ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
7 شاهدخت و ژویزل و درون (نمایش‌نامه)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
داستان داروتیا (اقتباسی از رمان میدل مارچ اثر جورج الیوت) نمایش‌نامه
محاکمه اندرسن‌ویل (نمایش‌نامه)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
دایره‌المعارف روانکاوی فروید لکان (طرح مقدماتی)
فلسفه باغ‌ها
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
حد تقریر (لکان هنر و ادبیات)
  • 240,000 تومان
  • با تخفیف: 240,000 تومان
شکوه و‌ن‌گوگ (انسان‌شناسی تحسین)
  • 240,000 تومان
  • با تخفیف: 240,000 تومان
قدرت کلمات (گزیده مقالات)
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان
اما
  • 260,000 تومان
  • با تخفیف: 260,000 تومان
چگونه افلاطون بخوانیم
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
الیزابت فینچ
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
حلقه (کمدی در 3 پرده) نمایش‌نامه
  • 68,000 تومان
  • با تخفیف: 68,000 تومان

7 شاهدخت و ژویزل و درون (نمایش‌نامه)

  • 120,000 تومان

من، پیرمرد بینوای بیچاره، اینجام، دو قدمی در خونه‌شون، و همه خوشبختی کوچیک‌شون تو مشت‌های فرسوده منه و از ترس تباه شدن این خوشبختی جرئت بازکردن مشتمو ندارم.

داستان داروتیا (اقتباسی از رمان میدل مارچ اثر جورج الیوت) نمایش‌نامه

  • 160,000 تومان

چیز‌هایی هست که آدم فقط یه بار تجربه می‌کنه و بعد می‌دونه که بهترین تجربه زندگیشو از سر گذرونده. من در حالی تجربه‌ش کردم که هنوز خیلی جوونم، همین. تو زندگیم، چیزی که بیشتر از هر چیز دیگه‌ای اهمیت داره سرتاپا ممنوعه برام، به خاطر غرور و شرافتم. البته من مثل کسی به زندگی ادامه می‌دم که توی خیالش بهشتو دیده.

محاکمه اندرسن‌ویل (نمایش‌نامه)

  • 120,000 تومان

* گزاف می‌گویید سرهنگ- گزاف! از کسانی که در این سالن هستند بپرسید. بپرسید که اگر در جایگاه من بودند آیا می‌توانستند کاری متفاوت بکنند- بپرسید. شما همه از فاتحان هستید و برای مغلوبان اخلاقیات جعل می‌کنید. - بله! اخلاقیات را فاتح وضع می‌کند، زیرا مغلوب توان چنین کاری را ندارد. * و من تف می‌کنم به این اخلاقیات!

دایره‌المعارف روانکاوی فروید لکان (طرح مقدماتی)

  • 450,000 تومان

روانکاوی امروزه در ایران همچو بازار شامی است که نمی‌توان در آن غثّ و سمین را از هم تشخیص داد. بسیارند که تحت نام روانکاو بیش از آنکه به آلام روحی دردمندان بپردازند به سوداگری مالی و امیال نازل خود نظر دارند. نویسنده نخست بر آن است تا شرایط ملّی‌ـ‌ فرهنگیِ یکچنین پدیداری را به لحاظ تاریخی مورد تأمّل قرار داده در افق آن خاصّه به نسبت مخدوش اصحاب قلم با امر خطیر زبان بپردازد. چرا که امروزه زبان فارسی مشوب به رابطه‌ای تصنّعی و مملو از ترکیبات «من‌درآوردی» است که هم از زبان کوچه و بازار بدور افتاده و هم از زبان آباء و اجدادمان. زبان کتاب که حاصل تحقیقات و تجارب حرفه‌ای نویسنده در زمانی نزدیک به نیم‌قرن می‌باشد حاکی از آنست که مفاهیم روانکاوی را نمی‌توان بمثابه کالاهای لوکسی دانست که گوئی مستقیماً از فرنگ وارد شده‌اند. حال آنکه روانکاوی طیّ طریقی است صادقانه که دور از هرگونه تمسک به عقل و خردی خشک و بی‌روح موجب آگاهی قلبی فرد نسبت به سرگذشت، معضلات روحی و حیات باطنی خود می‌گردد. کتاب حاضر طرحی است مقدّماتی جهت تدوین دایره‌المعارفی جامع‌تر که به مفاهیم روانکاوی پرداخته پیدایش، سوابق، تحوّل تاریخی و بخصوص وجه بالینی آنها را مورد مطالعه قرار دهد.

