برآیند


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زیرآب‌زنی (رقابت منفی و روش مقابله با آن)
  • 94,000 تومان
  • با تخفیف: 94,000 تومان
گذر از شکاف (جستجوی بازارهای بزرگ‌تر برای محصولات نوآورانه)
الفبای چیرگی (موفقیت جایی خارج از کنج عافیت منتظر ماست الفبای پیروزی در همه مراحل زندگی)
زیرمجموعه‌های تغییردهنده بازی رشد (استثنایی در عصر دیجیتال)
طرفداران دو‌آتشه
  • 114,000 تومان
  • با تخفیف: 114,000 تومان
پیروزی آگاهانه
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
سئو 2022
  • 109,000 تومان
  • با تخفیف: 109,000 تومان
نترس باش (پنج اصل برای زندگی سرشار از دستاوردها و هدف‌ها)
لازم نیست دیوانه‌وار کار کنی
  • 71,000 تومان
  • با تخفیف: 71,000 تومان
راهنمای مارکت‌پلیس‌ها
  • 67,000 تومان
  • با تخفیف: 67,000 تومان
هنر برند شدن (راهنمای ساخت و دست‌یابی به برند شخصی در عصر دیجیتال)
اصول مدیریت تداوم کسب و کار
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان

زیرآب‌زنی (رقابت منفی و روش مقابله با آن)

  • 94,000 تومان

زیر‌آب‌زنی، پدیده‌ای شایع در همه جوامع و سازمان‌هاست که به همان میزان که شایع است، انکار می‌شود! برخلاف بسیاری از مشکلاتی که سازمان‌ها با آن مواجه‌اند و در کتاب‌ها یا دوره‌های گوناگون مدیریتی درباره آن صحبت می‌شود، در هیچ کتابی به این مشکل شایع توجه نشده است. در این کتاب، برای اولین بار به این پدیده پرداخته شده است. چه بخواهیم و چه نخواهیم، باید بپذیریم که پدیده زیرآب‌زنی معضلی است که تقریبا در همه سازمان‌ها وجود دارد. البته نه‌فقط در شرکت‌ها و سازمان‌ها که در هر جایی با پدیده زیرآب‌زنی مواجه هستیم. از زیرآب‌زنی‌های ساده و کودکانه گرفته تا رقابت‌های سیاسی و وسیع، زیرآب‌زنی بخش جدانشدنی جامعه بشری است. اما پیش از اینکه فکر علاج درد باشیم، باید آن را شناسایی کنیم و از همه مهم‌تر، آن را بپذیریم. اگر وجود چنین پدیده‌ای را بپذیریم و آن را درک کنیم، می‌توانیم تمهیداتی برای مقابله با آن بیندیشیم. در این کتاب، پدیده زیرآب‌زنی بررسی می‌شود و به ما کمک می‌کند با شناخت این پدیده، راهکارهای مناسب برای مقابله با آن اتخاذ کنیم. مطالعه این کتاب بدون استثناء به همه توصیه می‌شود.

گذر از شکاف (جستجوی بازارهای بزرگ‌تر برای محصولات نوآورانه)

  • 210,000 تومان

برای محصول یا خدمت نوآورانه، در ابتدا می‌توان تعدادی مشتری پیدا کرد. ولی پیدا کردن مشتریان جدید پس از مدتی دشوار می‌شود. اینجاست که در نمودار رشد ما یک شکاف شکل می‌گیرد و این پرسش برای ما جدی می‌شود که چطور مشتریان جدید پیدا کنیم و چطور به بازار انبوه دست پیدا کنیم؟ بازاریابی محصولات و خدمات نوآورانه در بازار امروز بسیار متفاوت از روش‌های بازاریابی معمول و مرسوم است و باید از شیوه‌های جدیدتری استفاده کرد. اگر شما هم محصولات یا خدماتی خلق کرده‌اید که مشتری برای استفاده از آن باید رفتار خود را تغییر دهد یا از فناوری‌های پیشرفته استفاده می‌کنید، گذر از شکاف کتابی مناسب برای شماست. در این کتاب با مفهوم چرخه عمر پذیرش فناوری و ویژگی‌های رفتاری مشتریان این بازارها آشنا می‌شویم تا بر اساس آن، بهترین استراتژی بازاریابی را تدوین کنیم تا بتوانیم به بازار انبوه دست پیدا کنیم.

الفبای چیرگی (موفقیت جایی خارج از کنج عافیت منتظر ماست الفبای پیروزی در همه مراحل زندگی)

  • 55,000 تومان

کتاب الفبای چیرگی نوشتۀ ست گودین، کتابی کم‌حجم اما حاوی پیام‌هایی قدرتمند برای بزرگسالانی است که می‌خواهند شگفتی بیافرینند. ظاهر این کتاب شبیه کتاب‌های کودکان است چون نویسنده باور دارد بهترین راه برای انتقال مفاهیم، بازگشت به کودکی است. همچنین، نکته‌هایی را که در کودکی می‌آموزیم حتی در بزرگسالی نیز فراموش نمی‌کنیم. به همین دلیل الفبای چیرگی با زبانی ساده و تصاویر جالب می‌کوشد مفاهیم پیچیده و ارزشمندی را آموزش دهد.

