نشر آن سو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خدا و زندگی پس از مرگ (شواهد جدید پیشگامانه درباره خدا و تجربه نزدیک به مرگ)
نامه عاشقانه به زمین
  • 69,000 تومان
  • با تخفیف: 69,000 تومان
من و تو (جدایی یا پیوند)
  • 69,000 تومان
  • با تخفیف: 69,000 تومان
خدا و عواطف
  • 43,000 تومان
  • با تخفیف: 43,000 تومان
اخلاق بودایی
  • 139,000 تومان
  • با تخفیف: 139,000 تومان
خود دیگری و خدا در اندیشه کیرکگور
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان
چگونه هنرمند شویم (راهنمایی کاربردی برای زندگی هنرمندامه)
مغز و عشق (راهنمای ایجاد رابطه امن در همسران با درک کارکردهای مغز)
دائو ده جینگ
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
چگونه جستار بنویسیم (راهنمای گام به گام برای همه سطح‌ها همراه با جستارهای نمونه)
به وقت مرگ (42 روایت از تجربه‌های نزدیک به مرگ شهروندان ایرانی و آمریکایی)

خدا و زندگی پس از مرگ (شواهد جدید پیشگامانه درباره خدا و تجربه نزدیک به مرگ)

  • 239,000 تومان

گسترده‌ترین پژوهش درباره تجربه‌های نزدیک به مرگ که 3000 نفر را از فرهنگ‌های مختلف با عقاید گوناگون دربر می‌گیرد، شواهدی به‌دست می‌دهد که در جهان موجودی متعالی وجود دارد. داده‌های این پژوهش سازگاری شگفت‌آوری نیز درباره اینکه این موجود متعالی چگونه است با یکدیگر دارند. دکتر جفری لانگ که، در «بنیاد تحقیقات تجربه‌های نزدیک به مرگ» شنونده گزارش هزاران نفر از این تجربه‌کنندگان بوده، دریافته است که علی‌رغم تفاوت کیفیت تجربه‌ها بیشتر تجربه‌کنندگان در این‌باره که تجربه آنان حاکی از وجود خدا است با یکدیگر اتفاق نظر دارند و آنچه در این اثر پیش روی شماست بسط و تحلیل گزارش این تجربه‌هاست. تجربه‌هایی که به اتفاق نشان می‌دهند نه تنها خدا وجود دارد بلکه وجود او سراسر لطف و محبت و مهربانی است.

نامه عاشقانه به زمین

  • 69,000 تومان

انسان‌ها در طول قرن‌های متمادی خود را پادشاه‌زمین می‌دانستند و هنوز هم چنین‌اند. این پادشاه خودخوانده تا جایی که در توان داشته منابع و موجودات زنده زمین را استثمار کرده و هر روز بیشتر از دیروز مترصد دست‌اندازی و سلطه‌گری بیشتر بر زمین و دارایی‌هایش است. حالا کار به جایی رسیده است که انسان‌های خودخواه نابودی خویش را در آینه نابودی زمین می‌بینند و نیز به‌جای دست برداشتن از استثمار زمین در اندیشه دست‌اندازی به دیگر ابعاد کیهان هستند. نویسنده در این اثر تلاش کرده است مخاطب را در جایگاهی قرار دهد که بتواند زمین را به‌عنوان مادر خود و دیگر انسان‌ها باز شناسد؛ همو که همه موجودات زنده و غیرزنده پیرامون ما را با سخاوتی مادرانه در دامان خود می‌پرورد. چگونه می‌توان سرمایه‌هایش را تباه کرد و روی سبزش را سیاه؟ این اثر نسبت ما را با زمین از نگاهی دیگر تعریف می‌کند و راهی دیگرگون را به‌سوی اخلاق محیط زیست می‌گشاید.

