دانش پژوهان جوان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
به بورس خوش آمدید با رویکرد تحلیل بنیادی کاربردی جامع‌ترین کتاب
واگرایی‌ها (نگاهی نو به بازار 3)
  • 21,000 تومان
  • با تخفیف: 21,000 تومان
دوئل با روند
  • 21,000 تومان
  • با تخفیف: 21,000 تومان

به بورس خوش آمدید با رویکرد تحلیل بنیادی کاربردی جامع‌ترین کتاب

  • 41,000 تومان

یکی از دغدغه‌های عموم مردم این است که با پس انداز خود یک سرمایه‌گذاری مطمئن را شروع کنند ولی اغلب این افراد به دلیل نداشتن تخصص لازم راهی جز سرمایه‌گذاری در بانک ندارند و همه ما می‌دانیم که سرمایه‌گذاری در بانک در کشورهای دارای تورم موجب کاهش ارزش پول و از دست رفتن اصل سرمایه می‌شود. حال باید به دنبال راهی بود که ضمن حفظ ارزش پول بازدهی مناسبی را کسب کرد و آن فعالیت در بازار سرمایه می‌باشد بازاری که در آن بتوان علی رغم خرید و فروش سهام در سکه صندوق طلا اوراق با بازدهی ثابت و ... سرمایه‌گذاری کرد و برای رسیدن به این هدف من مطالعه این کتاب آموزشی را به شما پیشنهاد می‌کنم.

واگرایی‌ها (نگاهی نو به بازار 3)

  • 21,000 تومان

در کتاب حاضر که تمرکزش بر روی مفهوم بسیار مهم واگرایی‌ها استوار است، سعی شده از تمام جنبه‌های بااهمیت به موضوع نگاه شود تا یک معامله‌گر به صرف دیدن یک واگرایی دنبال چرخش‌های بزرگ نباشد و همچنین سعی شده با توضیحاتی که در خصوص مبانی مدیریت سرمایه داده شد، اهمیت موضوع ریسک‌سنجی در بازار پررنگ‌تر شود. یقینا هیچ مدلی در تحلیل‌گری چه در حوزه تکنیکال و چه غیر تکنیکال باقطعیت کامل صحبت نمی‌کند و هر مدلی که طراحی می‌شود صرفا کمک می‌کند با احتمال موفقیت بیش‌تر در بازار معامله کنیم. در سال‌های اخیر معامله‌گران زیادی وارد حوزه تحلیل تکنیکال شدند، اما به دلیل برداشت اشتباهی که از موضوع داشتند تصور کردند در تکنیکال می‌توانند دنبال جام مقدس باشند و به همین دلیل به آرامی یا از بحث تحلیل‌گری در حوزه تکنیکال دلسرد شدند و یا دنبال توجیهات تکنیکی رفتند. هدف در لا‌به لای مباحث مطرح شده در این کتاب، این بوده که آن ذهنیت ایده‌آل‌گرایی که برخی در بازار دارند را تعدیل نماید و ضرر را به عنوان جزیی از تحلیل‌گری و معامله‌گری بپذیرند تا با تدوین یک استراتژی معاملاتی مناسب دنبال فرصت‌های خرید و فروش معقول باشند.

دوئل با روند

  • 21,000 تومان

در طی سال‌های فعالیت در بازارهای مالی اعم از بورس و فارکس، نبود منابع کافی برای یادگیری تحلیل تکنیکال همواره یکی از چالش‌های مهمی بوده که در این مدت به آن اندیشیده‌ام. در سه سال اخیر و در کلاس‌های تحلیلی که برگزار کرده‌ام. همواره برای درک بیشتر، دانشجویان را تشویق به مطالعه کتاب‌های لاتین نموده‌ام و از آن‌جایی که بسیاری از آن‌ها توان کافی برای درک متون انگلیسی را نداشته‌اند، به ‌ناچار برای حل مشکلات خود سراغ سایت‌ها و فروم‌های ایرانی رفته‌اند و مطالب آموزشی را از آنجا پیگیری نموده‌اند، که گاهی حجم مطالب پر اشتباه در این سایت‌ها به‌قدری بوده که خواننده را گمراه نموده است. در سال 1386 بر آن شدم کتابی تحت عنوان «واگرایی‌ها راه نجات در بازار» را منتشر کنم تا فعالین بازارهای مالی به خصوص بازار ارز با استفاده ازسبک نوین و زیبای واگرایی‌ها در بازار، به خوبی سود کنند؛ اما حجم کم کتاب به قدری زیاد شد که به‌ناچار تصمیم گرفتم مطالب مرتبط را در قالب کتاب های کوچک‌تر در آورم تا هم از حجم کتاب کاسته شود و هم درارائه مطالب در هر کتاب توضیحات مبسوط‌تر داده شود..

صفحه‌ی 1