شمعدونی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زیاد بهش فکر نکن (23 تکنیک برای آن که در آشفتگی‌های ذهنی غرق نشویم)
زنان برتر از ما (چطور در 1 زندگی معمولی جاه‌طلب باشیم)
من از تو نمی‌ترسم (راهنمای درمان اختلال پانیک و آگورافوبیا)
خوب و بد کمال‌گرایی
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
پس از جدایی از تو
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان
این صدای من است (چگونه صدا به افزایش اعتماد به نفس کمک می‌کند)
راز شادی والدین دانمارکی
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
مهربانی با خود (تمرین‌های عملی برای شفقت با خود)
مغز با شخصیت (نحوه سیم‌کشی مغز ما چگونه شخصیت ما را شکل می‌دهد)
برایت چه اتفاقی افتاد (گفت و ‌گویی در باب تروما تاب‌آوری و التیام)
امپراتوری تو در 1 کوله‌پشتی
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان

زیاد بهش فکر نکن (23 تکنیک برای آن که در آشفتگی‌های ذهنی غرق نشویم)

  • 99,000 تومان

شاید برایتان پیش آمده که افکاری ناخوانده به سراغتان بیاید، احساس بدی به شما دست می‌دهد و سپس دچار تشویش و اضطراب می‌شوید. به این گونه افکار وسواس‌گونه، فکر و خیال اضافی یا زیاده‌اندیشی می‌گویند. زیاده‌اندیشی به معنای تفکر است. اما نه تفکر مفید و سودمند، تفکری که بیش از هر چیز انسان را مضطرب می‌سازد. زیاده‌اندیشی به معنی تفکر در امور پیش پا افتاده است. قدرت اندیشه موهبتی ستودنی است. با این وجود زیاده‌اندیشی درست زمانی رخ می‌دهد که کنترل جریان زندگی از دست ما خارج شده است. بسیاری از افراد می‌گویند که بدون آن که بخواهند در معرض این افکار قرار می‌گیرند. در این کتاب ساده و کاربردی 23 راهکار به شما آموزش داده می‌شود تا از شر این افکار مزاحم خلاص شوید، اضطراب و استرس کمتری داشته باشید، اجازه خودنمایی به افکار منفی را در ذهنتان ندهید و به جای حسرت فرصت‌های ازدست رفته گذشته و اضطراب فردا، در لحظه حال زندگی کنید.

زنان برتر از ما (چطور در 1 زندگی معمولی جاه‌طلب باشیم)

  • 99,000 تومان

تا جایی که به خاطر دارم، همیشه بسیار بلندپرواز بوده‌ام. رویای پست و مقام‌هایی را در سر می‌پروراندم که تا سال‌های 1980 اغلب در سیطره مردان بود؛ کمسیر، وکیل یا قاضی در دادگاه قانون اساسی. در نخستین تجربه کاری‌ام به دلیل فشار زیاد دچار فرسودگی شغلی شدم و استعفا دادم. چون باید به همسر، امور خانواده، دو فرزند خردسال و زندگی شخصی‌ام نیز رسیدگی می‌کردم، تلفیق تمام این مسئولیت‌ها به چالشی جدی تبدیل شد. همین مسائل هم موجب شد تا هر بار انتخاب‌های شغلی‌ام را زیر سوال ببرم و در نتیجه اعتماد به نفسم را از دست دادم. چه چیزی واقعاً به زندگی‌ام معنا می‌بخشد؟ شغلم؟ همسرم؟ خانواده‌ام؟ دستاورد من در این سال‌ها دقیقاً همان چیزی است که دیدگاهم را نسبت به بلندپروازی تغییر داد. من به اهمیت آرامش روحی‌ و روانی برای تحقق اهداف و شکوفایی پی بردم. متوجه شدم ذهن و افکار محدود‌ کننده خودم مانع اصلی در ده سال نخست حرفه‌ام محسوب می‌شد. در این کتاب به شما کمک می‌کنم که بین بلندپروازی و زندگی شخصی خودتان تعادل برقرار کنید.

