ادبیات معاصر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
13 کاری که زنان دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
از پسرت بهترین بساز
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
از دخترت بهترین بساز
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
راز اعتمادبه‌نفس برای دختران
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
13 کاری که افراد زیرک انجام نمی‌دهند (13 کاری که افراد دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند)
کارما
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
پول و قانون جذب
  • 77,000 تومان
  • با تخفیف: 77,000 تومان
عادت بزن قدش
  • 77,000 تومان
  • با تخفیف: 77,000 تومان
از فرزندت بهترین بساز
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
365 گام بلند موفقیت (تغییرات کوچک برای ایجاد تحولی بزرگ در هر روز از زندگی)
عشق هرگز کافی نیست
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان
ای کاش  وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم
  • 46,000 تومان
  • با تخفیف: 46,000 تومان

13 کاری که زنان دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند

  • 185,000 تومان

زنان با موانع و تبعیض‌های فراوانی مواجه هستند اما نکات بسیار خاصی وجود دارد که هر زنی صرف نظر از سن یا موقعیتی که دارد می‌تواند برای ایجاد تغییرات مهم و قابل توجه از آنها پیروی کند. ایمی مورین، روان‌درمانگر و نویسنده این کتاب ارزشمند با توجه به شواهد علمی و استفاده از تجربیات میلیون‌ها زن به زنان سراسر دنیا می‌آموزد که چگونه با چالش‌ها روبه‌رو شوند. او در این کتاب به 13 عادت و طرز فکر اشاره می‌کند که زنان باید برای تسلط بر قوای ذهنی خود از آنها اجتناب کنند. این 13 اصل به زنان نشان می‌دهد که چگونه با مشکلات و موقعیت‌های سخت مقابله کنند تا بهترین زندگی را برای خود رقم بزنند.

از پسرت بهترین بساز

  • 135,000 تومان

از پسرت بهترین بساز کتابی کاربردی و عالی پیرامون تربیت فرزند است که به تربیت پسران از کودکی تا نوجوانی می‌پرد ازند. این کتاب همراه با راهنمایی‌ها و ایده‌هایی عملی برای والدین، پیامی صریح و محکم برای آن‌ها دارد. کتاب از پسرت بهترین بساز راهنمایی لذت‌بخش برای هدایت، تعلیم، تربیت و تشویق پسران از بدو تولد تا نوجوانی بوده و الهام‌بخشی فوق‌العاده است. محتوای این کتاب بسیار آموزنده و چالش‌ برانگیز است و برای تمام پدر و مادرهایی که آن را بخوانند مفید و رضایت‌بخش خواهد بود.

از دخترت بهترین بساز

  • 135,000 تومان

این کتاب برای تمام مادران ناکامل با دخترانی ناکامل است. نیازی به کامل و بی‌عیب بودن نیست؛ مهم تلاش شما در مسیری است که باعث تبدیل شدن‌تان به مادری فوق‌العاده می‌شود تا با موفقیت دخترانی توانمند و شایسته را پرورش دهید. دارلین براک با شوخی و بصیرت به تحلیل و بررسی کارهایی که مادران به عهده می‌گیرند و چگونگی مهارت یافتن در آن‌ها می‌پردازد. او با ارائه‌ی راهنمایی‌های کاربردی و روایت‌هایی از سایر مادران به شما اطمینان‌خاطر می‌دهد که مادر‌بودن و تربیت دخترانی فوق‌العاده کاری است که می‌توانید با شجاعت و ظرافت انجام دهید.

