السانا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه بزرگ‌تر فکر کنیم و بیشتر موفق شویم (درس‌هایی از الون ماسک ریچارد برانسون تونی رابینز)
خودآموز فن بیان سخنوری سخنرانی (دانش و تمرینات کامل بیان سخنوری و سخنرانی)
2 کلمه‌ای که امروز زندگیتان را تغییر می‌دهند
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
همه چی رو به راه میشه (5 نکته برای زنان جوان از طرف زن جوان دیروز)
جادوی کار پاره وقت
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
ارزش 1 دختر
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان

چگونه بزرگ‌تر فکر کنیم و بیشتر موفق شویم (درس‌هایی از الون ماسک ریچارد برانسون تونی رابینز)

  • 46,000 تومان

یکی از مولفه‌های دستیابی به اهداف بزرگ‌تر فکر کردن است؛ اما این امر یک شبه رخ نمی‌دهد. باید بزرگتر اندیشیدن را آموخته و اهداف استثنایی را دنبال نمایید. کتاب ”چگونه بزرگ‌تر فکر کنیم و بیشتر موفق شویم؟“ آموزه‌هایی از جانب الون ماسک، تونی رابینز و ریچارد برانسون است که به شما کمک می‌کند تا با استفاده از ذهنیت این سه میلیاردر بزرگ و پرتلاش، ثروتمند شوید. با مطالعه این کتاب به موفقیت‌آمیزترین استراتژی‌های این افراد بلندپرواز و فعال پی خواهید برد؛ کسانی که در برهه‌ای از زمان زندگی را از صفر شروع کرده و با افکار نو و بزرگ خود، افکاری که در ابتدا از نظر انسان‌های بسیاری غیرممکن به نظر می‌رسید، به ثروت‌های میلیاردی دست یافتند. وقت آن رسیده که با دنبال کردن الگوهای فکری این افراد، بزرگ‌تر فکر کردن را بیاموزید.

خودآموز فن بیان سخنوری سخنرانی (دانش و تمرینات کامل بیان سخنوری و سخنرانی)

  • 49,000 تومان

یک وکیل، یک مشاور، یک نماینده، یک پزشک، یک مدرس، یک سخنران، یک تاجر، یک مدیر و هر فرد حرفه‌ای دیگری، نیاز هست برای یک فرد حرفه‌ای واقعی شدن و ثبات در آن، به مهارت‌های بیان مسلط و چیره شود! پس پر واضح است که بدون این مهارت، بخش بزرگی از حرفه‌ای بودن یک فرد ناقص و کم است و طبیعتا در کار و حرفه‌اش دچار اشکال می‌شود. اکنون به روشنی می‌بینیم که افرادی کـه به مهارت‌های بیان تسلط یافته‌اند، هنگامی که در دوره‌های عمیق‌تر مجموعه تحقیقاتی ما شرکت می‌کنند، نتایج و دستاوردهای زیادی را خلق و کسب می‌کنند و مهم‎‌تر از همه تغییر بزرگی در شخصیتشان را نیز تجربه می‌کنند! و همین باعث شده است که بیشتر قدردان آموزه‌ها باشند! چراکه دیگر، مرحله به مرحله و قدم به قدم و پله به پله رشد کردن و پیش رفتن را فراگرفته‌اند.

2 کلمه‌ای که امروز زندگیتان را تغییر می‌دهند

  • 42,000 تومان

من با نوشتن این کتاب می‌خواهم به شما بگویم؛ در کلام شما معجزه وجود دارد. بنابراین اگر می‌خواهید زندگی خود را تغییر دهید با تغییر کلمات خود شروع کنید. اگر بیاموزید چطور با کلمات درست صحبت کنید و همچنین نگرش مثبت داشته باشید به خداوند این امکان را می‌دهید تا بهترین‌ها را در زندگی‌تان به انجام برساند. ممکن است فکر کنید خوب جول اگر این واقعی باشد خیلی چیز خوبی به‌نظر می‌رسد. اما باور کنید من می‌دانم که این امری واقعی است! من قدرت افکار و کلمات‌مان را که موقعیت‌های غیر‌ممکن را به معجزات مدرن امروزه تبدیل کرده‌اند را دیده‌ام. بنابراین اجازه بدهید تا در این مورد با شما صحبت کنم... .

