آیین فطرت


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قاب سراب‌نشان و بیداری خواب‌نشان (نقش تلویزیون در تربیت فرزند)
بازی‌های عسلی و عسل‌های بدلی (نقش بازی در تربیت فرزند)
جوجه‌های رنگی و بچه‌های فرنگی (مشکلات پیش روی تربیت دردنیای امروز)
ارتش رایانه‌ای و نوازش تازیانه‌ای (نقش بازی‌های رایانه‌ای در تربیت فرزند)
خارهای گل شده و گلهای خار شده (نقش محبت در تربیت فرزند)

قاب سراب‌نشان و بیداری خواب‌نشان (نقش تلویزیون در تربیت فرزند)

  • 34,000 تومان

آمد، بی آن که خبر دهد. خیلی قدرت‌طلب بود و خودخواه. این را وقتی فهمیدم که دیدم پیشانی خانه را از آن خود کرد تا همیشه چشم‌ها به سوی او باشد. هیچ کس از پرحرفی‌اش به ستوه نیامد. چنان در دل‌ها جا گرفت که اگر ساکت می‌نشست و خاموش، همه منتظر به سخن آمدنش بودند. نمی‌خواهم نامش را تلویزیون بگذارم. نام این قاب را قبله خانه می‌گذارم و می‌گویم: از وقتی که آمده، کودکم رو به سوی او نماز تربیتش را اقامه می‌کند. برای این که شرط انصاف را زیر پا نگذارم، باید بگویم قبله دل من هم مدت‌هاست رو به سوی این قاب، چرخیده است.

بازی‌های عسلی و عسل‌های بدلی (نقش بازی در تربیت فرزند)

  • 19,000 تومان

بازی، یکی از نیازهای حقیقی فرزاندان ماست. این نیاز، مانند آزادی، یک نیاز حقیقی بوده، زیاده‌طلبی به شمار نمی‌آید. بسیاری از مشکلات تربیتی فرزندان ما، به دلیل عدم مدیریت صحیح در پاسخ‌گویی به نیاز بازی است. بازی مثل عسل، کام روح بچه را شیرین می‌کند. این شیرینی در صورتی می‌تواند شما را در تربیت فرزندانتان یاری کند که عسل بازی، اصل باشد. اگر بازی‌های اصلی از عوامل رشد فرزاندان است، بازی‌های تقلبی عامل تخریب روح و روان فرزندان ماست. امروز عسل‌های تقلبی زیاد شده است. باید بازی‌های اصلی را شناخت تا گرفتار بازی‌های تقلبی نشد.

جوجه‌های رنگی و بچه‌های فرنگی (مشکلات پیش روی تربیت دردنیای امروز)

  • 10,500 تومان

بچه که بودم،مادرم برایم جوجه می‌خرید.از همین جوجه‌های رنگی دانه‌ای پنج تومان.اولش فکر نمی‌کردم بزرگ کردنشان کار سختی باشد.اما بعد فهمیدم پرورش جوجه‌ها فوت وفن خودش را دارد. پیرزن‌ها و پیرمردهای محله‌مان از دستم عاصی بودند از بس که به سراغشان می‌رفتم و از تجربه‌شان می‌پرسیدم. من تنها نگران پرورش جسم جوجه هایم بودم و همین نگرانی مرا وا می‌داشت که به دنبال راه صحیح پرورش آنها باشم. حالا که بزرگ شدم، بچه‌هایی دارم که باید هم جسم و هم روحشان را پرورش دهم،اما یک سوال: دغدغه من برای پیدا کردن راه تربیت فرزندانم آیا به اندازه نگرانی‌ام برای پرورش جوجه‌هایم هست؟

ارتش رایانه‌ای و نوازش تازیانه‌ای (نقش بازی‌های رایانه‌ای در تربیت فرزند)

  • 53,000 تومان

غفلت، فقط به این نیست که حواست از فرزندت پرت شود و او در میان همهمه جمعیت گم شود. گاهی در همان خانه که نشسته‌ای، فرزندت بی آن‌که حتی یک قدم از تو فاصله بگیرد، گم می‌شود؛ اما این بار در شلوغ بازار بازی‌هایی که اگر آغازش پیدا باشد، معلوم نیست پایانش فرزندت را به کجا خواهد برد. حواس‌های پرت شده را باید جمع کرد. بچه‌های گم شده را باید پیدا کرد. باید به این همه غفلت، پایان داد، وگرنه شاید این غفلت باشد که برخوشی‌های ما مهر ابطال بکوبد.

خارهای گل شده و گلهای خار شده (نقش محبت در تربیت فرزند)

  • 13,500 تومان

حتما این مصرع از شعر مولوی را شما هم شنیده‌اید: (از محبت خارها گل می‌شود)) ، اما چقدر به حقیقت آن فکر کرده‌اید؟ بسیاری از مشکلات تربیتی که مثل خار در چشم، موجب آزار روحی و عصبی ماست، با معجزه محبت به راحتی هر چه تمام‌ تر قابل حل است. محبت، بنیان روش تربیتی هر کسی است که با انسان، آشناست. پیامبر نیکی‌ها محمد مصطفی (ص) فرمود: ((محبت اساس من است)) . هرگاه دغدغه تربیت، فکرتان را به خود مشغول کرد ، اعجاز محبت را فراموش نکنید.

صفحه‌ی 1