راز اعتمادبه‌نفس برای دختران

  • 115,000 تومان

دخترها می‌توانند بر جهان حکومت کنند؛ فقط به اعتمادبه‌نفس نیاز دارند آیا تاکنون شهامت عضویت در آن تیم یا شرکت در آن مسابقه را داشته‌اید‏، آیا شهامت صحبت کردن با آن معلم بداخلاق و ترشرو را داشته‌اید، آیا شهامت راه‌اندازی مرکز نگهداری از حیوانات را را دارید که همیشه آرزویش را داشته‌اید؟ یا شاید فهرست اقدامات ترسناک مدنظر شما کاملا متفاوت است. یک راز برای تسهیل انجام همه‌ی این کارها وجود دارد. اعتمادبه‌نفس. اعتمادبه‌نفس به شما قدرت انجام کارهایی را می‌دهد که همیشه آرزویش را داشتید. این کتاب پر از گرافیک‌های جدید، شوخی‌ها، پرسش‌های بامزه و داستان‌هایی از دختران واقعی است تا روش کسب اعتمادبه‌نفس را نشان دهد... چگونه اعتماد‌به‌نفس خود را تقویت کنید یا چگونه از آن استفاده کنید؟ شما به سرعت به یک دختر عمل‌گرا تبدیل خواهید شد و همین تغییرات منجر به ورود به ماجراهای بزرگ و خیلی بزرگ خواهد شد تا دست به چالش‌هایی بزنید که همیشه تصور آن را کرده بودید.

13 کاری که افراد زیرک انجام نمی‌دهند (13 کاری که افراد دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند)

  • 110,000 تومان

افراد دارای ذهن قوی: از تغییر کردن خجالت نمی‌کشند. روی چیزهایی که نمی‌توانند کنترل کنند تمرکز نمی‌کنند. نگران این نیستند که همه را راضی نگه دارند. از انجام ریسک‌های حساب ‌شده نمی‌ترسند. در گذشته نمی‌مانند و در آنجا زندگی نمی‌کنند. اشتباهات مشابه را بارها مرتکب نمی‌شوند. از تنها ماندن نمی‌ترسند. از موفقیت دیگران ناراحت نمی‌شوند. احساس نمی‌کنند که دنیا به آن‌ها بدهکار است. پس از اولین شکست تسلیم نمی‌شوند و...

کارما

  • 65,000 تومان

نمایش عالم هستی که «زندگی» نام دارد به طور تصادفی اتفاق نمی‌افتد. به نظر می‌رسد این یک نمایش جامع و همه‌جانبه باشد که روی صحنه زمین در حال اجرا است و توسط یک ابرقدرت که فراتر از درک و تصور انسان است، هدایت می‌شود. اما یک از قوانین کائنات، قانون علت و معلول است که آن را به اسم قانون کارما می‌شناسند و بر اسا آن، هر عملی با یک عکس‌العمل متناسب با آن همراه است. اگر شما گوجه بکارید انبه برداشت نمی‌کنید. این قانون هدف زندگی ما را کنترل می‌کند. اعمال گذشته ما دلیل زندگی کنونی ما هستند، همان‌طور که اعمال کنونی ما، آینده‌مان را می‌سازند.

پول و قانون جذب

  • 77,000 تومان

استر و جری هیکس آموزه‌های پیشتاز آبراهام را درباره‌ی هنر متجلی ساختن خشنودی ذاتی انسان عرضه می‌کنند. این اثر پیشتاز و سر‌آمد آموزه‌های یک هوشمند ماورایی به نام آبراهام را ارایه می‌کند و توضیح می‌دهد که خشنودی مالی و فیزیکی بیش از هر‌چیز تحت ‌تاثیر قانون جذب قرار دارد. این کتاب بر هر یک از ابعاد مهم تجربه‌ی این زندگی نوری روشنگر می‌تاباند و شما را به‌سوی مدیریت آگاهانه و خلاقانه‌ی زندگی‌تان هدایت می‌کند. هم‌چنین مستقیم به عمق مسایلی که احتمالا افرا بسیاری دچار آن هستند، یعنی پول و تندرستی نفوذ می‌کند. هدف از نگارش این اثر هم‌سو‌سازی عامدانه و آگاهانه‌ی شما با قدرتمند‌ترین قانون هستی، یعنی قانون جذب است تا بتوانید آن را مخصوصا برای اهداف خودتان به‌کار بگیرید.

عادت بزن قدش

  • 77,000 تومان

کتاب بزن قدش اثر مل رابینز، به معرفی رویکردهایی برای ایجاد رابطه‌ی موثر با خود می‌پردازد. در این کتاب می‌آموزید چگونه خود را در اولویت قرار داده و بدون نیاز به محرک‌های بیرونی، به تحسین و تمجید خود بپردازید و اعتماد به نفستان را بالا ببرید.