فلسفه باغ‌ها

  • 180,000 تومان

از نگاه دیوید ادوارد کوپر باغبانی کردوکاری است که اگر با قوه تشخیص حسی مناسب درگیرش شوید بیش از هر کردوکار دیگری تجسم‌بخش حقیقت رابطه میان انسان و جهانش است. کوپر در این کتاب اندیشمندانه و تأمل‌برانگیز با روشی یگانه و مهیج در مفهوم‌سازی نشان می‌دهد که چطور تأمل دقیق بر کردوکارهای باغبانی و فهم این کردوکارها می‌تواند باعث بروز نوعی مکاشفه در اسرار هستی شود. به گفته جان کاتینگهام، فیلسوف انگلیسی، کتاب «فلسفه باغ‌ها» نمونه‌ای ژرف و پرمحتوا از تأمل فلسفی است که نشان می‌دهد چطور فلسفه، با وجود تمامی نقدهای بی‌امان، هنوز می‌تواند به زبان بشریت سخن بگوید. اگر به دنبال درک باغبانی و رابطه ما با طبیعت و هنر باشید و به فلسفه، باغ‌ها و باغبانی علاقه‌مند باشید، این کتاب پر از نمونه‌های روشنگر، نکات تأمل‌برانگیز و به لحاظ فکری بسیار چالش‌برانگیز است.

حد تقریر (لکان هنر و ادبیات)

  • 240,000 تومان

باید اعتراف کرد که از زمان فروید بدین‌سو رابطه هنر و روانکاوی رابطه‌ای توامان تنگاتنگ و معضل بوده است. همه‌کس می‌داند که هر یک از این حوزه‌ها ره‌آوردهای بی‌نظیری برای دیگری داشته، اما گاهی روانکاوی متهم شده که چنان به شرح احوال هنرمندان پرداخته و نظریات بالینی خود را بی‌محابا بر آثار هنری و ادبی اعمال کرده که لاجرم از درک مفهوم اثر هنری یا نسبت آن با دغدغه‌های اساسی حوزه زیباشناسی درمانده است. آیا چنین است؟ به راستی، لکان، که بی‌تردید شیفته هنر آوانگارد است اما همزمان در دل نظریه‌ای کار می‌کند که علیرغم انقلابی بودن روحی کلاسیک دارد، در باب تلقی جدید از اصطلاح «اثر هنری» چگونه می‌اندیشد؟ مهم‌تر از آن، اساسا وجه اشتراک پرسش‌های نظریه هنر و پرسش‌های بالینی روانکاوی چیست و این دو عرصه در کدام نقاط به یکدیگر می‌رسند و اصلا چرا؟

شکوه و‌ن‌گوگ (انسان‌شناسی تحسین)

  • 240,000 تومان

ون‌گوگ تجسم چیزی فراتر از گرایشی هنری است. او تجسم الگوی تازه‌ای از هنرمند به شمار می‌آید. از زمان ون‌گوگ به بعد، نگاه معمول به آفرینش هنری تغییر کرده است. این شخصیت یکتا در حالی مطرح شده که همان اجتماعی به او علاقه‌مند شده که پیش‌تر وی را گرفتار کرده بود. اما اجتماع نیز بدین‌وسیله دگرگون شده است. پرسش کتاب حاضر این است که ون‌گوگ چطور قدیس شد؟ ناتالی انیک، پژوهشگر نام‌دار حوزه‌ی جامعه‌شناسی هنر، این رویداد را در شش مرحله بررسی کرده است: کار ون‌گوگ به معما و زندگی‌اش به افسانه و تقدیرش به رسوایی بدل شد، نقاشی‌هایش را به فروش گذاشتند و به نمایش درآوردند، و مکان‌هایی که رفته بود و اشیایی که لمس کرده بود به یادگاری بدل شد. ون‌گوگ نه‌ فقط به تاریخ هنر و نقد، که موضوعشان برساخت عظمت هنری است، بلکه به همان اندازه به تاریخ دین تعلق دارد، که کارش بررسی برساخت ایثارگرانه‌ی عظمت است؛ به سنت زندگی‌نامه‌نویسی و قدیس‌نگاری مربوط است، که قصدش واکاوی نظام‌های تحسین و قهرمان‌سازی است؛ به روان‌پزشکی، روانشناسی و انسان‌شناسی مرتبط است، که موضوع کارشان انحراف و یکتایی است؛ به اقتصاد تعلق دارد، که پولی‌سازی ارزشِ منتسب به اثر را وامی‌کاود؛ و دست‌آخر به جامعه‌شناسی دین هم بی‌ربط نیست، که در خصوص منزلت یادگاری‌ها، زیارت و تاوان یا کفاره تحقیق می‌کند.

