اندیشه مولانا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بنیان‌گذاران (سرگذشت پی‌پل و کارآفرینانی که سیلیکون‌ولی را متحول کردند)
سخنرانی با اعتماد به نفس
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
خودشناسی روی نیمکت (جلسان روان‌درمانی)
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
استعدادهای 6 گانه شغلی (روشی بهتر برای درک استعدادهایتان ناامیدی‌هایتان و گروهتان)
روزهای شاد
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان
100 پرسش و پاسخ برای درک و بهبود افسردگی
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
راهی ساده به سوی ثروت (نقشه راه شما برای استقلال مالی و حیاتی باشکوه و آزاد)
تناقض قدرت (چگونه اثربخشی تناقض قدرت را کسب می‌کنیم و از دست می‌دهیم)
قدرت باور (امیدت به خدا باشه)
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
نیروی پنجم (استعاره‌ای برای سعادت و خوشبختی)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
نسخه‌ای برای عشق (رسیدن به صمیمیت خوشبختی و ارتباط بیشتر با همسر در 7 روز)
کودک و زبان‌بازی‌هایش (نگاهی تحلیلی به بازی و نقش رشدی آن در کودکان زیر 7 سال)

بنیان‌گذاران (سرگذشت پی‌پل و کارآفرینانی که سیلیکون‌ولی را متحول کردند)

  • 350,000 تومان

کتاب حاضر راهنمای ضروری برای نوآوری و کارآفرینی مدرن است و به گونه‌ای مشروح نشان می‌دهد که چگونه مجموعه‌ای نادر از استعدادها ازجمله ایلان ماسک، ایمی رو کلمنت، پیتر تیل، جولی آندرسون، مکس لوچین و رید هافمن با همکاری و همفکری جهان را برای همیشه دگرگون کردند.

سخنرانی با اعتماد به نفس

  • 110,000 تومان

“هر کسی می‌تواند یاد بگیرد خوب سخنرانی کند.” ادعای جسورانه‌ای است اما نیک گلد در این باره مطمئن است. گلاسوفوبیا یا ترس از سخنرانی در جمع امری شایع است. اما برخی ترس‌ها چیزهای به درد بخوری هستند که اگر به درستی به کار گرفته شوند، انرژی لازم را به عملکردتان تزریق و در تمرکز و ارتباط گرفتن با دیگران کمکتان می‌کنند. کتاب حاضر علاوه بر ایده‌ها و نظریه‌های نویسنده، پر از نکات خردمندانه برخی سخنرانان حرفه‌ای است. خواندن این کتاب موقعیتی طلایی برای یادگیری در مکتب جمعی از الگوهای خبره سخنرانی است؛ کسانی که دست و دل بازانه فوت کوزه‌گری حرفه‌شان را با شما در میان گذاشته‌اند.

خودشناسی روی نیمکت (جلسان روان‌درمانی)

  • 130,000 تومان

هر چقدر هم که در کار و زندگی خود متعهد باشید، روزهایی خواهید داشت که نسبت به انجام دادن کار ضعیف می‌شوید و تعلل می‌ورزید و از هوا و هوس خود پیروی می‌کنید و آنچه باید انجام دهید، به حال خودش وا می‌گذارید. باید بدانید این به معنای بد یا ضعیف بودن شما نیست؛ بلکه به معنای انسان بودن شماست و ضعف یکی از ویژگی‌های ساختاری شما است؛ اما بهترین فرد کسی است که دست از تلاش و کوشش برنمی‌دارد و هر چقدر هم که ضعیف باشد، ناامید نمی‌شود و بعد از ناتوانی به توانمندی و بعد از نادرستی به درستی پی می‌برد. این را نیز بدانید که همواره دلیل حال خوبتان خودتان نیستید و به همین دلیل باید از خداوند یاری بجویید و احساس ناتوانی نکنید.

