اسبار


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
گذار از سوگ (التیام زخم فقدان با تکنیک‌های اکت)
درمان مبتنی بر شرم‌آگاهی (راهبردهای درمانی برای غلبه بر شرم بنیادین و بازسازی خویشتن اصیل)
تکنیک‌های بازسازی خاطرات در طرح‌واره‌درمانی
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان
همیشه ناراضی‌ها (چگونه با افراد کنترل‌گر کنار بیاییم)
رهایی از محرومیت‌های هیجانی دوران کودکی 2
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
برهوت همدلی
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
استبداد بایدها
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان
تمرین‌ورزی در روان‌درمانی (درس‌هایی برای کمک به بیمار و رشد حرفه‌ای درمانگر)
راهنمای ساختاردهی به جلسات زوج‌درمانی
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان
شجاعت رنج کشیدن (رویکرد مبتنی بر روان‌شناسی مثبت‌نگر اگزیستانسیال)
خانواده آسیب‌زا و تله‌های زندگی
  • 138,000 تومان
  • با تخفیف: 138,000 تومان
قفل‌گشایی از مغز وسواسی
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان

گذار از سوگ (التیام زخم فقدان با تکنیک‌های اکت)

  • 90,000 تومان

همه ما فقدان را تجربه کرده‌ایم. کتاب حاضر چراغی را فرا روی مسیر تاریک درد و رنج فقدان‌های جانگداز روشن می‌کند و به شیوه‌های موثر کنار آمدن با سوگ می‌پردازد و به شما کمک می‌کند تا از آن گذر کنید. در این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه با وجود تجربه سوگ، در لحظه حال زندگی کنید، روابط خود را تنظیم کنید و به رویاهایتان تحقق بخشید.

درمان مبتنی بر شرم‌آگاهی (راهبردهای درمانی برای غلبه بر شرم بنیادین و بازسازی خویشتن اصیل)

  • 165,000 تومان

افرادی که از اضطراب، افسردگی، مشکلات بین‌فردی و عزت‌نفس پایین رنج می‌برند، به احتمال زیاد با شرمی عمیق و بنیادین دست و پنجه نرم می‌کنند. بایستی در فرآیند درمان به این موضوع توجه ویژه داشت. دکتر پتی اشلی بعد از چهل سال تجربه‌اندوزی در حوزه بالینی، شیوه‌ای از درمان را تدوین نموده است که می‌تواند افراد را از این شرم بنیادین آگاه نماید و راه علاجی را پیش پای آنها بگذارد. او معتقد است از طریق این شیوه درمان می‌توان از جنبه‌های پنهان شرم بنیادین آگاه شد و از بند الگوهای شناختی، هیجانی و رفتاری ناشی از این شرم رهایی یافت. علاوه بر این، درمان مبتنی بر شرم‌آگاهی می‌تواند عصای دست درمانگران در کار با بیماران مقاوم به درمان محسوب شود.

تکنیک‌های بازسازی خاطرات در طرح‌واره‌درمانی

  • 175,000 تومان

در این کتاب به وضعیت فعلی و تاریخچه تکنیک بازسازی خاطرات، شرح و بسط نظری، کاربرد، مشکلات و موانع اجرای این تکنیک پرداخته شده است. متخصصان بالینی با خواندن این کتاب به خوبی با نحوه اجرای تکنیک بازسازی خاطرات آشنا می‌شوند. مثال‌های بالینی مبتنی بر تجارب درمانی و پرداختن به مشکلات برخاسته از نحوه انجام کار باعث شده است که کتاب حاضر علاوه بر جنبه نظری، کاملا کاربردی و موثر باشد. این کتاب، جامع‌ترین کتاب در حوزه بازسازی خاطرات دوران کودکی است. درمانگران با مطالعه این کتاب به تجارب بالینی ارزشمند و کارآمدی دست خواهند یافت.

