فروش و بازاریابی


تولیدکننده
















































بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
برندسازی و پاسخ‌های بصری (چگونه عناصر برند به هویت بصری تبدیل می‌شوند)
شگفتی بساز
  • 169,900 تومان
  • با تخفیف: 169,900 تومان
چت‌جی‌پی‌تی برای دامیز
  • 155,000 تومان
  • با تخفیف: 155,000 تومان
رازهای کپی‌رایتینگ (آگهی‌نویسی متقاعدکننده)
  • 300,000 تومان
  • با تخفیف: 300,000 تومان
برند شخصی شهرت انتخابی
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
بوم بازاریابی هوش مصنوعی (1 نقشه راه 5 مرحله‌ای برای اجرای هوش مصنوعی در بازاریابی)
بازاریابی استراتژیک (ایجاد مزیت رقابتی)
  • 777,000 تومان
  • با تخفیف: 777,000 تومان
تبلیغات علمی
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان
رازهای فروش هیپنوتیزمی
  • 249,900 تومان
  • با تخفیف: 249,900 تومان
هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی (راهکارهای استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا)

برندسازی و پاسخ‌های بصری (چگونه عناصر برند به هویت بصری تبدیل می‌شوند)

  • 165,000 تومان

دیزاین برای برندها در دوران گذار از استودیوهای دیزاین‌محور به استودیوهای استراتژی‌محور است. این تغییر، پدیده‌ای است که دیگر استودیو‌های دیزاین نیز ناچار به پیروی از آن هستند؛ چرا که دیزاین صرفا هنر نیست، بلکه راه‌حلی بصری در راستای استراتژی یک برند است. همچنین این موضوع که دیزاین بایستی امضا برند را با خود داشته باشد نه آنکه معرف دیزاینر آن باشد، اصلی است که با نگاهی کل‌نگر به استراتژی برند به آن پرداخته می‌شود؛ دیزاین بایستی بازنمای شخصیت و هویت برند باشد و چگونگی انجام آن، مسیری است که در این کتاب گام به گام توضیح داده شده است. نقطه قوت و تمایز این کتاب در آن است با زبانی ساده و ملموس، انجام مراحل یک پروژه دیزاین استراتژی‌محور را از ابتدا و با جزئیات تشریح می‌شود. حاصل تجربه چند دهه فعالیت حرفه‌ای خود در انجام پروژه‌های دیزاین را در سه گروه اصلی زیر در اختیار خوانندان کتاب می‌گذارد: 1. نحوه تکمیل یک برندبوک با ابزارهای به‌روز و سریع. 2. ایده‌پردازی و خلق کانسپت اصلی دیزاین. 3. نحوه ارائه کامل به مشتری با زمان‌بندی و ساختار اجرایی. این کتاب به معنای واقعی راهنمایی کاربردی (Handbook) برای مدیران تبلیغات و دیزاینرها در انواع سطوح است؛ چک لیست و راهنمایی کاربردی که می‌توانید برای چک کردن مراحل و به نتیجه رساندن پروژه دائما به محتوای آن رجوع کنید.

ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده (به‌منظور تحول در کسب و ‌کار تسلط ذهنی را چاشنی شفافیت و اطمینان کنید)

  • 59,000 تومان

زنان کارآفرینی که می‌خواهید ارتعاش انرژی و اعتمادبه‌نفس خود را افزایش دهید، به دیدگاه شفافی برسید و به آهن‌ربای جذب موفقیت تبدیل شوید، ذهنیت خود را دوباره طراحی کنید. اگر تصمیم بگیرید که به‌عنوان فردی عادی در دسترس دیگران نباشید، چه اتفاقی می‌افتد؟ تصور کنید هر روز از خواب بیدار می‌شوید و کاملا مطمئن شوید که قرار است بهترین خودتان باشید. تصور کنید آن‌قدر نسبت به زندگی‌تان وسواس دارید که مقایسه خود با یک غریبه در شبکه‌های اجتماعی، کاری بس خنده‌دار و عبث به‌نظر می‌آید. درعوض سعی کنید با زن تاجری که قرار است باشید خود را همسو ببینید: مانند او فکر کنید، مانند او لباس بپوشید، مانند او خلاق باشید، همانند او کسب‌ درآمد کنید، مانند او به‌دنبال جذب فرصت‌های رویایی باشید. زمان خود را در اختیار بگیرید، صاحب واقعی اوقات خود باشید و درنهایت، به‌عنوان یک کارآفرین موفق به حیطه قدرتی خود قدم بگذارید. به‌عنوان یک مربی حرفه‌ای معتبر زندگی و نویسنده پرفروش‌ کتاب پیشرفت‌های فردی، یک چیز را به خوبی می‌دانم: کسب‌و‌کار شما تنها در صورتی پیشرفت می‌کند که به‌درستی عمل کنید. این کتاب دستور‌العمل‌های مفصلی است که به‌طور انحصاری برای زنان کارآفرین طراحی شده است و شامل تمرین‌های سفارشی شخصی خودم، استراتژی، تاییدیه‌ها و فرایند‌های اثبات‌شده‌ای است که برای کسب شفافیت و اطمینان در تجارت مفید است. ابزاری حرفه‌ای برای افزایش ارتعاش، رهاسازی الگوی افکار منفی و برنامه‌ریزی مجدد ذهن شما برای جذب موفقیت است. اگر کتاب «راز دختران موفق» من را دوست داشتید و آماده‌اید که مفاهیمی را که آموخته‌اید عملی کنید تا به نتایج واقعی در زندگی و کسب‌و‌کار برسید، پس «کتاب ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده» برای شما بسیار مناسب است.

