دوجلدی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تو همانی که باید باشی (سرازیر کردن عشقی جسورانه به روابط شخصی)
اصول طلایی زندگی (قواعد موفقیت و خوشبختی در همه عرصه‌های زندگی)
اعتماد به نفس 1 ابرقدرت
  • 259,000 تومان
  • با تخفیف: 259,000 تومان
به خودتان داستان‌های بهتری بگویید
  • 245,000 تومان
  • با تخفیف: 245,000 تومان

تو همانی که باید باشی (سرازیر کردن عشقی جسورانه به روابط شخصی)

  • 190,000 تومان

در سن بیست سالگی برای رها شدن از درد، پای مردها را به زندگیم باز کردم... متاسفانه ارتباطم با آنها هرگز به سمت‌وسوی خوبی نمی‌رفت، آنها با وعده نجات به زندگی من پا می‌گذاشتند و سپس در حالی که بسیار افسرده‌تر از گذشته بودم، در تنهائی محض رهایم می‌کردند. جمله آخر شرح‌حال تجربه بسیاری از ماست. وقتی کسی را پیدا می‌کنیم که به ما عشق می‌وزرد، تلاش می‌کند ثابت کند که ما ارزشمندیم و وعده نجاتی را به ما می‌دهد که دیوانه‌وار به دنبالش هستیم، به شدت احساس شعف و شادمانی می‌کنیم. مسئله‌ای که من می‌خواهم روی آن تاکید کنم این است که... در زندگی شخصی هر یک از زوج‌ها و در زندگی مشترک آنها شرایط خاصی وجود دارد که اگر بدون تغییر باقی بماند، مانع ایجاد صمیمیت، حمایت و رابطه لبریز از احترامی می‌شود که هر دو در پی آن هستند. من در این کتاب قصد دارم آن شرایط را تبیین و برای تغییر هر یک مسیری پیشنهاد کنم.

اصول طلایی زندگی (قواعد موفقیت و خوشبختی در همه عرصه‌های زندگی)

  • 185,000 تومان

کتاب «اصول طلایی زندگی» دقیقا به‌مثابه قرص جادویی است که در دلش اسرار بی‌نظیری از ابعاد مختلف زندگی را پنهان کرده است. این کتاب پرده از اسرار رسیدن به خوشبختی و کامیابی در جنبه‌های مختلف زندگی از جمله روابط عاطفی، فرزندپروری، مدیریت و مسیر شغلی، کسب ثروت و ... برمی‌دارد و نیز اصولی که لازم است بی‌واهمه و بدون ترس زیر پا گذاشته شوند را به خواننده گوشزد می‌کند. در نتیجه شما می‌توانید با مطالعه «اصول طلایی زندگی» که چکیده برترین مشاهدات و توصیه‌های نویسنده طی 25 سال است و با به‌کارگیری توصیه‌های او، از ارتکاب بسیاری از اشتباهات و عملکردهای ناکارآمد در زندگی، بپرهیزید و طعم خوشبختی و شادکامی را بیش از پیش بچشید.

اعتماد به نفس 1 ابرقدرت

  • 259,000 تومان

اعتماد به نفس ضرورتا تضمین‌کنندۀ موفقیت نیست، اما نداشتن اعتماد به نفس بی‌تردید باعث شکست می‌شود. شما بدون تسلط بر خود نمی‌توانید فاتح دیگران باشید. گاه هیچ‌چیز سودمندتر از اعتماد به نفسی نیست که بر پایۀ درستی بنا شده باشد. خودباوریِ انسان ناشی از این است که خود را بر وقایع چیره می‌بیند و اجازه نمی‌دهد شرایط بر او چیره شود. اگر توانایی یا رؤیای انجام کاری را دارید، شروع کنید؛ این روش، آغازی برای رشدکردن است.

به خودتان داستان‌های بهتری بگویید

  • 245,000 تومان

همه‌ی آدم‌ها داستان‌هایی برای گفتن دارند، اما شاید بتوان گفت تمام داستان‌هایی که مردم راجع به خودشان می‌سازند، مشتی دروغ یا لااقل پوسته‌ی ظاهری آن ماجراست. اگر باور کنیم که نمی‌توانیم در داستان‌هایی که به خودمان می‌گوییم، تغییر ایجاد کنیم،‌ زندگی‌مان متحول می‌شود. تنها کاری که باید انجام بدهیم، این است که بخواهیم این کار را انجام بدهیم. به عبارت دیگر تمایل داشته باشیم «دروغ‌های بهتری به خودمان بگوییم».

صفحه‌ی 1