فلسفه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روان‌شناسی باور
  • 339,000 تومان
  • با تخفیف: 339,000 تومان
فرکانس (قدرت ارتعاش فردی)
  • 280,000 تومان
  • با تخفیف: 280,000 تومان
چپ لکانی (روانکاوی نظریه سیاست)
  • 320,000 تومان
  • با تخفیف: 320,000 تومان
در جستجوی عادت‌های بهتر (راه‌کارهایی ساده برای ایجاد عادت‌های موثر)
رهایی از خاطرات بد دوران کودکی (زخم‌های پنهان کودکی و سلامت ذهنی بزرگسالی)
علم تمرکز قوی (23 روش برای بهره‌وری و نظم بیشتر اهمال‌کاری و استرس کمتر)
حافظه تصویری (روش‌های ساده و اثبات شده برای به خاطر سپردن سریع‌تر طولانی‌تر و بهتر)

روان‌شناسی باور

  • 339,000 تومان

«همه ما به چیزی اعتقاد داریم. اما چگونه اعتقادها و باورها بر زندگی -افکار، احساسات و رفتارهای- ما تاثیرمی‌گذارند؟ کتاب کیم به طرز استادانه‌ای علم باور را خلاصه می‌کند. هم برای افراد غیرمتخصص قابل‌فهم است و هم منبعی ارزشمند بری دانشجویان و دانشگاهیان.» میگل فاریاس استاد روانشناسی شناختی و زیستی، دانشگاه کاونتری، انگلستان «نانسی کیم یک مرور کلی دقیق، کامل و جذاب از پژوهش‌ها و نظریه‌های پیشرفته درباره روانشناسی باور ارائه می‌دهد. او ایده‌های کلیدی پیرامون حوزه‌های مختلف روان‌شناسی را به‌طور یکپارچه به هم پیوند می‌زند تا این بینش را به خوانندگان دهد که چرا افراد به آنچه در سیاست، مذهب، سلامت و سایر جنبه‌های مهم زندگی انسان به کار می‌بندند، باور دارند. این یک متن عالی برای خوانندگانی است که تازه به مطالعه تجربی باورها روی آورده‌اند یا کسانی که صرفا می‌خواهند دانش خود را از وضعیت فعلی علم بازاندیشی کنند.» چادلی استم استاد روان‌شناسی، دانشگاه ایلینوی، اوربانا-شامپین، ایالات متحده «نانسی کیم متن صریح و کاملی را پیرامون روانشناسی باور نوشته است. او دیدگاه‌های زیربنایی اخلاقی و سیاسی ما را کنکاو می‌کند، ما را در وادی کوته‌بینی، نظریه‌های توطئه، انکار آب‌وهوا و اعتقادات ماوراالطبیعه رهنمون می‌شود، و اهمیت شگفت‌انگیز فرضیات اصلی ما را در دنیای واقعی در مورد ماهیت ذهن، اراده آزاد و امکان انسان آشکار می‌سازد. او توضیح می‌دهد که چرا عقاید ما در برابر تغییر بسیار مقاوم هستند، اما همچنین نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند اصلاح شوند. با قطعیت متافیزیکی کامل، معتقدم هیچ چیز به اندازه این کتاب نمی‌تواند ذهن را تغییر دهد.» نیک هاسلم استاد روانشناسی، دانشگاه ملبورن استرالیا

فرکانس (قدرت ارتعاش فردی)

  • 280,000 تومان

تغییر و تحولات قرن 21 در درک ارتباط بین بدن، روح و هماهنگی و پیوستگی ما با کیهان، بینش ما را متحول کرده و ما را به سمت‌و‌سوی فهم هوش ذاتی کیهان سوق داده‌اند. جامعه انسانی اکنون از نظر فهم و درک جهانی، تکامل یافته است. به همین جهت، در مورد ارتباطات انرژیکی- وحدت درون- با مادر خود، یعنی زمین و چگونه زندگی کردن با قوانین انرژی نامرئی که حامی کل جریان حیات است، آگاه‌تر شده است. من آنچه را که پنی کشف کرده است «الگوی انرژیکی» می‌نامم که این الگو راه و روش‌ها و کاربردهای عملی برای زندگی روزانه ما، هم از نظر جسمی و مادی و هم از بعدی عمیق‌تر یعنی از نظر روحی و معنوی، به ما ارائه می‌دهد. شرح کاملی که پنی از انرژی جاری در سیستم چاکراهای هندو ارائه داده است، به ما روش پاک‌سازی میدان انرژی که جسم ما را احاطه کرده، آموزش می‌دهد و همین‌طور طریقه رهاسازی این انرژی‌های مسدود شده در چاکراها را به ما یاد می‌دهد.

