تک رنگ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آلزایمر (شناخت و پیشگیری هوشمندانه)
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان
با صدایی متفاوت (نظریه روان‌شناختی و رشد زنان)
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
غلبه بر عزت نفس پایین
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان

آلزایمر (شناخت و پیشگیری هوشمندانه)

  • 58,000 تومان

آیا شما در مراحل مختلف زندگی، به‌ویژه در دوره سالمندی، از موضوع فراموشی نگران می‌شوید؟ آیا شما می‌دانید چرا فراموش می‌کنیم؟ چه نوع از فراموشی شما را نگران می‌کند؟ آیا شما با انواع فراموشی و علت‌های ابتلا به آن آشنایید؟ آیا شما فراموشی را بخشی طبیعی و گریزناپذیر بالا رفتن سن و سالمند شدن می‌دانید؟ آیا شما می‌دانید عوامل محیطی و ارثی در فراموشی چه نقشی دارد؟ آیا شما معتقدید که درباره فراموشی هیچ کاری نمی‌توان کرد و فقط باید با آن کنار آمد انگیزه اصلی کتاب آلزایمر این است که به شما کمک کند تا به راحتی بتوانید پاسخ این پرسش‌ها و پرسش‌های مشابه را بدهید. از جمله نکات بارز کتاب آلزایمر این است که به کمک پشتوانه‌های علمی دقیق و جدید،دست آوردهای سودمندی ارائه می‌کند؛ همچنین در نوع خود، به زبانی ساده و روان نوشته شده است؛ بنابراین با هرگونه مخاطبی به راحتی همراهی می‌کند. هدف نویسنده این کتاب، تمرکز بر بیماری فراموشی و گونه‌های مختلف آن به شیوه متداول در علم پزشکی نیست. گرایش و تمرکز کتاب بر سلامت بدن و مغز شما تا سال‌های پایانی زندگی‌تان است.

با صدایی متفاوت (نظریه روان‌شناختی و رشد زنان)

  • 100,000 تومان

کتاب با صدایی متفاوت به چگونگی تصمیم‌گیری زنان و مردان درباره اخلاق می‌پردازد. «کرول گیلیگان»، نویسنده این کتاب، گرایش اخلاقی مردان را «جهت‌گیری عدالت» با تاکید بر حقوق افراد و احترام به آن و گرایش اخلاقی زنان را «جهت‌گیری مسئولیت در برابر دیگران» با تاکید بر مراقبت از آن‌ها می‌پندارد. او رشد اخلاقی زنان و مردان را متضمن یکپارچگی این دو گرایش می‌داند.

غلبه بر عزت نفس پایین

  • 100,000 تومان


کتاب «غلبه بر عزت نفس پایین» منبعی خود ـ یار است که علاوه بر آشنا کردن خواننده با علت‌های بروز عزت نفس پایین و تداوم آن، نشان می‌دهد که افراد دارای عزت نفس پایین چگونه باورهای منفی درباره خود را به صورت خود ـ نقادی، مقصر دانستن خود برای رویدادهای بیرونی، شک و تردید در مورد توانایی‌های خود، و تمرکز بر ضعف‌ها به جای خصوصیات مثبت، متجلی می‌کنند. ملانی فنل، نویسنده کتاب، فنون رفتاردرمانی شناختی را وسیله‌ای عملی برای غلبه بر وضعیت ناتوان‌کننده مزمن جسمانی و روانی می‌داند و سعی دارد با تغییر الگوهای فکری و رفتاری ناسالم، ابزار لازم برای رهایی از چرخه تصویر خود منفی را فراهم کند و هنر «پذیرش خود» را بیاموزد.

صفحه‌ی 1