نبض دانش


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اسرار موفقیت (بینش تجاری و کارآفرینی به سبک مارک زاکربرگ)
پول خود را مدیریت کنید تا زندگی‌تان ار متحول کنید
قانون جذب
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
فن بیان و هنر سخنوری تد
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
قدرت هوش هیجانی (ای کیو) در جذب افراد و داشتن ارتباطات موفق
بی‌شعوری
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
جادوی فکر بزرگ
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان

اسرار موفقیت (بینش تجاری و کارآفرینی به سبک مارک زاکربرگ)

  • 50,000 تومان

اشتیاق عاملی است که به هدفتانء زندگی و کسب و کارتان شکل می‌دهد. وقتی ایده‌ای را برای سرمایه گذاری شروع می کنید خواهید دید که تنها عاملی که می‌تواند به هدفتان شکل دهد همین شور و اشتیاق خواهد بودو در راه رسیدن به موفقیت کمک بسیار شایانی به شما خواهد نمود و مطمئن باشید اگر این عامل را نادیده بگیرید قطعا شکست خواهید خورد.

پول خود را مدیریت کنید تا زندگی‌تان ار متحول کنید

  • 25,000 تومان

قبل از این که بتوانید راهتان را برای استقلال مالی شروع کنید ، ابتدا باید دقیقا این موضوع را مشخص کنید که بدهی‌هایتان چقدر است. برای بسیاری از مردم همیشه بدهی‌های بسیار زیادی وجود دارد ، مانند رفتن به دندان پزشکی . شاید این هزینه‌ها برای سلامتی شما مفید باشد اما همیشه‌ام دلپذیر نیست. برخی از افراد در حفره های بزرگی قرار گرفته اند و نمی خواهند با آن کنار بیایند.اما اگر برای ایجاد جریان‌های نقدی مثبت در زندگیتان جدی باشید ، باید برای اولین قدم با مبانی سواد مالی راهتان را آغاز کنید.در اینجا یک راه بسیار سریع برای رسیدنتان به مکانی که باید از آنجا شروع کنید وجود دارد. آیا سخت است بخواهید عادت‌هایتان را تغییر دهید؟ بله اما این موضوع کاملا به خودتان بستگی دارد که تا چه حد برای کنترل اوضاع مالی تان مشتاق باشید.به یاد داشته باشید که لازم نیست هریک از این مراحل را انجام دهید،اما اگر آن‌ها را انجام ندهید به مسابقه موش‌ها برگشت خواهید خورد که در حال حاضر در آن گیر کرده‌اید و پرداخت صورت حساب‌هایتان هرگز متوقف نخواهد شد و همیشه در جایی که هستید باقی خواهید ماند ...

قانون جذب

  • 40,000 تومان

جاذبه و جذابیت یکی از ارکان مهم جهان هستی می‌باشند که زندگی مردم بر پایه آن هدایت می‌شود و دارای قدرت‌های مهمی درونشان هستند.این قانون برای اولین بار توسط ناپلئون هیل بیان شد هنگامی که گفت : ما تبدیل به چیزی می‌شویم که درموردش فکر می‌کنیم. در طول تاریخ این حقیقت عمیق در بسیاری از زبان‌ها و فرهنگ‌ها بیان شده است. در قرن دوم میلادی، مارکوس آرلیوس، امپراطور رم و فیلسوف رواقی، بر این عقیده بود که "زندگی انسان را افکار او می‌سازد". در طول زمان، این ایده توسعه یافت و هم اکنون‌ در بسیاری از مذاهب الهی تبدیل به یک اصل محوری شده است. حقیقت این موضوع برای افراد بسیاری روشن شد و در اظهارنظرهای عامه مردم اخیراً به شکل زیر بیان شده است: مواظب افکار خود را باشید، زیرا تبدیل به سخن می‌شوند. مواظب سخنان خود باشید، زیرا تبدیل به اعمال می‌شوند. مواظب اعمال‌ خود را باشید، زیرا تبدیل به عادت می‌شوند. مواظب عادات خود باشید، زیرا تبدیل به شخصیت می‌شوند. مواظب شخصیت خود باشید، زیرا‌ سرنوشت شما را می‌سازد.

