انتخاب بهتر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فلش کارت بشکن سکوت را (آموزش تئوری انتخاب و واقعیت‌درمانی)
فلش کارت دریچه (گفتگو برای فهم بهتر یکدیگر)
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
شاد باش و دیر زی (مسیرهایی برای دستیابی به شادکامی پایدار)
میان‌برهای شادکامی (درس‌هایی از آرایشگرم که زندگی را تغییر می‌دهد)
فرزندپروری با تئوری انتخاب (نقشه راه والدین برای پرورش فرزندانی شاد و مسئولیت‌پذیر)

فلش کارت بشکن سکوت را (آموزش تئوری انتخاب و واقعیت‌درمانی)

  • 135,000 تومان

یافته‌های روانشناسی مدرن نشان داده‌اند که کیفیت زندگی ما را کیفیت روابط ما تعیین می‌کند. رابطه ما با دیگران متاثر از میزان شناخت ما از یکدیگر است. افکار، احساسات، تجارب، خاطرات، چشم‌انداز، آرزوها، خواسته‌ها، امیال، ترس‌ها و علائق ما و دیگران چیزی نیست که به‌طور معمول درباره آنها با دیگران حرف بزنیم. از طرفی همه ما می‌دانیم که تمام روابط «من» با دیگران از «رابطه من با من» آغاز می‌شود. پرسیدن سوالاتی ژرف و گسترده از تمامی قلمروهای زندگی فردی، اجتماعی و شغلی از خودمان و دیگران، باعث تقویت رابطه و پیوندهای عمیق‌تری می‌شود.

صرف و نحو زندگی با تئوری انتخاب در عمل (کاربست ساده و عملی آموزه‌های تئوری انتخاب در زندگی شخصی و حرفه‌ای)

  • 180,000 تومان

تئوری انتخاب، مدل نسبتا جدید روانشناسی است که چرایی و چگونگی رفتار آدمی را توضیح می‌دهد. بر اساس این تئوری، موجود آدمی از کودکان گرفته تا سالمندان و پیران از صبح تا شام به خاطر عوامل برانگیزاننده درونی یا همان نیازهای اساسی و ژنتیک خود، دست به رفتار و عمل می‌زنند و نه تحت تاثیر افراد دیگر، مکان‌ها یا چیزهای بیرون از خود. تئوری انتخاب معتقد است که هیچ‌یک از عوامل بیرون از ما نمی‌توانند ما را «وادار» و «مجبور» کنند تا کاری را که آنها نمی‌خواهند انجام دهیم. به نظر من، تئوری انتخاب، بهتر و دقیق‌تر از نظریه «محرک-پاسخ» شرایط انسانی را توضیح می‌دهد و فهمیدن تئوری انتخاب و آموزه‌های اساسی آن، به ما این فرصت را می‌دهد تا در مسیر دستیابی به زندگی خشنود و رضایتمند، با خلق و ایجاد افکار، اعمال و اقدامات موثر و کارآمدتر، گام‌های بزرگی برداریم.

فلش کارت دریچه (گفتگو برای فهم بهتر یکدیگر)

  • 130,000 تومان

این کارت‌ها برای تسهیل گفتگوی صمیمی و خودمانی همسران و پارتنرها طراحی شده است. استفاده از پرسش‌های آن، نه تنها زمینه گفتگو و تعامل مثبت و سازنده بین همسران را تسهیل می‌کند، بلکه همسران را با دنیای ادراکی، نگرش‌ها، افکار و احساسات و دنیای مطلوب و ایده‌آل یکدیگر آشنا می‌کند. این شناخت خوب و درست از یکدیگر می‌تواند به بستر مناسبی برای صمیمیت و دوستی بین زوجین منتهی شود. از این کارت‌ها می‌توان در نشست‌های دو عضوی (مرد و زن) یا نشست‌های خانوادگی (زن و شوهر و فرزندان) استفاده کرد.

