آرشیو روز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ذهن گسترده (قدرت تفکر خارج از ذهن)
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
  عادت‌های خلاق (یاد بگیرید و در زندگی استفاده کنید)
ذهن حواس جمع (شیوه‌های رفع حواس پرتی و مدیریت زمان)
فریلنسینگ (کسب درآمد درمنزل و کسب و کار آنلاین با مشاغل آزاد)
23 راه برای جلوگیری از تنبلی (کار امروز را به فردا نیندازیم)
ده گام طلایی برای یک فریلنسر
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
بازی بی نهایت (دنیای کسب و کار بی‌انتهاست)
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
توقعش را نداشتم (وقتی دنیایتان از هم می‌پاشد زندگی‌تان را دوباره از سر بگیرید)
شرمنده نباش دختر جان
  • 36,000 تومان
  • با تخفیف: 36,000 تومان
تسلی بخشی‌های فلسفه
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
جعبه پرنده
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان

ذهن گسترده (قدرت تفکر خارج از ذهن)

  • 130,000 تومان

تفکر خارج از مغز به این معناست که حوادث و اتفاقات خارج از مغز خود، احساسات و حرکات بدنمان، محیط فیزیکی که در آن کار می‌کنیم یا می‌آموزیم و ذهن افراد دیگری که اطراف ما هستند، با مهارت وارد فرآیند ذهنی خود کنیم. با رسیدن به این مرحله و دخیل کردن این منابع «فرا عصبی» قادر خواهیم بود با دقت بیشتری تمرکز کنیم؛ عمیق تر مسائل را درک کنیم و خلاقیت بیشتری داشته باشیم، تا به این طریق ایده‌هایی که در ذهن نمی‌توان به آن فکر کرد را در سر پروراند.

عادت‌های خلاق (یاد بگیرید و در زندگی استفاده کنید)

  • 75,000 تومان

عادت‌های خلاق، سرشار از تمرین‌های کاربردی و هوشمندانه است. هریک از این تمرین‌ها در خودهدفی نهفته دارند که به زبانی ساده بیان شده‌اند. تارپ در این کتاب نحوه یادداشت برداری،، برقراری نظم و ارامش، ایجاد همکاری و هماهنگی بین ذهن و بدن و از بین بردن آشفتگی‌های ذهنی را همزمان با پرورش و تقویت خلاقیت و نجات از بن‌بست‌های احتمالی آموزش داده است و در نهایت نشان می‌دهد چطور با یک نفس عمیق کار را شروع کنید.

ذهن حواس جمع (شیوه‌های رفع حواس پرتی و مدیریت زمان)

  • 95,000 تومان

در آینده دو نوع انسان در این جهان وجود خواهد داشت: کسانی که اجازه می‌دهند افراد دیگر با زور قلدری حواس و زندگی‌شان را تحت کنترل درآورند و کسانی که با افتخار خود را «حواس جمع» می‌نامند. پرداختن به مطالب این کتاب اولین گام در جهت به عهده گرفتن وقت و آینده‌تان است.

فریلنسینگ (کسب درآمد درمنزل و کسب و کار آنلاین با مشاغل آزاد)

  • 28,000 تومان

از کمپستر پرسیدند :"ایده جدید در نگارش کتاب اخیر از کجا به ذهنت رسید؟" پاسخ داد:" موضوع کتاب تجربیات زندگی خودم در دهه گذشته یا همین حدود نشات گرفت. این کتاب به منظور پاسخ به سوالی بود که مرتبا افکارم را مشوش می کرد. در برهه‌ای از زمان متوجه شدم این امر تنها مختص من نیست، بلکه در حقیقت این موضوع دغدغه فکری بسیاری از افراد جامعه است.

23 راه برای جلوگیری از تنبلی (کار امروز را به فردا نیندازیم)

  • 75,000 تومان

کارها و وظلیفی را که به گردنمان است و باید شروع کنید، یا شروع نمی‌کنید و یا وسط راه ول می‌کنید؟ همه ما دوست داریم با رسیدگی به این امور، بهره‌موری مان افزایش بیابد، اما بیشتر وقت‌ها انجام کار‌ها را به تاخیر می‌اندازیم و دست دست می‌کنیم. نتیجه چه می‌شود؟ به خاطر ان همه کاری که باید انجام بدهیم هول می کنیم. در این کتاب 23 عادت راه برای جلوگیری از دست دست کردن و نحوه پیاده‌سازی آن‌ها آورده شده که با دنبال کردن دستورالعمل‌های مربوط به هر کدام می‌توانید تنبلی را کنار بگذارید و هر کاری را سر وقت خودش انجام دهید.

ده گام طلایی برای یک فریلنسر

  • 28,000 تومان

هدف این کتاب کمک به افرادی است که برای اولین بار می‌خواهند به حرفه فریلنسری روی آورند، آن‌ها موارد ابتدایی لازم برای تبدیل شدن به آنچه که انتظار دارند را فرا می‌گیرند. همچنین به بررسی کار کسانی می‌پردازد که برای دوره‌ی کوتاه به‌طور مستقل کار‌ می کردند و به اصطلاح فریلنسر بودند اما هنوز هم نمی‌توانند از پس این حرفه به درستی بر‌آیند، بنابراین راهکار‌هایی که در این کتاب نشان داده شده است می‌تواند در بهبود عملکرد این اشخاص سودمند باشد.

