آریانا قلم


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روابط خیلی عمومی
  • 244,300 تومان
  • با تخفیف: 244,300 تومان
تله نصیحت
  • 218,000 تومان
  • با تخفیف: 218,000 تومان
چابکی در مدیریت هیجانات (رها شدن پذیرش تغییر و پیشرفت در کار و زندگی)
قدرت داستان‌گویی در کسب‌و‌کار
  • 276,000 تومان
  • با تخفیف: 276,000 تومان
مدیریت منابع انسانی دیجیتال
  • 276,000 تومان
  • با تخفیف: 276,000 تومان
چارچوب اجرای استراتژی (نقشه راهی برای رسیدن به ابرهدف‌ها)
از بازخوردت متشکرم (علم و هنر استقبال از بازخورد)
بالادست (حل مشکلات پیش از آنکه رخ دهند)
  • 328,000 تومان
  • با تخفیف: 328,000 تومان
مقیاس‌افزایی برق‌آسا (روشی پرشتاب برای ساختن کسب و کاری بسیار ارزشمند)
کسب و کار پلتفرم‌ها (استراتژی در عصر رقابت دیجیتال نوآوری و قدرت)
فرهنگ ساختن فرهنگ
  • 260,000 تومان
  • با تخفیف: 260,000 تومان
شرکت شکست‌ناپذیر
  • 318,000 تومان
  • با تخفیف: 318,000 تومان

روابط خیلی عمومی

  • 244,300 تومان

روابط عمومی هنر انتقال درست معناست. درست است که ما در ارتباط پیام را منتقل می‌کنیم، ولی از انتقال دادن معنا عاجزیم. ارتباط کامل یعنی فرایندی که بتوانیم معنایی را که در ذهن داریم طوری به پیام تبدیل کنیم که در ذهن مخاطب هم همان معنای مورد نظر ما ایجاد شود. روابط عمومی باید فضای ارتباطی را به‌گونه‌ای مدیریت کند که منافع سازمان و برند آن حفظ شود.

تله نصیحت

  • 218,000 تومان

خیر بودنِ نیتمان مهم نیست؛ چون به هرحال ما شیفتۀ نصیحت کردنیم. ما نصیحت کردن را دوست داریم. با نصیحت بی‌مورد توانمندی و انگیزۀ دیگران را کم می‌کنیم. گاهی حتی آنقدرها هم که فکر می‌کنیم نصیحتمان به درد نمی‌خورد. علاوه بر این تمایل به نصیحت کردن به معنی این است که دارید به زندگی پرمشغلۀ فعلی خود مسئولیت‌های بیشتری اضافه می‌کنید. چون نه تنها باید کار خودتان را انجام دهید، بلکه دارید جای دیگران هم کار می‌کنید. در این صورت، دیگر فرصتی برایتان باقی نمی‌ماند تا به انجام کارهای مهم بپردازید. در موقعیت‌هایی که هیولای نصیحتتان کنترل اوضاع را در دست می‌گیرد و دارید به دیگران می‌گویید چه‌کار کنند، یا از آنها در برابر خودشان مراقبت می‌کنید، یا اوضاع را تحت کنترل دارید، این باور پشت کارهایتان هست که من از آنها بهترم. من چالاک‌تر یا باهوش‌تر، باتجربه‌تر، باسابقه‌تر، از خود خاطرجمع‌ترم، پیگیرتر، خلاق‌تر، در مسائل راهبردی بهترم یا حرف‌هایم درست‌تر است. درواقع در این مواقع دارید می‌گویید آنها آنطور که باید نیستند. به اندازۀ کافی کارایی ندارند، به اندازۀ کافی باهوش، عاقل، مقاوم، توانمند، شایسته، خلاق، بااخلاق، بلندنظر، معتمد، یا… نیستند تا از پس آن کار برآیند. دارید می‌گویید آنها به اندازۀ کافی خوب نیستند. داشتن هیولای نصیحت بخشی از طبیعت انسان است. هیولای نصیحت سعی می‌کند به روش خودش کمک کند. خلاصی از تلۀ نصیحت و رام کردن هیولای نصیحت کار راحتی نیست. باید شیوه‌ای را که سال‌ها مطابق آن رفتار کرده‌اید، تغییر اساسی دهید. نمی‌توانید از دستش خلاص شوید؛ اما می‌توانید رامش کنید تا کمتر مجبور به ادامۀ این رفتارتان شوید؛ این رفتاری که نه برای خودتان سودمند است و نه برای شخصی که می‌کوشید راهنمایی‌اش کنید. مایکل بانگی استانیر در کتاب قبلی‌اش، راه و رسم مربیگری، هفت پرسش اساسی را یاد می‌داد که برای مربی مسلک‌تر شدن لازمشان دارید، و البته این را که چطور آنها را بپرسید تا بیشترین اثرگذاری را داشته باشند. اما کتاب تلۀ‌ نصیحت بررسی می‌کند که چرا غلبه بر عادت نصیحت کردن اینقدر سخت است، نصیحت‌ کردن چطور هم نصیحت‌کننده و نصیحت‌شونده را خسته می‌کند، به جای نصیحت‌کردن چه‌کار می‌توان کرد و چطور می‌توان بر عادت نصیحت‌کردن غلبه کرد و به مربی بهتری تبدیل شد.

