ناهید


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خاطرات مسکو
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
خاطره خودکامگی
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
نام‌ها و پیکرها (مجموعه شعر)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
پاریس را هرگز پایانی نیست
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
برزخ
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
معجزه‌های کوچک در دفتر اشیا پیدا شده
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
سیذارتا (شعری هندی)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
همسر ببر
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
متافیزیک جوانی و چند مقاله دیگر
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
جنگ تهی‌دستان
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
هتل ساوی
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
نظریه عمومی فراموشی
  • 37,000 تومان
  • با تخفیف: 37,000 تومان

خاطرات مسکو

  • 170,000 تومان

خاطره خودکامگی

  • 170,000 تومان

کاستیانوس مویا، در رمان اخیرش خاطره خودکامگی ساز دیگری می‌زند. نوشته‌ای در سه پاره که برمبنای رویداد‌های واقعی است: کودتای 1944 ارتش علیه دیکتاتور نازی‌پرست ال‌سالوادور، ماکسیمیلیانو هرناندر مارتینز که در خلع ید دیکتاتور ناکام می‌ماند، لیکن به اعتصابات سراسری دامن می‌زند. کتاب با یادداشت‌های روزانه هایده - زن خانه‌داری - فتح باب می‌شود که شوهرش، پریکلس، به سبب انتقاد از حکومت زندانی است. فصل‌ها، یک در میان، با رک‌گویی‌های شیرینی به روایت شوخ‌طبعانه و عجیب کله‌من، پسر بزرگ این خانواده، و جیمی می‌پردازد (که به دلیل نقش داشتن در کودتا) درصدد گریختن از کشوراند.

نام‌ها و پیکرها (مجموعه شعر)

  • 75,000 تومان

صداهای من‌اند به سرودخوانی تا که از سرشان بیفتد خواندن، آن خاکسترین دهان‌بندخوردگان در سحرگاهان، آن جامه‌هاشان به بر چون پرندگان نزار زیر باران. در انتظار، زمزمه شکستن یاس‌ها. و سپیده که سرزند خورشید شقه‌شقه در خورشیدهای کوچک سیاه. و همیشه شباهنگام، قبیله‌ای از کلمات مثله سر در پی سرای است در گلوی من، تا که از سرشان بیفتد خواندن، آن جرارگان، آن مالکان سکوت.

پاریس را هرگز پایانی نیست

  • 110,000 تومان

یک روز روی پله‌ها با مارگریت دوراس روبه‌رو شدم - من در حال رفتن به اطاقم بودم و او در حال پایین آمدن از پله‌ها به قصد رفتن به خیابان - و ناگهان او مشتاق شد که بداند سرم را با چه وسیله‌ای گرم می‌کنم. و من کوشیدم که خودم را در حال انجام کار مهمی نشان دهم و توضیح دادم که قصد دارم کتابی بنویسم که قصد جان همه خوانندگانش را می‌کند. مارگریت نگاه حیرت زده‌ای به من کرد، سراپا غرق شگفتی شد.

برزخ

  • 75,000 تومان

... سه شب پیش از چیزی که از آن‌پس «انقلاب» نام می‌گرفت، امیلیا لیست نام‌های مهمانان عروسی‌اش را به دفتر پدرش آورد. پدرش از او خواست که سبد کاغذهای باطله را در بخاری خالی و همه را به خاکستر تبدیل کند. یک صفحه آراسته به اعلام‌های دستنویس، چسبیده به ته سبد باقی ماند... -از متن کتاب

معجزه‌های کوچک در دفتر اشیا پیدا شده

  • 95,000 تومان

غرق در سکوت چیزهایی که احاطه‌اش می‌کردند به دوروبرش نگاه کرد. پرهیب‌های‌شان را برانداز کرد، و برای نخستین‌بار پی برد که آن‌ها هم دقیقا مانند او رنگی ندارند. با خودش فکر کرد درواقع تمام چیزهایی که او دور خودش جمع کرده فقط مهروموم‌هایی هستند نهاد‌شده بر قفل‌های زندگی که وقتی باز شوند اندوه رها خواهند کرد... -از متن کتاب

سیذارتا (شعری هندی)

  • 45,000 تومان

موضوعی که هسه در این اثر مطرح می‌سازد این است که هر فردی باید طریق زندگی خویش را خودش بیابد، نه آن‌که از اصول عقاید یا تعلیمات مورد قبول مرجعی مقتدر پیروی کند. مفاهیمی نظیر طغیان علیه مرجعیت و اقتدار موضوع محوری این رمان است که در قالب بودا تجسم می‌یابد.