بازی بی نهایت (دنیای کسب و کار بی‌انتهاست)

  • 65,000 تومان

رهبران مسئول نتایج نیستند، رهبران مسئول افرادی هستند که مسئول نتایج هستند. بهترین راه برای ایجاد انگیزه‌بخشی به عملکرد در یک سازمان، ایجاد محیطی است که اطلاعات در آن آزادانه جریانه داشته باشد،اشتباهات آزمایش‌ها به آن دست یافته‌اید. اکنون در زندگی‌تان هیچ‌ چیز اشتباهی وجود ندارد، برجسته شود و کمک‌رسانی متقابل امکان پذیر باشد. به طور خلاصه محیطی رهبر است.

توقعش را نداشتم (وقتی دنیایتان از هم می‌پاشد زندگی‌تان را دوباره از سر بگیرید)

  • 50,000 تومان

من معتقدم ما آن‌قدر قوی هستیم که بتوانیم مرهمی بر زخم‌هایمان بگذاریم. حتی اگرحین کار خود را ضعیف‌تر از قبل بدانیم. پس از ضعف‌های خود هراسی به دل راه ندهید چرا که ترس و ناامیدی تا آخر عمر عذاب‌تان می‌دهد. من درد و رنج را برای تحلیل بهتر تفکیک می کنم. چنانچه لازم باشد به آن می‌خندم با می‌گریمء اما هرگز و در هیچ شرایطی به خاطر رفاه حال دیگران آن‌ها را نفی نمی‌کنم.

شرمنده نباش دختر جان

  • 36,000 تومان

اگر متوجه شدید که زندگی را بدون داشتن رویا و هدفی که به سمت آن حرکت کنید، می‌گذرانید. تعجبی ندارد که احساس زنده بودن نکنید و زندگی برای شما جز گذران عمر و روزمرگی نباشد. تفاوتی نمی‌کند که مدیرعامل شرکتی بسیار بزرگ باشید یا مادری خانه‌دار، مهم این است که هدف داشته باشید. این هدف ممکن است هدفی شخصی برای رسیدن به وزن دلخواه، پس‌انداز، خرید خانه، راه اندازی کسب‌و‌کار یا نجات زندگی زناشویی‌تان باشد.

تسلی بخشی‌های فلسفه

  • 185,000 تومان

تسلی بخشی‌های فلسفه یکی از مشهورترین آثار آلن دوباتن فیلسوف سوئیسی است که در سال‌های اخیر مورد توجه علاقه‌مندان به فلسفه کلاسی قرار گرفته و به بسیاری از زبان‌های دنیا ترجمه شده است. آلن دوباتن در این کتاب با نگاهی گذرا به زندگی و آثار شش فیاسوف بزرگ، از جمله سقراط، اپیکور، مونتنی، سنکا، شوپنهاور و نیچه می‌کوشد راهکارهایی فلسفی در مواجه با مشکلات و رنج‌های بشری ارائه دهد و در این راستا مباحث فلسفی را به ساده‌ترین زبان به زندگی مردم عادی گره می‌زند. نویسنده در میان گفتار این فیلسوفان بزرگ به دنبال الگویی برای تسلی بخشیدن به تشویش‌ها و نگرانی‌های روزمره انسان معاصر است و در این امر به توفیق چشمگیری دست می‌یابد.

خودت را باور کن دختر جان (از باور کردن دروغ‌های مخرب راجع به خودت دست بردار تا به همان کسی تبدیل شوی که باید باشی)

  • 30,000 تومان

دخترها، زندگی‌تان را جمع و جور کنید. پنهان نشوید، این‌قدر قرص‌های آرام‌بخش نخورید، نترسید، به خودتان خیانت نکنید، زانوی غم بغل نگیرید، هیچ‌وقت نگویید نمی‌توانم، فکرهای منفی را از ذهن‌تان دور کنید. کار امروزتان را به فردا و پس‌فردا یا سال بعد موکول نکنید. تسلیم نشوید و کنترل اتفاق‌های آینده‌تان را به دست بگیرید. همین حالا بلند شوید و اقدام کنید. اشک‌های‌تان را پاک کنید و غم و غصه‌های دیروزتان را دور بریزید و دوباره شروع کنید... آهای دخترها خودتان را باور کنید!

جعبه پرنده

  • 45,000 تومان

آشوب جنون، پدیده‌ای که به تازگی بر سر زبان‌ها افتاده و رو به گسترش است. مردم شهر از ترس رویارویی با آن پا به فرار گذاشته یا در خانه خودشان را حبس کرده‌اند. پشت پنجره‌ها پوشانده شده و همه چشم‌بند به چشم دارند. زندگی در دنیای تاریک به مراتب امن‌تر از مواجهه با آشوب جنون است. چیزی که هیچ‌کس حقیقتش را نمی‌داند. ملوری این را می‌داند که چهار سال به سرعت می‌گذرد. بچه‌ها در یک چشم به هم زدن هشت ساله و بعد هم دوازده ساله خواهند شد و آن روز دیگر نوجوان هستند. نوجوان‌هایی که تا به حال رنگ آسمان را حتی از پشت پنجره‌ها هم ندیده‌اند. تصورشان از آسمان و ابرها مجموعه‌ای از خیالات و اوهام است و همه چیز را از پشت پارچه سیاه چشم‌بند خود می‌بینند.

صفحه‌ی 1