نشان می‌دهند، این صرفا عشق و علاقه مصلحتی نیست. آنها اگر از همراهی با ما لذت نبرند ما را ترک می‌کنند. اگر ماندند، به این علت است که می‌خواهند با ما باشند. این نیز دلیلی است بر اینکه چرا بسیاری از ما آنها را گرامی می‌داریم.

گفت‌و‌گوهای عاشقانه (چند گفت‌و‌گو درباره‌ عشق به دست آوردن و از دست دادن)

  • 320,000 تومان

ناتاشا لان روزنامه‌نگار که حس می‌کند نمی‌شود به این سادگی‌ها به عشق رسید، سراغ نویسنده‌ها، مشاوره‌ها و متخصص‌ها رفته و با گفتن از زندگی خودش و شنیدن تجربه‌های‌شان از آنها پرسیده: عشق را چطور و از کجا باید پیدا کرد؟ چطور باید نگهش داشت؟ و اگر از دستش دادیم، چطور می‌توانیم به زندگی ادامه بدهیم؟

شما به روان‌درمانی نیاز ندارید (7مرحله برای روبراه کردن زندگی‌تان)

  • 280,000 تومان

اگر اصول هفتگانه‌ی سیستم «زندگی خود را روبراه کنید» را دنبال کنید نحوه تفکرتان عوض می‌شود و همین موجب تغییر احساس و عملکرد شما خواهد شد. تصور کنید پایان زندگی شما روی کره زمین فرارسیده و به شما این فرصت داده شده که کارهایی را که در زندگی کرده‌اید مرور کنید. به کمک‌هایی که کرده‌اید فکر کنید. به آنچه در زندگی جمع کرده‌اید فکر کنید. احساسی که هر یک در شما به وجود می‌آورد چه‌قدر با هم فرق دارد؟

قوی سیاه (اثرگذاری بالای مورد بعید درس‌های کلیدی ، تحلیل و مرور)

  • 18,000 تومان

کتاب قوی سیاه نوشته نسیم نیکلاس طالب ارائه‌ای فلسفی است از پژوهش‌های او درباره رخدادهایی که بسیار بعید و بسیار مهم هستند. این رخدادها، که طالب قوی سیاه می‌خواندشان چنان بعیدند که نمی‌شود پیش‌بینی‌شان کرد. با این وجود، کارشناس‌ها و تحصیل‌کردگان اغلب تمایل دارند پس از وقوع چنین رخدادهای نادری برای‌شان تفسیری عالی بسازند، که تاریخ تحولات آن موضوع را منسجم‌تر از آنچه هست نشان دهند.

صفحه‌ی 1