همه چی رو به راه میشه (5 نکته برای زنان جوان از طرف زن جوان دیروز)

  • 64,000 تومان

خواندن این کتاب برای هر زن حکم فارغ‌التحصیلی را دارد: حتی اگر خود را زنی جوان یا حرفه‌ای نمی‌دانید، باز هم از این کتاب سود فراوانی خواهید برد. نویسنده این کتاب کسی نیست که توصیه‌های خود را صرفا برای نخبگان یا افراد اهل چالش بیان کرده باشد. این کتاب اساسا همان مربی‌ای است که همیشه دنبالش بوده‌اید. دانا پرینو به ما یادآوری می‌کند که فراز و نشیب‌های غیرمنتظره زندگی، اصلی‌ترین راه برای رسیدن به هدف و شخصیتی است که می‌خواهید به آن تبدیل شوید. بدون شک یک کتاب مناسب در زمان مناسب است. کافیست صفحه اول کتاب را بخوانید...

افکار منفی را خالی کن (فضای بیشتری برای شادی اعتماد به نفس بالاتر و سطوح جدیدی از اثرگذاری ایجاد کنید)

  • 32,000 تومان

«به یاد داشته باشید زندگی کوتاه‌تر از آن است که بتوان ناامیدء نگرانء دلخور و مضطرب زندگی کرد. احساساتی که صرفا مانع رسیدن ما به موفقیت و فرصت‌های مثبت و نیکویی‌ست که خداوند بر ایمان مقدر کرده است. از شما می‌خواهم تمام منفی‌ها را خالی کنید چرا که خدا آماده است تا زندگی شما را غرق چیزهای خوب کند.»

ذهن خود را پاکسازی کنید (چگونه می‌توان نگرانی را متوقف کرد اضطراب را کاهش داد و تفکر منفی را از بین برد)

  • 32,000 تومان

در این کتاب با آموزش راهکارهایی برای خودسازیء ایجاد عادت‌هایی در جهت کنترل ذهنء غلبه بر ترسء افکار منفی و اضطراب رو به رو می‌شوید. نکات و مطالبی که به شما کمک می‌کنند تا از آشفتگی ذهنی که موجب آزار و تلخی زندگی است رهایی یابید. همچنین هر فصل تمرین‌هایی دارد که با بکارگیری به وضوح شاهد تاثیر مثبت و اثربخش آن‌ها خواهید شد. این کتاب با لحنی ساده در حوزه روانشناسی می‌کوشد تا فرد بتواند افکارء وظایفء تعهداتء روابط و محیط اطراف خود را ساماندهی و پاکسازی کند. تمام آنچه ذهنی آرامء متمرکزء شاد و عاری از هر آشفتگی را به ارمغان خواهد داشت.

جادوی کار پاره وقت

  • 30,000 تومان

یکی از مهم ترین عناصر مورد نیاز برای موفقیت در تجارت درعصر حاضر، برخورداری از توانایی مدیریت و رهبری افراد در کار گروهی است. نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت است، این است که شما باید به عنوان یک مدیر موفق، قادر به یافتن قابلیت‌های مثبت در کارمندان خود بوده و با پرورش این قابلیت‌ها، تقویت نقاط قوت این افراد و بهره‌گیری از هر نیرو در جایگاه مناسب، به پیشرفت هرچه بیشتر آن‌ها و نیز توسعه کسب و کار خود کمک نمایید.

ارزش 1 دختر

  • 52,000 تومان

با مطالعه این کتاب متوجه می‌شوید: صحبت از تجاوز، بی آبرویی نیست. قربانیان تجاوز، اغلب سکوت می‌کنند. خانواده، اکثر این قربانیان، آن را لکه ننگی می‌دانند که تا همیشه بر پیشانی آن ها باقی می‌ماند، حال آن‌که این میان دختران بی‌گناه‌ترین هستند. در هنگام تعرض جنسی عموما با دو واکنش مواجه هستیم: جنگ و گریز. برخی از زنان می‌جنگند و برخی دیگر، فرار را برمی‌گزینند. اما واکنش سوم و دردناکی وجود دارد به نام یخ زدن. اگر روزی این یخ آب شود.

صفحه‌ی 1