همسر ببر

  • 95,000 تومان

اما حالا، در آخرین ساعات پایداری کشور، هم برای او روشن بود و هم برای من که با آتش‌بس وضعیت به‌ظاهر عادی می‌شود، اما صلح برقرار نمی‌شود. جنگی که هدفمند باشد- برای آزادسازی، یا به طرفداری از فردی بی‌گناه- امیدی به پایانش وجود دارد. جنگ که بر سر تسویه‌حساب باشد، بر سر اسمت، جاهایی که خونت برایشان می‌جوشد، یا مکان‌ها یا وقایعی که اسمت به آن‌ها وابسته باشد، چیزی نیست جز نفرت، و پیشرفت آهسته و درازمدت کسانی که جنگ را تغذیه می‌کنند و از آن تغذیه می‌شوند، با وسواس، و توسط گذشتگانشان. پس جنگ بی‌پایان است، موج‌موج از راه می‌رسد، و قدرتش را همچنان حفظ می‌کند تا جایی که امیدواران به مقابله با آن را متعجب کند.

متافیزیک جوانی و چند مقاله دیگر

  • 75,000 تومان

شخصیت ویرانگر کار خود را انجام می‌دهد؛ تنها کاری که از آن پرهیز می‌کند آفریدن است. درست به همان سیاق که آفریننده جویای انزواست‏، ویرانگر را باید پیوسته مردم در میان گرفته باشند، همان گواهان کارایی او. شخصیت ویرانگر یک علامت است. درست همان‌طور که علامت سه‌وجهی از هر سو در معرض باید است، او نیز در معرض سخنان یاوه قرار دارد. مصون‌داشتن او از این سخنان بیهوده است. شخصیت ویرانگر علاقه‌ای به فهمیده‌ شدن ندارد. او کوشش‌هایی را که در این زمینه ‌می‌شود سطحی می‌انگارد. اینکه حرفش را نفهمند نمی‌تواند به او آسیبی رساند. برعکس، او خود موجب آن می‌شود، درست به همان سیاق که معابد، همان نهاد‌های ویرانگر دولت، چنین می‌کردند. شایعه، این خرده‌بورژوایی‌ترین پدیده‌ها، تنها از آن‌رو پیش می‌آید که مردم اشتیاق ندارند حرفشان اشتباه فهمیده شود. شخصیت ویرانگر کج‌فهمی را تاب می‌آورد؛ او به شایعه پروبال نمی‌دهد. -از متن کتاب

جنگ تهی‌دستان

  • 25,000 تومان

ناگهان سرها گیج می‌روند و پیکر‌ها سبکی نور را پیدا می‌کنند. آن‌وقت انسان می‌تواند همه چیز بگوید! فکرها یکدیگر را جذب می‌کنند، کسانی که کلمه‌هایی از خودشان باقی نمی‌گذارند برای همیشه نابود می‌شوند. به درون گودال می‌افتند. دیگر صدایشان شنیده نمی‌شود، دیگر کسی آن‌ها را نمی‌بیند. (از متن کتاب)

هتل ساوی

  • 45,000 تومان

هتل دیگر برایم هیچ جذابیتی ندارد: نه خشکشویی خفه‌کننده‌اش، نه آسانسورچی ترسناک و سخاوتمندش، و نه زندانی‌های آن سه طبقه. هتل ساوی مثل دنیا بود. چراغ‌های باشکوهی بیرونش می‌درخشید و هفت طبقه‌اش چه زرق‌وبرقی داشت! اما فقر در طبقات بالایش جا خشک کرده بود. آن‌ها که در طبقات بالا بودند در واقع در قعر بودند و در قبرهایی هوایی مدفون بودند. قبرهایی در طبقات بالایی اتاق‌های راحت مهمانانی که خوب می‌خوردند و راحت آن پایین نشسته بودند، بدون این‌که تابوت‌های شل و ول بالای سرشان آن‌ها را به دردسر بیندازد. (ازمتن کتاب)

نظریه عمومی فراموشی

  • 37,000 تومان

ملهم از ماجراجویی واقعی، رمانی شاعرانه و تکه‌تکه، شرح احوال زنی پرتغالی که در آستانه استقلال آنگولا در 1975 خود را در چاردیوار آپارتمانش حبس می‌کند. راوی سوم شخص ضمن ایجاز به زندگی روزمره لوودو ویکا می‌پردازد که در بالکن منزلش کبوتران را صید می‌کند، بر بالکن سبزیجات می‌کارد و در آشپزخانه آتش‌بازی به راه می‌اندازد. رهایی آنگولا از استعمار پرتغال و ترس‌های قهرمان زن کتاب از فضاهای باز در فضای بدبینانه ناشی از اختناق سیاسی به موازات هم پیش می‌روند.

1  2  3  4  5  صفحه‌ی 1