من و تو (جدایی یا پیوند)

  • 69,000 تومان

کتاب پیش روی شما کتابی کوچک درباره ایده‌ای بسیار بزرگ است. فرض کتاب این است که همه ما به‌دنبال چیزی خاص و یکسان هستیم، اما در جای اشتباه به‌دنبال آن می‌گردیم. نویسنده این کتاب «حس کامل زنده‌بودن» یا «سرزندگی اصیل» را در کیفیت ارتباطات ما می‌جوید. در فضایی که نه درون ماست و نه بیرون ما بلکه بین ماست. وقتی فضای بین ما سرشار از امنیت و انرژی مثبت باشد، احساس کامل زنده‌بودن را تحریک می‌کند که مانند یک بار الکتریکی درون مسیرهای عصبی بدن ما به جریان درمی‌آید و ما را لبریز از احساس شادمانی و شگفتی می‌کند و دنیای سیاه و سفید ما را به دنیایی رنگارنگ مبدل می‌سازد.

خدا و عواطف

  • 43,000 تومان

در ادیان توحیدی که اعتقاد به خدا‌ی متشخص و انسان‌وار از دید‌گاه رایج است‏، در موقعیت‌های مختلف از عواطف خداوند سخن به میان می‌آید، از مهربانی و شفقت خدا، از خشم خدا و غیره. از آنجا که انسان‌ها خود چنین عواطفی دارند، اغلب تصوری شبیه عواطف خود از عواطف خداوند دارند، اما الاهیدانان و متکلمان همواره از چگونگی عواطف خداوند و تفاوت‌های آن با عواطف انسانی بحث کرده‌اند. دراین اثر نویسنده، با‌توجه به جدید‌ترین مباحث فلسفی در باب عواطف خدا‏، ضمن اشاره به نظریات فیلسوفان انگلیسی زبان مباحث مهم و چالش‌ بر‌انگیز را مطرح کرده و زوایای آن‌ها را به اختصار کاویده است. علی‌رغم مختصر‌بودن این اثر، نویسنده در تلاشش برای مطرح ساختن مهم‌ترین مسائل موفق بوده است و چشم‌اندازی مناسب از مباحث پیش‌روی مخاطب قرار می‌دهد.

اخلاق بودایی

  • 139,000 تومان

از اخلاق به عنوان شعبه‌ای جداگانه از فلسفه تا همین دوران در ادیان و مذاهب بودایی خبری نبود، گرچه فیلسوفان بودایی همواره به جنبه ی اخلاقی افکار، احساسات، نیات، اعمال، فضائل و احکام اهتمام می ورزیدند. نافذ‌ترین شکل‌های تامل اخلاقی آنها در قالب مجموعه‌ اعمالی بازتاب یافته است که هدف از آن دستیابی به آزادی و صلح است. این اثر مرور مختصر دارد بر تفکر بودایی و رویکردهای عالمانه ی مدرن درباره شکلهای گوناگون تأملات اخلاقی و پیروان آن. سپس از راه مقایسه به بررسی افکار دوتن از شاخص‌ترین فیلسوفان کهن، بوداگوسا و شانتی‌دوا، می‌پردازد که پیرو شاخه‌های اصلی سنت بودایی در هند بوده‌اند. این اثر به اختصار منعکس‌کننده دستاوردهای اخلاق بودایی در چارچوب فلسفه اخلاق معاصر است و می‌تواند چشم‌اندازی مناسب در خصوص جایگاه این نگرش در اندیشه اخلاقی امروز به‌دست دهد.

چگونه به کودکان اندیشیدن بیاموزیم (راهنمای پرورش اندیشه و تفکر نقادانه در دوره آموزش ابتدایی)