همیشه ناراضی‌ها (چگونه با افراد کنترل‌گر کنار بیاییم)

  • 130,000 تومان

باز هم اثر خواندنی دیگر از «کاوائیولا» و «لاوندر»! آنها بار دیگر ترکیب جامعی از علم روانشناسی و کاربست آن در زندگی واقعی ارائه کرده‌اند. در این کتاب به راهکارهای موثری پرداخته شده است که به ما کمک می‌کنند تا با کمال‌گراهای کنترل‌گر کنار بیاییم، افرادی که در زندگی شخصی و حرفه‌ای ما را مستاصل کرده‌اند. پیشنهاد‌های عملی این کتاب نه تنها برای مشاوران و درمانگران بلکه برای هر کسی که با این‌گونه افراد در خانه یا محل‌کار ارتباط دارند، مناسب و کاربردی است». دکتر ریچارد پونتون، دانشیار دانشگاه کورت جورجیا. «همیشه ناراضی‌ها» کتابی صریح، آموزنده و قابل‌تامل درباره کمال‌گرایان کنترل‌گر است. لاوندر و کاوائیولا درک ما را از اختلال‌ شخصیت وسواسی-اجباری بالا می‌برند و در عین حال، راهبرد‌های موثری برای تعامل با این افراد در خانه، محل‌کار و جامعه ارائه می‌دهند». دکتر سوزان دی ماج، دانشیار دانشگاه «ای اند ام» تگزاس.

رهایی از محرومیت‌های هیجانی دوران کودکی 2

  • 195,000 تومان

همه افرادی که گرفتار رابطه با والدین نابالغ هیجانی بوده‌اند، باید کتاب «رهایی از محرومیت‌های هیجانی دوران کودکی» را بخوانند. این کتاب را همچنین درمانگرانی باید بخوانند که کارشان راهنمایی مهارت‌مندانه مراجعان به سوی یک زندگی بهتر است. خواندن کتاب استادانه گیبسون درست مثل این می‌ماند که بخواهید زیر نظر روانشناسی دلسوز، مسئول و بااستعداد به بهبودی و التیام دست یابید. خواندن این کتاب منجر به بسط و گسترش مفهوم خودپنداره خواننده می‌شود و اعتماد به نفس او را تقویت می‌کند. سرتاسر کتاب مملو است از مثال‌های درخشان و مفاهیم درمانی کاربردی و تجربیات واقعی و زیسته انسان‌ها.

برهوت همدلی

  • 95,000 تومان

چه چیزی آدمی را به شیطان تبدیل می‌کند؟ در این بین مغز چه نقشی دارد؟ بارون‌- کوهن در این کتاب ارزشمند به بحث‌انگیز‌ترین سوال‌ها در حوزه علم عصب‌نگر اجتماعی می‌پردازد. او با نگاهی متفاوت به هر دو جنبه آزار‌دهنده و ترحم‌انگیز شرارت انسان و بررسی دلایل شکل‌گیری آن در دو زمینه مغز و رشد، دانشی جدید در این‌باره ارایه می‌کند. او فهم ما از رفتار بی‌رحمانه دیگران را اساسا دگرگون می‌کند و با این کار باعث می‌شود که درباره خود نیز تامل کنیم. این کتاب از ما دعوت می‌کند که دایره همدلی خود را گسترش دهیم و درک عمیق‌تری از هم داشته باشیم. اندرو ملتزف، مدیر انستیتوی آموزش و علوم مغز دانشگاه واشنگتن. بارون‌- کوهن بار دیگر با توان بی‌مثال خود در تبیین مسایل علمی، سراغ مساله بحث‌برانگیز و مهمی به نام شرارت بشری می‌رود. به نظر او شیوه مناسب و کارآمدی برای مطالعه اعمال بی‌رحمانه انسان تحت عنوان «شر» وجود ندارد. او معتقد است که چنین اعمالی را باید در حیطه متمایز روان‌شناختی (فقدان همدلی) بررسی کرد. بارون- کوهن فرضیه ساده و مستدل خود را همراه با پژوهش‌های گسترده حوزه روانشناسی رشد، روان‌پزشکی، علوم اعصاب و ژنتیک به شیوه‌ای موشکافانه و جذاب مطرح می‌کند. البته ممکن است افرادی که با پیامدهای خشونت سر و کار دارند، با تحلیل او موافق نباشند، اما یقینا تحت‌تاثیر اهمیت و اصالت این ایده قرار می‌گیرند. پائول هریس و ویکتور توماس، اساتید دانشکده علوم تربیتی دانشگاه هاروارد.