شاد باش و دیر زی (مسیرهایی برای دستیابی به شادکامی پایدار)

  • 153,000 تومان

در تمام طول تاریخ اگر چکیده خواسته‌ها و انگیزه تمام کارها و شالوده و اساس تمام آنچه بشر به دنبال آن بوده است را بخواهیم در کلمه‌ای خلاصه کنیم، شاید پیدا کردن آن کلمه با این همه قصد و نیت به ظاهر متناقض، کاری بس دشوار و سخت به نظر بیاید. اما برخلاف انتظار به راحتی می‌توان تمام آنچه بشر انجام داده است، از اکتشاف کائنات و رویای زندگی بر روی کرات دیگر گرفته تا انواع و اقسام کشف‌های علمی، از بزرگترین جنگ‌های بشری به منظور کشورگشایی گرفته تا کوچ انسان‌ها به منظور پیدا کردن مکانی آرام برای زیستن، از حرکت یک سیاست‌مدار برای رسیدن به ارکان قدرت گرفته تا تلاش یک مادر برای پیدا کردن همسری درخور برای پسرش را به منظور دستیابی به فقط یک لغت و آن «شادکامی» یا به عبارتی دیگر «خوشبختی» بوده است.

میان‌برهای شادکامی (درس‌هایی از آرایشگرم که زندگی را تغییر می‌دهد)

  • 72,000 تومان

کولاکوفسکی، فیلسوف و متفکر لهستانی، کتابی با عنوان درس‌گفتارهای کوچک در باب مقولاتی بزرگ دارد. او سعی می‌کند به مقولاتی مهم، مانند آزادی، عدالت، مسئولیت‌پذیری و…، در گفتارهای بسیار کوچک و به‌روشنی بپردازد. کتاب تال بن شاهار نیز از نگاهی دیگر بسیار به کتاب کولاکوفسکی شبیه است با این تفاوت که او تلاش کرده است در این کتاب کوچک فقط به یک مقوله بزرگ، یعنی (شادکامی)، و آنچه به بهبود نیک‌زیستی انسان کمک می‌کند بپردازد. در این کتاب کوچک، بن شاهار با به کارگیری دستیاری به نام آرایشگر محله، تلاش کرده است درس‌گفتارهایی بسیار مهم را به‌صورت پندهای غیر مستقیم کوچک به ما عرضه کند. آنچه را نویسنده از زبان و نگرش خاص آرایشگر خود بیان می‌کند، را می‌توان اشاراتی کوتاه برای تغییراتی بزرگ نامید. از اتفاقات بسیار معمولی و ساده، مانند پرهیز از بد کردن به دیگران، تماشای فوتبال و شنیدن یک قطعه موسیقی نشاط‌آور گرفته تا سخاوت و دوستی و خیرخواهی و عطرآگین کردن محیط زندگی با خریدن چند شاخه گل تروتازه، همه را به مثابه میان‌برهای شادکامی به ما یادآوری می‌کند؛ میان‌برهایی که نه هزینۀ زیادی دارد و نه تلاش و سخت‌کوشی خاصی را می‌طلبد.

فرزندپروری با تئوری انتخاب (نقشه راه والدین برای پرورش فرزندانی شاد و مسئولیت‌پذیر)

  • 95,000 تومان

در شرایط کنونی جامعه ما تربیت و پرورش فرزندان، برای بسیاری از والدین جوان چالش بزرگی محسوب می‌شود. امروز جامعه انسانی در سراسر جهان به صورتی بنیادین و ریشه‌ای تغییر کرده است. تغییراتی که بر زندگی همه اعضای جامعه تاثیر شگرفی گذاشته است. در تمام سطوح زندگی انسان امروز پیچیدگی‌های زیادی دیده‌ می‌شود و تاثیر تغییرات گسترده اقتصادی - اجتماعی در دوره مدرنیته کنونی را در تمام عرصه‌های زندگی روزمره شهروندان می‌توان به روشنی دید. یکی از این قلمروها فرزندپروری و مهارت و دانش پرورش فرزند در جهان پرتنش و ناپایدار کنونی است. تا جایی که می‌توان گفت که مدرنیته چهارچوب محافظتی خانواده سنتی را در هم شکسته و آنها را با سازمان‌های بسیار بزرگ‌تر و غیرشخصی جایگزین کرده است. از این‌رو والدین امروز بیش از والدین نسل‌های گذشته نیازمند آموزش و یادگیری سبک‌های فرزندپروری مبتنی بر شواهد هستند، سبک‌هایی که با تکیه بر دانش تجربی برآمده از پژوهش‌های علمی، پدیده‌های نوظهور در فرآیند رشد و تحول روانی - اجتماعی کودکان را مد نظر دارد و برای آنها راهکارهای موثر شناسایی یا ابداع کرده است.

صفحه‌ی 1