انتشارات آویدمند


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ای به توان 3 (9 آزمایش دیگر انرژی که ثابت می‌کنند بروز معجزه و جادو کار دائمی شماست)
ای به توان 2 (9 آزمایش خودانجامی انرژی که ثابت می‌کنند افکار شما واقعیت را خلق می‌کنند)
اثر مرکب
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
واقعیت چیزی نیست که می‌بینید (سفری به گرانش کوانتومی)
بیولوژی باورها (آزاد کردن قدرت آگاهی ماده و معجزات)
فرکانس (قدرت ارتعاش شخصی)
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
مغز خود را ارتقا دهید (علم و هنر جدید پشت سر عملکرد مغز ارتقا یافته)
سایکوسایبرنتیک جدید (علم اولیه خود اصلاحی و موفقیت که زندگی 30 میلیون نفر را تغییر داده است)

چرا چنین می‌کنم (مکانیسم‌های دفاعی روان‌شناختی و راه‌های مخفی‌ای که بر اساس آنها به زندگی ما شکل می‌دهند)

  • 83,000 تومان

• مکانیسم‌های دفاعی روانی چیستند؟ و چرا به آنها اتکا داریم؟ • چطور می‌توانیم دفاع‌های روان‌شناختی خود را در حال عمل شناسایی کنیم؟ • مزایای خلع سلاح این دفاع‌ها و حرکت به فراتر از آنها چیستند؟ چرا چنین می‌کنم؟ راهبردهای اساسی روان‌درمانی روانی دینامیکی را با دوره‌ای هدایت‌شده در خودکاوی تطبیق کرده نقش جهانی مکانیسم‌های دفاعی را در دفع رنج احساسی روشن می‌کند. دفاع‌های روانی بخش گریزناپذیر و ضروری تجربه انسان‌اند؛ ولی هنگامی که خیلی فراگیر یا عمیقاً نهادینه می‌شوند، ممکن است به روابط شخصی ما آسیب بزنند، زندگی احساسی ما را محدود یا معوج کنند و مانع شوند به طرقی رفتار کنیم که اعتماد به نفس دائمی را ارتقا می‌دهند. دکتر برگو برای بررسی مفاهیم مشکلی که معمولاً با واژگان علمی حرفه او مطرح می‌شوند و بیان آنها به زبان روزمره استعداد فوق‌العاده‌ای دارد. منبعی ارزشمند برای هر کسی که به روان‌درمانی روانی دینامیکی علاقه‌مند است ولی احتمالاً امکان هزینه‌های معالجات را ندارد. «دکتر آنو گلاسر روانشناس بالینی، سیاتل واشینگتن» این کتاب موضوعات پیچیده وضعیت انسان و کارکرد ذهن ما را به شکلی خیلی حساس و سرراست مطرح می‌کند. کتاب شامل راه‌های خارق‌العاده زیادی است که بر اساس آنها رشد احساسی خود را خراب می‌کنیم و در عوض به خودفریبی متوسل می‌شویم. صداقت و خرد یافت‌شده در این کتاب ارزشمند عاری از زبان زرگری، ابزار فوق‌العاده مفیدی برای رشد به عنوان مکملی بر روان‌درمانی یا برای آنهایی که نمی‌توانند به معالجات مناسب دسترسی داشته باشند یا هزینه آن را تحمل کنند خواهد بود. «دکتر کاله والکوت روانکاو، کالیفرنیا»

ای به توان 3 (9 آزمایش دیگر انرژی که ثابت می‌کنند بروز معجزه و جادو کار دائمی شماست)

  • 75,000 تومان

آماده کمی عمل و کلی دگرگونی شوید. پم گروت واقعا شاهکار کرده است. او خواندن را به ماجرایی تبدیل می‌کند که منجر به تبدیل تئوری به خرد می‌شود! او رویا را به واقعیت برمی‌گرداند. آماده کمی عمل و کلی دگرگونی شوید. مایک دوولی مؤلف پرفروش‌ترین نیویورک تایمز امکان‌های بی‌نهایت و ده چیز عمده‌ای که مرد‌ها می‌خواهند به شما بگویند. «ای به توان دو» کتابی بود که چرخ‌های آموزش را فراهم کرد، گام‌های ابتدایی را برای آن که واقعا به این نتیجه برسید که افکار واقعیت را خلق می‌کنند. در این کتاب «ای به توان سه» (مطمئن باشید ای به توان‌های بعدی را نخواهیم داشت) پم گروت شما را به عمق بیشتر و ابعاد بالاتر میدان کوانتومی می‌برد، که در آن ثابت خواهید کرد که برکات و معجزات طبیعی هستند و شادی و خوشبختی فقط به اندازه یک فکر آن طرف‌ترند. این کتاب با نه آزمایش جدید و نکات بیشتری در مورد چگونگی باز نگهداشتن دروازه‌های عظمت و فراوانی جهان، شواهد گریزناپذیر کلانی ارائه می‌دهد که جهان فقط منتظر ماست که برسیم، فقط منتظر ماست که استفاده از انرژی‌ای را که همیشه برای شادی و خوشبختی ما فراهم است، شروع کنیم.