توقف بیش‌اندیشی تسلط بر هیجانات شروع به اقدام عملی (رهنمودی برای توقف افکار غیرسازنده، غلبه بر منفی‌گرایی و آزادسازی توان بالقوه با اقدام عملی قاطعانه)

  • 129,000 تومان

بیش‌اندیشی و بیش‌تحلیلی،‌ عادت‌هایی هستند که ترک آنها مشکل است. شاید حتی خود را متقاعد کنید که فکر کردن بسیار طولانی‌مدت در مورد یک مشکل، راز رسیدن به بهترین ‍پاسخ است. اما معمولا چنین نیست. واقعیت این است که هر چه بیشتر چیزی را مورد سنجش قرار دهید. زمان و انرژی کمتری جهت اقدام عملی مفید برایتان باقی می‌ماند. علاوه بر این، تردید مداوم نسبت به تصمیمات، در نظر گرفتن کارهایی که بهتر می‌توانستیم انجام دهیم و تجسم کردن بدترین نتایج ممکن، انرژی ما را کاملا تخلیه می‌کند. بیش‌اندیشی را می‌توان کنار گذاشت. افراد موفق می‌دانند چطور از تحلیل بیش از حد پرهیز و شروع به اقدام عملی کنند. این کار از طریق یک فرایند مفصل و اثبات شده و مجموعه‌ای از اقدامات انجام می‌شود که آنها را در این کتاب گردآوری کرده‌ایم.

چپ لکانی (روانکاوی نظریه سیاست)

  • 320,000 تومان

عبارت «چپ لکانی» به یک وحدت موجود یا جوهره اشاره نمی‌کند که زیربنای همه پروژه‌های نظری-سیاسی متنوع باشد. در سبک واقعی لکانی، حتی می‌توان گفت که چپ لکانی «وجود ندارد!»، به این معنی که خود را به‌ عنوان یک امر اثبات‌شده همگن و کامل بر عرصه نظری-سیاسی تحمیل نمی‌کند. اتفاقا، در حقیقت، تقسیم‌بندی آن بهترین دلیل بر ظهور آن است، زیرا همانطور که همه می‌دانند، فقط یک آزمایش وجود دارد که-فراتر از هر شک منطقی- می‌تواند نشان دهد آیا چنین عرصه‌ای واقعا وجود دارد یا خیر. هر جا که یک چپ وجود داشته باشد، حتما یک دسته‌بندی بین چپ و به ظاهر «واقعی» و چپ «کاذب»، یا میان انقلابیون و اصلاح‌طلبان وجود دارد. به نظر می‌رسد این دقیقا در مورد چپ لکانی صادق باشد.

ساعت شادتر (چگونه بر حواس‌پرتی چیره شویم زمان خود را گسترش دهیم و روی مهم‌ترین چیزها تمرکز کنیم)

  • 125,000 تومان

وقتی عروسی من بهم خورد،‌ دوباره برخواستم و به حال عادی برگشتم. از آن اتفاق درس مهمی آموختم که موجب شد حتی بیش از گذشته اعتمادبه‌نفس پیدا کنم و به شادکامی خود مطمئن‌تر شوم. من حق انتخاب دارم. شادکامی ما به‌شدت تحت تاثیر افکار و اعمالی است که خودمان به‌صورت هدفمند انتخاب می‌کنیم. هر چه‌قدر در زندگی شانس یا بدشانسی بیاوریم، می‌توانیم زمان خود را به صورت هدفمندانه و به شیوه‌هایی صرف کنیم که موجب افزایش شادکامی و رضایت‌مان از زندگی شود. ما تا حدی این کنترل را داریم. هنرورزی با زمان برخلاف دیگر راهکارهای مدیریت زمان، به دنبال افزایش بهره‌وری به هر قیمتی نیست بلکه در پی خلق تجربه شاد در حین انجام کاری است که برای‌تان اهمیت دارد.

در جستجوی عادت‌های بهتر (راه‌کارهایی ساده برای ایجاد عادت‌های موثر)

  • 85,000 تومان

کتاب‌ها، پادکست‌ها و مقالات بیشماری را درباره موفقیت شنیده و خوانده‌ایم. هر فردی سعی دارد تا ما را به کامیابی و خوشبختی برساند. برخی در یک ماه و برخی در یک دقیقه! اما هیچ یک از آنها راهکاری را به ما ارائه نمی دهند. با کدام سیستم یا استراتژی می‌خواهیم به اهداف‌مان برسیم؟ اینجاست که باید از سخن ویل دورانت یاد کنیم: «ما چیزی هستیم که آن را تکرار می‌کنیم» این یعنی وضعیت کنونی ما چه رضایت‌بخش و چه ناامید کننده، چیزی نیست جز نتیجه عادت‌هایی که پیوسته آنها را دنبال کرده‌ایم. با واقف بودن بر اهمیت ایجاد عادت‌ها، داریوس فوروکس تلاش کرده تا در کتاب «در جستجوی عادت‌های بهتر» ما را به سوی عادت‌های سازنده راهنمایی کند. پس برویم که استراتژی ساده و اثربخش خودمان را آماده کنیم