استعدادهای 6 گانه شغلی (روشی بهتر برای درک استعدادهایتان ناامیدی‌هایتان و گروهتان)

  • 98,000 تومان

نویسنده در استعدادهای شش‌گانه شغلی از طرح جدید پیشگامانه‌ای سخن می‌گوید که نگرشمان را برای همیشه در بارة کار گروهی تغییر می‌دهد. استعدادهای شش‌گانه شغلی سریع‌ترین راه برای کمک به افراد جهت شناسایی نوع شغلی است که برای آن‌ها شادی و انرژی به همراه می‌آورد و موجب می‌شود از کارهایی که منجر به ناامیدی و فرسودگی می‌شود، اجتناب کنند. لنچونی طرح خود را به شکل داستانی جذاب مطرح می‌کند که برای خواننده قابل قبول و واقعی به نظر می‌رسد. او داستان کارآفرینی به نام بول بروکس را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرد مسئلة ناامیدی خود در محل کار را حل کند؛ ازاین رو با طرز فکر جدیدی روبه رو می‌شود که دیدگاهش را به کار اعضای گروه و حتی رابطه با همسر و فرزندانش تغییر می‌دهد. آنچه این کتاب را از سایر موارد مشابه متمایز می‌کند، سرعت درک و به کارگیری آن و ارتباط آن با هر نوع کار در زندگی است؛ از اداره یک شرکت گرفته تا عرضه یک محصول یا اداره خانواده. باخواندن این کتاب می‌توانید به روشی بهتر برای درک استعدادها و ناامیدی‌هایتان دست یابید و نبوغ کاری خود و همکاران خود را شناسایی و تحول را در کار، گروه کاری و زندگی خود تجربه کنید.

روزهای شاد

  • 175,000 تومان

تو می‌توانی خود گم‌شده‌ات را در لابه‌لای صفحات این کتاب پیدا کنی. این کتاب کمکت می‌کند: با برقراری ارتباط با خدا مسیرت را شفاف و عشق الهی را احساس کنی. با ترس‌هایت مواجه شوی و آنها را نردبان موفقیت کنی. هر روز را بدون دلشوره اضطراب و نگرانی و در امنیت سپری کنی. از شر گذشته و افکار و باورهای منفی و دست و پاگیر خلاص شوی. با انجام تکنیک‌ها و مراقبه‌ها به آرامش و شادی برسی. با کودک و والد درونت کنار بیایی و با آن‌ها آشتی کنی. با پاکسازی افکار منفی ذهنی افسردگی و استرس را از خودت دور کنی. سیستم باورهای خودت را دوباره برنامه‌ریزی کنی. و سرانجام به بهترین نسخه خودت تبدیل شوی.

100 پرسش و پاسخ برای درک و بهبود افسردگی

  • 110,000 تومان

افسردگی از شایع‌ترین و ناتوان‌کننده‌ترین بیماری‌ها در جهان است. با توجه به گسترش فزاینده این بیماری، سازمان بهداشت جهانی تخمین می‌زند که به‌زودی به دومین بیماری جهانی تبدیل خواهد شد؛ درست پس از عوارض قلبی و قبل از تصادفات جاده‌ای. بسیاری از افسردگی‌ها به‌درست تشخیص داده نمی‌شوند و وضعیت بسیاری از افراد افسرده به‌درستی درک نمی‌شود، و متعاقبا بسیاری از کسانی که دچار افسردگی هستند مراقبت‌های لازم را دریافت نمی‌کنند. چگونه باید افسردگی را تشخیص داد؟ ‌چگونه باید به فرد افسرده و خانواده‌اش کمک کرد؟ کتاب حاضر به همه سوالاتی که شما درباره این اختلال دارید پاسخ می‌دهد. هدف این کتاب ار بین بردن سوء‌تفاهم‌ها و پیش‌داوری‌های نادرست با ارائه اطالاعات روشن و درست برای رهایی از این بیماری و مواجهه با فرد بیمار است.