چابکی در مدیریت هیجانات (رها شدن پذیرش تغییر و پیشرفت در کار و زندگی)

  • 287,000 تومان

«چابکی در مدیریت هیجانات» به معنای کنترل افکار یا وادار کردن خودتان به مثبت‌تر فکر کردن نیست. چابکی هیجانی یعنی انعطاف‌پذیری افکار و احساسات برای بروز واکنشی بهینه به موقعیت‌های روزمره؛ یعنی رها کردن، آرام گرفتن و زندگی کردن با آگاهی هرچه بیشتر و یادگیری اینکه چطور در قبال سیستم اخطار هیجانی‌مان واکنش نشان دهیم.

قدرت داستان‌گویی در کسب‌و‌کار

  • 276,000 تومان

داستان‌گویی می‌تواند تاثیر عمیقی بر کسب‌و‌کار بگذارد. داستان می‌تواند مشتری را به هوادار، کارمند را به مبلغ کسب‌و‌کار و مدیر را به رهبر تبدیل کند. به‌علاوه، ماهیت و اثر بازاریابی را تغییر می‌دهد و، شاید از همه مهم‌تر، می‌تواند نگاه ما به خودمان را تغییر دهد. اینکه این تغییر چطور رخ می‌دهد و چطور می‌توانید با مهار قدرت داستان‌گویی آن را ایجاد کنید موضوع این کتاب است.

مدیریت منابع انسانی دیجیتال

  • 276,000 تومان

مدیریت در عصر دیجیتال یعنی کاربرد بینش‌های حاصل از داده برای اخذ تصمیم‌های باکیفیت در تمامی بخش‌های سازمان از جمله مدیریت منابع انسانی. این روزها مدیریت منابع انسانی در آستانه تحولی بزرگ قرار دارد که بازیگران اصلی آن فناوری‌های دیجیتال‌اند. فناوری‌هایی از قبیل تحلیلگری داده و هوش مصنوعی، شبکه‌های اجتماعی، بلاکچین و واقعتی مجازی و افزوده درحال بازآفرینی این حوزه‌اند. مدیریت منابع انسانی دیجیتال به ارتباط دوسویه تحول دیجیتال با مدیریت منابع انسانی می‌پردازند.

چارچوب اجرای استراتژی (نقشه راهی برای رسیدن به ابرهدف‌ها)

  • 348,000 تومان

آنچه ممکن است امروز باعث نابودی‌تان شود، نادیده گرفتن امور فوری است اما آنچه فردا نابودتان خواهد کرد نادیده گرفتن امور مهم است. چالش همیشگی، اجرایی کردن مهم‌ترین اهداف در میان امور فوری است. دشمن واقعی اجرا کار روزانه شماست! اسمش را گردباد گذاشته‌ایم. گردباد مقدار انرژی عظیمی است که صرفا برای تداوم انجام عملیات‌های روزمره‌تان ضروری است؛ و از قضا این درست همان چیزی است که باعث می‌شود اجرا کردن هر کار جدیدی سخت شود.

از بازخوردت متشکرم (علم و هنر استقبال از بازخورد)

  • 330,000 تومان

چرا دریافت بازخورد دشوار است؟ چرا وقتی بازخورد می‌دهیم، اغلب قیافه حق به جانب می‌گیریم، اما وقتی بازخوردی می‌گیریم، اغلب آن را ناروا می‌پنداریم؟ هدیه دیدن بازخورد مهارتی است که می‌تواند پرورش یابد. ممکن است سخت و اضطراب‌آور باشد، اما می‌شود آن را یاد گرفت.

بالادست (حل مشکلات پیش از آنکه رخ دهند)

  • 328,000 تومان

چند تا مشکل شخصی و اجتماعی را تحمل می‌کنیم صرفا به این دلیل که یادمان رفته می‌توانیم حلشان کنیم؟ ما معمولا در چرخه واکنش‌های منفعلانه گیر می‌کنیم و درگیر مسائل فوری‌وفوتی می‌شویم. اما سر وقت اصلاح سیستم‌هایی نمی‌رویم که این دردسرها را به بار آورده‌اند. یکی از نشانه‌های واضح کارهای بالادستی این است که «تفکر سیستمی» بخش مهمی از آن را تشکیل می‌دهد.

مقیاس‌افزایی برق‌آسا (روشی پرشتاب برای ساختن کسب و کاری بسیار ارزشمند)

  • 368,000 تومان

در سیلیکون ولی چه کیمیای پنهانی در کار است که این‌چنین به رشد مسلسل‌وار این تعداد از پرارزش‌ترین شرکت‌های فناوری دنیا دامن می‌زند؟ اگر هم سری در کار هست آیا می‌توان تشخیصش داد، تحلیلش کرد، فهمیدش و از همه مهم‌تر، در جاهای دیگر به کارش بست؟ مقیاس‌افزایی برق‌آسا همان سر است.

