روانشناسی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
انگیزش در اتحاددرمانی
  • 260,000 تومان
  • با تخفیف: 260,000 تومان
هیچ‌وقت برای خوشبختی دیر نیست (بازسازی والد خود برای رسیدن به شادی)
سخنرانی با اعتماد به نفس
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
خودشناسی روی نیمکت (جلسان روان‌درمانی)
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
استعدادهای 6 گانه شغلی (روشی بهتر برای درک استعدادهایتان ناامیدی‌هایتان و گروهتان)
روزهای شاد
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان
5 زبان عشق
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
مغز شما چگونه کار می‌کند (آزمایش‌های علوم اعصاب برای همه)
گانباته (هنر ژاپنی همیشه به پیش راندن)
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
کلمات جادویی
  • 199,000 تومان
  • با تخفیف: 199,000 تومان
تفکر در سطح برتر (10 فکر قدرتمند برای زندگی موفق و سرشار از نعمت)
5 زبان عذرخواهی
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان

انگیزش در اتحاددرمانی

  • 260,000 تومان

در این کتاب چهارچوب مفصلی ارائه می‌شود که به دقت روش‌های مهیج را توصیف می‌کند. این روش‌ها می‌تواند برای پیشرفت اثربخشی روان‌درمانی استفاده شود. این روش‌ها به صورت ارتباط لیمبیک ارائه می‌شود که برای دستیابی به مراکز مغز، یعنی جایی که مسائل در آن‌جا قرار دارند، طراحی شده‌اند.

هیچ‌وقت برای خوشبختی دیر نیست (بازسازی والد خود برای رسیدن به شادی)

  • 299,900 تومان

برای خوشبختی و شادی از طرف نظریه‌پردازان و مکاتب متفاوتِ علوم انسانی تعریف‌های گوناگونی ارائه شده است و وحدت اندیشه در آن‌ها مشکل یافت می‌شود. عده‌ای عوامل بیرونی و شماری دیگر احساس‌های درونی را عامل خوشبختی انسان می‌دانند. به یقین نیک‌بختی و بدبختی و شادی و اندوه دو روی یک سکه‌اند که زیاده‌روی و کوتاهی در هر کدام موجب افسردگی و شیدایی در روان انسان خواهد بود. یک بعدی نگریستن بخش خالی یا پر لیوان موجب بدبینی یا خوشبینی افراطی خواهد شد که عامل ایجاد اختلال از راه حالت‌های تلقینی و اثرات آن در احساس و هیجانات انسان است. این دیدگاه ریشه در باورها و پیام‌های دریافتی در دوران کودکی ما دارد. در نگرش واقع‌بینانه به میزان پر و خالی بودن لیوان و نقاط ضعف و قوت خود پی برده و خواسته‌ها و داشته‌هایمان را به تعادل بالغانه و منطقی می‌رسانیم. در این کتاب به صورت علمی، کاربردی و موشکافانه با بازسازی روش‌های قدیم، باتورهای غلط و نامتعادل، اصلاح پیام‌های مخرب بخش «والد»، برای خود «والد حمایت‌گر» می‌سازیم که عاشقانه ما را در برابر اتفاق‌ها زندگی راهنمایی خواهد کرد. در ادامه چگونگی دست‌یابی به روان سالم و تصمیم‌گیری مجدد برای خوشبخت زندگی کردن آموزش داده خواهد شد.

سخنرانی با اعتماد به نفس

  • 110,000 تومان

“هر کسی می‌تواند یاد بگیرد خوب سخنرانی کند.” ادعای جسورانه‌ای است اما نیک گلد در این باره مطمئن است. گلاسوفوبیا یا ترس از سخنرانی در جمع امری شایع است. اما برخی ترس‌ها چیزهای به درد بخوری هستند که اگر به درستی به کار گرفته شوند، انرژی لازم را به عملکردتان تزریق و در تمرکز و ارتباط گرفتن با دیگران کمکتان می‌کنند. کتاب حاضر علاوه بر ایده‌ها و نظریه‌های نویسنده، پر از نکات خردمندانه برخی سخنرانان حرفه‌ای است. خواندن این کتاب موقعیتی طلایی برای یادگیری در مکتب جمعی از الگوهای خبره سخنرانی است؛ کسانی که دست و دل بازانه فوت کوزه‌گری حرفه‌شان را با شما در میان گذاشته‌اند.