فن بیان و هنر سخنوری تد

  • 120,000 تومان

تدتاک برای این هدف ایجاد شد که دوره ارائه‌های خسته‌کننده و بی‌روح به پایان برسد و افراد بتوانند ایده‌ها و اهداف خود را به شکلی قدرتمند و جذاب به گوش مخاطبین خود برسانند. آکاش کاریا یکی از برجسته‌ترین مربیان دنیا است که به بیش از پنجاه هزار بانکدار، مدیر و اعضای دولت آموزش داده است. او از طریق مطالعه بیشتر از 200 تدتاک، روش‌ها و تکنیک‌های صحیح تبدیل شدن به یک سخنران موفق را بررسی کرده و در این کتاب ایده‌هایش را با شما به اشتراک گذاشته است. به عقیده نویسنده بین تمامی سخنرانی‌های تاثیرگذار TED یک چیز مشترک وجود دارد و آن چیزی نیست جز : «داستان سرایی» درواقع بهترین سخنرانان TED از نظر او کسانی بودند که به قصه‌گویی تسلط داشتند و از این ترفند برای ارائه ایده‌های خود استفاده کردند و پیام خود را با مردم جهان به اشتراک گذاشتند. با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه داستان‌هایی طرح کنید که با کمک آن‌ها بتوانید مخاطبان‌تان را مجذوب خود کنید.

قدرت هوش هیجانی (ای کیو) در جذب افراد و داشتن ارتباطات موفق

  • 12,900 تومان

اگر نمی توانید مهارت‌های ارتباطی و کنترل احساساتتان را توسعه دهید ناامید نشوید، گاهی اوقات فهمیدن و شناسایی احساسات بسیار زمان‌برخواهد بود و باید در این مسیر وقت بگذارید تا بتوانید احساسات مختلف را شناسایی کنید. در این مسیر باید آسیب‌پذیر و آماده هر اتفاقی باشید و این اتفاق می‌تواند یک قدم بزرگ برای زندگیتان باشد؛ اما مطمئن باشید که در نهایت پاداش بسیار خوبی دریافت خواهید کرد!

بی‌شعوری

  • 90,000 تومان

خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت، بیشعوری است. این چیزی است که خاویر کرمنت در کتاب بیشعوری به آن اعتراف می‌کند. اما جای نگرانی نیست. کرمنت صادقانه می‌گوید که خودش هم قبلا بی‌شعور بوده و توانسته خودش را درمان کند. او این کتاب را نوشته تا راهکارهای عملی درمان این عارضه را به دیگران هم نشان دهد. به نظر می‌رسد که بی‌شعوری یکی از دغدغه‌های اصلی کرمنت است. سایر آثار این نویسنده هم در فضایی مشابه نوشته شده‌اند.

جادوی فکر بزرگ

  • 80,000 تومان

تفاوت کسانی که بسیار موفق تر از اطرافیانشان هستند در این می‌باشد که آن‌ها بزرگ می‌اندیشند. موفقیت افراد بیش از آنکه به میزان هوش آن‌ها بستگی داشته باشد به میزان تفکر آن‌ها وابسته است. در هر یک از فصل‌های کتاب جادوی فکر بزرگ، ده ها فکر، شیوه و اصل سودمند و منطقی می‌یابید که به شما توانایی می‌دهند تا نیروی عظیم فکر بزرگ را به کار گیرید؛ تا موفقیت، شادکامی و رضایتی را که بسیار دوست دارید، برای خود کسب کنید. این کتاب در لیست بهترین کتاب‌ها روان‌شناسی و موفقیت قرار دارد.

صفحه‌ی 1