کسب و کار پلتفرم‌ها (استراتژی در عصر رقابت دیجیتال نوآوری و قدرت)

  • 286,000 تومان

داشتن بهترین پلتفرم مهم‌تر از داشتن بهتری محصول است. مدیران و کارآفرینان در عصر دیجیتال باید یاد بگیرند که در دو جهان زندگی کنند: اقتصاد متعارف و اقتصاد پلتفرمی. معنی این جمله و چگونگی درست انجام دادن این کار، موضوع این کتاب است.

فرهنگ ساختن فرهنگ

  • 260,000 تومان

در اثرگذاری فرهنگ هیچ شکی نیست. اما چطور باید فرهنگ را شکل داد؟ چطور باید در ذهن افراد نهادینه‌اش کرد؟ و وقتی راهش کج شد، چطور باید اصلاحش کرد؟ کارکرد فرهنگ در شرایط مختلف چگونه است؟ چه چیزی باعث می‌شود عمرش از چند سال فراتر برود؟ با خواندن کتاب «فرهنگ ساختن فرهنگ» پاسخ پرسش‌های بنیادینی را که پیش‌روی هر سازمانی است، پیدا خواهید کرد: شما که هستید؟ با مشتریانتان چطور رفتار می‌کنید؟ آیا روز مبادا به داد آدم‌ها می‌رسید؟ می‌شود به شما اعتماد کرد؟ وقتی هفت فصل اول را می‌خوانید، با دیدگاه رهبرانی مثل توسن لوورتور و چنگیزخان به فرهنگ و ابزارهایی که برای تغییر فرهنگ در شرایط فوق دشوار پیدا کردند آشنا خواهید شد. همچنین در فصل‌های این کتاب مثال‌های امروزی هم گنجانده شده که غالباً نتیجۀ مکالمات بن هاروویتز (نویسندۀ کتاب) با رهبرانی است که سعی کرده‌اند شرکتشان را متحول کنند. در بخش دوم ‌کتاب، گام‌به‌گام یاد می‌گیرید که چطور شخصیت خود و استراتژی شرکتتان را بهتر بشناسید و چطور از این شناخت برای ساختن فرهنگی که برای رسیدن به موفقیت نیاز دارید، استفاده کنید. همان‌طورکه نویسندۀ‌ کتاب می‌گوید: «هیچ فرهنگ مشخصی نیست که به درد همه بخورد. فرهنگ شرکت شما باید تجلی منحصربه‌فردی باشد از شخصیت، باورها و استراتژی شما، و باید پابه‌پای رشد شرکت و تغییر شرایط، تکامل پیدا کند. پس در این کتاب «بهترین فرهنگ» را پیدا نخواهید کرد، بلکه صرفاً تکنیک‌هایی خواهید یافت برای گرفتن نتیجۀ دلخواه از فرهنگ خودتان.»

شرکت شکست‌ناپذیر

  • 318,000 تومان

شرکت شکست‌ناپذیر سازمانی است که پیوسته خود را بازآفرینی می‌کند تا دچار کهنگی نشود. چنین شرکت‌هایی دو فرهنگ کاملاً متعارض را، در کنار هم پرورش می‌دهند. یعنی از طرفی شرایط را برای خلق و کشف ایده‌های جدید و شتابدهی به آنها آماده می‌کنند و از طرف دیگر باعث بهبود و رشد کسب‌وکارهای فعلی شرکت می‌شوند. الکساندر استروالدر و ایو پیگنیور در کتاب «شرکت شکست‌ناپذیر» توضیح می‌دهند که شرکت‌های موفقی مثل آمازون، ایربی‌اندبی، مایکروسافت و… چگونه تبدیل به کسب‌و‌کارهای موفقی شده و کل صنعت‌شان را برهم زده‌اند! از نظر آنها علت موفقیت‌ این شرکت‌ها فقط ارائۀ محصول و خدمات عالی نیست، بلکه مدل‌های کسب‌و‌کاری سودآور و نوآورانه است. این کتاب یکسری ابزار جدید و کاربردی را برای اندازه‌گیری، مدیریت و شتاب دادن به نوآوری ارائه کرده است. همچنین استراتژی‌هایی را برای کاهش ریسک در زمان ایجاد مدل‌های کسب و کاری جدید ارائه می‌دهد. کتاب «شرکت شکست‌ناپذیر» مکمل پرفروش‌ترین کتاب‌های کسب‌وکار دنیا یعنی «خلق مدل کسب‌وکار»، «طراحی ارزش پیشنهادی» و «آزمودن ایده‌های کسب‌وکار» است. موضوع، ساختار و مطالب کتاب به‌گونه‌ای است که مطالعۀ آن برای صاحبان ایده‌های کسب‌وکاری، کارآفرینان فردی و استارتاپی، نوآوران سازمانی، سرمایه‌گذاران و مدیران محصول، دانشجویان و علاقه‌مندان نوآوری و کارآفرینی، و نیز تمامی کسانی‌که مایل‌اند در زیست‌بوم نوآوری فعالیت کنند می‌تواند مفید باشد و به آنها در ایجاد شرکت شکست‌ناپذیر کمک کند.

1  2  3  4  5  6  7  صفحه‌ی 1