از فرزندت بهترین بساز

  • 75,000 تومان

برای اینکه بهترین بچه‌ها را تربیت کنیم چه چیزهایی لازم است؟ اگر پیش از این کتاب‌هایی درباره فرزندپروری خوانده‌اید احتمالا اظهارنظرهای متناقض باعث سردرگمی شما شده است. در این اثرء دکتر هنری کلود و دکتر جان تاونسند به شما کمک می‌کنند که هم فرزندان‌تان را درک کنید و هم به گونه‌ای از آنها مراقبت کنید که تجلی نهایت لطف شما به این عزیزان باشد و همچنین در جهت‌دهی به آنها قاطعیت و انضباط داشته باشید. آنها نشان می‌دهند که چگونه با پرهیز از این دوگانه افراطی انعطاف و کنترل بیش از حد، فرزندانی پرورش دهید که از شش خصیصه ضروری دلبستگی، مسئولیت‌پذیری، واقع‌نگری، شایستگی، اخلاق و عبادت/معنویت برخوردار باشند. این کتاب حداقل بستر موثری برای تربیت فرزندانی ارائه می‌کند که با درایت و پختگی زندگی رامدیریت می‌کنند. «از فرزندت بهترین بساز» کمک می‌کند که دختر یا پسرتان را آماده کنید تا مسئولیت‌های زندگی را بپذیرد، با چالش‌های آن رشد کند و همه فرصت‌هایی که در اختیارش قرار می‌دهد را آزادانه و کامل دریابد.

365 گام بلند موفقیت (تغییرات کوچک برای ایجاد تحولی بزرگ در هر روز از زندگی)

  • 65,000 تومان

آنتونی رابینز، نویسنده کتاب‌های پرفروش روانشناسی بابهره‌گیری از روش‌ها، اصول و تدابیر مندرج در این کتاب، الهامات روزمره و تمرینات کوچکی را ارائه می‌دهد که شما را برای برداشتن گام‌هایی بزرگ در مسیر زندگی‌تان برمی‌انگیزد. کتاب 365 گام بلند موفقیت به ما کمک می‌کند تا به برترین جنبه‌های وجود خود دست یابیم. این کتاب نقشه گنجی با ارزش است و ما نیز گنج‌های آن هستیم.

عشق هرگز کافی نیست

  • 98,000 تومان

دکتر آرون تی . بک با بیانی روان و شیوا گفت و گوهای رایج میان زوج‌های پر مشکل را تجزیه و تحلیل می‌کند تا رایج‌ترین مشکلات در ازدواجء از جمله سلطه تفکر منفیء یاسء خط و نشان‌ها و توقعات سخت‌گیرانه و تعامل نادرست را شفاف‌سازی کند. عشق هرگز کافی نیستء علاوه بر راه‌حل‌هاء سرشار از بینشء مشاوره و تمریناتی است که ممکن است یک ازدواج ناموفق را نجات دهد یا یک رابطه خوب را بیش از پیش بهتر کند. آرون تی . بک منسوب به پدر شناخت درمانی است. در این کتاب او به سرچشمه افکار تحریف ‌شده باز می‌گردد و آن‌ها را منشا بیشتر مشکلات در روابط می‌داند.

ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم

  • 46,000 تومان

تینا سیلیگ از کلاس درس تا اتاق هیات مدیرهء از افرادی که توقعات را به مبارزه می‌طلبندء فرضیات را به چالش می‌کشند و به موقعیت‌های شگفت‌آوری می‌رسندء مثال‌های جذابی را ارائه می‌کند. سیلیگ قوانین قدیمی را بیرون می‌ریزد و مدل جدیدی برای دستیابی به حداکثر پتانسیل در وجودمان ارایه می‌دهد به طوری که در می‌یابیم چگونه می‌توان به شیوه‌ای سالم به غیر ممکن‌ها بی‌اعتنایی کردء پس از شکست قد راست کرد و چه فرصت‌های جالب توجهی پشت مشکلات پنهان شده‌اند. کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم سرنخ مهمی برای کسانی است که می‌خواهند کار متمایزی در دنیا انجام دهند.

1  صفحه‌ی 1