استبداد بایدها

  • 165,000 تومان

این کتاب، راهنمایی بی‌نظیر برای رهایی از شر باور‌های اساسی خودویرانگر است که مردم ناخواسته به دلیل این باور‌ها خودشان را آشفته می‌کنند. در این کتاب تکنیک‌هایی برای تغییر باورها ارایه شده است. با مطالعه این کتاب و کاربست تکنیک‌هایش می‌توانید آشفتگی ناشی از این باورهای خودویرانگر را کاهش دهید. آلبرت الیس، رئیس موسسه درمان عقلانی هیجانی. این کتاب برای افرادی مفید است که اعتقاد دارند حوادث تلخ و ناگوار گذشته باعث تیره‌روزی فعلی آنها شده است. این کتاب می‌تواند راهکارهایی برای مقابله موثر با حسرت‌ها، اشتباهات و فرصت‌های بر باد رفته در اختیار شما بگذارد و چشم‌اندازی امید‌بخش پیش روی شما بگشاید. آرون بک.

تمرین‌ورزی در روان‌درمانی (درس‌هایی برای کمک به بیمار و رشد حرفه‌ای درمانگر)

  • 90,000 تومان

دکتر چمبرلین در این کتاب از درس‌هایی سخن می‌گوید که بیش از 40 سال در حرفه روان‌درمانگری آموخته است. او با ارایه مجموعه‌ای منظم و دقیق از روایت‌های شخصی، مطالعات موردی، نتایج پژوهش‌های علمی و گفت‌وگو با درمانگران مجرب قصد دارد به درمانگران قدیمی و تازه‌کار کمک کند تا به خرد بالینی دست یابند. مفهومی که در هیچ‌یک از دانشگاه‌ها، موسسه‌ها و دوره‌های آموزشی تدریس نمی‌شود. این کتاب منبع ارزشمندی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به درک بیشتری از معنای درمانگر موفق، موثر و کارآمد دست یابید.

راهنمای ساختاردهی به جلسات زوج‌درمانی

  • 175,000 تومان

چگونه زوج‌درمانگر باید جلسه 50 دقیقه‌ای درمان را برگزار کند؟ قرار است در این 50 دقیقه چه اتفاقی بیفتد؟ مدیریت این زمان و آگاهی از نحوه راهنمایی همسران، درست شبیه به سوار شدن بر ترن هوایی پر پیچ و خم، مهارت مهمی است. کتاب حاضر، کل 50 دقیقه جلسه زوج‌درمانی را از ابتدا تا انتها بخش‌بندی کرده و آن را به 8 مرحله زمانی که ممکن است با همدیگر هم‌پوشانی داشته باشند، تقسیم می‌کند. ویژگی‌های متمایز و چالش‌های هر مرحله زمانی بررسی شده و در سرتاسر کتاب مثال‌های موردی متعددی مطرح می‌شود. پیشنهادهای بسیاری به‌طور مستقیم به زوج‌درمانگر داده می‌شود تا بتواند موقعیت‌هایی را که ممکن است در هر مرحله رخ دهد، کنترل کند. به علاوه تجربه‌های خود زوج‌درمانگر نیز طی جلسه بررسی می‌شوند. این کتاب برخلاف سایر کتاب‌های حوزه زوج‌درمانی اختصاصا به اهمیت زمان‌بندی جلسات کار با زوجین و چگونگی این امر می‌پردازد. مساله مهمی که برای اکثر زوج‌درمانگران می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

