نشر افرند


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بازاریابی اینترنتی برای کسب و کارهای تازه
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
مدیریت زندگی شغلی به سبک جوجه اردک زشت
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان

بازاریابی اینترنتی برای کسب و کارهای تازه

  • 120,000 تومان

گمان می‌کنم هر شخص یا کسب‌ و کاری در دنیای امروز باید در فضای آنلاین دنبال هویت باشد. با داشتن استراتژی درستء این هویت می‌تواند کمک کند تا چهره‌ی درستی از کسب‌وکار شما در فضای مجازی ارائه شود و در زمان کوتاه‌تری به هدف‌های خود (مثل فروشء برندینگ و...) دست یابید. سابقه‌ی کاری من در 10 سال گذشته در حوزه‌های اجرا و مدیریت دیجیتال مارکتینگ در «گروه مالی آگاه» و مشاوره‌ی دیجیتال مارکتینگ به چند سازمان دیگر بوده است. با انتخاب و ترجمه‌ی این کتابء کوشیده‌ام شما را به صورت کابردی و عملی با فضای دیجیتال مارکتینگ و ابزارهایش آشنا کنم تا بتوانید با انتخاب استراتژی درستء سفر موفقی در مسیر بازاریابی اینترنتی برای کسب‌وکارتان داشته باشید.

مدیریت زندگی شغلی به سبک جوجه اردک زشت

  • 60,000 تومان

کتاب حاضر با نگرشی مدیریتی بر تعدادی از داستان‌های «هانس کریستین آندرسون» نگاشته شده است. در «لباس جدید امپراتور» نگارنده به صورت خاص به شرح حالتی می‌پردازد که در آن فرد با دیدن آینه و تصویر خویش شروع به از دست دادن روح و روان خود می‌کند. نگارنده معتقد است که این مسئله فقط نوک قله‌ای را نشان می‌دهد که قسمت اعظم آن (تشریفات اداری، رقابت بیمارگون و...) پنهان است. در «جوجه اردک زشت» قهرمان داستان به سختی می‌آموزد تا صدای هماهنگ درون خود را بشنود و از بند مقایسه‌ها و نکوهش‌ها رهایی یافته و به الگویی مناسب برای رشد خویش دست یابد. «سوسک سرگین غلطان» توضیحی است در خصوص نحوة تشکیل پدیدة روانی خودشیفتگی و عوامل ظاهری و باطنی ایجادکنندة آن، که مهم‌ترین آن عدم آگاهی از توانایی‌های واقعی افراد می‌باشد. در «کوتوله و بقال» پدیدة ایده‌آل‌گرایی شرح داده می‌شود و بنابراین نخستین وظیفة مدیریت، روبه‌رو شدن با روی سخت و خشن واقعیت است. «درخت کاج» بیانگر نارضایتی، خستگی و بیهودگی حاصل از عدم زندگی در زمان حال می‌باشد و در داستان پایانی تحت عنوان (بلبل) نیز نگارنده یکی شدن ایده‌آل‌ها و واقعیت‌ها را به تصویر می‌کشد و این همان اتفاقی است که می‌تواند در محیط کار رخ دهد. در نهایت نویسنده، از طریق این داستان‌ها الگویی را در مسیر تغییر الگوی فکری به مخاطب عرضه می‌کند تا وی بتواند با استفاده از آن، مدیریت زندگی و شغلی مطلوبی را کسب نماید.

مدیریت استراتژیک توزیع و پخش (مدیریت استراتژیک کانال‌های بازاریابی توزیع و پخش مدیریت استراتژیک سازمان‌‌ها)

  • 45,000 تومان

در دنیای پر رقابت امروزی که سازمان‌ها و شرکت‌ها به شدت درگیر متغیرهای بسیاری می‌باشند هر لحظه اتفاقی آن‌ها را تهدید می‌کند، این دانش و تجربه مدیریت استراتژیک است که می‌تواند آن‌ها را سرپا نگه داشته تا همچنان به حیات خود ادامه دهند. در واقع، مدیریت استراتژیک تلاشی است برای تهیه نسخه دوم از آنچه در مغز یک انسان بسیار باهوش و نخبه می‌گذرد. مدیریت استراتژیک توزیع و پخش عبارت است از بررسی محیطی (هم محیط خارجی و هم محیط داخلی)، تدوین استراتژی‌ها، سیاست‌ها، راهکارها، تکنیک‌ها، تاکتیک‌ها و روش‌های توزیع و پخش، فروش و بازاریابی مویرگی، اجرای استراتژی توزیع و پخش، ارزیابی و کنترل.

صفحه‌ی 1