شگفتی بساز

  • 169,900 تومان

آنکور واریکو کارآفرین هندی و نویسنده است. او مدیرعامل سابق گروپون و همچنین یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل سابق نیربای است. وی در سال 2021، اولین کتاب خود به نام شگفتی بساز را منتشر کرده است. یادتان باشد، تصمیماتی که در زندگی می‌گیرید از منظر آگاهی باشد، نه از روی جهالت و بی‌اطلاعی. تا وقتی افکارمان را تغییر ندهیم هیچ‌چیز تغییر نمی‌کند. تعریف از موفقیت و شکست را به روشی که خودتان دوست دارید پیش ببرید. برای خودتان زندگی کنید. نه برای دیگران.

چت‌جی‌پی‌تی برای دامیز

  • 155,000 تومان

چت‌جی‌پی‌تی ابزار هوش مصنوعی مولد است که می‌تواند به سوال‌های مختلف پاسخ دهد، شعر بسراید، متن‌های تبلیغاتی بسازد، کدنویسی کند و حتی کتاب بنویسد. با خواندن کتاب پیش‌رو با نحوه کار چت‌جی‌پی‌تی آشنا می‌شوید و اینکه چطور می‌تواند در محل کار و مدرسه و زندگی روزمره به کمک‌تان بیاید. چگونگی نوشتن دستورها و ارزیابی و استفاده از نتایج چت‌جی‌پی‌تی را نیز یاد می‌گیرید. همچنین می‌بینید که دنیا با هوش مصنوعی مولد چقدر هیجان‌انگیزتر می‌شود.

رازهای کپی‌رایتینگ (آگهی‌نویسی متقاعدکننده)

  • 300,000 تومان

برای هرکسی که در کسب درآمد هدف بزرگی را دنبال می‌کند، خواندن این کتاب ضروری است. صرف‌نظر از سطح مهارتی که در آن قرار دارید، کتاب حاضر به شما در تهیه و تنظیم تبلیغاتتان کمک خواهد کرد. کتاب حاوی اطلاعات فوق‌العاده‌ای است که حاصل دهه‌ها تجربه مولف در این صنعت است. ساده‌ترین تعریفی که از کپی‌رایتینگ در این کتاب شده عبارت است از هر آنچه برای ترغیب خواننده، بیننده یا شنونده هدف و به‌منظور انجام یک اقدام خاص بایستی مورد توجه قرار گیرد. در این کتاب مولف با بیان 31 تجربه زیسته خود در تلاش است جعبه ابزار کاملی را در اختیار مخاطب قرار دهد.

برند شخصی شهرت انتخابی

  • 110,000 تومان

برند شخصی به معنای محصول، خدمات یا کسب و کار اجرایی نیست، برند شخصی نشان می‌دهد که شما یک احساس، یک رابطه، یک ادراک زمانی و یا یک خاطره هستید. این همان چیزی است که افراد با آن رابطه برقرار می‌کنند. و هنگامی که به درستی درک شود شما تلاش برای فروش خودتان را متوقف کرده و برقراری روابط مناسب را آغاز خواهید کرد.