  • 49,000 تومان

اثری‭ ‬که‭ ‬پیش‭ ‬رو‭ ‬دارید‭ ‬در‭ ‬بردارنده ‬شیوه‌ای‭ ‬برای‭ ‬آموزش‭ ‬و‭ ‬پرورش‭ ‬مهارت‌های‭ ‬اندیشیدن‭ ‬نقادانه‭ ‬کودکان‭ ‬با‭ ‬بهره‌گیری‭ ‬از‭ ‬مواد‭ ‬آموزشی‭ ‬داستانی‭ ‬و‭ ‬تصویری‭ ‬است‭. ‬شیوه‭ ‬پرداخت‭ ‬این‭ ‬اثر‭ ‬نشان‭ ‬می‌دهد‭ ‬نویسندگان‭ ‬باور‭ ‬دارند‭ ‬پرورش‭ ‬مهارت‭ ‬تفکر‭ ‬انتقادی‭ ‬در‭ ‬کودکان‭ ‬می‌تواند‭ ‬ذهن‌های‭ ‬آنان‭ ‬را‭ ‬برای‭ ‬دیگر‭ ‬فعالیت‌ها‭ ‬چنان‭ ‬ورزیده‭ ‬نماید‭ ‬که‭ ‬بتوانند‭ ‬در‭ ‬آینده‭ ‬از‭ ‬عهده‭ ‬اغلب‭ ‬نیازهای‭ ‬ذهنی‭ ‬و‭ ‬فکری‌شان‭ ‬برآیند‭. ‬به‭ ‬تعبیر‭ ‬ضرب‌المثل‭ ‬مشهور‭ ‬هدف‭ ‬این‭ ‬کتاب‭ ‬آموختن‭ ‬”ماهیگیری” ‬در‭ ‬زمینه ‬اندیشیدن‭ ‬و‭ ‬استدلال‭ ‬کردن‭ ‬به‭ ‬کودکان‭ ‬است‭. ‬نویسندگان‭ ‬در‭ مقدمه ‭ ‬شیوه‭ ‬استفاده‭ ‬از‭ ‬این‭ ‬کتاب‭ ‬را‭ ‬برای‭ ‬آموزش‭ ‬به‭ ‬دقت‭ ‬توضیح‭ ‬داده‌اند‭. ‬این‭ ‬اثر‭ ‬مواد‭ ‬آموزشی‭ ‬و‭ ‬شیوه‌ای‭ ‬مناسب‭ ‬را‭ ‬برای‭ ‬آموزش‭ ‬اندیشدن‭ ‬نقادانه‭ ‬به‭ ‬کودکان‭ ‬در‭ ‬دوره‭ ‬ابتدایی‭ ‬در‭ ‬اختیار‭ ‬معلمان‭ ‬و‭ ‬والدین‭ ‬علاقه‌مند‭ ‬قرار‭ ‬می‌دهد‭. ‬

خود دیگری و خدا در اندیشه کیرکگور

  • 89,000 تومان

بارزترین ویژگی فلسفه کیرکگور توجه به انسان منفرد و متعین است. انسانی که صرفا مفهومی کلی نیست، بلکه فردی است منفرد به همه خوشی‌ها و ناخوشی‌هایش، اضطراب‌ها و آسودگی‌هایش و همه ابعاد ملموس و آموخته با زندگی واقعی هر روزه. پرداختن به انسان منفرد جز در سایه تبیین مفهوم خود و نسبتی که خود با غیر خود برقرار می‌کند، مسیر نمی‌شود. از همین روی بخش مهمی از فلسفه کیرکگور به تامل در این مفاهیم و نسبت‌ها اختصاص دارد. پژوهش پیش‌رو در کار بیان و تبیین 3 مفهوم کلیدی «خود»، «دیگری» و «خدا» در اندیشه این فلسوف دانمارکی است تا از این رهگذر درکی عمیق‌تر در باب فلسفه او و موضوع تفرد انسان در اگزیستانسیالیسم به دست دهد. بررسی و نقد نظریات برخی از شارحان فلسفه کیرکگور در این اثر چشم‌اندازی مناسب از بحث را مقابل پژوهشگران قرار می‌دهد.

