ابوعطا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رفتار هوشمندانه با افراد ناسازگار
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
باورش کن (چگونه از ناچیز شمرده شدن به شکست‌ناپذیری برسیم)
همه‌چیز همه‌چیز
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
توده یخی ما در حال ذوب شدن است
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
آموزش هوش هیجانی به کودکان (راهنمای والدین و مربیان)
7 مهارت موثر مربیگری (تحقق توان درونی افراد گروه‌ها و سازمان‌ها)
زنان قلعه
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
تغییر شیوه رهبری (11 تغییر مهم که هر رهبری باید پذیرا باشد)
طوفان در جنگل (من و مهارت‌های فردا 18)
  • 7,000 تومان
  • با تخفیف: 7,000 تومان
قدرت درون تو
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
پسرانی از جنس روح
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان

رفتار هوشمندانه با افراد ناسازگار

  • 180,000 تومان

ارتباط همیشه مهم‌ترین دغدغه انسانی محسوب می‌شود. چراکه ما در ارتباط به دنیا می‌آییم، در ارتباط بزرگ می‌شویم، در ارتباط بیمار می‌شویم، در ارتباط درمان می‌شویم، در ارتباط می‌میریم و جاودانه می‌شویم. ارزیابی ما از خودمان و مهارت‌های ارتباطی‌مان به میزان واقع‌گرایی ما در زندگی مربوط است. ممکن است گاهی خود ما به فردی دردسر‌ساز برای دیگران تبدیل شویم. ناسازگاری در روابط بین‌فردی و مدیریت ارتباط با افراد ناسازگار یکی از جدی‌ترین مهارت‌های ارتباطی عصر حاضر است. چراکه می‌تواند برطرف‌کننده بسیاری از اختلافات باشد. رفتار هوشمندانه با افراد ناسازگار به ما کمک می‌کند به جای تلف کردن وقت و هزینه روانی در این روابط، مسیرهای هوشمندانه و سازگارانه‌ای با آنها بسازیم و آنها را درک کنیم و تلاش کنیم در روندی سالم و موثر با آنها برخورد کنیم. فراموش نکنید افراد ناسازگار، لزوما پر از اختلال و مشکل نیستند و نباید به چشم یک معضل به آنها نگاه کرد بلکه باید شیوه‌های مذاکره اصولی و ارتباط سازنده با آنها را آموخت و به کار بست. این کتاب یکی از جامع‌ترین کتاب‌هاست که با زبانی ساده و در زمینه مدیریت افراد ناسازگار و بدقلق برای علاقه‌مندان به رشته تحریر درآمده است.

باورش کن (چگونه از ناچیز شمرده شدن به شکست‌ناپذیری برسیم)

  • 260,000 تومان

تصور کنید از سد تمامی موانع می‌گذرید، خودکم‌بینی را کنار گذاشته و کاملا تبدیل به همان کسی می‌شوید که مقدر است باشید! جیمی کرن لیما، موسس شرکت لوازم آرایشی آی‌تی در کتاب خود «باورش کن» که براساس حوادث واقعی زندگی‌اش نوشته شده، برایمان تعریف می‌کند چگونه دختری پیشخدمت ایده‌ای را که در ذهنش داشت به شرکت یک میلیارد دلاری تبدیل کرد و اولین مدیرعامل زن در شرکت لوازم آرایشی لورئال شد. جیمی که با مشکل عدم اعتمادبه‌نفس دست به گریبان بود و حس خوبی نسبت به ظاهر خود نداشت، حتی بعد از اینکه شنید زنان هرگز از کسی که ظاهر و اندامی مثل او دارند لوازم آرایش نخواهند خرید، تصمیم گرفت خود و توانایی‌های خود را باور کند، به زنی شکست‌ناپذیر تبدیل شود و راز موفقیت خود را در این کتاب با تمام مخاطبین در میان بگذارد.

همه‌چیز همه‌چیز

  • 60,000 تومان

کتاب همه‌چیز همه‌چیز، رمانی نوشته نویسنده آمریکایی، نیکولا یون است که نخستین بار در سال 2015 منتشر شد. داستان این رمان به دختری هجده ساله به نام مَدی می پردازد که به خاطر ابتلا به بیماری «نقص ایمنی مرکب شدید» تحت درمان است و از همین رو نمی‌تواند خانه را ترک کند یا با هر چیز غیربهداشتی تعامل داشته باشد. دنیای مدی را مادر، پرستار و کتاب‌های مورد علاقه‌اش شکل داده‌اند و پدر و برادرش سال‌ها پیش از دنیا رفته‌اند. روزی خانواده‌ای به همسایگی خانه مدی می‌آیند و او از پنجره، اسباب‌کشی این خانواده را به نظاره می‌نشیند. اُلی، پسر این خانواده است که با گذشت زمان، رابطه دوستانه‌ای با مدی تشکیل می‌دهد و به بزرگترین ریسکی تبدیل می‌شود که مدی تا به حال با آن مواجه شده است.