ای به توان 2 (9 آزمایش خودانجامی انرژی که ثابت می‌کنند افکار شما واقعیت را خلق می‌کنند)

  • 58,000 تومان

یک نیروی انرژی نامرئی یا میدان امکان‌های نامتناهی وجود دارد. این کتاب را واقعا دوست دارم. پم گروت سبک نوشتار بسیار جالبی را با خردی عمیق و اساسی مثل دیپک چوپرا ترکیب کرده است. جک کنفیلد مولف اثر پرفروش «سوپ جوجه برای روح». ای به توان دو را می‌توان به بهترین شکل به عنوان یک جزوه کار آزمایشگاهی با آزمایشات ساده‌ای توضیح داد که ثابت می‌کنند واقعیت شکل‌پذیر است، آگاهی بر ماده مقدم است و شما زندگی‌تان را با ذهن‌تان شکل می‌دهید. بله، درست خواندید. ثابت می‌کند. نه آزمایش، که هر یک از آنها می‌تواند مطلقا بدون هیچ هزینه‌ای و با وقت خیلی کم ثابت شود، نشان می‌دهند که اصول معنوی مثل گرانش قابل اعتمادند و مثل قوانین حرکت نیوتون سازگار. این کتاب به جای اینکه به ایمان اتکا کند، شما را دعوت می‌کند اصول زیر را ثابت کنید: • یک نیروی انرژی نامرئی یا میدان امکان‌های نامتناهی وجود دارد. • شما بر اساس باورها و انتظارات‌تان بر میدان تأثیر می‌گذارید و از آن به دست می‌آورید. • ارتباط شما با میدان، راهنمایی دقیق و نامحدود فراهم می‌کند. • جهان بی‌مرز، فراوان و بسیار تأمین‌کننده است.

اثر مرکب

  • 60,000 تومان

آیا می‌خواهید موفق شوید؟ موفقیتی بیش از حال حاضرتان؟ و حتى موفقیتی بیش از آنچه هرگز تصور کرده باشید؟ این موضوع است کتابی است که در دست دارید. هیچ حیله یا اغراقی در کار نیست. نهایتا‏‏، فقط واقعیت مربوط به آنچه برای حصول موفقیت لازم است، نمایان می‌شود. دارن هاردی به‌عنوان ناشر موفقیت همه اینها را شنیده است، اینها را دیده است و اکثرشان را امتحان کرده است. این کتاب اصول محوری‌ای را نشان می‌دهد که محرک موفقیت هستند. اثر مرکب شامل جوهره چیزی است که هر فرد بسیار موفقی باید بداند، اجرا کند و در آنها تبحر داشته باشد تا موفقیت فوق‌العاده به‌دست آورد در این کتاب راهبردهایی خواهید یافت در رابطه با: • چگونگی موفقیت مکرر! راهبرد شماره 1 برای رسیدن به هر هدفی و موفقیت در مقابل هر رقیبی، حتی اگر هوشمندتر، مستعدتر و مجرب‌تر باشد. • محو عادات بدتان (امکان دارد از بعضی از آنها مطلع نباشید) که مانع پیشرفت شما می‌شوند. • برقراری ساده چند اصل کلیدی لازم برای تحولات عمده. • نکات کلیدی دائمی برای انگیزش‎؛ اینکه چگونه خود را وادار به انجام کارهایی کنید که فکر می‌کنید از آنها خوش‌تان نمی‌آید. • حصول تکانه فوق‌العاده عظیم که اگر آن را به‌دست آورید، غیرقابل توقف خواهید بود. • اسرار شتاب افراد فوق‌العاده موفق. آیا آنها مزیتی غیرعادلانه دارند؟ بله دارند. حالا شما هم می‌توانید. اگر اصرار دارید زندگی خارق‌العاده‌ای داشته باشید، از قدرت اثر مرکب استفاده کنید تا موفقیت مد نظرتان را ایجاد کنید. سفرتان را همین امروز شروع کنید.

