سلماس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم
  • 198,000 تومان
  • با تخفیف: 198,000 تومان
تجارت در اینستاگرام
  • 159,000 تومان
  • با تخفیف: 159,000 تومان
انسان بیدار (پژوهشی نو در مسیر تکامل ذهنی و روانی بشر)
قدرت اعجاب‌انگیز نیمکره‌های مغز
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
شما قوی‌تر از تصورتان هستید
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان
داستایفسکی دلباخته (داستانی از زندگی شخصی داستایفسکی)
چه اتفاقی برای شما افتاد (گفتگوهایی درباره آسیب روانی تاب‌آوری و درمان)

دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم

  • 198,000 تومان

همه ما دچار مشکلات و دغدغه‌های زندگی شده‌ایم و این یک حقیقت است، اما با دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم از آن دوری می‌جوییم. دروغ‌هایی که تشخیص‌شان نمی‌دهیم و هرگز قصد گفتن آنها را نداریم. متاسفانه این دروغ ما ممکن است نخست جان ما را نجات داده باشد ولی در مدت زیاد بزرگ‌ترین دشمنان و علت اصلی رنج‌هایتان می‌شوند. شنیدن حقایق از دیگران به معنای تسلیم در برابر آنها نیست بلکه به این معناست که به مسئله بزرگ‌تری تسلیم شده‌ایم: «حقیقت»

تجارت در اینستاگرام

  • 159,000 تومان

کتاب پیش‌‌رو معرفی صفر تا صد اپ اینستاگرام است. برنامه‌ای دارای بیست‌وپنج زبان که به یکی از محبوب‌ترین اپ‌های دنیا تبدیل شده است. در این کتاب سعی شده است علاوه بر آموزش جذب و حفظ دنبال‌کننده، محتواسازی، شناخت هشتگ‌ها و کاربردشان اطلاعات جامعی در اختیار خوانندگان قرار دهد. همچنین برای تقویت صفحه‌ی اینستاگرام‏، قابلیت‌ها و ترفندهایی در بازاریابی اینستاگرامی می‌آموزد که در افزایش فروش، ساخت تبلیغات، و تعامل با مشتری بسیار موثر و نتیجه‌بخش است. تمامی آموزش‌ها به زبانی ساده بیان شده است که بعضا با یک تغییر کوچک در تنظیمات اپ می‌توان به نتایج چشمگیری دست یافت.

انسان بیدار (پژوهشی نو در مسیر تکامل ذهنی و روانی بشر)

  • 115,000 تومان

توانایی تفکر، حل‌مشکلات و برنامه‌ریزی نه فقط خاص وجود انسان بوده بلکه در روند تکامل موجودات یکی از شاهکار‌های سترگ تکامل و تمدنی بشمار می‌رود. پرفسور فریدهارت کلیکس (Friedhard klix) به عنوان یکی از پیش‌کسوتان دانش فیزیولوژی روانی در جهان، با معرفی این کتاب برای اولین‌بار اقدام به تلفیق مدل‌های جدید روانی با عناصر شناخته شده موجود در تئوری تکامل، مانند زیست و انسان‌شناسی نمود. او با کار خود موجب به وجود آمدن یک انقلاب علمی گردید که هم‌ اکنون شاخه‌های علوم کاملا جدیدی را تشکیل می‌دهند. این کتا به زبانی ساده روند تکامل ذهنی و روانی بشر تا به امروز را با اتکا به علوم دیگر و براساس روشی نو و قابل‌درک برای همگان شرح می‌دهد. کتاب حاضر بررسی آخرین نتایج پژوهش‌های علوم جدید درباره نحوه و چگونگی تکامل ذهن و هوش انسان که در دهه‌های قبل بدست آمده است را به نمایش می‌گزارد. این کتاب پاسخ به پرسشی است که چرا ما انسان‌های مدرن در طرز تفکر خود این چنین هستیم که هستیم و خواندن آن را به همه پویندگان و علاقمندان علوم جدید پیشنهاد می‌گردد.

قدرت اعجاب‌انگیز نیمکره‌های مغز

  • 125,000 تومان

تجربه ای دگرگون کننده از سکته مغزی متخصص مغز و اعصابی که دنیا را به دیدگاه تازه ای در مورد قدرت مغز انسان می رساند.با مطالعه این کتاب به سفری شگفت انگیز در دو نیمکره چپ و راست مغز با جزییاتی باور نکردنی دعوت خواهید شد.در طول این سفر همچنین تاثیر عشق و پشتکار در سیستم عصبی و ارتباط عمیق خودآگاه و ناخود آگاه انسان را تجربه خواهید کرد.

