رویای سبز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نبوغ دیوانه
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
21 ویژگی بایسته رهبری (صفت‌های بایسته رهبری آن کسی باشید دیگران آرزو دارند از او پیروی کنند)
راه پینگ نجات عدن (حکایتی درباره تغییرات جوی و مسئولیت درونی در قبال دنیای بیرونی)
سامورایی مهربان
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
رهبری کن 2 (چگونه رهبرانی خبره در بازاریابی شبکه‌ای تربیت کنیم)
رهبری کن 1 (چگونه رهبرانی خبره در بازاریابی شبکه‌ای تربیت کنیم)
یخ‌شکن‌ها
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
روش مدیریت ویل دان
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان

نبوغ دیوانه

  • 80,000 تومان

نویسنده این کتاب دارای نبوغ ذاتی است و کارآفرینان اگر عاقل و زرنگ باشند حتما به سفارشات این کتاب عمل خواهند کرد. رندی گیج به شما می‌گوید که چطور اولین اتحاد و همبستگی مغزهای متفکر را با این کتاب شکل دهید. یک شروع خوب و فوق‌العاده برای افرادی که می‌خواهند آرزوهای کارآفرینی خود را برآورده کنند.

21 ویژگی بایسته رهبری (صفت‌های بایسته رهبری آن کسی باشید دیگران آرزو دارند از او پیروی کنند)

  • 50,000 تومان

من این کتاب را به این دلیل نوشتم که به شما کمک کنم که بتوانید ویژگی‌های شخصیتی خود را تشخیص دهید آنها را گسترش دهید و اصلاح کنید ویژگی‌هایی که در احقاق نقش رهبری خود به آن‌ها نیاز دارید و دیگران نیز برای پیروی از شما به آن ویژگی‌ها اهمیت می‌دهند.

راه پینگ نجات عدن (حکایتی درباره تغییرات جوی و مسئولیت درونی در قبال دنیای بیرونی)

  • 6,000 تومان

این داستان یک مسافر است با هدف ایجاد بیداری از درون، نمایاندن هدف واقعی سفر زندگی به مراتب بیشتر از سفر به قصد بقاست. همان‌گونه که اعمال قهرمانانه پینگ قورباغه و دیدگاه‌های توام با بینش و بصیرت وی نمایانگر این حقیقت است.

سامورایی مهربان

  • 80,000 تومان

در کتاب حاضر، ده عرف و مبانی رفتاری را که یک سامورایی مهربان، زندگی خود را بر آن بنا کرده را بر می‌شماریم. این مبانی عبارتند از: تعهد، مسئولیت فردی، همیاری و کمک، تمرکز، صداقت و درستکاری، شهرت و افتخار،‌ اعتماد و اطمینان، فراوانی (ثروت)، بی‌باکی و تهور، و شناخت و آگاهی. این خصلت‌ها شخص را به یک جنگجوی ماهر در میدان جنگ و همچنین یک مبارز و آفریننده بدل خواهد کرد. هر کدام از این خصلت‌ها، با جزئیات کامل شرح داده شده‌اند. اما اکنون و در اینجا قصد ندارم تا شما را خسته کنم. سپس این‌ها باید به عنوان یک رژیم روزانه تمرین شوند تا در نهایت به عادت تبدیل شوند.

رموز موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای (موفقیت یا شکست در 90 اول روز به همراه دفترچه پیگیری‌های هفته در انتهای کتاب)

  • 60,000 تومان

بازاریابی شبکه‌ای یک روش توزیع محصولات و خدمات به مصرف کننده نهایی است. این صرفا یک سیستم توزیع و بازاریابی است. این ترکیبی از فرنچایز و رشد نمایی است و به سرمایه کم و خطر قابل اغماض نیاز دارد. نقش برجسته اینترنت در جهان امروز، مزایای تجارت الکترونیک را می‌افزاید. این باعث می‌شود بازاریابی شبکه‌ای الکترونیک یک برنده باشد.

