ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
باور کن  که آزادی (با تغییر باورهایت سوسک را هم می‌توانی در دست بگیری)
از مسیر لذت ببر (وقتی فرشته‌ها برایت دست می‌زنند)
در جستجوی زندگی (لذت‌های 1 سفر شفابخش)
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
کیش و مات ترس و استرس در سخنرانی
  • 189,000 تومان
  • با تخفیف: 189,000 تومان
معجزه افکار (لذت‌های پنهان زندگی فیلسوفانه)
  • 169,000 تومان
  • با تخفیف: 169,000 تومان
چگونه 1 مشاور املاک موفق باشم (یاد بگیریم چگونه در انجام معاملات ملکی موفق باشیم)
باورهای زیبای 1 مرد ثروتمند
  • 246,000 تومان
  • با تخفیف: 246,000 تومان
گام‌هایی به سوی آرامش
  • 24,000 تومان
  • با تخفیف: 24,000 تومان
رسالت 1 زن جادوگر
  • 146,000 تومان
  • با تخفیف: 146,000 تومان
اشراف‌زادگان فقیر (این کتاب 1 ضرورت بود) با جعبه مقوایی
معجزه‌گر خاموش پاراگراف‌های زندگی‌ساز
  • 226,000 تومان
  • با تخفیف: 226,000 تومان
40 نامه از دلتا روسیا
  • 34,000 تومان
  • با تخفیف: 34,000 تومان

باور کن که آزادی (با تغییر باورهایت سوسک را هم می‌توانی در دست بگیری)

  • 128,000 تومان

سرچشمه افکار آدمی از کجاست؟ آنچه اکنون بدانها باور داریم، فکرهایی که در سر می‌پرورانیم و نظراتی که در مورد موضوعات مختلف ارائه می‌دهیم آیا واقعا محصول اندیشه و تجربیات خودمان است؟ یا اینکه جایی در سفر زندگی، به ذهنمان وارد شده و از آن زمان تاکنون و حتی تا آخر عمر آنها را رها کنیم تا شاید کمی سبکبار شویم. افکاری که منشا باورهایمان می‌شوند و در اعماق ناخودآگاهمان ثبت و ذخیره می‌گردند و باورهای مرکزی‌مان را شکل می‌دهند و بدل به چارچوب‌های ذهنی و اصولی مسلم می‌شوند که بر اساس آنها زندگی می‌کنیم و پیرامون خود را ادراک و تفسیر می‌کنیم، افکار و باورهایی که ریشه بسیاری از رنج‌هایمان و نیز مبنای قضاوت‌هایمان نسبت به پدیده‌ها و افرادند، در حالی که برای بسیاری از آنها استدلال منطقی نداریم و خود به‌طور آگاهانه انتخاب نکرده‌ایم که آنها را بر دیوار ذهن خویش بیاویزیم و در کوله‌بار اندیشه‌مان جای دهیم.

از مسیر لذت ببر (وقتی فرشته‌ها برایت دست می‌زنند)

  • 218,000 تومان

«از مسیر لذت ببر»، آنجایی مفهوم واقعی خودش را نشان می‌دهد که انسان در گرداب افکار سردرگم کننده‌اش در حال غرق شدن است، ناگهان دستانِ قدرتمندی او را نجات می‌دهد و از طوفان زندگی خارج می‌کند و به ساحل آرامش می‌رساند و معجزه می‌آفریند و این بار شما هستید که معجزه‌ای برای دیگران خواهید شد، به‌گونه‌ای که از هر سو خالق را نشان می‌دهید. «از مسیر لذت ببر (وقتی فرشته‌ها برایت دست می‌زنند)»، شناخت مجموعه‌ای از قوانین الهی و جادویی توأم با مفاهیم ساده و عامیانه است که ما را برای داشتن زندگی پر از شکوفایی راهنمایی می‌کند و از ما انسانی خلاق می‌سازد که نه تنها برای خود، بلکه برای آیندگان نیز داستان‌های شنیدنی خواهد ساخت. این قوانین به هم پیوسته و وابسته که نیازمند تلاش صبورانه شما در جهت یادگیری و مطالعه می‌باشند، به‌گونه‌ای طبقه‌بندی شده است که در آخرین صفحات کتاب متوجه خواهید شد که از ابتدای کتاب تا انتهای کتاب چه تغییرات شگرفی در شخصیت شما رخ داده است. دانستن این قوانین در نهایت شما را چون ستاره‌ای درخشان، زیبا و باارزش در آسمان هستی نمایان می‌کند. (فکر کنید سپس انتخاب کنید)

در جستجوی زندگی (لذت‌های 1 سفر شفابخش)

  • 115,000 تومان

پذیرش این موضوع که، ما مظلوم واقع نشده‌ایم و تبعیضی وجود ندارد که بتواند ما را تحت سلطۀ خود درآورد و هرچه هست آن چیزی است که خود با خویشتنِ خویش کرده‌ایم، در نوع خود ما را دچار اضطرابی کٌشنده می‌کند چون با همۀ آموزه‌های ما از کودکی تا به امروز در تضاد است. پذیرفتن آنچه گفته شد دقیقاً مانند کاری است که ابراهیم با بتان کرد؛ همه را شکست و تبر را بر دوش بتِ بزرگ نهاد. حالا ضمیرِ ناخودآگاه با قبول این باور همۀ آنچه روحِ ما را به‌واسطۀ آن به اسارت گرفته است را باید بشکند و تقصیر را نیز گردن همان بیندازد.