واقعیت چیزی نیست که می‌بینید (سفری به گرانش کوانتومی)

  • 75,000 تومان

فیزیک‌دانان دارند این را که دنیا را چگونه می‌بینیم دگرگون می‌کنند. فاینانشل تایمز. هاوکینگ جدید... نوشته‌های او درخشان‌اند هنگامی که این کتاب را تمام کردم، بسیار تحت‌تأثیر قرار گرفته بودم. دیوید آرونوویچ. جوهره جدیدترین تفکر در این اثر چکیده شده است... و فیزیک کوانتومی را به داستانی منسجم تبدیل می‌کند، که آن را به عنوان کاوشی برای یک «زیرلایه» مشخصه واقعیت شکل می‌دهد – از اتم‌های تقسیم‌ناپذیر متناهی دموکریتوس تا اتم‌های اینشتین. جیمز مک کوناچی، ساندی تایمز. کتابی که فیزیک را زنده می‌کند... مثل همه متفکرین بزرگ، روولی استعداد خاصی برای سادگی دارد... این یک رساله علمی نیست. این کتاب یک هسته برای عجایب دنیای طبیعت است... زیبا. ویلیام کوک.

بیولوژی باورها (آزاد کردن قدرت آگاهی ماده و معجزات)

  • 48,000 تومان

«دکتر بروس لیپتون با سبکی که به همان اندازه که معنی‌دار است ساده نیز هست چیزی ارائه می‌دهد که هیچ کمتر از «حلقه مفقوده» مدت‌ها مورد جستجوی بین حیات و آگاهی نیست . بیولوژی باورها بدون شک به سنگ بنای علم هزاره جدید تبدیل خواهد شد». کشفیات علمی حیرت‌انگیز جدید در مورد اثرات بیوشیمیایی کارکرد مغز نشان می‌دهند که همه سلول‌های بدن ما تحت تاثیر افکار ما هستند. مفاهیم ضمنی این تحقیقات درک ما از حیات را اساسا تغییر می‌دهند. این نشان می‌دهد که ژن‌ها و دی.ان.آ بیولوژی ما را کنترل نمی‌کنند، بلکه در عوض دی.ان.آ با سیگنال‌هایی خارج از سلول کنترل می‌شود، که شامل پیام‌های انرژتیک رسیده از افکار مثبت و منفی ما می‌شوند. بیولوژیست سلولی معروف دکتر بروس لیپتون با استفاده از زبان واضح، قابل فهم و شکل‌ها و مثال‌های روزمره نشان می‌دهد که چگونه علم جدید اپی‌ژنتیک دارد فهم ما از پیوند بین ذهن و ماده و اثرات عمیق آن بر زندگی شخصی ما و حیات جمعی گونه ما را دگرگون می‌کند. این کتاب برای همیشه نحوه تفکر شما در مورد تفکر خودتان را تغییر خواهد داد. دکتر بروس لیپتون یک پیشتاز بین‌المللی معروف در زمینه پیوند بین علم و روح است و در بیولوژی جدید صدای مطرحی دارد. او با تخصص بیولوژیست سلول‌های بنیادی در دانشکده پزشکی دانشگاه ویسکانسین تدریس کرده است و بعدها مطالعات پیشتازی در دانشگاه استانفورد انجام داده است. او مولف همکار چند کتاب دیگر است و سخنران میهمان در صدها برنامه تلویزیونی و رادیویی و نیز چهره کلیدی کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی است.

سایکوسایبرنتیک جدید (علم اصلی اصلاح خود و موفقیت که زندگی 30 میلیون نفر را تغییر داده است) ویرایش جدید