راهی ساده به سوی ثروت (نقشه راه شما برای استقلال مالی و حیاتی باشکوه و آزاد)

  • 210,000 تومان

کتاب راهی ساده به سوی ثروت تلاش میکند نقشه راهی برای کسب استقلال مالی و دستیابی به ثروت و زندگی آزاد فراهم کند. آقای جی ال کالینز نویسنده این کتاب سرمایه گذاری حرفه ای است که حاصل سال ها تجربه خود را به زبانی ساده و روان بیان می کند و مفاهیم دشوار و خشک بازار سرمایه و ساختارها و فرایندهای رایج در آن را با حکایات و طنز نهفته در کلام خود شیرین و فهم پذیر ارائه می دهد او ایدۀ خود را با عبارت پول رهایی مطرح می کند؛ پولی که ما را از بردگی نجات می دهد و به استقلال مالی می رساند و به کمک آن قادر خواهیم بود به فعالیت های محبوب خود بپردازیم و به کارفرمایان فرصت طلب و زورگو بگوییم: «برو به جهنم!» این کتاب مدیریت ثروت مسئولیت پذیری در قبال امور مالی شخصی و خانوادگی و آینده نگری اقتصادی را آموزش می دهد و گونه ای از زیست مبتنی بر قناعت را عرضه می کند که هدف آن غنای زندگی و تعالی فکری است و میتواند الهام بخش تمامی گروه ها و مخاطبان عام باشد. همچنین برخی مفاهیم اقتصادی اصول حاکم بر سرمایه گذاری در بازار سرمایه و نیز فرایندها و قوانین نظام اقتصادی آمریکا را قابل فهم جذاب و روان بیان می کند و منبع مناسبی برای ،استادان دانشجویان و علاقه مندان به حوزه اقتصاد و بازار سرمایه است.

تناقض قدرت (چگونه اثربخشی تناقض قدرت را کسب می‌کنیم و از دست می‌دهیم)

  • 140,000 تومان

تناقض یا پارادوکس گزاره‌ای است که در ذات خود پوچ است، اما در واقعیت بیانگر حقیقتی ممکن است. افزایش قدرت افراد، اغلب کاهش همدلی و افزایش تمایل به رفتارهای خودخواهانه را در پی دارد. این تناقض به احساس آسیب‌ناپذیری و کاهش توانایی درک دیدگاه‌های دیگران نسبت داده می‌شود. داچر کلتنر در «تناقض قدرت» به بررسی ماهیت پیچیده قدرت و تأثیر آن بر افراد و جوامع می‌پردازد. او رابطه متناقض بین قدرت و همدلی را بررسی می‌کند و نشان می‌دهد قدرت در عین حال که علت فساد است، می‌تواند حس نوع‌دوستی و شفقت را نیز برانگیزد. کلتنر با روایت‌های جذاب، تحقیقات دقیق و تجزیه و تحلیل روشنگرانه، اهمیت درک پویایی قدرت را برای ساختن جهانی عادلانه‌تر و هماهنگ‌تر نشان می‌دهد. داچر کلتنر در «تناقض قدرت» کاوشی متفکرانه درباره ماهیت چندوجهی قدرت و پتانسیل آن برای ارتقا یا فساد ارائه می‌دهد. کلتنر با روشن کردن اهمیت رهبری همدل و نهادهای دلسوز، خواستار تجدید نظر در پویایی قدرتی است که نوید آینده‌ای روشن‌تر و هماهنگ‌تر را برای همه دارد.

قدرت باور (امیدت به خدا باشه)

  • 55,000 تومان

وقتی خدا دری را به رویت باز کند، کسی جرئت ندارد آن را ببندد. وقتی به خدا ایمان داشته باشی، در بیابان هم شکوفا می‌شوی. وقتی به سرچشمۀ الهی متصل شوی، مشکلات هم برایت نعمت خواهد بود. وقتی احساس کنی برکت از زندگی‌ات رفته است و مشکلی دائمی داری، با باور به اعجاز خدای متعال زندگی‌ات دوباره سرشار از رحمت و فیض الهی می‌شود. قدرت باور یعنی گام به گام با مشیت الهی پیش رفتن. وقتی چشم امیدت به خدا باشد، اعجاز الهی برایت آشکار می‌شود و به گونه‌ای که در تصورت نمی‌گنجد به خواسته‌هایت می‌رسی. وقتی ایمانت قوی باشد، از غم و غصه بی‌عدالتی و ناامیدی و ناکامی خبری نخواهد بود. دل و جرئت داشته باش و به وادی ناشناخته گام بگذار. خدا دستت را می‌گیرد و تو را به مقصد می‌رساند.