چگونه کارها را انجام دهیم (الگوهای فکریتان را بشناسید گذشته‌تان را التیام بخشید و خودتان را از نو بسازید)

  • 240,000 تومان

دکتر نیکول لپرا، روان‌شناس، که از محدودیت‌های درمان‌های سنتی احساس نارضایتی می‌کرد و می‌خواست به خود و بیمارانش بیشتر کمک کند، سفری را به‌منظور بهبود ذهنی، جسمی و روحی آغاز کرد تا بتواند ابزار لازم برای خوددرمانی را در اختیار افراد قرار دهد‌. او پس از آنکه خودش تأثیر این تغییرات را در زندگی‌اش تجربه کرد، آموخته‌هایش را با دیگران سهیم شد و خیلی زود (روان‌شناسی کل‌نگر) پا به عرصه‌ی وجود گذاشت. او در این کتاب اصول خوددرمانی را عنوان کرده و به خواننده کمک می‌کند زندگی بهتر و شادتری داشته باشد. او براساس تحقیقات و یافته‌های علمی جدید به ما کمک می‌کند دریابیم که چطور تجربیات و تروماهای دوران کودکی در ما زنده می‌ماند و بر جسم‌مان تأثیر می‌گذارد. این اختلالات می‌تواند در جسم‌مان ماندگار شود و باعث شود احساس ناراحتی و بیماری کنیم. دکتر لپرا در این کتاب ابزارهایی در اختیار خواننده قرار می‌دهد تا بتواند از رفتارهای مخرب رهایی یابد و زندگی‌اش را دوباره بسازد.

توده یخی ما در حال ذوب شدن است

  • 110,000 تومان

همه ما در طول زندگی با حوادث و چالش‌هایی روبه‌رو می‌شویم اما عده کمی از ما شیوه درستی را برای غلبه بر مشکلات پیدا می‌کنیم. پروفسور جان کاتر و همکار خلاق او، هولگر راتگبر، با چنین دغدغه خاطری، تحقیقات ارزشمندی را در چارچوب هشت مرحله مهم انجام داده‌اند که به تغییرات مثبت و موفقی منجر شده است. این مراحل به همه افراد، از مدیران اجرایی یک سازمان گرفته تا دانش‌آموزان دبیرستانی، کمک می‌کند تا با یک تصمیم‌گیری عاقلانه، خلاقیت بیشتر، سردرگمی و استرس کمتر، از میان توده‌های یخ عبور کنند و به قله موفقیت دست یابند.

آموزش هوش هیجانی به کودکان (راهنمای والدین و مربیان)

  • 90,000 تومان

کتاب حاضر، از مجموعه کتاب‌های «زندگی مثبت» است که نگارنده در آن سعی دارد، هوش‌ هیجانی را به صورت گام ‌به گام و از طریق روش‌هایی چون، مشاهده کردن؛ آموزش مقابله با استرس؛ قصه‌گویی؛ شعر؛ نمایش؛ موسیقی و راهبردهای رفتاری و تعاملات کلاسی به مربیان و والدین آموزش دهد تا کودکان بتوانند هیجان‌های اصلی خود نظیر شادی، اندوه و خشم را بشناسند، احساسات یکدیگر را درک کنند و به شکل مناسبی به آن پاسخ دهند. شایان ذکر است نگارنده در هر بخش آموزشی، سؤالاتی را مرتبط با متن، برای بررسی بیش‌تر موضوع طرح کرده است.

7 مهارت موثر مربیگری (تحقق توان درونی افراد گروه‌ها و سازمان‌ها)

  • 135,000 تومان

مربیگری یک فعالیت حمایتی و تسهیلگر به منظور ایجاد تغییری مثبت، یادگیری اثربخش و یا رشد در عملکرد افراد است. یک مربی با «ایجاد اعتمادی مستحکم»، «توان درونی» افراد را به چالش کشیده و به آن‌ها کمک می‌کند با گره زدن اهداف مهم زندگی‌شان به «تعهد درونی،، در عمل «مجری رویاهایشان» باشند. مربی حرفه‌ای مهارت‌هایی را در خود نهادینه می‌کند که همچون بال‌های پرواز او عمل می‌کنند: پرورش شایستگی‌هایی که قابلیت «اعتماد آفرینی» و به «چالش پارادایم‌های موجود» را مقدور می‌سازد، «شفافیت در تفکر و استراتژی‌ها» ایجاد کرده، «اجرای گام به گام اهداف» را میسر و «بازخوردهای سازنده» فراهم می‌کند، «استعدادهای درونی» را به کار گرفته و «عملکردهای متوسطه» را ارتقا می‌دهد. مربی قلبا باور دارد همیشه و همیشه امکان بهتر شدن و رضایتمندتر شد وجود دارد و این مهم با پرورش و تقویت مهارت‌های اثربخش رقم می‌خورد.

