انتشارات تیسا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فرصت‌طلبی (تیپ‌های شخصیتی انواع عملکرد رهایی و درمان)
زنان اینستاگرامر (خوانشی انتقادی از بازنمایی زندگی روزمره خانوادگی)
آوریل نافرجام
  • 50,900 تومان
  • با تخفیف: 50,900 تومان
آیین مقابله با بی‌شعوری ( راهنمای شناخت بیشعوران و قربانیان آن‌ها)
راهنمای شکست در راه‌اندازی و توسعه استارتاپ‌ها
ترسوها
  • 39,900 تومان
  • با تخفیف: 39,900 تومان
بی‌شعورهای گردن کلفت (شناخت بی‌شعورهای گردن کلفت و راهکارهای مقابله با آن‌ها)

فرصت‌طلبی (تیپ‌های شخصیتی انواع عملکرد رهایی و درمان)

  • 87,900 تومان

آیا یک نوکیسه تازه به دوران‌رسیده برایت آزار دهنده است؟ آیا تا به حال گذری به اداره‌ای داشته‌ای و برای لنگ نماندنِ کار شیرینی داده‌ای و یا مجبور به تعریف از کارمند مربوطه شده‌ای؟ آیا با اعضای حزب باد و نان به نرخ روز خور، آشنایی داری؟ با کارچاق‌کن‌ها و وکلای رشوه‌خوا چطور؟ آیا دیده‌اید همسری با استفاده از موقعیت شریک زندگی‌اش خود را به جایگاهی رسانده و رابطه را دور می‌زند؟ یا فرزندی از خانواده انتظارات بی‌جا دارد؟ شاید شخصی ثروت کلانی را با ارث می‌برد، یا در قرعه‌کشی بانک مبلغ هنگفتی برنده می‌شود و ناگهان جرگه‌ای از دوستان پیدا می‌شوند و خود را کاسه داغ‌تر از آش و دلسوز جلوه می‌دهند تا مایه‌تیله‌‌ای هم به آنها برسد؛ یا دوستی تلاش کند که پیشنهاد یک سرمایه‌گذاری عالی را به شما بدهد و دست و بالتان را بگیرد تا خود به نان و نوایی برسد! سندرم فرصت‌طلبی یک اپیدمی فراگیر در میان افراد خانواده و جامعه می‌باشد. با ارائه تئوری فرصت‌طلبی به عنوان یک اختلال شخصیتی در جامعه می‌توان مدعی شد که انسان امروزی فاقد هرگونه همدردی در تعامل زندگی است. همدرديِ احساسی آن گونه که به انسان توان نگریستن به دورن خود را می‌دهد، توانایی استفاده از قدرت برای محافظت خود و خودشناسی را می‌بخشد و رسیدن به این امر به شرطی ممکن است که فرد به توان رشد صداقت، تواضع، پذیرش خود، شنونده فعال بودن، صبوری، بردباری و باور قلبی در تئوری و نیز در عمل دست یابد. دقیقا به این دلیل باید به شناخت خود و تغییر تمایل داشت تا با دست یافتن به یک مناظره منطقی با خود به همدردی و بخشش دست یافت تا به مرض فرصت‌طلبی فائق آمد.

زنان اینستاگرامر (خوانشی انتقادی از بازنمایی زندگی روزمره خانوادگی)

  • 68,900 تومان

مدت‌هاست که فضای مجازی به میدان اصلی زندگی روزمره ما تبدیل شده و بخش زیادی از زیست‌جهان ما در شبکه‌های اجتماعی و بستر اینترنت برساخته می‌شود. در این میان، اینستاگرام به دلیل جذابیت‌های بصری و عکس‌محور بودن، جایگاه ویژه‌ای در میان خانواده ایرانی یافته است. بخشی از زندگی روزمره اساسا از آن‌رو «زندگی می‌شود» که در قالب عکس در اینستاگرام به نمایش درآید. فضای مجازی به هر فرد فارغ از جنس، طبقه، نژاد، قوم و دیگر مرزهای طبیعی و ساختگی فرصتی برای ظهور و بروز داده است و بدین ترتیب وقایع ساده و شخصی زندگی روزمره از چیدمان میز غذا تا اولین لبخندهای فرزند می‌تواند دست‌مایه‌ای جهت تبدیل شدن به یک خرده‌سلبریتی مجازی شود. این کتاب برشی است از ویترین «سبک زندگی» تنها بخشی از زنان متأهل ایرانی که به بازنمایی دغدغه‌ها و زندگی روزمره خانوادگی خود در فضای اینستاگرام پرداخته و تبدیل به خرده‌سلبریتی شده‌اند. خوانشی انتقادی که مشخصا به لایه‌ها و معناهای پنهان موجود در تصاویر و توضیحات آنها پرداخته و در پی رمزگشایی از شیوه‌هایی است که اینستاگرامرها به واسطه آن، تصاویر نمایشی بازنمایانه از زندگی‌شان را به‌مثابه واقعیت زندگی خود به مخاطب عرضه کرده و بدین ترتیب سطحی از قدرت را در تعامل با صدها هزار دنبال‌کننده می‌آفرینند و خود را مرجع و الگوی زنی موفق، زیبا، ثروتمند، خوشبخت و امثالهم معرفی می‌کنند. نویسنده طی پژوهش، ضمن تحلیل پست‌های اینستاگرامرها، به بازخوردهای مخاطبان ذیل پست‌ها نیز توجه کرده و همواره تعامل میان اینستاگرامر و مخاطب را مدنظر قرار داده تا دسته‌بندی‌ای از انواع قرائت‌های مخاطبان از الگوهای نمایشی ارائه‌شده توسط اینستاگرامر ارائه دهد.