من از تو نمی‌ترسم (راهنمای درمان اختلال پانیک و آگورافوبیا)

  • 110,000 تومان

هنگام مواجهه با ترس، سه نوع واکنش را می‌توان مشاهده کرد. وحشتء مبارزه و فرار که البته مورد آخر به نظر می‌رسد که بسیار رایج است. ما اغلب هنگام وحشتء ساکن و بی‌حرکت می‌مانیم و کاملا سکوت می‌کنیم. گاهی قربانیان تجاوز نیز اعتراف می‌کنند که از وحشت زیاد قادر به فریاد کشیدن نبوده‌اند. دومین واکنش در برابر ترسء مبارزه است. برخی افراد هنگام ترس به جای فرارء ترجیح می‌دهند مبارزه کنند. آخرین نوع واکنش، فرار کردن است که بسیار معمول است. به این ترتیب که از جای خود می‌پریم، فریاد می‌کشیم و فرار می‌کنیم.این کتاب کمک می‌کند، تا اولا ترس و انواع فوبیا را بشناسیم. در ضمن اختلال پنیک و منشا آن‌ها را بفهمیم و سپس به کمک روش‌هایی که در کتاب آموزش داده شده از شر اختلال پنیک و فوبیایی که دارید، رها شوید. امیدواریم این کتاب به شما کمک کند تا از انسانی ترسو تبدیل به فردی با اعتماد به نفس، متکی به خویش و شجاع تبدیل شوید.

خوب و بد کمال‌گرایی

  • 150,000 تومان

«همیشه بهترین باش.» این ندای درونی، همان کمالگرایی است. این ویژگی در بهترین حالت، انگیزه، موفقیت و خوشبختی را برای ما به ارمغان می‌آورد، اما فراموش نکنید که کمالگرایی شخص را بی‌نهایت تحت فشار قرار می‌دهد و کوچک‌ترین اشتباه ممکن را تبدیل به بزرگ‌ترین دغدغه ذهنی او می‌کند. جامعه کنونی ما در گسترش این فرهنگ نقش دارد، مانند تشویق افراد به داشتن بدنی بی‌نقض، دستیابی به موفقیت حرفه‌ای و شخصی، تربیت عالی فرزندان، تحقق خوشبختی کامل و ... اما چگونه می‌توانیم بدون آن‌که رویاهایمان را نادیده بگیریم یا رهایشان کنیم، فقط جنبه مثبت کمالگرایی را حفظ کنیم؟ من در این کتاب قصد دارم که درست مانند یک روان‌درمانگر در کنار شما باشم و مشکلات را در شرایط مختلف برایتان تحلیل کنم. من و بیمارانم در جلسات مشاوره، ابتدا به سراغ اختلال‌هایی که مانع روند عادی زندگی آن‌ها شده، سپس سعی می‌کنیم که به نوع و دلیل مشکلاتمان پی ببریم. به شما کمک می‌کنم تا جایگاه کمال‌گرایی را در زندگی فعلی خود پیدا کنید. سپس به شما نشان می‌دهم که چرا و چگونه دچار «کمالگرایی» افراطی می‌شنویم. تمام راهکارهای مفید برای مقابله با کمالگرایی را به شما معرفی می‌کنم حتی ممکن است خود شما فردی کمالگرا نباشید، اما یکی از اطرافیانتان در دام کمالگرایی افتاده باشد و بخواهید به او کمک کنید. من در این کتاب سعی کرده‌ام که از رویه روان‌درمانگری خود فاصله نگیرم و مثال‌ها و توصیه‌هایی حاصل از تجربیاتم را در اختیارتان قرار بدهم

پس از جدایی از تو

  • 72,000 تومان

احتمالا داستان‌های ترسناکی در مورد زندگی افراد پس از جدایی و یا خارج شدن از یک رابطه عاطفی شنیده‌اید و این که آنها پس از جدایی عاطفی هرگز بهبود نیافته‌اند. درواقع دلیل تجربه بد آنها این است که به خودشان اجازه بهبود و التیام نداده‌اند. مهم نیست که در این لحظه چقدر ناراحت، عصبانی و یا آسیب‌دیده هستید. شما بهترین دوست و منتقد خود هستید و باید مطمئن شوید که قبل از اینکه به مراقبت از هرکسی بپردازید، مراقب خود باشید و اگر این کار را نکنید، تنها به خود کم‌لطفی کرده‌اید. فرصت‌ها در این دنیا بی‌شمارند و حالا وقت آن است که به آنچه می‌خواهید برسید. وقت آن رسیده که دوباره کنترل زندگی، افکار و احساسات خود را در دست بگیرید. این کتاب در سی روز به شما کمک می‌کند تا پس خارج شدن از یک رابطه عاطفی خود را بازیابید.