خودشناسی روی نیمکت (جلسان روان‌درمانی)

  • 130,000 تومان

هر چقدر هم که در کار و زندگی خود متعهد باشید، روزهایی خواهید داشت که نسبت به انجام دادن کار ضعیف می‌شوید و تعلل می‌ورزید و از هوا و هوس خود پیروی می‌کنید و آنچه باید انجام دهید، به حال خودش وا می‌گذارید. باید بدانید این به معنای بد یا ضعیف بودن شما نیست؛ بلکه به معنای انسان بودن شماست و ضعف یکی از ویژگی‌های ساختاری شما است؛ اما بهترین فرد کسی است که دست از تلاش و کوشش برنمی‌دارد و هر چقدر هم که ضعیف باشد، ناامید نمی‌شود و بعد از ناتوانی به توانمندی و بعد از نادرستی به درستی پی می‌برد. این را نیز بدانید که همواره دلیل حال خوبتان خودتان نیستید و به همین دلیل باید از خداوند یاری بجویید و احساس ناتوانی نکنید.

استعدادهای 6 گانه شغلی (روشی بهتر برای درک استعدادهایتان ناامیدی‌هایتان و گروهتان)

  • 98,000 تومان

نویسنده در استعدادهای شش‌گانه شغلی از طرح جدید پیشگامانه‌ای سخن می‌گوید که نگرشمان را برای همیشه در بارة کار گروهی تغییر می‌دهد. استعدادهای شش‌گانه شغلی سریع‌ترین راه برای کمک به افراد جهت شناسایی نوع شغلی است که برای آن‌ها شادی و انرژی به همراه می‌آورد و موجب می‌شود از کارهایی که منجر به ناامیدی و فرسودگی می‌شود، اجتناب کنند. لنچونی طرح خود را به شکل داستانی جذاب مطرح می‌کند که برای خواننده قابل قبول و واقعی به نظر می‌رسد. او داستان کارآفرینی به نام بول بروکس را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرد مسئلة ناامیدی خود در محل کار را حل کند؛ ازاین رو با طرز فکر جدیدی روبه رو می‌شود که دیدگاهش را به کار اعضای گروه و حتی رابطه با همسر و فرزندانش تغییر می‌دهد. آنچه این کتاب را از سایر موارد مشابه متمایز می‌کند، سرعت درک و به کارگیری آن و ارتباط آن با هر نوع کار در زندگی است؛ از اداره یک شرکت گرفته تا عرضه یک محصول یا اداره خانواده. باخواندن این کتاب می‌توانید به روشی بهتر برای درک استعدادها و ناامیدی‌هایتان دست یابید و نبوغ کاری خود و همکاران خود را شناسایی و تحول را در کار، گروه کاری و زندگی خود تجربه کنید.

روزهای شاد

  • 175,000 تومان

تو می‌توانی خود گم‌شده‌ات را در لابه‌لای صفحات این کتاب پیدا کنی. این کتاب کمکت می‌کند: با برقراری ارتباط با خدا مسیرت را شفاف و عشق الهی را احساس کنی. با ترس‌هایت مواجه شوی و آنها را نردبان موفقیت کنی. هر روز را بدون دلشوره اضطراب و نگرانی و در امنیت سپری کنی. از شر گذشته و افکار و باورهای منفی و دست و پاگیر خلاص شوی. با انجام تکنیک‌ها و مراقبه‌ها به آرامش و شادی برسی. با کودک و والد درونت کنار بیایی و با آن‌ها آشتی کنی. با پاکسازی افکار منفی ذهنی افسردگی و استرس را از خودت دور کنی. سیستم باورهای خودت را دوباره برنامه‌ریزی کنی. و سرانجام به بهترین نسخه خودت تبدیل شوی.

5 زبان عشق

  • 170,000 تومان

چرا عشق بعد از ازدواج از بین می‌رود یا کم‌رنگ می‌شود؟ به نظر نویسنده کتاب که بیش از سی سال تجربه زوج‌درمانی دارد، مشکل از عدم شناخت زبان اصلی عشق است. ما باید بیاموزیم به زبان عشق شریکمان صحبت کنیم. همان‌طور که در جهان زبان‌های متفاوتی وجود دارد و مثلا با زبان انگلیسی نمی‌توانیم منظورمان را به یک چینی بفمانیم، در عشق نیز 5 زبان اصلی وجود دارد؛ هر کس به یکی از این زبان‌ها عشق را درک و دریافت می‌کند. انسان با میل به دوست داشته شدن به دنیا می‌آید و با همین نیاز وارد رابطه ازدواج می‌شود. مخزن عشق باید در رابطه پر بماند، وگرنه ادامه زندگی مشترک با چالش‌های ریز و درشت بسیار همراه خواهد بود. شناخت زبان عشق نه تنها در زندگی زناشویی یاریگر افراد است، بلکه در ارتباطات روزمره و در نحوه رفتار با فرزندان و دیگر اطرافیان نیز بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