بوم بازاریابی هوش مصنوعی (1 نقشه راه 5 مرحله‌ای برای اجرای هوش مصنوعی در بازاریابی)

  • 210,000 تومان

کتاب بوم بازاریابی هوش مصنوعی برای بازاریاب‌های حرفه‌ای و دانشجویانی نوشته شده است که آرزو دارند در آینده بازاریاب شوند و هر روز و بی‌وقفه تلاش می‌کنند رشد فزاینده سودآور ایجاد کنند و ارزش ویژه برند خود را در بلندمدت افزایش دهند و جهان را به سمت خوبی‌ها سوق دهند و تقلا می‌کنند تا در جهانی که در آن بازاریابی، مشتریان و فناوری به سرعت تغییر می‌کنند، به این اهداف دست یابند.

بازاریابی استراتژیک (ایجاد مزیت رقابتی)

  • 777,000 تومان

کتاب حاضر برای بررسی موضوع اصلی ایجاد و حفظ مزیت رقابتی متمرکز است. در این نسخه نویسندگان با استفاده از چارچوب استراتژک-تحلیلی پورتر یک ساختار منسجم را ارائه نموده‌اند که به خوانندگان (به‌ویژه دانشجویان) این امکان را می‌دهد تا مبانی نظری موضوع را به نحو بهتری درک نمایند. همچنین این چارچوب، ابزارها و تکنیک‌هایی را برای ارزیابی نقش استراتژی بازاریابی در یک سازمان و ارزیابی تاثیر و سهم آن را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های کتاب فوق می‌توان به ذکر خلاصه مقالات مجلات معتبر برای معرفی به خوانندگان و طیف متنوعی از مطالعات موردی اشاره نمود که خواننده را قادر می‌سازد تا کاربرد استراتژی بازاریابی را در زمینه زندگی واقعی درک کنند.

تبلیغات علمی

  • 200,000 تومان

این کتابی است که تبلیغات‌چی‌های نابغه و غول‌های تبلیغات بیش از هر کسی پیشنهادش کرده و می‌کنند. دیوید اگیلوی، پدر تبلیغات مدرن در مقدمه‌ای بر ویرایش 1960 کتاب تبلیغات علمی می‌نویسد: «هیچ‌کس، در هیچ سطحی، نباید اجازه داشته باشد تا زمانی که این کتاب را هفت بار نخوانده، پا به دنیای تبلیغات گذارد. این کتاب مسیر زندگی مرا تغییر داد». «کلاود هاپکینز کتاب را در سال 1923 نوشت. راسر ریوز، که درود بر او باد، آن را در سال 1938 به من داد. از آن زمان تاکنون، 379 نسخه‌اش را به مشتریان و همکارانم داده‌ام.» «هر بار که تبلیغ بدی به چشمم می‌خورد، با خودم می‌گویم، آدمی که این آگهی را نوشته، لابد لای کتاب کلاود هاپکینز را هم باز نکرده است.» «اگر کتاب او را بخوانید، بعید می‌دانم دیگر تبلیغ بدی بنویسید یا تبلیغ بدی را بپذیرید.»

استراتژی هوش مصنوعی برای مدیریت بازاریابی و فروش (یکپارچه‌سازی و ایجاد پیوند میان بازاریابی فروش و تجربه مشتری)

  • 260,000 تومان

بازاریابی و فروش ازجمله مهم‌ترین موارد کسب‌و‌کار می‌باشند که هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را در اولویت و اهمیت بالایی در نظر می‌گیرند. اگرچه، هنوز این دو بخش حیاتی کسب‌و‌کار در سعی و تلاشی بی‌وقفه به‌دنبال مقیاس‌گذاری و یافتن استراتژی مناسبی برای فرصت‌های بی‌شمار هوش مصنوعی و یادگیری ماشین هستند. کتاب «استراتژی هوش مصنوعی برای مدیریت بازاریابی و فروش» به‌دنبال ارائه استراتژی و راه‌حلی برای یکپارچه‌سازی و ایجاد پیوند میان بازاریابی، فروش و تجربه مشتری از طریق هوش مصنوعی می‌باشد. در واقع این کتاب چارچوبی را ارائه می‌دهد که برای فهم بهتر اینکه چگونه هوش مصنوعی می‌تواند مشتری‌محوری را بهبود بخشیده و آن را تقویت نماید ضروری است. این کتاب همچنین در تلاش است تا جنبه‌ فروش را از طریق ایجاد یک استراتژی یکپارچه هوش مصنوعی بازتعریف نموده و از راه ارزش‌آفرینی مستمری که از این طریق برای امروز و فردای کسب‌و‌کار در پی خواهد داشت آن را بهبود بخشیده و رونق دهد. نکته قابل توجه دیگر این است که این کتاب نکات و دیدگاه‌‌‌هایی کاربردی را از طریق مصاحبه‌های عملی و واقعی، و همچنین مطالعات موردی متعلق به شرکت‌هایی از قبیل سامسونگ و رولزرویس فراهم ‌می‌آورد. این موارد موضوعاتی از قبیل شخصی‌سازی، تجربه مشتری، و مهارت‌افزایی را برای کانال‌های خرید آفلاین و آنلاین بیان می‌‌دارند و همچنین در تلاش هستند تا به‌طور موثر نقش هوش مصنوعی را ایجاد اعتماد مشتری را روشن نمایند.