این صدای من است (چگونه صدا به افزایش اعتماد به نفس کمک می‌کند)

  • 96,000 تومان

پی‌یر رییس یک شرکت بزرگ در فرانسه است. اما صدای او مانند نوجوانان است. او صدای خود را بسیار زیر، یکنواخت، نازک و فاقد قدرت و نفوذ می‏داند و معقتد است برخی او را در جایگاه رییس دست‏کم می‏گیرند همین مساله باعث شده تا در شرکت به اندازه کافی حرف‌ها و دستوراتش جدی گرفته نشود. این مشکل به روحیه و اعتماد‌به‌نفس پی‌یر ضربه‌ای جدی زد و او نه فقط در محیط کاری بلکه در محیط شخصی زندگی نیز به مشکل برخورد. بسیاری از افراد از صدای خود راضی نیستند. برخی با نوع و رنگ صدایشان مشکل دارند. برخی می‌گویند که نوع صدایشان بر روی ارتباطات بین فردی آنها تاثیر گذاشته و آنها را به مشکلات روحی و روانی دچار کرده است. برخی از طنین و فرکانس صدایشان در رنج هستند. برخی دوست دارند صدای بم داشته باشند، گوینده، دوبلور یا گوینده کتاب صوتی شوند. برخی دیگر دوست دارند که حجم صدای بالایی داشته باشند تا بتوانند آواز بخوانند و شاید در آینده بر روی صحنه بروند و برای هزاران نفر بخوانند. اگر در ذهن شما چنین مسائلی می‌گذرد، پیشنهاد می‌کنیم این کتاب را بخوانید. اگنس اوژ به عنوان متخصص گفتاردرمانی و یک روانشناس به مراجعین خود در این مسائل کمک کرده است. در این کتاب از تکنیک‌های گفتاردرمانی برای بازپروری صوتی استفاده شده و به خوانندگان در اصلاح صدایشان یاری رسانده است.

راز شادی والدین دانمارکی

  • 99,000 تومان

پس از سال‌ها تحقیق، تصور می‌کنیم در نهایت از راز خوشحالی دانمارکی‌ها پرده برداشته‌ایم. پاسخ این معما ساده است: شیوه فرزندپروری آنها. فلسفه‌ای که ورای والدگری دانمارکی‌ها وجود دارد و شیوه تربیت فرزندانشان نتایجی تاثیرگذار در پی دارد: کودکانی انعطاف‌پذیر و دارای امنیت عاطفی که به بزرگسالانی منعطف و شاد تبدیل می‌شوند که از لحاظ عاطفی احساس امنیت می‌کنند و در نتیجه، این سبک والدگری قدرتمند را برای فرزندان خود تکرار می‌کنند. این میراث خود را تجدید می‌کند و جامعه‌ای پدید می‌آورد که بیش از چهل سال در صدر جدول خوشحالی جهان قرار می‌گیرد.

مهربانی با خود (تمرین‌های عملی برای شفقت با خود)

  • 120,000 تومان

فقط 14 روز تمرین شفقت، می­تواند تغییرات قابل توجه و چشمگیری در مغز، ذهن و رفتار شما ایجاد کند. شیوه­‌هایی که در این کتاب تمرین ارائه شده­‌اند، در مطالعات تصادفی، دقیق و کنترل­شده موردپژوهش قرار گرفته (شبیه به روش شرکت­های دارویی برای آزمایش داروی جدید) و دانشمندان به این نتیجه رسیده­‌اند که حداقل 30 دقیقه در روز و به مدت 14 روز برای ایجاد تغییرات واقعی و پایدار کافی است. بخش اول کتاب، برای آمادگی شماست. این بخش توضیح می­دهد که شفقت چیست، چرا بسیار مهم است، و نشان می­دهد در موقعیت­های مختلف چگونه به کار می­آید. این درک مفهومی و عمیق از شفقت، شما را آماده می­کند تا تمرین عملی خود را آغاز کنید. بخش دوم کتاب، برنامه آموزشی تمرین عملی شما در توسعه و رشد شفقت است. من پیشنهاد می­کنم که برای این کار، 14 روز، هر روز 30 ​​دقیقه برای انجام این تمرین­ها وقت بگذارید. در پایان این مدت، احتمالاً درمی­‌یابید که ازلحاظ احساسی حالتی پایدارتر و راحت­تر نسبت به خودتان دارید. متوجه می­‌شوید که دریافت احساس شادی برای­تان راحت­تر می‌­شود و ترس و اضطراب­تان کاهش می‌­یابد. زمانی که خودتان شخصاً مزایای تمرین­های خودشفقتی را تجربه می‌­کنید، تصمیم می‌گیرید که تا ابد به این تمرین ادامه دهید.‌