شما قوی‌تر از تصورتان هستید

  • 89,000 تومان

آیا می‌خواهید قدرت ناب درونتان را آزاد کنید؟ اگر روزهای سخت و تاریکی را سپری می‌کنید، کتاب «شما قوی‌تر از تصورتان هستید» به تغییر طرز تفکرتان کمک می‌کند. جوئل اوستین با ارائه راه حل‌های منطقی و کاربردی برای مقاومت در شرایط سخت و نمونه‌هایی از زندگی شخصی‌اش،اثبات می‌کند که انسان با شناخت بهتری از خود می‌تواند به مقاصدش برسد. در مواجهه با سختی‌ها و چالش‌های زندگی قوی‌تر بمانید، به کمک مهارت‌های جدید بر اهداف بزرگ‌تری متمرکز شوید. شما دارای قدرت درهم شکستن ناکامی‌ها، همچنین تعیین استانداردهای جدیدی برای سبک زندگی‌تان در ادامه مسیر اهداف‌تان هستید؛ عقب‌نشینی نکنید، چون «شما قوی‌تر از تصورتان هستید».

داستایفسکی دلباخته (داستانی از زندگی شخصی داستایفسکی)

  • 79,000 تومان

خود زندگی‌نامه داستایفسکی خیلی جذاب است و خودش تصمیم گرفته کتابی در مورد زندگی‌اش بنویسد. عید کریسمس سال 1877، بیست و هشتمین سالگرد سفرش به سیبری، داستایفسکی «یادداشتی درباره بقیه زندگی‌اش» را در چهار بخش نوشت که سال‌های باقی مانده زندگی‌اش را به چهار قسمت تقسیم کرده و بخش سوم آن را در مورد خاطرات گذشته‌اش نوشته بود. طبق برآورد خودش نوشتن این خودزندگی‌نامه حداقل ده سال زمان نیاز داشت و گفته بود: «زمان تکمیلش پنجاه و شش ساله‌ام.» متاسفانه وی نتوانست به این هدفش برسد و پیش از شروع کارش درگذشت...

ببخش آنچه را نمی‌توانی فراموش کنی (پیدا‌ کردن راهی برای رسیدن به آرامش با وجود خاطرات ناراحت کننده و از نو ساختن یک زندگی عالی)

  • 105,000 تومان

نویسنده‌ی «ناخوانده»، پرفروشترین کتاب نیویورک تایمز درباره‌ی کتاب : اگر مایل هستید برای خود زندگی جدیدی بسازید و به ‌آرامش دلخواهتان برسید، با روند کاربردی این کتاب همراه شوید. لیزا ترکورست در این کتاب با ‌هم‌دلی عمیق، بینش درمانی و آموزش غنی از تجربه‌های آموزنده‌ی خود شما را درمسیری منتهی به زندگی شاد و پر از آرامش رهنمون می‌سازد. این کتاب بنا بر اذعان مخاطبانش در سراسر دنیا می‌تواند راهنما‌ی پربار و سودمند‌ی برای قرار گرفتن در مسیر درست و آگاهانه زندگی باشد. با مطالعه‌ی ای اثر می‌ توانید هرچه سریع‌تر اشتباهات خودمان و دیگران را ببخشیم؛ روابط سالم‌تری با خانواده، دوستان و آشنایان داشته باشیم؛ به این باور برسید که آزاد و رها هستیم تا به رشد خود ادامه دهیم. از متن کتاب : ما نمی‌توانیم چیزی را که تجربه کرده‌ایم، تغییر دهیم؛ اما می‌توانیم انتخاب کنیم آن تجربه‌ها چگونه ما را تغییر بدهند.

چه اتفاقی برای شما افتاد (گفتگوهایی درباره آسیب روانی تاب‌آوری و درمان)

  • 89,000 تومان

این کتاب برای هرکسی مناسب است که مادر، پدر، شریک زندگی یا فرزندی دارد که شاید آسیب روانی دیده باشد. اگر تابه‌حال درمورد شما یا عزیزان‌تان از برچسب‌هایی؛ مانند «کسی که به دل دیگران راه می‌آید»، «خودویرانگر»، «اخلالگر»، «اهل جروبحث»، «تک‌رو»، «کسی که نمی‌تواند در یک شغل بماند» یا «کسی که قادر به حفظ رابطه نیست»، استفاده شده؛ این کتاب برایتان مفید است. اگر هم می‌خواهید خود و دیگران را بهتر درک کنید، این کتاب به درد شما نیز می‌خورد. می‌دانیم که این تجربۀ خواندن شما را به فکر و احساس وادار می‌کند و شاید گاهی این احساسات سخت و دردناک باشد. برای برخی، محتوای سنگین و گاهی آزاردهنده، نوعی چالش است. برای برخی دیگر، مفاهیم مربوط به مغز شاید ناآشنا و درک‌شان در ابتدا دشوار باشد. از شما صبر و اعتماد انتظار داریم، هم درمورد خودمان و هم درمورد خودتان.

صفحه‌ی 1