آستان مهر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
عادت‌های اتمی (تغییرات کوچک نتایج چشمگیر)
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان
قانون توانگری
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
یخ‌شکن‌ها
  • 21,000 تومان
  • با تخفیف: 21,000 تومان
افکارت را تغییر بده تا زندگی‌ات تغییر کند
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان

عادت‌های اتمی (تغییرات کوچک نتایج چشمگیر)

  • 58,000 تومان

چارچوب این کتاب یک مدل چهار مرحله‌ای از عادت‌ها و چهار قانون تغییر رفتار است که از دل این چهار گام بیرون می‌آید. شاید از خودتان بپرسید که چهار مرحله عادت‌ها چه مراحلی هستند. این مراحل عبارتند از: سرنخ یا نشانه، اشتیاق، پاسخ و پاداش. ممکن است خوانندگانی که پیش‌زمینه روانشناسی دارند با دیدن این کلمات به یاد اصطلاحات شرطی شدن فعال بیفتند که اولین‌بار در دهه 1930 توسط اسکینر و تحت عنوان «محرک، پاسخ و پاداش» مطرح شد و سپس به تازگی در کتاب معروف «قدرت عادت» نوشته چارلز داهیگ با عنوان «سرنخ یا نشانه، روتین و پاداش» آمده است. محققان علوم رفتاری نظیر اسکینر دریافتند که اگر پاداش یا تنبیه مناسبی برای افراد تعیین کنیم، می‌توانیم آن‌ها را وادار کنیم که به شیوه مشخصی رفتار نمایند. اما با وجود این که مدل اسکینر تاثیر محرک بیرونی را بر عادت‌ها به خوبی بیان می‌کند، باز هم به خوبی توضیح نمی‌دهند که چگونه افکار، احساسات و باورهای ما بر رفتارهایمان تاثیر می‌گذارند. علاوه بر این حالات درونی، خلق و خو و احساسات و عواطف هم از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند. در دهه‌های اخیر، محققان و دانشمندان رابطه بین افکار، احساسات و رفتارهای ما را مشخص کرده‌اند. این تحقیق هم در صفحات کتاب آورده شده است. در مجموع باید بگویم چارچوب پیشنهادب من یک الگوی یکپارچه از علوم رفتاری انسانی است که تاثیر محرک بیرونی و احساسات درونی را بر روی عادت‌ها به طور صحیح و دقیق توضیح می‌دهد.

قانون توانگری

  • 65,000 تومان

این کتاب نتیجه ی سال‌های کسادی و بی برکتی را دوست ندارد. نباید هم کسی از آن خوشش بیاید. پانزده سال بود که به دنبال چنین کتابی می‌گشتم. طی سال‌هایی که در قفسه های کتابخانه‌ها و کتابفروشی‌های مختلف به دنبالش می‌گشتم، متوجه نکته‌ی مهمی شدم. اینکه کتاب‌های زیادی در مورد موفقیت وجود دارد اما هیچ کدام از آن‌ها، از یک قانون ساده و منسجم که تضمین‌کننده‌ی موفقیت باشد، صحبت نمی‌کند. اما کتاب حاضر دربرگیرنده کلیه نکات توانگری است.

یخ‌شکن‌ها

  • 21,000 تومان

آیا وادار کردن مشترین احتمالی به خواهش کردن از شما برای ارائه کار آسان است؟ بله! فقط یک مهمانی دیگر بروید تا بفهمید فرمول‌های یخ‌شکن چه تفاوتی ایجاد می‌کنند. مشتری‌های احتمالی حاضر در مهمانی شانسی ندارند. اگر فقط 20 نفر در مهمانی باشند به راحتی می‌توانیم کاری کنیم تا 8 یا 10 نفر از آن‌ها برای ارائه کار از ما خواهش کنند. ما می‌توانیم از راه‌های زیر استفاده کنیم: 1) یه راهی پیدا کردم که... 2) خوب نمیشه... 3) یافتن افراد منفی 4) یافتن افراد مثبت و منفی‌گرا کردن آن‌ها. 5) من به مردم نشان می‌دهم چطور... 6) خب می‌دونی که چطوری... اگر با صحبت کردن ذهن ناخودآگاه را خوانده باشید، احتمالا یخ‌شکنی فوق‌العاده را یاد گرفتید که با این کلمات شروع می‌شود: (( فقط کنجکاوم...)) شما حتما در حال حاضر یخ‌شکن‌های بیشتری مشاهده کرده و یاد گرفتید. چرا که از سادگی ایجاد یخ‌شکن‌ها آگاهید.

افکارت را تغییر بده تا زندگی‌ات تغییر کند

  • 22,000 تومان

طراحان، موسیقیدانان و نویسندگان‌بزرگ، آدم های معمولی هستند. آن ها در خانواده‌هایی معمولی و در شهر های معمولی بزرگ می‌شوند. اما آن‌ها خارق العاده می شوند. این کتاب شروع چگونگی رسیدن به چنین تغییر بزرگ است

صفحه‌ی 1