زیرمجموعه‌های تغییردهنده بازی رشد (استثنایی در عصر دیجیتال)

  • 147,000 تومان

رشد نه تنها یکی از معیارهای سنجش موفقیت است، بلکه انرژی و فرصت را برای مشتریان و کارکنان ایجاد می‌کند. چنین رشدی تقریبا هرگز با بازاریابی «برند من بهتر از برند شماست» رخ نمی‌دهد. در عصر دیجیتال مسیر رشد می‌تواند کوتاه‌تر باشد و سریع‌تر طی شود. زیر مجموعه‌های تغییر‌دهنده بازی به ما می‌آموزد که چگونه با ایجاد زیر‌مجموعه‌های جدید و بی‌ارتباط ‌کردن رقبا نسبت به آن، رشدی غیر معمول را تجربه کنیم. مطالعه‌ی این کتاب برای همه‌ی مدیران و رهبران کسب‌و‌کار ضروری است.

طرفداران دو‌آتشه

  • 114,000 تومان

چگونه باید مشتری را حفظ کنیم؟ همه از حفظ مشتری و اهمیت آن صحبت می‌کنند ولی کسی راه و روش این کار را توضیح نمی‌دهد. در این کتاب، پت فلین رازهایش را فاش می‌کند. او روش‌های جذب مشتریان و طرفداران را آموزش می‌دهد و می‌گوید که چطور باید آنها را حفظ کنیم. اگر کسب‌وکاری راه انداخته‌اید و نگران حفظ مشتریان‌تان هستید، این کتاب به شما فرمولی کاربردی ارائه می‌دهد. با داشتن مشتریان و مخاطبانی وفادار تأثیر و نفوذ کسب‌وکارتان را افزایش دهید.

پیروزی آگاهانه

  • 130,000 تومان

آیا می‌توان بدون تمایز در بازار موفق بود؟ آیا به‌دلیل مبهم بودن بازار، باید از نوآوری دست کشید؟ آیا تنها با چند تغییر کوچک در محصول یا خدمت می‌توان تمایز ایجاد کرد؟ آیا در زمان رکود در بازار، هزینه کردن برای نوآوری منطقی است؟ اگر به شما بگویند راهی وجود دارد که محصول یا خدمتی با ویژگی‌های کمتر خلق کنید و با قیمتی بالاتر به فروش برسانید باور می‌کنید یا آن را رویایی دست‌نیافتنی می‌دانید؟ کریستنسن، استاد پرآوازه مدیریت، به همراه همکارانش با ارائه نظریه «کارهایی که باید انجام شوند» این رویا را به مسیری عملی و قابل پیاده‌سازی برای سازمان‌ها و استارت‌آپ‌ها بدل کرده‌اند. موضوع اساسی این است که شیوه تفکر خود را در زمینه نوآوری و طراحی محصول تغییر دهید و این کتاب دقیقا چنین تغییری را در ذهن شما ایجاد می‌کند.

سئو 2022

  • 109,000 تومان

سئو 2022 متنی واضح، ساده و مکالمه‌محور دارد تا همه خوانندگان بتوانند موضوعات نسبتا دشوار را به آسانی درک کنند و بیاموزند، با وجود بیان ساده مطالب، اگر این کتاب را کامل مطالعه کنید، متوجه می‌شوید که اطلاعات کافی در همه حوزه‌های مختلف سئو ارائه شده است و می‌توانید به دانش مورد نیازتان دست یابید. در این کتاب می‌خوانید: اصول اولیه نحوه عملکرد گوگل، عوامل رتبه‌بندی گوگل، جستجوی کلمه کلیدی، بهبود سرعت بارگذاری سایت، بهینه‌سازی کلمه‌های کلیدی برای صفحه‌ها، لینک‌سازی، مثال‌هایی از راهکارهای مقدماتی و پیشرفته، شبکه اجتماعی و سئو، مبانی تحلیل وب، مشکلات و راه‌حل‌های متداول سئو و حل مسئله، ضرورت‌های سئوی محلی، هدف قرار دادن rich snippets و داده‌های ساختاریافته، گام‌هایی برای تضمین امنیت سایت با رمزگذاری HTTPS، به روزرسانی Core Web Vital و Page Experience گوگل در 2021، به روزرسانی‌های اصلی گوگل مانند BERT، به روزرسانی Link Spam، گوگل در جولای 2021، به روزرسانی Core گوگل ژوئیه 2021، به روزرسانی Cookieless Tracking در سال 2022، جلو بودن از به‌روزرسانی‌های آینده در سال 2022، مبانی شروع کمپین‌های گوگل ادز و بسیاری مباحث کاربردی دیگر.