کیش و مات ترس و استرس در سخنرانی

  • 189,000 تومان

الان که برای اولین بار این کتاب را در دست گرفته‌اید، شاید به این فکر کنید که آیا اصلا این کتاب به درد من می‌خورد یا نه؟ بدون اضافه‌گویی یک راست برویم سر اصل مطلب، اگر شما فردی هستید که: . حین صحبت کردن در جمع دوستان و اطرافیان . حین سخرانی در یک جمع چند صد نفره . حین صحبت کردن در جلسات کاری یا مصاحبه . حین صحبت کردن با یک شخص کلیدی و مهم . حین کنفرانس یا دفاع از پایان‌نامه و... دلشوره می‌گیرید، صدایتان می‌لرزد، دچار تپش قلب می‌‌شوید، دست و پای خود را گم می‌کنید و در یک کلام دچار ترس و استرس می‌شوید، این کتاب راسته‌ی کار خودتان است و به شما کمک می‌کند در سریع‌ترین و بهترین حالت ممکن، به هدف خود یعنی غلبه بر ترس و استرس صحبت در جمع برسید.

معجزه افکار (لذت‌های پنهان زندگی فیلسوفانه)

  • 169,000 تومان

اگر زندگی فیلسوفانه، همچون یک دارایی در انحصار نخبگان و تحصیل‌کردگان دانشگاهی نیست و بلکه جزئی از وجود انسان و قطعه‌ای از میراث بشری است، پس در درجه اول متعلق به انسان‌های عادی است، تمامی آدمیان. همه ابعاد زندگی اندیشمندانه فارغ از اینکه در نهایت چقدر پیچیده باشد، از پرسش‌های ساده‌ای سرچشمه می‌گیرد که در زندگی روزمره به ذهن خطور می‌کند. یک زندانی محبوس در سیاه‌چال، یک کارگر سخت‌کوش، یک مادر خانه‌دار، همگی با اندیشیدن به جایگاه و منزلتی می‌رسند که کاملاً در تضاد با نگاه منفی و سطحی اطرافیان ظاهربینشان است. چیزی در ما هست که می‌خواهد یاد بگیرد، صرفاً به خاطر عطشی که به یادگیری دارد. زندگی فیلسوفانه اگر به درستی درک شود، فضایی از خلوت‌گزینی و پرهیز از هیاهو در درون انسان می‌پروراند، فضایی که در آن اندیشیدن حقیقی رخ می‌نمایاند، اندیشیدنی که فی‌نفسه لذت‌بخش است، خالی از رنگ و بوی تظاهر و منفعت‌طلبی. در چنین فضاییست که پرسش‌هایی اساسی در عمق افکار آدمی طنین‌افکن می‌شود؛ فلسفه آفرینش، معنای سعادت و شادی واقعی، مفهوم جامعه عادل و... و از این فضای خلوت و عمیق، فلسفه، ادبیات، هنر و ریاضیات بیرون تراوش می‌کند.

چگونه 1 مشاور املاک موفق باشم (یاد بگیریم چگونه در انجام معاملات ملکی موفق باشیم)

  • 89,000 تومان

اگر نگاهی عمومی‌تر به شغل املاک و املاک‌داری داشته باشیم خواهیم دید که همیشه در این کسب و کار نگاه‌های مثبت و منفی وجود داشته است. اما اگر ما بخواهیم از نگاه خداوند و یا از نگاه بالاتری نسبت به نگاه انسان به شغل املاک و کسب و کار املاک‌داری بیندازیم خواهیم دید که ملک‌های تمامی این دنیا متعلق به خداست و خداوند زمین‌ و آسمان‌ها و کوه و دریاها و ستارگان را آفرید و از بین همه اینها انسان را بر روی زمین به‌عنوان جانشین خود قرار داد که می‌توان با نگاه معنوی کسب و کار املاک و املاک‌داری را جزء مشاغل معنوی و الهی که فعالیتی در جهت شریک کردن انسان‌ها با خداوند در زمین پهناور خداوند دارند دانست. با تشکر از شما خواننده عزیز و گرامی که این کتاب را به‌عنوان الگوی پیشرفت خود انتخاب کرده‌اید و مطمئنا که این کتاب برای شما و پیشرفت شما اثرگذار بوده است.