رهایی از خاطرات بد دوران کودکی (زخم‌های پنهان کودکی و سلامت ذهنی بزرگسالی)

  • 290,000 تومان

دوران کودکی‏، با تمام شور و نشاطی که دارد مرحله‌ای بسیار حساس در زندگی آدمی است که هرگونه تجربه‌ی مثبت یا منفی‌ای در آن، می‌تواند تاثیرات عمیقی را در بزرگسالی به همراه آورد. گلن شیرالدی در این کتاب تاثیر تجربیات منفی دوران کودکی را در سنین بزرگسالی مورد بررسی قرار داده و نتایج آن را برای مخاطب تشریح می‌کند. کتاب حاضر نشان می‌دهد که تبعات ناشی از روابط ناگوار و سوءرفتارهای دوران کودکی در دو بافت خانواده، مدرسه و حتی پیرامون روابط خشونت‌آمیز بین والدین، از دوران کودکی عبور کرده و تاثیرات نامطلوب خود را در سالیان آتی و در دوران بزرگسالی حفظ می‌کند.

علم تمرکز قوی (23 روش برای بهره‌وری و نظم بیشتر اهمال‌کاری و استرس کمتر)

  • 95,000 تومان

ممکن است همین حالا هم تمرکز و بهره‌وری‌مان «کافی» باشد، اما تا زمانی که نفهمیم روانشناسی و فیزیولوژی چگونه بر تمرکز ما تأثیر می‌گذارند، هرگز عملکردی عالی نخواهیم داشت و به حداکثر توان خود دست نخواهیم یافت. کتاب علم تمرکز قوی (The Science of Powerful Focus)، با روشی تازه، قدرت تمرکز را بررسی می‌کند و با نگاهی کل‌نگرانه تأثیر تمرکز را بر تمامی ابعاد زندگی انسان می‌سنجد. برخلاف سایر کتاب‌های این حوزه، پیتر هالینز (Peter Hollins) به ما نمی‌گوید که تلفن خود را کنار بگذاریم، انجام چند کار هم‌زمان را متوقف کنیم یا بیشتر بخوابیم. بلکه او تمرکز را مجدداً تعریف می‌کند و روش‌هایی ساده و کاربردی معرفی می‌کند که می‌توانیم آنها را در زندگی هر روزه خود به کار ببندیم. در این کتاب مفید و کاربردی ما می‌آموزیم که نظم و اراده قوی لزوماً کلید تمرکز و موفقیت نیستند اما در طول زمان مورد نیازند؛ مدیریت انرژی اهمیت دارد زیرا منبعی محدود است؛ قدرت طبیعت برای تمرکز ما بسیار مؤثر است؛ و دقیقاً مانند بدن، مغز هم به شرایط ایده‌آلی برای تمرکز نیاز دارد. هالینز در کتاب علم تمرکز قوی 23 روشی را معرفی می‌کند که با به کار بستن آنها می‌توانیم تمرکز و یادگیری بیشتری داشته باشیم، زندگی خود را منظم کنیم، و استرس خودمان را تحت کنترل بگیریم.

حافظه تصویری (روش‌های ساده و اثبات شده برای به خاطر سپردن سریع‌تر طولانی‌تر و بهتر)

  • 40,000 تومان

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که چیزها را آن‌قدر تکرار می‌کنند تا به خاطر بسپرند، وقت آن است که از این عادت قدیمی خود دست بردارید. حافظه تصویری توانایی استفاده مداوم از تجسم برای ایجاد تصاویر مختلف و پویاست. در کتاب حافظه تصویری (Photographic Memory: Simple, Proven Methods to Remembering Anything Faster, Longer, Better) قرار است با این توانایی بیشتر آشنا شوید. رایان جیمز (Ryan James) در این کتاب به شما نشان می‌دهد که قدرت حافظه با تولد افراد به وجود نمی‌آید، بلکه حافظه امری است که با تمرین و ممارست تقویت می‌شود. جیمز در کتاب حاضر از نحوه عملکرد حافظه و اینکه چه چیز باعث می‌شود افراد چیزها را به‌وضوح به یاد بیاورند می‌گوید. کتاب حافظه تصویری در 12 فصل تدوین شده و در هر فصل، با تمرین‌هایی ساده، شما را به توانایی خاصی مجهز می‌کند. با خواندن این کتاب، شما می‌آموزید که چطور از احساسات برای به خاطر سپردن چیزها استفاده کنید، چگونه نقشه ذهنی بکشید، و قصر حافظه چه کارکردی برای زندگی شما دارد. کتاب حافظه تصویری اولین کتاب از مجموعه کتاب‌های «یادگیری تسریع‌شده» و از جمله کتاب‌های پرفروش آمازون در حیطه فیزیک استاتیک است.

صفحه‌ی 1