ادامه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
همیشه برایت می‌نویسم
  • 247,000 تومان
  • با تخفیف: 247,000 تومان
سفر به آسیا (پسری که دور دنیا را رکاب زد)
  • 119,000 تومان
  • با تخفیف: 119,000 تومان
قطاری که ایستگاه نداشت
  • 124,000 تومان
  • با تخفیف: 124,000 تومان
سفر به سرزمین‌های غریب
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان

همیشه برایت می‌نویسم

  • 247,000 تومان

همیشه برایت می‌نویسم ماجرای واقعی نامه‌هایی کاغذی است که دو قاره،‌ دو زندگی و دو دوست را به هم نزدیک‌تر می‌کنند و زندگی دو نوجوان را تغییر می‌دهند. کیتلین از آمریکا و مارتین از زیمبابوه نامه‌نگاری را از سال 1997 شروع می‌کنند،‌ از روزهای نوجوانی‌شان تا شش سال بعد که با چالش‌های بزرگ‌تری روبه‌رو می‌شوند. شرایط زندگی مارتین و کیتلین اصلا شبیه هم نیست اما در نامه‌هایشان درباره چیزهای مشترکی باهم حرف می‌زنند: اتفاق‌های روزمره،‌ تلاش‌ها و آرزو‌هایشان،‌ اخبار روز آمریکا و زیمبابوه،‌ واقعیت‌هایی از فرهنگ زندگی در پنسیلوانیا یا موتاری،‌ و چیزهای جالب یا غم‌انگیزی که از هر دوی آن‌ها آدم‌های بهتری می‌سازند. همیشه برایت می‌نویسم یادآورد قدرت نامه‌ها و ارتباط‌ها و کلمه‌ها است. ماجرای واقعی این کتاب یادمان می‌اندازد نوشتن برای یک دوست و انتظار رسیدن خبری از او چه شوق و هیجانی دارد.

سفر به آسیا (پسری که دور دنیا را رکاب زد)

  • 119,000 تومان

در این داستان جذاب که الستر هامفریز-نویسنده، مستندساز و ماجراجوی اهل انگلستان- براساس ماجراهای واقعی سفر خودش به دور دنیا برای نوجوانان نوشته، مخاطبان با تام همراه می‌شوند؛ پسری ماجراجو که احساس می‌کند دنیای واقعی باید بزرگ‌تر از دنیای اطراف خودش باشد و تصمیم می‌گیرد با دوچرخه سفر باورنکردنی‌اش را برای کشف دنیای بزرگ آغاز کند. اولین ماجراجویی نویسنده این کتاب زمانی بود که فقط 9 سال داشت، سفری 32 کیلومتری به ارتفاعات سه قله مشهور یورک‌شایر در انگلستان. سال 2001 میلادی در سن 25 سالگی سفر به دور دنیا را با دوچرخه آغاز کرد. سفر طولانی او چهار سال طول کشید و در این مدت 74 هزار کیلومتر را رکاب زد. سال 2013 میلادی به‌عنوان ماجراجوی برتر مجله نشنال جئوگرافیک انتخاب شد. او خالق ایده «ماجراجویی‌های کوچک» است؛ سفرهای ماجراجویانه کوچک و ساده‌ای که از عهده هر کسی برمی‌آید. الستر درباره ماجراجویی‌هایش کتاب‌های زیادی نوشته که به زبان‌های مختلف ترجمه‌ شده‌اند.

قطاری که ایستگاه نداشت

  • 124,000 تومان

«قطاری که ایستگاه نداشت» قصه مرزهای الکی است. قصه چیزهای کوچک و کم‌اهمیتی که انسان‌ها را به جان هم می‌اندازند. نویسنده این کتاب معمار، کاریکاتوریست و مستندسازی است که برای شخصیت‌پردازی و فضاسازی رمان‌هایش از زلزله ترکیه، معدن‌های متروک، بچه‌های خیال‌باف، روابط مردم روستاها با شهرهای اطراف، و پیرمردها و پیرزن‌هایی که آب‌شان با هم توی یک جوب نمی‌رود کمک می‌گیرد تا خوانندگانش را از گوشه و کنار جهان به فرهنگ و جغرافیای مردم ترکیه نزدیک‌تر کند. با اینکه مخاطب اصلی رمان‌های بهیچ آک بچه‌ها و نوجوان‌ها هستند اما «قطاری که ایستگاه نداشت» داستان‌ قطار کوچکی است که هیچ‌کس، بزرگ یا کوچک، دلش نمی‌خواهد از آن پیاده شود.

سفر به سرزمین‌های غریب

  • 98,000 تومان

«کنجکاوی ما را به جلو هل می‌داد و ترس به عقب. با آمدن بهار همان حس سفر کردن و رفتن سراغم آمد. می‌خواستم آرزوی مادرم را برای دیدن همه کشور‌های شگفت‌انگیز برآورده کنم. نمی‌دانستم قرار است بروم و رفتم چهل سال ادامه پیدا کند.» روستایی نفرین شده را تصور کنید که سال‌هاست هیچ دختری در آن به دنیا نیامده. قمر، قهرمان کتاب «سفر به سرزمین‌های غریب»، سفرش را از همان روستای عجیب آغاز می‌کند. دختری جسور و ماجراجو که دست‌نوشته‌هایش در خانه‌ای قدیمی و متروک کنار دریا پیدا می‌شود.

صفحه‌ی 1