قدرت کلمات (گزیده مقالات)

  • 200,000 تومان

همیشه منظورمان از قدرت کلمات قدرت آنها در ایجاد توهم و خطاست. اما، به لطف نظمی مقدر، کلماتی هستند که در خود خاصیتی روشنی‌بخش دارند و وقتی درست به کار برده شوند موجب تعالی انسان به سوی خیر می‌گردند. این کلمات به کمالی مطلق اشاره می‌کنند که ما از درک آن عاجزیم. کاربرد درست این کلمات مستلزم آن است که آنها را به زور با هیچ مفهومی مطابقت ندهیم، زیرا قدرت روشنی‌بخش و تعالی‌بخشیِ ذکرشده در خود این کلمات نهفته است. آنچه این کلمات می‌گویند خارج از دایره‌ی فهم ماست. خدا و حقیقت از این گونه کلمات‌اند؛ همچنین عدالت، عشق و خیر. استفاده از این کلمات مخاطره‌آمیز است. این کلمات نوعی آزمون‌اند. برای استفاده‌ی صحیح از این کلمات باید از به‌کاربردنِ آنها برای اشاره به اموری که در فهم انسان می‌گنجند پرهیخت، و درعین‌حال باید تصورات و اعمالی را با این کلمات بیان کرد که مستقیماً از نور همین کلمات برخاسته باشند و بس. در غیر این صورت، همگان بی‌درنگ این کلمات را دروغ خواهند شمرد.

اما

  • 260,000 تومان

اما وودهاس دختری است خوش‌قلب ولی خیالباف که تصور می‌کند همه آدم‌ها را می‌شناسد و می‌تواند سرنوشت آنها را رقم بزند. به تدریج پرده پندار کنار می‌رود و اما در جریان حوادث از خودفریبی به خودشناسی می‌رسد. جین آستین در این رمان اوج هنر طنز خود را به نمایش گذاشته است.

چگونه افلاطون بخوانیم

  • 130,000 تومان

«اگر کسی را بیابم که بتواند در واحد جزئیات کثیر را ببیند و در جزئیات کثیر و پراکنده صورت واحد را، چنان سر در پی او می‌گذارم که گویی خدای من است. من کسانی را که از این هنر بهره‌ورند اهل دیالکتیک می‌نامم.» ــ افلاطون. موضوعاتی که افلاطون به آنها پرداخته متنوع و وسیع‌اند. او پرسش‌هایی را مطرح کرد که امروز هم پیش روی ما هستند و برای پاسخ به آنها به مطالعه صورت‌های انتزاعی پرداخت. جهان ایده‌ها موضوع جست‌وجوی افلاطون برای کشف حقیقت شد. ریچارد کروت در این مقدمه بی‌نظیر اندیشه یکی از بنیان‌گذاران فلسفه غرب را، از خلال گفت‌وگوهایی که نوشته، کاویده است. او از محاورات اولیه و پرسش‌های اخلاقی افلاطون آغاز می‌کند و تا بررسی متافیزیک افلاطون در آثار متأخرتر پیش می‌رود.

الیزابت فینچ

  • 160,000 تومان

کدام واژه‌ دیگر در زبان انگلیسی این چنین با اسطوره درآمیخته، نابجا به کار رفته، نادرست فهمیده شده، به هزاران معنا و مقصود تفسیر شده، تباه شده و بر زبان میلیون‌ها دروغزن جاری شده است، کدام واژه جز «عشق»؟ و آیا چیزی پیش‌پاافتاده‌تر از شکایت کردن و نالیدن از عشق وجود دارد؟ اما، با تمام این تفاصیل جایگزینی برایش نداریم، زیرا در عین حال به سد سکندر می‌مانَد، استوار، نفوذناپذیر، مقاوم در برابر طوفان، صاعقه‌شکن.

حلقه (کمدی در 3 پرده) نمایش‌نامه

  • 68,000 تومان

من به وعده آرامش و سکوت نمی‌دهم. ناآرامی و اضطراب در پیش است. من به تو خوشبختی وعده نمی‌دهم. من به تو عشق وعده می‌دهم.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  صفحه‌ی 1