نترس باش (پنج اصل برای زندگی سرشار از دستاوردها و هدف‌ها)

  • 87,000 تومان

آیا شما هم از شکست می‌ترسید؟ اگر شکست برای‌مان محدودیت نبود، چه می‌شد؟ چه جهانی را برای خودمان خلق می‌کردیم؟ کتاب نترس باش به ما می‌گوید که همه انسان‌های موفق در برهه‌ای از زندگی خود ترسیده‌اند، اما فرق‌شان با ما این است که ترس‌ها، آن‌ها را متوقف نکرده است. این افراد ازحاشیه امن خود خارج شده‌اند و دل به دریای ترس‌هایشان زده‌اند و خطر کرده‌اند. با مطالعه این کتاب یاد می‌گیریم که چگونه از ترس‌هایمان عبور کنیم و قدم در راه بگذاریم و بدون ترس پیش برویم.

لازم نیست دیوانه‌وار کار کنی

  • 71,000 تومان

چگونه یک شرکت آرام راه‌اندازی کنیم؟ . روز‌های کاری هشت ساعته . اختصاص زمان زیاد برای خود . روز‌های آرام . کار نکردن در تعطیلات آخر هفته . به‌ ندرت جلسه برگزار کردن . عجله نکردن . ضرب‌الاجل‌های کاری واقع‌گرایانه . واکنش غیر‌ارادی نداشتن . زمان گذاشتن برای تفکر . خواب شبانه خوب . استقلال کافی . انجام کار از هر مکانی به‌ جز شرکت

راهنمای مارکت‌پلیس‌ها

  • 67,000 تومان

مهم‌ترین تغییری که اینترنت در فضای کسب و کار ایجاد کرده شفافیت است. مهم‌ترین اتفاقی که به تدریج با این «شفافیت» اتفاق می‌افتد، حذف واسطه‌ها از بازار است. در نهایت، یا محصول و خدمت مستقیما از تولیدکننده یا تأمین‌کننده به دست مشتری می‌رسد یا نهایتا با یک واسطه: مارکت‌پلیس‌ها یا بازارگاه‌های اینترنتی. به نظر بسیاری از کارشناسان، غول‌هایی مانند آمازون، ای‌بی، سوق، دیجی کالا و... آینده معرفی و فروش محصولات و خدمات به صورت اینترنتی هستند. این کتاب به شما کمک می‌کند با این فضا که آینده فروش اینترنتی در آن رقم خواهد خورد آشنا شوید و کسب و کارتان را برای استفاده حداکثری از آن هماهنگ کنید و برای این تغییر بزرگ، به شکل اصولی و با دانش و آگاهی آماده شوید.

هنر برند شدن (راهنمای ساخت و دست‌یابی به برند شخصی در عصر دیجیتال)

  • 155,000 تومان

برند بودن به داشتن بیش‌ترین دنبال‌کننده در صفحات مجازی و یا انداختن عکسی دلبرانه ربطی ندارد، بلکه به میزان مقبولیت شما برمی‌گردد. برای برند شدن باید پیام شما در میان دنبال‌کننده‌هایتان مقبولیت داشته باشد و از سوی آنان پذیرفته شود. این موضوع هیچ ربطی به تبلیغات زیاد و استفاده از ترفندهای بهینه‌سازی جستجو (SEO) ندارد. راه میانبری برای برند شدن وجود ندارد. برند شدن مزیتی است که باید به آن دست پیدا کنید. برند شما ربطی به خود شما ندارد، بلکه به تلقی و تجربه دیگران از شما مربوط می‌شود. در این کتاب بر این مفهوم تاکید می‌شود که تنها تصویر شما کافی نیست. علاقه و اشتیاق هم کافی نیست. برای برند شدن به یک علاقه پایدار (جایگاه) و مخاطبی که شما را بپذیرد (فضا) احتیاج دارید.

اصول مدیریت تداوم کسب و کار

  • 105,000 تومان

اصول مدیریت تداوم کسب و‌کار تحلیل می‌کند که چگونه هر مرحله از سیستم مدیریتی می‌تواند با مرحله دیگر مرتبط باشد. همچنین مسائل متنوع و تاثیرگذار هر مرحله از چرخه حیات سیستم مدیریت تداوم کسب و‌کار را بررسی می‌کند. این کتاب برای همه کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، طیف گسترده‌ای از موضوعات مرتبط و به هم‌پیوسته را معرفی می‌کند تا توانایی تحلیل چالش‌های سازمانی را به‌دست آورند و نیز بتوانند بر دانش خود بیفزایند. ارائه تکنیک‌های اثبات‌ شده و تجربی، نقطه قوت اصلی این کتاب است که متناسب با نیاز‌ها و الزامات سازمان به مرور ارائه می‌شود.

1  صفحه‌ی 1