رازهای فروش هیپنوتیزمی

  • 249,900 تومان

در کتاب «رازهای فروش هیپنوتیزمی» یاد می‌گیرید که چطور تغییرات کوچک در نامه‌های فروش، ایمیل و بلاگ‌پست‌هایتان می‌توانند خوانندگان و مخاطبان را وارد خلسه‌ای هیپنوتیزمی کنند و آنها را به این عمل وادارند که دست در جیبشان کرده، کارت اعتباری خود را درآورده و محصول یا خدمات شما را بخرند. این کتاب، با راهکارهای فوق‌العاده‌ای که دارد به شما می‌آموزد چگونه با ایجاد این خلسه هیپنوتیزمی، مخاطبان خود را میخکوب محتوای خود کرده و آنها را تا انتهای متن با خود همراه کنید. تکنیک‌های ارزنده این کتاب به شما کمک می‌کند تا با استفاده از خلسه‌ای که ایجاد می‌کنید، افراد بیشتری را متقاعد سازید تا محصولات یا خدمات شما را خریداری کرده، در خبرنامه یا پلت‌فرم‌های شما عضو شده، بر ایمیل شما کلیک کرده یا وارد وب‌سایت شما شوند. در واقع، نوعی تاثیرگذاری را می‌آموزید که از طریق آن، مخاطبان هدف خود را به اقدام مورد نظر وادار خواهید کرد. کتاب «رازهای فروش هیپنوتیزمی»، قواعد ساده اما قدرتمندی را برای نوشتن یک متن متقاعدکننده در اختیارتان قرار می‌دهد. با الگو گرفتن از مثال‌هایی که در این کتاب می‌خوانید، بدون شک به‌راحتی می‌توانید به اهداف بازاریابی خود دست یابید. این کتاب شامل هفت قاعده برای نوشتن محتوای هیپنوتیزمی، چک‌لیست بیست و ‌یک نکته‌ای محرمانه نویسنده، استراتژی بازاریابی هیپنوتیزمی نویسنده، لیست کلمات جادویی و اثرگذار و تبلیغات هیپنوتیزمی است. تمام کسانی که در زمینه بازاریابی، فروش، بازاریابی محتوا (Content marketing)، تولید محتوا، بهینه‌سازی متن (Content seo) و نویسندگی فعالیت دارند می‌توانند از این کتاب به‌عنوان ابزار و منبعی بسیار مفید، کاربردی و جامع استفاده کرده و موفقیت‌های چشمگیری را در پیشبرد اهداف بازاریابی و فروش از طریق محتوا تجربه کنند.

هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی (راهکارهای استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا)

  • 59,000 تومان

افزایش نفوذ هوش مصنوعی به زمین بازاریابی محتوایی، بسیاری از بازیگران این عرصه را نگران کرده است. آنها از خود می‌پرسند که آیا هوش مصنوعی قرار است موقعیت‌های شغلی‌شان را متزلزل کند؟ پاسخ به این سوال، هم مثبت است هم منفی. بدون تردید قوی‌تر شدن ابزارهای هوش مصنوعی، بعضی فعالان بازاریابی محتوایی را بیکار می‌کند و برخی دیگر را ارتقا می‌دهد. کسانی که به صورت ماشینی در زمین بازاریابی محتوایی فعالیت می‌کنند و صرفا اپراتور نرم‌افزارهای تولید و انتشار محتوا هستند، باید از همین امروز به‌دنبال یک شغل دیگر باشند. در مقابل، بازیگران خلاق و ایده‌پرداز، هوش مصنوعی را به عنوان ابزارهای کمکی مورد استفاده قرار دهند. کتاب «هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی» به زبانی ساده، نشان می‌دهد که ابزارهای هوش مصنوعی قرار نیست جایگزین مهارت‌های خلاقانه انسانی شوند.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  صفحه‌ی 1