سازمان مدیریت صنعتی (انتشارات)


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کیمیای مدیریت
  • 13,000 تومان
  • با تخفیف: 13,000 تومان
فرمول رهبری
  • 19,000 تومان
  • با تخفیف: 19,000 تومان
اشتباهات و موفقیت‌های مدیریت
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
فروش موثر (راهکارهای موفقیت فروش و خدمات پس از فروش)
استراتژی شرکت‌های چند کسب و کاری (رویکرد مبتنی بر منابع در شرکت‌های هلدینگ)

کیمیای مدیریت

  • 13,000 تومان

مدیریت در دنیای امروز یعنی اینکه کاری کنیم تا کارکنان در شغلشان زندگی کنند! اگر بتوانیم کارکنان را به گونه‌ای انتخاب کنیم تا بر سر کارهایی بگماریم که عاشق آن باشند، حتی یک روز هم از روی اجبار سر کار نخواهند آمد! چنین کارکنانی از کار کردن نه تنها خسته نخواهند شد، بلکه از انجام آن انرژی هم می‌گیرند و گذر زمان را نیز احساس نخواهند کرد. این‌ها با تمام عقل و دلشان در خدمت شغل و سازمان هستند، از سازمانشان با افتخار یاد می‌کنند، تمایلی به ترک سازمانشان ندارند و با همه وجودشان کار می‌کنند. این مفهومی است که در این کتاب به ان پرداخته‌ایم: Engagement

فرمول رهبری

  • 19,000 تومان

این روزها رسم شده است که وقتی می‌پرسیم مدیر خوب چه کسی است بشنویم کسی که مدیریت نکند، بلکه رهبری کند و وقتی دوباره می‌پرسیم رهبر خوب کیست انتظار داریم که بشنویم کسی که بر دل‌ها حکومت کند و بر قلب‌ها فرمان براند. تعاریفی که از رهبری خوانده و شنیده‌ایم همه ما را به این نتایج رسانده است که رهبران بهتر، کامل‌تر یا موفق‌تر از مدیران هستند و هر جا با سازمان موفق روبه‌رو بوده یا هستیم به این دلیل است که این سازمان‌ها به جای مدیریت شدن، رهبری شده‌اند و به جای مدیر، یا حداقل در کنار مدیر، از موهبت وجود رهبر برخوردار بوده‌اند. این کتاب ماموریت دارد فرمول رهبری رهبران موفق را طرح و بحث کند، تفاوت‌ها و تشابهات این فرمول‌ها را نمایان سازد و حتی‌الامکان تصویری اولیه و پیشنهادی از ابعاد و اجزای رهبری موفق را برای به کارگیری در سازمان‌های ایرانی معرفی نماید.

اشتباهات و موفقیت‌های مدیریت

  • 20,000 تومان

مطالب این مجموعه، داستان نیست، رمان هم نیست، بلکه سرگذشت مدیران بی‌مانندی است که کشتی طوفان‌زده‌ای را در اقیانوس پر تلاطم، با سرپنجه تدبیر به ساحل نجات رساندند و یا در اثر لحظه‌ای غفلت از درک ظرافت‌های محیط، صحنه حیات مدیریت را در ابدیت ترک کردند. امید است آگاهی از تدبیر این مدیران بی‌مانند، در غنا بخشیدن به دانش رهروان علم مدیریت نوین، موثر واقع شود.

فروش موثر (راهکارهای موفقیت فروش و خدمات پس از فروش)

  • 12,000 تومان

این کتاب با زبانی کاربردی به شما کمک می‌کند تا عوامل اصلی موفقیت و شکست در فروش را شناسایی کنید. فروش خود را با چند ترفند ساده چند برابر کنید و در نهایت مهارت‌های فروش خود را با راهکارهای ساده تقویت کنید.

استراتژی شرکت‌های چند کسب و کاری (رویکرد مبتنی بر منابع در شرکت‌های هلدینگ)

  • 30,000 تومان

این کتاب تلاش می‌کند مدیریت و تدوین استراتژی در شرکت‌های چند کسب و کاری را هم از نظر علمی و هم از جنبه عملی مورد بررسی قرار دهد و از این منظر دارای محاسن بسیار است و می‌تواند هم برای دانشجویان و اساتید مفید باشد و هم برای مدیران راهکارهای جدید و به روز ارائه دهد.

صفحه‌ی 1