نیروی پنجم (استعاره‌ای برای سعادت و خوشبختی)

  • 60,000 تومان

فرضیۀ نیروی پنجم در جست وجوی رمزگشایی «اسرارعرفانی» است به‌ویژه برای سعادت پایدار در روابط. پیش‌فرض نیروی پنجم فراتر از ادراکات پوپولیستی خوب و بد، درست و غلط، موفقیت، اخلاق، حتی معانی و عیار آنهاست و «علیت کیهانی» را در آگاهی و در اجزای سازنده واقعیت نهادینه کرده است. زیبایی‌شناسی و هم‌افزایی خودپایداری را در واقعیت‌های ظهور حفظ می‌کند و به‌دنبال رمز سرزندگی است. در استعارۀ نیروی پنجم تلاش می‌شود تا بیشتر بر ساختار کیهانی جنایت، فساد، ریا، فریب، بی‌شرمی، وحشیگری، جنون بشر معاصر تأمل و تعمق شود و عنصر و بعد گمشده کشف شود که ظرفیت‌های نجابت، دوستی، تقابل، بزرگواری، صداقت و فرایندهای پیدایش واقعیت‌ها در سازوکار بدن و مغز انسان در بستر فرهنگ جامعه را بررسی می‌کند تا مشخص کند در کجا و چگونه واقعیت‌ها به جای اینکه هماهنگ و متوازن باشند متأسفانه با ناهماهنگی و ناموزونی همسو می‌شوند. وارد سفری جدید شوید که علم معاصر شما را فرا می‌خواند. این راه به‌سوی معنویت‌گرایی گرایش دارد زیرا معرفت غنای واقعی است. در این سفر با معانی، عیار و کاربردهای بدیع و بی‌بدیلشان توانایی‌های واقعی‌تان نمود می‌یابد و با آنها همسفر می‌شود. با کمال تواضع و فروتنی ورودتان به استعاره نیروی پنجم را خوش‌آمد می‌گوییم.

نسخه‌ای برای عشق (رسیدن به صمیمیت خوشبختی و ارتباط بیشتر با همسر در 7 روز)

  • 120,000 تومان

چه‌چیزی باعث می‌شود یک رابطه پایدار بماند؟ چرا یک زوج برای همیشه با هم می‌ماند، درحالی که زوجی دیگر از هم می‌پاشد؟ و مهم‌تر از همه، آیا یک ساختار علمی برای عشق وجود دارد؟ دکتر جان گاتمن و جولی شوارتز گاتمن دانشمندان برجسته در زمینه روابط هستند. در چهل سال گذشته، آنها به مطالعه عشق پرداخته‌اند و اطلاعاتی درباره بیش از سه‌هزار زوج جمع‌آوری کرده‌اند و همه چیز، از زبان بدن زوج‌ها تا شیوه‌ای که با یکدیگر صحبت می‌کنند و سطوح هورمون استرسشان را بررسی کرده‌اند. هدفشان شناسایی مولفه‌های سازنده عشق است. نسخه‌ای برای عشق یک برنامه هفت‌روزه با گام‌های آسان و فوری است. هیچ تکنیک دشوار یا گفت‌وگوی سختی وجود ندارد. نیازی نیست ابزار خاصی تهیه کنید یا کار خارق‌العاده‌ای انجام دهید. این نسخه برای همه کاربرد دارد. تنها یک فرمول برای رابطه‌ای خوب وجود دارد و این کتاب به شما نشان ‌می‌دهد که چگونه چند تغییر کوچک می‌تواند اساسا رابطه شما را در جهت مثبت تغییر دهد.

کودک و زبان‌بازی‌هایش (نگاهی تحلیلی به بازی و نقش رشدی آن در کودکان زیر 7 سال)

  • 70,000 تومان

بعد از خواندن این کتاب تصورتان درباره بازی کردن با کودکان عوض خواهد شد و عمق و غنای بیشتری خواهد یافت و ایده‌های تازه‌ای برای هم‌بازی شدن با کودکتان در ذهنتان جرقه خواهد زد. بعد از پایان این کتاب احتمالا کسی خواهید بود که تلاش می‌کند بیش از آنکه با کمک بازی به کودکش چیزی بیاموزد،‌ با کمک بازی از کودک چیزی بیاموزد.

1  2  3  صفحه‌ی 1