مغز با شخصیت (نحوه سیم‌کشی مغز ما چگونه شخصیت ما را شکل می‌دهد)

  • 90,000 تومان

همه ما دارای ویژگی‌هایی متفاوتی هستیم. خجالتی، اجتماعی، ترسو، بی‌پروا؟ خلاق، هنرمند، ماجراجو، سرسخت، حساس، شجاع، مهربان، خیال‌پرداز، خودخواه، مسئولیت‌ناپذیر یا وظیفه‌شناس هستید؟ هزاران سال است که درباره این موضوع بحث شده که آیا تفاوت‌های بین افراد، ذاتی است یا همه ما مانند صفحه‌ای سفید متولد می‌شویم؟ در قرن گذشته روان‌شناسی فرویدی این ایده را رواج داد که ریشه گرایش‌های روانی ما را می‌توان در تجربه‌های دوران کودکی جستجو کرد. اما در سال‌های اخیر علم ژنتیک و علوم اعصاب شواهد محکمی ارائه داده‌اند که پایه و اساس چنین ویژگی‌هایی دست‌کم در زیست-شناسی ذاتی ماست. بی‌شک، تمام والدینی که بیش از یک فرزند دارند، می‎دانند که فرزندانشان از همان ابتدا با هم تفاوت‌هایی دارند و این نظریه درباره ویژگی‌های ذاتی، اغلب به معنی پذیرفتن تأثیر ژن‌ها است. در واقع، کلمات «ذاتی» و «ژنتیکی» اغلب به‌‌‌‌‌جای یکدیگر استفاده می‌شوند. چنین گفته‌هایی این باور را منعکس می‌کند که بسیاری از ویژگی‌های روان‌شناختی ما فقط مربوط به شیوه تربیت ما نیست، بلکه دست‌کم تا حدی «در دی‌ان‌اِی DNA ما» وجود دارد. موضوع این کتاب نیز همین است، آیا اساساً چنین ادعایی ممکن است؟ چگونه می‌توان طبیعت فردی در ژنوم ما رمزگذاری شده باشد؟خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست فارسی بی‌پلاس ارائه شده است.

برایت چه اتفاقی افتاد (گفت و ‌گویی در باب تروما تاب‌آوری و التیام)

  • 136,000 تومان

اگر مادر، پدر، همسر، یا کودکی دارید که تجربه تروماتیک داشته است، این کتاب برای شماست. اگر تاکنون برای توصیف خود یا عزیزانتان از برچسب­هایی مانند مهرطلب، خودتخریب، اخلال­گر، ستیزه­جو، کسی که نمی­تواند شغلش را نگه دارد، یا ناموفق در روابط استفاده کرده­‌اید، این کتاب برای شماست. اگر می­خواهید خودتان و دیگران را بهتر درک کنید نیز، این کتاب برای شماست. می­‌دانیم که مطالعه این اثر شما را به فکر وادار و در شما احساساتی ایجاد می­کند -احساساتی که گاهی ممکن است سخت و دردناک باشد. برای برخی، مطالعه محتوای پرتنش و گاهی آزاردهنده، آسان نیست. برای برخی دیگر، مفاهیم مربوط به مغز شاید ناآشنا به نظر برسد و درکش در ابتدا برایشان دشوار باشد. پس از شما تقاضای صبر و اعتماد داریم، اعتماد به ما و خودتان. وقتی خواندن کتاب برایتان بیش ازحد دشوار شد، آن را ببندید. یک ساعت یا یک هفته کتاب را در قفسه بگذارید. وقتی احساس کردید آماده ادامه کاوش دراین‌باره هستید که چرا اتفاقی که افتاد نحوه تفکر، احساس، و کارکرد شما را شکل می‌دهد، کتاب هنوز همین جاست. می­‌توانید راهی به جلو کشف کنید.

