دانش گویا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ترن هوایی کارآفرینی
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
بهترین سال عمرتان را از قبل طراحی کنید با فرمولی که امتحان خود را پس داده
اثر مرکب
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان

ترن هوایی کارآفرینی

  • 38,000 تومان

چرا اکنون بهترین زمان برای سوار شدن است؟ «برای موفقیت در تجارت لازم است که محکم باشید، افکار بزرگی در سر بپرورانید و مهارت کسب کنید. برای این که بهترین باشید، باید با بهترین‌ها باشید. دارن هاردی با موفقیت زندگی می‌کند و نفس می‌کشد! اگر شما برای رسیدن به موفقیت مصمم هستید این کتاب به شما کمک می‌کند به اوج برسید. از منظره‌ای که آن بالا جلوی دیدتان قرار می‌گیرد لذت خواهید برد.» «این کتاب یک منبع شگفت‌انگیز است! این کتاب نه تنها معجونی بی‌نظیر از مهارت‌ها و قالب‌های ذهنی ضروری را برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق در اختیارتان قرار می‌دهد، بلکه آن چنان صریح و روشن و در عین حال سرگرم‌کننده نوشته شده که اصلا دلتان نمی‌آید آن را زمین بگذارید. شوخ‌طبعی صراحت و آزادی بیان دارن هاردی موجب می‌شود که صفحات را پشت سر هم ورق بزنید تا ببینید در صفحه بعدی چه مطالبی را می‌گوید. حتی بعد از 45 سال از شروع و اداره چندین کسب و کار موفق با خواندن این کتاب باز هم مطالب جدیدی یاد می‌گیرم. اکیدا توصیه می‌کنم مطالعه این کتاب را از دست ندهید.»

بهترین سال عمرتان را از قبل طراحی کنید با فرمولی که امتحان خود را پس داده

  • 20,000 تومان

مهم نیست سال گذشته به شما چطور گذشت. مهم این است که امسال حتی می‌تواند بهتر هم باشد. سال جدید به شما این فرصت را می‌دهد... با خودتان بگویید که مهم نیست سال گذشته چه اتفاقی افتاده یا امروز در کجای کار هستید، شما می‌توانید دوباره دستتان را روی زانو بگذارید و بلند شوید و همه چیز را از نو بسازید. می‌توانید تصمیم بگیرید و بگویید که بله، خودش است! امسال سالی است که قصد دارید رویاهای خودتان را عملی کنید. سالی است که می‌خواهید طوری زندگی کنید که دلتان می‌خواهد زندگی کنید. می‌‌تواند امسال را به گونه‌ای طراحی کنید که بهترین سالی باشد که تا به حال در تمام طول عمرتان داشته‌اید. چطوری؟ برای این کار یک فرمول وجود دارد! همه ما این توانایی را داریم که چیزهایی را که غیرممکن به نظر می‌رسند ممکن کنیم. اگر قصد دارید به اهداف بزرگتان در زندگی برسید و آینده‌ای که همیشه در رویاهایتان دارید را به واقعیت تبدیل کنید، باید با تعیین اهدافتان شروع کنید؛ خیلی راحت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌آید. تعیین اهداف کلید موفقیت است. بزرگ‌ترین افراد موفق جهان به این علت موفق بوده‌اند که برای رویاهای خود از قبل نقشه‌ای را تعیین کرده بودند. اگر این کتاب را به دقت بخوانید، در واقع چکیده‌ای از ده‌ها هزار ارزش که قبلا امتحان خودش را پس داده هزاران ساعت مطالعه و یک دهه آزمون و خطای بررسی شده با بیشترین اثربخشی را دریافت خواهید کرد که برای دنیا واقعی تعیین شده و به راحتی این فرمول مهم را برای رسیدن به اهداف خود دریافت خواهید کرد.

اثر مرکب

  • 25,000 تومان

دارن هاردی یک کتاب فوق‌العاده در مورد پیشرفت شخصی نوشته است. اگر به دنبال یک راهنمای کارساز و واقعی هستید؛ ابزاری که بتواند زندگی‌تان را تغییر دهد و به رویاهایتان تحقق بخشد، اثر مرکب همان چیزی است که دنبالش می‌گردید! من می‌خواهم ازاین کتاب استفاده کنم تا بررسی کنم و ببینم روی چه بخش‌هایی از زندگی‌ام باید دوباره کار کنم. 10 جلد ازاین کتاب بخرید، یکی برای خودتان و 9 تا برای کسانی که دوستشان دارید. بعدها خواهید دید که به خاطر این هدیه از شما سپاس‌گزار خواهند بود. اثر مرکب راهنمایی قدرتمند و جامع برای موفقیت است. این کتاب یک استراتژی کامل ارائه می‌دهد تا از جایی که هستید به جایی که آرزویش را دارید برسید. نام دارن هاردی مساوی است با موفقیت! توصیه می‌کنم که این کتاب را بخوانید، به کار ببندید و به موفقیت برسید.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

صفحه‌ی 1