  • 160,000 تومان

برنامه خودیاری‌ای که زندگی میلیون‌ها نفر را تغییر داد، اکنون به‌روز شده و گسترش یافته است. با بیش از سی نسخه و تمرین آموزش ذهن که به شما کمک می‌کنند، آموزه‌های مالز را اجرا کنید. کتاب پرفروش سایکوسایبرنتیک دکتر مالتز از زمان انتشارش در 1960 الهام‌بخش و ارتقادهنده زندگی بیش از سی میلیون نفر بوده است. در این ویرایش جدید و توسعه‌یافته، با ورزشکاران و مربیان معروف تخصصی و المپیک، کابو‌های کمندانداز، گلف‌بازارن، روان‌شناسان، ورزش، مدیران، کارآفرینان، متخصصین فروش و بسیاری افراد دیگر برخورد خواهید داشت که زندگی‌شان با اجرای فرمول‌های مالتز برای موفقیت تغییر کرده است. چه هدف شما کاهش وزن باشد چه ترقی در ورزش، موفقیت کارآفرینی خارق‌العاده، یا فروش استثنایی، عملا هر هدفی را با سایکوسایبرنتیک سریعا و به سادگی حاصل می‌کنید، خواهید دید. . چگونه مکانیسم خودکار موفقیت‌تان را بیدار کنید. . راز شرطی‌سازی موفقیت گلف‌باز جک نیکولاس. . تئاتر ذهن دکتر مالتز برای کمک به شما در فروش یا گفت‌و‌گو با اعتماد و قدرت. . چگونه خود را از باور‌های بازدانده‌تان خلاص کنید. .چرا نیروی اراده شکست می‌خورد و چگونه ریلکسیشن برای موفقیت استفاده کنید. . چگونه با جرات بیشتری زندگی کنید. . چگونه می‌توانید عادت شادی را کسب کنید. . تکنیک چاک نوریس هنرپیشه برای ابطال افکار منفی. . چگونه چگونه خود را از خجالتی بودن رها کنید. راز قهرمان شیرجه المپیک گرگ لوگانیس برای توقف اضطراب وضعیتی و این که چگونه در صورت نیاز اعتماد داشته باشید.

فرکانس (قدرت ارتعاش شخصی)

  • 70,000 تومان

دینامیک انرژی، تشدید شخصی و ابر حساسیت شتابان‌تان را بکاوید تا کشف کنید که اغلب چطور یک تغییر ساده فرکانس تمام کاری است که برای تغییر افسردگی به آرامش، ترس به اشتیاق و وضیعت‌های دردسردار به نتایج جادویی لازم است. چون علم برای مدت‌ها به ما یاد داده است که به آن‌چه اتکا کنیم که می‌توانیم ببینیم و لمس کنیم، اغلب ملاحظه نمی‌کنیم که روح، افکار، احساسات و بدن ما همگی از انرژی ساخته شده‌اند ـ این که همه چیز ارتعاش می‌کند. ضمن آن که از عصر تکنولوژی خارج می‌شویم و وارد عصر شهود می‌شویم، به ابزارهایی نیاز داریم که بفهمیم این به چه معنی است که یک موجود ارتعاشی باشیم و چگونه فرکانس طبیعی ما بر ما تاثیر می‌کند. در این کتاب، پنی پیرس به ما نشان می‌دهد که چطور ارتعاش شخصی‌مان را حس کنیم و به دلخواه با انرژی کار کنیم تا زندگی‌مان را دگرگون کنیم. به جای این که انرژی‌های خارجی متضاد جهت‌تان را تعیین کنند، می‌توانید ذهن‌تان را آرام کنید و آگاه شوید که کیستید ـ فرکانس طبیعی‌تان، و این که واقعا می‌خواهید چه خلق کنید. با فهم کامل نقش انرژی، می‌توانید قدرت واقعی پشت قوانین جهان را به کار گیرید و از مزایای حیاتی که برای آن ساخته شده‌اید بهره‌مند شوید.

مغز خود را ارتقا دهید (علم و هنر جدید پشت سر عملکرد مغز ارتقا یافته)

  • 45,000 تومان

«این کتاب کتاب فوق‌العاده‌ای است که به خواننده یاد می‌دهد چگونه سلامت مغز و حافظه‌اش را بهبود دهد. من که دو دوره قهرمان حافظه آمریکا بوده‌ام و مغزم را از عادی بودن به وضعیت قهرمانی رسانده‌ام، می‌توانم بگویم که دکتر فتوحی به همه نکات کلیدی توسعه یک مغز سالم قدرتمند اشاره می‌کند.»

سایکوسایبرنتیک جدید (علم اولیه خود اصلاحی و موفقیت که زندگی 30 میلیون نفر را تغییر داده است)

  • 75,000 تومان

کتاب پرفروش سایکوسایبرنتیک دکتر مالتز از زمان انتشارش در 1960 الهام‌بخش و ارتقا دهنده زندگی بیش از 30 میلیون نفر بوده است. در این ویرایش جدید و توسعه‌ یافته، با ورزشکاران و مربیان معروف تخصصی و المپیک، کابوهای کمندانداز، گلف‌بازان، روانشناسان ورزش، مدیران، کارآفرینان، متخصصین فروش و بسیاری افراد دیگر برخورد خواهید داشت که زندگی‌شان با اجرای فرمول مالتز برای موفقیت تغییر کرده است. چه هدف شما کاهش وزن باشد چه ترقی در ورزش، موفقیت کارآفرینی خارق‌العاده، یا فروش استثنایی، عملا هر هدفی را با سایکوسایبرنتیک سریعا و به سادگی حاصل کنید.

صفحه‌ی 1