شجاعت رنج کشیدن (رویکرد مبتنی بر روان‌شناسی مثبت‌نگر اگزیستانسیال)

  • 125,000 تومان

اگرچه ماهیت و طبیعت زندگی تا بوده با چالش و مصیبت همراه بوده است ولی افرادی بوده‌اند که همواره از زیر آوار حوادث تلخ و دردآور بهتر و سالم‌تر بیرون آمده و چون ققنوس حیاتی پربار برای خود ساخته‌اند. مطالعه در زندگی آنان الگوی فکری و رفتاری خاصی را به ما نشان می‌دهد: آن‌ها معنایی در زندگی خود داشته‌اند و آن معنا آن‌‌ها را در پشت میله‌های زندان، در تبعید، در تخت بیماری، در طلاق و تجربه خیانت و دیگر چالش‌های رنج‌آور به ادامه مسیر و تسلیم نشدن و تلاش برای فائق آمدن بر شرایط یاری کرده است. معنا و داشتن مقصودی روشن در زندگی، پادزهر حوادث ناگوار است. از وقوع حوادث ناگوار نمی‌توان پیشگیری کرد، ساعت‌ساز کور فلک ممکن است هر لحظه، بدون هشدار و اخطار، حادثه‌ای را در دامن ما بیاندازد. هیچ راهی برای جلوگیری از آن وجود ندارد. اما می‌توانیم پادزهر آن را تهیه کنیم. پادزهر حوادث ناگوار و رنج‌های زندگی "جستجوی معنا"ست. دکتر علی صاحبی

خانواده آسیب‌زا و تله‌های زندگی

  • 138,000 تومان

جان براد شاو در این کتاب تجارب ارزشمند بالینی و علمی خود را به قلمی شیوا و قابل درک بیان کرده است تا افراد بتوانند به درکی بهتر، عمیق‌تر و یکپارچه‌تر از چگونگی تاثیر پویایی‌های خانواده بر رشد شخصیت‌شان دست یابند. او با تقسیم‌بندی انواع خانواده‌ها (وسواسی، آزاررسان، معتاد و...) به بررسی تاثیر این خانواده‌ها بر احساس ارزشمندی می‌پردازد. طرح مفهوم دموکراسی اصیل در خانواده و تقابل آن با شیوه‌های فرزندپروری استبدادی و پدرسالارانه از دیگر موضوعات جدی این کتاب محسوب می‌شود.

قفل‌گشایی از مغز وسواسی

  • 130,000 تومان

امروزه بسیاری از علایم اختلال وسواس آن‌قدر آشناست که بسیاری از افراد غیرمبتلا نیز گاهی به این فکر می‌کنند که دچار وسواس شده‌اند. برای مقابله با اختلالی به این نام‌آشنایی دکتر شوارتز‏، روان‌پزشک دانشکده UCLA و یکی از برجسته‌ترین متخصصان حوزه‌ی اختلال وسواس اجباری رویکری خودجهت‌مندانه معرفی می‌کند که یک نامه‌ی چهار مرحله‌ای است. آن‌چه این رویکرد را از سایر رویکردهای درمانی OCD متمایز می‌کند، تاثیر آن بر مغز است. اسکن‌های مغز بیماران نشان می‌دهد که ساختار مغز، مدارهای مغزی، وضعیت شیمیایی مغز و عملکرد آن در پاسخ به محرک‌های محیطی به‌طور معناداری تغییر می‌کنند. فرآیندی که از آن تحت عنوان انعطاف‌پذیری عصبی یاد می‌شود. خواندن این کتاب، شیوه‌ی متفاوت و ارزشمندی را برای مقابله با علایم و نشانه‌های وسواس پیش روی‌تان قرار می‌دهد.

1  2  3  4  5  صفحه‌ی 1