باغ فکر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
محدودیت صفر
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
تختخوابت را مرتب کن (چیزهای کوچکی که می‌تواند زندگیتان و چه بسا جهان را دگرگون کند)
خود واقعی‌ات باش دختر
  • 44,000 تومان
  • با تخفیف: 44,000 تومان

محدودیت صفر

  • 60,000 تومان

بر این باوریم که هر یک از ما قطعه‌ای از پازل زندگی را گم کرده‌ایم. گمان می‌کنیم که اگر شیوه‌ای در گذشته یک بار نتیجه داده، پس می‌تواند در آینده به درد مردم دیگر بخورد. اما در اشتباهیم. زیرا هر یک از ما روش خاص زندگی خود را داریم و همواره در حال تغییر هستیم و درست در زمانی که احساس می‌کنیم فکر همه چیز راه کرده‌ایم، از گوشه‌ای که اصلا انتظارش را نداریم، مشکل جدیدی شکل می‌گیرد و دوباره کنترل را از دست می‌دهیم. ولی با استفاده از روش دکتر هیولن یاد می‌گیریم که چگونه با پاکسازی به الهیت برسیم و زندگی سرشار از سعادت و آرامش داشته باشیم.

تختخوابت را مرتب کن (چیزهای کوچکی که می‌تواند زندگیتان و چه بسا جهان را دگرگون کند)

  • 20,000 تومان

نویسنده، آدمیرال نیروی دریایی آمریکاست، یک دریادار دوست‌دار وطن که می‌کوشد با دست و دلبازی آن‌چه به مرارت آموخته به درایت به افسران جوانی منتقل کند که قرار است در آینده در خدمت وطن خویش در نیروی دریایی به کار گیرند، اما شگفتا آن‌چه به عنوان آموزه‌های نظامی تقریر می‌کند در لطظه لحظه زندگی غیر نظامیان به کار می‌آید. موضوع کتاب و آموزه‌هایش بسیار ساده است، به همان سادگی بستر خویش را مرتب کردن ولی در پس و پشت همین آموزه ساده، بی‌هیچ مجامله‌یی مفاهیمی عمیق نشسته است که تامل برانگیز است مفاهیمی چون نظم آراستگی رضایت از خویشتن به جهت انجام کاری درست و روحیه‌بخشی به خویشتن که می‌توان کاری را به‌درستی و زیبایی و آراستگی و به کمال انجام داد و از انجام آن خوشنود شد.

خود واقعی‌ات باش دختر

  • 44,000 تومان

دختر جان اختیار زندگی‌ات را در دست بگیر. ترسی را نیز که در دل داری، همین‌طور. ذره ذره وجودت را فدا نکن و دیگر واژه‌ی نمی‌توانم مرا بر زبان نیاور. دست از منفی‌بافی بردار. اجازه نده از وجودت سواستفاده کنند و این کار را به فردا یا اول هفته آینده یا سال دیگر موکول نکن. برای فردایی که هنوز از راه نرسیده اشک نریز. همین حالا از جا بلند شو، اشک‌های روی صورتت را بشور و دردهای دیروز را فراموش کن... دختر جان خود واقعی‌ات باش.

صفحه‌ی 1