زنان قلعه

  • 65,000 تومان

در ابتدای روزی که قرار بود مهمانی پرآوازه برداشت محصول کنتس برپا شود باران تندی تمامی نقاط آسیب‌دیده قلعه باستانی فون لینافلز را به زیر بارش بی‌امان خود گرفت. در پی این اتفاق، آب از سقف چکه و زمین را خیس کرد، نمای خارجی زرد قلعه نیز مرطوب و تیره‌رنگ شد. در حیاط فانوس‌های کاغذی و گندم‌هایی که آن‌ها را دسته کرده و با دقت آویخته بودند به زمین افتاده و خراب شدند. ماریان فون لینافلز، همسر برادرزاده کنتس، با حالتی غم‌زده در تلاش بود تا شرایط را برای پذیرایی از مهمانان مهیا سازد. دیگر برای لغو کردن مهمانی دیر شده بود. بعد از ویلچرنشین شدن کنتس، میزبانی مراسم رسما بر عهده ماریان قرار گرفته بود، کسی که بهتر بود هفته پیش نصیحت همسرش را می‌پذیرفت و مهمانی را لغو می‌کرد.

تغییر شیوه رهبری (11 تغییر مهم که هر رهبری باید پذیرا باشد)

  • 220,000 تومان

در دنیای امروز که همه‌چیز به سرعت پیش می‌رود، رهبران دیگر قادر نیستند با تکیه بر اصول و راهبردهای قدیمی به موفقیتی دست پیدا کنند. جان مکسول که در زمینه آموزش‌های رهبری چهره‌ای موفق، با سابقه و شناخته شده در سطح جهان است، راز تبدیل شدن به رهبری توانمند و تاثیرگذار در عصر حاضر را تغییر در شیوه رهبری می‌داند. مکسول در این کتاب به خوانندگان خود کمک می‌کند تا توانایی و تمایل ایجاد تغییرات لازم در شیوه رهبری خود را کسب کنند و بدین وسیله شرایط را برای رشد فردی و سازمانی خود مهیا سازند. او در فصولی مجزا یازده تغییری که خود در شیوه رهبری‌اش ایجاد کرده را بیان می‌دارد و با بیانی ملموس نقش هر کدام از این تغییرات را در دستیابی‌اش به پیشرفت مطرح می‌کند.

طوفان در جنگل (من و مهارت‌های فردا 18)

  • 7,000 تومان

این کتاب داستانی جذاب و خواندنی است برای کودکان که شامل یادگیری ارزش‌ها و مهارت‌های مهم اخلاقی برای تبدیل شدن آن‌ها به شهروندانی تاثیرگذار می‌شود.

قدرت درون تو

  • 135,000 تومان

بسیاری از ما خود را عقب نگه می‌داریم، چرا که اکیدا باورمان شده که توانایی‌هایمان محدودند. اما اگر محدودیت‌هایی که در تصورمان است فقط یک خیال باطل باشند چه؟ در کتاب «قدرت درون تو» جان مکسول به معرفی و آزمودن هفده ظرفیت کلیدی که هر کدام از ما مالک آن هستیم می‌پردازد. برخی از این ظرفیت‌ها با ما متولد می‌شوند؛ از جمله این‌که چگونه می‌اندیشیم و یا چگونه به‌طور طبیعی با دیگران ارتباط برقرار می‌کنیم. باقی موارد انتخاب‌هایی هستند که اغلب در ضمیر ناخودآگاه ما وجود دارند و شامل چیزهایی مثل طرز فکرمان و یا قوانین شخصی‌مان می‌شوند، که همگی قابل گسترش هستند. مکسول به ما توصیه‌هایی کاربردی و واضح می‌دهد تا بدانیم که در هر یک از این حوزه‌ها چه کار می‌توانیم انجام دهیم که رشد کنیم. با آموختن اینکه چطور عواطفمان را مدیریت کنیم و سطح انرژی‌مان را در جهت غلبه بر به تعویق انداختن کارها بالا ببریم، و از سویی دیگر راحت‌تر ریسک‌پذیری کنیم، به مرور می‌بینیم که انتظاراتمان با موفقیت مواجه گشته و تبدیل به فردی می‌شویم که از تصورمان خیلی بهتر است.

پسرانی از جنس روح

  • 25,000 تومان

زنده: جروم دوازده ساله دردساز نیست. او به مدرسه می‌رود، درس‌هایش را می‌خواند و از خواهر کوچکش مراقبت می‌کند. اما او توسط شلیک گلوله افسر پلیسی که فکر می‌کرد تفنگ اسباب‌بازی جروم واقعیست، کشته می‌شود. مرده: وقتی جروم به روح تبدیل می‌شود شاهد دیدن رنج‌های خانواده‌اش برای دست و پنجه نرم کردن با مرگ خودش است. بعد از مدتی می‌بیند که ارواح زیادی مثل خودش وجود دارند. هر کدام از ارواح داستانی دارند با یک نقطه مشترک. جروم کم‌کم متوجه حقایقی می‌شود؛ این که تنها مرگ او مهم نیست، بلکه مفهومی نه چندان انسانی موجب مرگ تعداد زیادی پسربچه سیاه‌پوست شده است.

1  صفحه‌ی 1