چگونه هنرمند شویم (راهنمایی کاربردی برای زندگی هنرمندامه)

  • 59,000 تومان

مرور زندگی هنرمندان مشهور نشان می‌دهد بسیاری از آنان زندگی شخصی آشفته‌ای داشته‌اند؛ شرایط خانوادگی نامناسب، افسردگی و فروبستگی‌های روحی و روانی، و از همه مهم‌تر تنگنای مالی که اضطراب و نگرانی‌های زیادی را برای آنان به همراه دارد. گویی این نابه‌سامانی‌ها از لوازم زندگی هنرمندانه است، اما آیا واقعا چنین است؟ آیا نمی‌توان هنرمند بود ولی زندگی خانوادگی پایدار، زندگی شخصی منظم و منضبط و ثبات اقتصادی را نیز از دست نداد. کدام هنرمندی است که نخواهد در عین هنرمند بودن از خوبی‌ها و خوشی‌های زندگی نیز برخوردار باشد و لازم نباشد یکی را برای دیگری فدا کند. این کتاب راه‌حلی برای قرار نگرفتن در این موقعیت دوگانه است.

مغز و عشق (راهنمای ایجاد رابطه امن در همسران با درک کارکردهای مغز)

  • 68,000 تومان

چنانچه در ارتباط خود با همسرتان احساس کمبود، سردرگمی یا تنهایی می‌کنید، بهتر است این کتاب را تهیه کنید. در این کتاب می‌آموزید که پشت همه رنج‌ها و نابسامانی‌های موجود در رابطه‌تان علت‌هایی زیر بنایی مهمی وجود دارد. این کتاب نقشه‌ای است در دستان شما تا شما را از ناامیدی و تردید و عدم اطمینان رها کند. کتاب روشنگر استن تاکتین به شما یاد خواهد داد که مانند یک تیم عمل کنید تا رابطه خود را امن، جذاب و رضایت‌بخش کنید.

دائو ده جینگ

  • 29,000 تومان

دائو ده جینگ به عنوان تنها اثر بر جای مانده از لائودزه که بعدها آیین دائو مبتنی بر بنیان‌های فکری آن شکل گرفت، کتابی سهل و ممتنع است. محتوای این کتاب در عین سادگی و وضوح، طی بیش از دوهزار سال، بهانه‌ای برای شرح و تفسیرهای متنوع فراهم آورده است. بی‌مبالغه می‌توان این کتاب مختصر را یکی از عمیق‌ترین و حکیمانه‌ترین آثار به شمار آورد که تاکنون از ذهن انسانی تراوش کرده است.

چگونه جستار بنویسیم (راهنمای گام به گام برای همه سطح‌ها همراه با جستارهای نمونه)

  • 89,000 تومان

در این کتاب راهنمایی عملی و کاربردی برای آموختن نگارش جستارهای علمی پیش روی شما است. فرقی نمی‌کند در دبیرستان تحصیل می‌کنید یا دانشگاه یا شاید در شمار افرادی هستید که خود اهل پژوهش و مطالعه هستند و برای بیان نتیجه پژوهش های‌شان نیاز به آموختن چنین مهارتی دارند، این کتاب برای همه شما مفید است. نویسنده در این کتاب تلاش کرده با نشان دادن نمونه‌هایی مناسب آموزش‌های خود را به صورتی عینی و ملموس در اختیار مخاطب قرار دهد. کافی است نمونه‌ها را با دقت از نظر بگذرانید و تمرین‌ها را انجام دهید تا خیلی زود نتیجه این آزمایش‌ها را در نگارش خود احساس کنید.

به وقت مرگ (42 روایت از تجربه‌های نزدیک به مرگ شهروندان ایرانی و آمریکایی)

  • 289,000 تومان

پژوهش‌ها نشان می‌دهد که از گذشته‌های دور برخی انسان‌ها هنگامی که در آستانه مرگ قرار گرفته‌اند و آن شرایط را پشت سر گذاشته و نمرده‌اند، تجربه‌هایی را از آن لحظه‌ها گزارش کرده‌اند که برای دیگران باورناپذیر و شگفت آور بوده است. امروزه روانشناسان با تکیه بر داده‌های این تجربه‌ها و تاثیر آن‌ها در نگرش انسان‌ها به زندگی و مرگ، برخی از بیماری‌ها و اختلالات روانی را درمان می‌کنند و نظریاتی مبتنی بر غیر مادی بودن منشا هوشیاری ارائه می‌دهند....

1  صفحه‌ی 1