رهبری کن 2 (چگونه رهبرانی خبره در بازاریابی شبکه‌ای تربیت کنیم)

  • 130,000 تومان

در این جلد از کتاب رهبری کن (جلد دوم)، بیشتر در مورد برخی از فعالیت‌ها و درس‌هایی حرف خواهیم زد که می‌توان به رهبران بالقوه خود بیاموزیم که با اندرز و موعظه و سخنرانی نمی‌توان رهبران را تربیت نمود. ابراز کردن، مشارکت کردن، تجربه اندوختن و آموختن داستان‌ها نتایج بهتری را در بر خواهد داشت. برای هر فردی که اعتقاد دارد در درس یا سخنرانی به خوبی عمل می‌کند، تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که به دوران کودکی‌اش برگردیم. گاهی اوقات این درس‌ها از والدین و یا معلمان، اثر کمی هم داشته است. با این حال، وقتی که از چیزی تجربه می‌اندوزیم، چه از لحاظ درونی و چه بیرونی، باورهای جدیدی عبور می‌کند. و خوشبختانه، این باورها می‌تواند تیم ما را به اهدافشان نزدیک‌تر کند.نقطه‌نظرات جدید، به ما بینش جدید می‌بخشد و بینش جدید به ما کمک می‌کند تا محدودیت‌های فعلیمان را پشت سر بگذاریم.

رهبری کن 1 (چگونه رهبرانی خبره در بازاریابی شبکه‌ای تربیت کنیم)

  • 35,000 تومان

این کتاب چیزی به جز یک شروع نیست. رهبری یک مهارت و یک موضوع بسیار مهمی است. این کتاب، قطعا تمامی اصول و مهارت‌هایی را که در رهبری نیاز است، تحت پوشش خود قرار نمی‌دهد و تنها می‌تواند شروعی برای آن باشد. وقتی این کتاب را می‌نوشتم، باید این تصمیم را می‌گرفتم که می‌خواهم از کجا شروع کنم و در کجا به پایان برسانم؟ هیچ‌کس نمی‌خواهد فلسفه‌ای 1000 صفحه‌ای رهبری را مطالعه کند؛ کسی نمی‌خواهد 100اصل رهبری را حفظ کند؛ آن هم 100 اصل متفاوت رهبری. این کتاب شامل یک سری فلسفه، اصول، مهارت‌ها و روش‌های چگونگی است اما بدون شک تمامی آن‌ها محدود به رهبری نیست. همانند همه چیز‌های دیگر، ابتدا باید مطالبی را بیاموزیم و بعد، این موارد را کامل کنیم. این مسئله علت نام‌گذاری کتاب ”جلد اول“ است.

یخ‌شکن‌ها

  • 70,000 تومان

«تو برنامه خاصی برای درآمد بیشتر داری؟» «من در یک کار عالی، با محصولات عالی، شرکت عالی، بازپرداخت عالی، آموزش‌های عالی هستم.» «تا به حال فکر کردی که می‌تواند چه گزینه‌هایی برای پول درآوردن وجود داشته باشد؟» «اطمینان دارم که همیشه در کارت شکست خوردی. دوست داری موفق شوی؟» «دوست داری در این شرایط بد اقتصادی، وضع مالی تو خوب شود؟» «نکنه دوست داری تا آخر عمرت کارمند بمونی؟» «دوست داری از چند جا درآمد مناسب داشته باشی؟» بله. تمام این‌ها یخ‌شکن‌هایی هستند که برای شروع صحبت بسیار بد هستند. حتی اگر این مثال‌ها با واکنش منفی مشتری احتمالی مواجه نشود، قطعا روشی صحیح برای نزدیک شدن به او انتخاب نکرده‌اید.

روش مدیریت ویل دان

  • 50,000 تومان

در روش ویل دان، کنت بلانچارد نشان خواهد داد که به جای این که افراد را در وضعیتی قرار داد که از نظر روحی تضعیف شوند، بتوانیم بر اعمال مثبت تاکید کرده و رفتارهای منفی را کنترل کنیم. در واقع این بهترین روش برای بالا بردن کیفیت بهره‌وری در محیط کار می‌باشد و همه مدیران می‌توانند از این روش استفاده کنند. این کتاب به خوانندگان فرصت می‌دهد که پدر و مادری بهتر باشند و همچنین کمک می‌کند تا در مقابل همسرشان فردی متعهد باشند تا بتوانند موفق‌تر و شادتر زندگی کنند.

صفحه‌ی 1