امپراتوری تو در 1 کوله‌پشتی

  • 55,000 تومان

پدر و مادرهای ما همیشه توصیه کرده‌اند که درس بخوانیم به دانشگاه برویم تا یک شغل خوب پیدا کنیم. متأسفانه، این شیوه تربیتی آن‌طور که انتظار می‌رفت، موفق نبود. زیرا خوش‌شانس‌ترین افراد در میان ما، حتی با داشتن مدرک تحصیلی معتبر، یا بیکار هستند.امروزه مشاغل اینترنتی بسیاری ایجاد شده که می‌توانیم از آنها بهره ببریم. فقط باید در این مسیر بیاموزیم و خود را آماده شغل‌های جدید کنیم.در این کتاب به شما می‌آموزم که چگونه کسب‌و‌کار آنلاین خودتان را راه بیندازید، حتی اگر هیچ ایده‌، سرمایه کافی‌ و مهارت تکنیکی لازم را ندارید. در این کتاب می‌آموزید که چگونه ایده‌های بی‌شمار خود را مدیریت کنید و بدون سرمایه زیاد، کسب‌و‌کارتان را راه بیندازید و بی‌آن‌که کدنویسی بلد باشید، بتوانید امپراتوری خود را روی وب ارتقا بدهید.در ادامه، برایتان شرح خواهم داد که چگونه از دانش‌آموزی گمنام به مربی‌ای حرفه‌ای در جذب دیگران و سپس به معروف‌ترین مربی بازاریابی فرانسه تبدیل شدم. در ادامه، تکنیک‌های بازاریابی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می‌دهم تا بتوانید وب‌سایتی را که به ‌زحمت به فعالیتش ادامه می‌دهد، تبدیل به موتوری قدرتمند کنید که پنج نفر به ‌صورت تمام وقت برای آن کار می‌کنند. و البته از داستان زندگی من هم فراتر می‌رویم؛ خواهید دید که چگونه همین شیوه‌ها در واقعیت نیز برای ده‌ها نفر از کارآفرینان وب تأثیرگذار بوده است (از تأسیس برند تجاری لوکس در استرالیا گرفته تا داستان مخفی اینستاگرام، دوره‌های آنلاین آموزش شنا یا به اوج رسیدن با کمک ویدیوهای یوتیوب). متوجه می‌شوید که چگونه کارآفرینان فرصت‌ها را شناسایی می‌کنند و محصولات خود را در اینترنت به فروش می‌رسانند. مهم‌تر از همه، با شیوه اجرای این تکنیک آشنا می‌شوید؛ یعنی پیدا کردن ایده‌ای (مناسب خودتان)، راه‌اندازی اولین محصول و کسب اولین درآمد… و هر آنچه برای شروع کسب‌و‌کارتان در اینترنت و داشتن وقت آزاد بیشتر نیاز دارید، در اختیارتان قرار می‌گیرد.

دوست ترسناک من (چگونه بر ترس از سگ‌ها مارها موش‌ها زنبورها عنکبوت‌ها و حیوانات دیگر غلبه کنیم)

  • 80,000 تومان

اگر از ترس یک گربۀ خیابانی، مسیرتان را دورتر می‌کنید و یا هنگام نزدیک شدن یک زنبور چند متر آن طرف‌تر می‌پرید، باید بدانید که شما در دنیا تنها نیستید. ترس از حیوانات یا فوبیای حیوانات پدیده‌ای شایع و رایج است. اگر از مار می‌ترسید و در محیط زندگی‌تان ماری وجود ندارد، پس مشکلی ندارید، اما اگر در محیط زندگی و محل کار شما حیواناتی وجود دارد که ترس از آنها زندگی شما را آشفته کرده و حتی کابوس‌های وحشتناک می‌بینید، وقتش رسیده که فکری به حالش بکنید. این کتاب در هشت فصل به راه‌های درمان ترس از خزندگان؛ دوزیستان، سگ‌ها، ماهی‌ها، موش‌ها، حشرات موذی، حلزون و نرم‌تنان، حیوانات وحشی، کرم‌ها وعنکبوت‌‎ها می‌پردازد.

1  2  صفحه‌ی 1