باورهای زیبای 1 مرد ثروتمند

  • 246,000 تومان

این کتاب را بارها و بارها بخوانید‏، و مدام و پیوسته به آنچه در آن گفته شده است، عمل کنید؛ آن را تمرین کنید تا زمانی که استاد تمام ایده‌ها، افکار و عقاید و تمرین‌های آن شوید. بعد از طی این مراحل دیگر نیازی به خواندن این کتاب نیست، چرا که به‌طور خودکار آن را، خط به خط زندگی خواهید کرد!

گام‌هایی به سوی آرامش

  • 24,000 تومان

این کتاب در وهله اول برای خودم نوشته شده است تا یادآوری باشد برایم که فراموش نکنم در پی آرامش بودن را؛ آن را مثل یک کتاب مقدس در کنار خود خواهم داشت و هر گاه احساس کردم کمی از نشاط و شادمانی دور مانده‌ام به آن رجوع می‌کنم و انرژی دوباره می‌گیرم. چون مطالب این کتاب کوچک همانند شهد گوارایی است که روح و جان را سرزنده می‌کند. کتاب خوبی را انتخاب کرده‌اید از آن لذت ببرید.

رسالت 1 زن جادوگر

  • 146,000 تومان

سفر شگفت‌انگیز ما با هم در این کتاب برای نشان دادن مسیری است که شما را از باور به اینکه فقط یک شخص هستید به درک وجود بیکرانی برساند که واقعا هستید؛ تا راه رفتن از زندگی پر از رنج به زندگی سرشار از شادی سعادتمند و آرامش را به شما نشان بدهد و شما را از آزار، ناراحتی، اضطراب، نگرانی و مشکلات رها کند تا جایی که بتوانید در شادی پیوسته آگاهی، حضور داشته باشید.

اشراف‌زادگان فقیر (این کتاب 1 ضرورت بود) با جعبه مقوایی

  • 496,000 تومان

این یک توهم است که باید برای کسب منافع با همدیگر بجنگیم. چون هیچ کمبودی در هیچ جای جهان هستی وجود ندارد و همه مردم به‌مرور این را متوجه خواهند شد و آن زمان، زمانی خواهد بود که صلح سرتاسر جهان را فرا خواهد گرفت. عده‌ای می‌خواهند آحاد مردم در فقر و ناآگاهی زندگی کنند، چرا که این‌گونه براحتی به بردگی گرفته خواهند شد! حال اگر مردم آگاه شوند و به راحتی فراوانی و نعمت را به زندگی خود دعوت کنند، دیگر هیچ کسی برده دیگری یا یک سیستم خواهد شد، این چیزی نیست که آن‌ها می‌خواهند و البته که اشتباه می‌کنند، چون اگر قوانین جهان هستی را خوب درک می‌کردند، متوجه می‌شدند که بدون به بردگی گرفتن دیگران هم می‌توان به همه خواسته‌های خویش رسید.

معجزه‌گر خاموش پاراگراف‌های زندگی‌ساز

  • 226,000 تومان

بیشتر ما از جهانی به جهانی دیگر شبیه آن رفتیم و از یاد بردیم از کجا آمده‌ایم و اهمیتی هم ندادیم چه جهانی را در پیش داریم... می‌توانی تصور کنی پیش از آن‌که برای نخستین بار به این اندیشه برسیم که جز زیستن؛ خوردن: جنگیدن و یا قدرت یافتن در دنیا هدفی بالاتر وجود دارد: چند زندگی را پشت سر گذاشته‌ایم!؟ صد زندگی را... هزار زندگی را...!؟ آنگاه صد سال دیگر تا بفهمیم چیزی به نام کمال (پرواز) وجود دارد و باز هم صد زندگی دیگر تا به این برسیم که هدف از زندگی یافتن آن کمال و متجلی کردن آن است. پس بدیهی است جهان دیگر را براساس آنچه در این جهان می‌آموزیم، انتخاب می‌کنیم. اگر چیزی نیاموزیم جهان بعدی نیز مانند همین جهان خواهد بود: با همان محدودیت‌ها و مشکلات. اما اگر به سمت کمال (پرواز و آزادی) قدم برداریم: به یکباره آنقدر خواهیم آموخت که نیازی نباشد هزاران بار زندگی کنیم تا به این مرحله برسیم.

40 نامه از دلتا روسیا

  • 34,000 تومان

کتاب «چهل‌نامه از دلتا-روسیا» روایتگر سفر نگارنده به کشور روسیه است. نوروزی در جریان سفر به روسیه به مناسبت‌های گوناگون، افراد مختلفی را مخاطب نامه‌هایش قرار داده و داستان‌های جذابی از سفرش را بازگو کرده است. برخی از این افراد از دوستان و نزدیکان او هستند و برخی دیگر از چهره‌های نام آشنا در هنر و سیاست و علم و اقتصاد. از آنتوان چخوف گرفته تا انوشه انصاری، بهروز غریب‌پور، شهرام شهریار و...

صفحه‌ی 1