مغز شما چگونه کار می‌کند (آزمایش‌های علوم اعصاب برای همه)

  • 160,000 تومان

از طریق این کتاب، شما به شکل کاربردی با مغز آشنا می‌شوید. ما از به کار بردن بندهای طولانی پر از واژه‌هایی که ساختارها و اتصال‌های آناتومیک را توصیف می‌کنند و هرگز به گوش شما نخورده است پرهیز می‌کنیم. به همین دلیل، بر یک رویکرد اصولی و ابتدایی برای علوم اعصاب پیشرفته تمرکز خواهیم کرد. ما شیوه ساخت تجهیزات اندازه‌گیری برای مطالعه مغز و چگونگی کار با این ابزارها را با استفاده از تصاویر و تشبیه‌ها در طول مسیر به شما نشان می‌دهیم. این کتاب به شما کمک می‌کند تا از نظر بیولوژیکی یکی شهروند آگاه‌تر شوید. هر چه بیشتر مغز و نشانگرهای زیستی خود را درک کنید، کمتر احتمال دارد به دام باورها و ادعاهای پوچ و ظالمانه بیفتید. با مجهز شدن به اندکی کنجکاوی و ابزار پاسخگویی به پرسش‌های کتاب، شاید بتوانید در ادامه مسیر، حوزه علوم اعصاب را درک کرده و بهبود بخشید! اگر هم یک دانشمند حرفه‌ای هستید که می‌خواهید الکتروفیزیولوژی را در برنامه تحقیقاتی یا آموزشی خود بگنجانید، این کتاب برای شما مناسب است و می‌توانید آن را یک مرجع عملی کاربردی در نظر بگیرید.

گانباته (هنر ژاپنی همیشه به پیش راندن)

  • 220,000 تومان

«گانباته» مفهومی ژاپنی است تقریبا به معنای «تمام تلاشت را بکن»، «ادامه بده» و «هرگز تسلیم نشو». این مفهوم مثل دو مفهوم مهم دیگر در فرهنگ ژاپن، یعنی «وابی سابی» و «ایکیگای»، برای خود ژاپنی‌ها تا حدود زیادی ذاتی و فطری است. «نشر سنگ» پیش از این، دو کتاب «ایکیگای، دلخوشی‌های کوچک زندگی» و «وابی سابی هنر کامل نبودن در زندگی» را منتشر کرده است و حالا با انتشار «گانباته! هنر ژاپنی‌ها در یک عمر حرکت رو به جلو» مفاهیم سه‌گانه فرهنگ الهام‌بخش ژاپن برای زندگی پرمفهوم و همراه با تلاش بیش‌تر، کامل می‌شود. نویسنده در این کتاب، ما را وارد طرز فکری می‌کند که باعث شده ژاپنی‌ها همیشه برای مواجهه با هر چیز تازه‌ای، آماده باشند و تمام تلاش‌شان را به کار بگیرند. از یک امتحان سخت گرفته تا حضور در یک تیم ورزشی، از آماده کردن غذا تا یک روز معمولی سر کار... گانباته تصویر ساده اما کاملی است از آنچه باعث شده است ژاپنی‌ها این‌قدر سختکوش و البته موفق باشند. کتاب در پنجاه فصل کوتاه و دلپذیر نوشته شده است و همراه با مثال‌های مفید و ملموس از زندگی، به مسایلی می‌پردازد که برای پرورش روحیه گانباته درون بسیار مفیدند. هر چند که بسیاری از ابعاد زندگی خارج از کنترل ما هستند، اما نحوه برخورد ما با آنها یک انتخاب است. «گانباته» درباره این است که با آنچه داریم همه توان‌مان را به کار بگیریم، راه‌هایی پیدا کنیم تا از پس سختی‌هایی که در مقابل‌مان سبز می‌شوند برآییم و از این حقیقت قوت بگیریم که اگرچه همیشه نتوانسته‌ایم موفق بشویم، اما می‌دانیم که آنچه را در توان‌مان بوده انجام داده‌ایم و آماده‌ایم تا به جلو حرکت کنیم. توانایی تاب آوردن و پشتکار داشتن در همه ما نهفته است. اجازه دهید این کتاب به شما کمک کند تا به آن قدرت دسترسی پیدا کنید و تشویقتان کند تا در مواقع سخت با انگیزه و امیدوار باقی بمانید.