آوریل نافرجام

  • 50,900 تومان

دیانا خودش را جای همسر آن مرد تصور کرد و از نفرت به خود لرزید. سرش را تکان داد تا از شر این فکر وحشتناک خلاص شود اما نمی‌توانست خود را از نحسی‌اش رها کند.

آیین مقابله با بی‌شعوری ( راهنمای شناخت بیشعوران و قربانیان آن‌ها)

  • 32,900 تومان

بی‌شعوری مرضی است که هسته نجابت و شرافت انسانی را نشانه می‌گیرد. با وسوسه کوچک و آرامی شروع شده و بی‌شعور را به سمتی سوق می‌دهد که فکر می‌کند نجابت و شرافتمندی جزو نقاط ضعف انسان‌هاست نه نقاط قوت.

راهنمای شکست در راه‌اندازی و توسعه استارتاپ‌ها

  • 54,900 تومان

شکست یکی از بخش‌های جدانشدنی زندگی هر کارآفرینی است، در فرهنگ ایران شکست خوردن متاسفانه به عنوان یک پایان تعریف شده و بسیاری از ما، از شکست می‌ترسیم و همیشه نگران شکست خوردن هستیم. ولی در حقیقت و از دیدگاه بسیاری از کارآفرینان، چه در ایران و چه در دیگر کشورها، شکست شروعی است دوباره برای تجربه‌ای جدید . متفاوت، برای یک کارآفرین شکست تولدی است برای یک زندگی جدید.

ترسوها

  • 39,900 تومان

ترس ریشه‌های امید را در وجود آدمی می‌خشکاند و رویاهای روشن شب را پیش از آمدن فردا به تاریکی می‌سپارد. هنگامی که مردمک‌های بی‌قرارت در چشم‌های معصومت سرگردان‌اند و به دوردست اتفاقات شوم در آینده‌ای نامعلوم می‌نگرند، درست در همان هنگام جوانه‌های خوشبختی سر از خاک برنیاورده می‌میرند؛... چرا که تو آن‌ها را به ترس از شکفتن عادت داده‌ای... یادداشت‌های نیمه‌تمام «نسیم» به دست «سلیمی [سلیما]» رسیده است و او را برآشفته است. سلیمی کلمه به کلمه‌شان را می‌بلعد و حرف به حرف در لابه‌لای آن کلمات می‌دود، و درمی‌یابد که آن یادداشت‌ها رمانی ناقص‌اند که سرگذشت زنی سرشته‌شده از ترس، درست مثل خودش، است. هراس بر نسیم چیره شده است و نتوانسته است رمان نیمه‌تمام خود را تمام کند. نسیم از رساندن یادداشت‌های ناتمام خود به دست سلیمی چه قصدی داشته است؟ آیا او می‌خواهد سلیمی پایان رمان را بنویسد؟

بی‌شعورهای گردن کلفت (شناخت بی‌شعورهای گردن کلفت و راهکارهای مقابله با آن‌ها)

  • 29,900 تومان

شاید گفتن این جمله که دنیا مملو از بی‌شعورهای گردن کلفت است درست نباشد؛ اما تعداد آن‌ها بیش از آنی است که تصور می‌کنید. آن‌ها مار خورده‌اند و افعی شده‌اند. این نوع از بی‌شعورها آن‌قدر قدرت گرفته و در مراتب رسمی نفوذ کرده‌اند که به سادگی نمی‌توان در برابرشان ایستاد. آن‌ها واقعا بر این باورند که شکست‌ناپذیرند، چرا که دور و بر خود را از نوکرانی پر کرده‌اند که در صورت نیاز به راحتی می‌توانند از آن‌ها به عنوان قربانی و سپر بلا استفاده کنند. حکومت‌ها نیز اًبًر بی‌شعور شده‌اند و سیاست‌مداران تشنه قدرت‌اند. آن‌ها هم‌چون گربه‌هایی که دیوانه‌وار به دنبال غذا هستند، قدرت را بو می‌کشند. بی‌شعوران متوجه شده‌اند که با تامین نیازهای پوچ و نابخردانه عامه مردم، می‌توانند آن‌ها را تحت کنترل کامل خود درآورند. با هیچ چیزی مثل ایجاد ترس و دلهره درست و حسابی، نمی‌توان خون مردم را در شیشه کرد. عبارت «بحران، فرصتی است که هرگز نباید از دست داد» شعار کلیدی بی‌شعوران گردن کلفت است. متاسفانه مذهب مسیحیت هم به یک اًبًر بی‌شعور تبدیل شده است. اکنون حافظان اخلاق که همانا کلیساها هستند به واسطه نمایش پوچ نسبیت‌گرایی، اصول خود را زیر پا گذاشته‌اند. بی‌شعورها، وزیر و کشیش شده و برای کسب پول و قدرت، کلام خدا را آشکارا زیر پا می‌گذارند. بی‌شعورهای گردن کلفت از قدرت عظیم خود مطلع بوده و با دیگر بی‌شعورهای گردن کلفت وارد اتحاد کثیفی شده‌اند و با این روش، نوعی توهم اهمیت و آسیب‌ناپذیری به وجود آورده‌اند. آن‌ها معتقدند «هرچه گردن کلفت‌تر باشی، زیباتری».

صفحه‌ی 1