انتشارات کیان افراز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شفقت و ذهن‌آگاهی (نگاهی نو به چالش‌های زندگی)
راهنمای بالینی برای درمان اسکیزوفرنی
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
زوج‌درمانی خیانت
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان

شفقت و ذهن‌آگاهی (نگاهی نو به چالش‌های زندگی)

  • 40,000 تومان

«زندگی، سراسر رنج است و درگیری ما با این رنج‌ها باعث محدود شدن توجه ما می‌شود.» زمانی که در یکی از کارگاه‌های آموزشی با مفهوم ذهن‌آگاهی آشنا شدم این جمله مفهومی بود که مرا به شکلی باور نکردنی به خود جذب کرد، متوجه شدم که تاکنون بیشتر از آن چیزی که خواهانش بودم با مشکلاتم درگیر شده بودم، درگیری که هیچ‌گاه باعث حل شدن آن موضوعات نشده بود که هیچ، باعث پیچیده‌تر شدن آن‌ها نیز شده بود. ذهن‌اگاهی به من آموخت که به جای مقاومت، با آغوشی باز و بدون هیچ قضاوتی از دردهایم استقبال کنم، با انجام تمرین‌های ذهن‌آگاهانه به نقطه عطفی در زندگی‌ام رسیدم که به من متانت و خردمندی بخشیده بود.

راهنمای بالینی برای درمان اسکیزوفرنی

  • 50,000 تومان

اسکیزوفرنی نوعی بیماری است که درک آن برای خیلی‌ها سخت است.اغلب، یک فرد متوسط، اسکیزوفرنی را به عنوان «شخصیت دوگانه» توصیف می‌کند. یا از واژه «اسکیزوفرنیک» برای توصیف یک نظر متناقص در مورد یک موضوع استفاده می‌کند. برای درک بهتر اسکیزوفرنی، آشنایی با اصطلاحات آن می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. در این بخش، برخی از واژه‌های کلیدی که زیربنای معیار‌های تشخیصی اسکیزوفرنی هستند را تعریف می‌کنیم.

زوج‌درمانی خیانت

  • 40,000 تومان

هنگامی که در مورد خیانت‌هایی که در فضای مجازی و اینترنت رخ می‌دهد از خانواده‌ها و زوج‌ها سوال می‌شود، تقریبا یک چهارم همسرهای آسیب‌دیده در این موارد طلاق گرفته‌اند. و دو سوم آن‌ها علاقه به سکس با همسر خود را در نتیجه این‌گونه خیانت‌ها از دست داده‌اند. این نتایج به ترسیم خرابی‌ای کمک می‌کند که حتی به صورت غیرفیزیکی می‌تواند روی ازدواج داشته باشد. درک اثر فرضیات نابود شده نیز می‌تواند به پزشک در تصور این موقعیت‌های مبهم کمک کند و در نتیجه به همسر دیدگاه بهتری در مورد این تجربه ارائه می‌دهد...

صفحه‌ی 1