کلمات جادویی

  • 199,000 تومان

اغلب گفته می‌شود که بعضی افراد خوش‌صحبت هستند، آن‌ها متقاعدکننده و کاریزماتیک هستند و به نظر می‌رسد که همیشه می‌دانند چه باید بگویند. اما آیا بقیۀ ما که این‌طور به دنیا نیامده‌ایم، شانسی در این زمینه نداریم؟ البته که این چنین نیست. نویسنده یا سخنوری بزرگ بودن استعدادی مادرزادی نیست، بلکه مهارتی است که می‌توانید آن را یاد بگیرید. کلمات تأثیر شگفت‌انگیزی دارند و با درک اینکه چه زمانی، چرا و چگونه عمل می‌کنند، می‌توانیم از آن‌ها برای افزایش میزان تأثیرگذاری خود استفاده کنیم. چه بخواهید از زبان به‌طور مؤثرتری استفاده کنید و چه فقط بخواهید نحوۀ عملکرد آن را درک کنید، این کتاب روش این کار را به شما نشان می‌دهد. جونا برگر، در کتاب کلمات جادویی، علم پنهان دربارۀ نحوۀ کارکرد زبان و مهم‌تر از آن، نحوۀ استفادۀ مؤثرتر از آن برای متقاعد کردن دیگران، تعمیق روابط و موفقیت بیشتر در خانه و محل کار را ارائه می‌دهد.

تفکر در سطح برتر (10 فکر قدرتمند برای زندگی موفق و سرشار از نعمت)

  • 125,000 تومان

زندگی همین چهارچوب محدودی نیست که تصور می‌کنیم. پس، خود را زندانی تفکرات محدودت نکن. در این کتاب، جول اوستین کمکت می‌کند که نگرش‌های منفی نسبت به خود را دور بریزی و باور کنی تمامی اینها دروغی بیش نیست. زیرا زمانی که بپذیری موجودی آزاد، تایید شده و محبوب پروردگار هستی، به اوج کمال می‌رسی، سرنوشت راستینت را محقق می‌سازی و به سطحی برتر از تفکر راه می‌یابی.

5 زبان عذرخواهی

  • 170,000 تومان

درحالی‌که ممکن است عدالت احساس رضایت را برای فرد آزرده به ارمغان بیاورد، معمولا روابط را احیا نمی‌کند. اگر کارمندی از شرکتی دزدی کند و دستگیر، محاکمه، جریمه یا زندانی شود، همه می‌گویند عدالت برقرار شده‌است. اما شرکت به احتمال زیاد کارمند را به محل کارش بر نمی‌گرداند. از سوی دیگر، اگر کارمندی از شرکت دزدی کند، اما به سرعت مسئولیت خطایش را بر عهده بگیرد، تخلف را به سرپرست گزارش دهد، صمیمانه ابراز پشیمانی کند، پیشنهاد جبران بی‌عدالتی‌ها را بدهد و درخواست بخشش کند، این احتمال وجود دارد که اجازه ادامه فعالیت در شرکت را داشته باشد. بشر ظرفیت شگفت‌انگیزی برای بخشش دارد. به یاد دارم که چند سال پیش، از شهر کاونتری انگلستان بازدید کردم. کنار گنبد کلیسایی که نازی‌ها در دوران جنگ جهانی دوم بمبارانش کرده بودند، ایستادم و وقتی راهنما داستان کلیسای جامع جدید ساخته شده در کنار خرابه‌ها را تعریف می‌کرد، به داستانش گوش دادم. چند سال پس از جنگ، گروهی از آلمانی‌ها آمدند و در ساخت کلیسای جامع جدید کمک کردند، اقدامی از سر پشیمانی برای خسارتی که هم‌وطنانشان وارد کرده بودند. همه پذیرفتند که ویرانه‌ها در سایه کلیسای جامع جدید باقی بمانند. هر دو ساختمان نمادین بودند، یکی نماد رفتار غیرانسانی نسبت به انسان و دیگری قدرت بخشش و آشتی.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  صفحه‌ی 1