پندارتابان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نگاهی روانکاوانه به توجه‌طلبی (جستارهایی در باب توجه و جلب توجه)
اسپینوزای بالینی (تلقین فلسفه اسپینوزا با روش‌های درمانی معاصر)
مغز عاطفی (زیربنای مرموز زندگی هیجانی)
  • 289,000 تومان
  • با تخفیف: 289,000 تومان
رهبری از دیدگاه راهبی که فراری‌اش را فروخت (8 راه و رسم بهترین مدیرها)
آگاهی (رویکرد علمی بر خودشناسی)
  • 299,000 تومان
  • با تخفیف: 299,000 تومان
روان‌شناسی تمامیت‌خواهی (توتالیتاریسم در خلا شکل نمی‌گیرد)
نجات فرزندان از اضطراب و وسواس (برنامه عملی برای والدین)
در جستجوی هوش اخلاقی (مهارت شناختی مبتنی بر عقل سلیم)
چگونه حال خودمان را بهتر کنیم (چرا کوچک‌ترین آسیب‌های روانی بزرگ‌ترین پیامدها را دارند)
  • همراه با تخفیف
شکوفایی پس از سوگواری (روی دیگر اندوه)
  • همراه با تخفیف
  • 175,500 تومان
  • با تخفیف: 157,950 تومان
اضطراب در نوجوانان (رهایی از اضطراب و رسیدن به آرامش و اعتماد به نفس) مجموعه راهکارهای فوری
وقتی بدن نه می‌گوید (بدن چه هزینه‌ای برای فشار روانی پنهان می‌پردازد)

نگاهی روانکاوانه به توجه‌طلبی (جستارهایی در باب توجه و جلب توجه)

  • 99,500 تومان

ما به شیوه‌های خاص و نامتعارفی توجه و جلب توجه می‌کنیم. به هر چیز و هر کسی توجه نمی‌کنیم؛ مشتاق هر کسی نیستیم؛ فقط افراد، تصاویر، چیزها، نقش و نگارها، ریتم‌ها و واژه‌های خاصی هستند که ما را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند؛ در واقع به گفته شوستر، نکته حیرت‌انگیز رفتار گزینشی و انسجام شخصیتی ما هرچند در خفاست. گویی چنانچه امکانش را داشتیم همه چیز را درباره خود به هم متصل می‌ساختیم. به هر حال این همان رگه‌های دیوانگی ماست که از طریق چیزهایی که- چه آگاهانه و چه ناخودآگاه- به آنها توجه می‌کنیم و توجه‌مان را جلب می‌کنند سبک و شخصیتمان و این خود مرکبمان را شکل می‌دهد. ما هم با اطمینان گنجینه چیزهایی را که توجهمان را جلب می‌کنند یا همان رگه‌های اعتیادمان (همان چیزهایی که به توجه به آنها معتاد یا غرق آنها می‌شویم) را با ناآگاهی بنیادینمان درباره نحوه شکل گرفتن شخصیتمان محدود می‌کنیم. در این صورت باید بیندیشیم چرا باید کسی را به توجه‌طلبی متهم کنیم. توجه‌طلبی یکی از بهترین کارهایی است که انجام می‌دهیم، حتی اگر بدترین راه‌ها را برای انجام آن انتخاب کنیم. به بیان ساده‌تر می‌توان گفت چنین راه‌هایی به معنای خواستن چیزی هستند که نمی‌دانیم چیست. و نیز نوعی معاشرت محسوب می‌شود، نوعی درخواست کمک از دیگران برای رسیدن به خواسته خود.

اسپینوزای بالینی (تلقین فلسفه اسپینوزا با روش‌های درمانی معاصر)

  • 295,000 تومان

«اسپینوزای بالینی از آن جمله آثاری است که از آزمون زمان سربلند بیرون می‌آیند. این اثر متعلق به سنت میانه‌روی از کارهای تحقیقاتی است و گفتمانی را تقویت می‌کند که مدت‌هاست در تاریخ روان‌کاوی به دست فراموشی سپرده شده‌است - تاثیر دنیاهای فلسفی لاتین و عبری آنگونه که در اثر باروخ اسپینوزا جلوه می‌کنند. یان میلر در این اثر افسون‌گر نشان می‌دهد که اندیشه اسپینوزا تناظر گسترده‌ای با اندیشیدن روان‌کاوانه دارد. میلر فهرستی از مفاهیم روان‌شناختی را اما از پشت عینک اسپینوزا ارائه می‌دهد. وی به این مهم توجه می‌کند که قلب روان‌شناسی انسانی اسپینوزا تا چه اندازه به مفهوم وینیکاتی و مدرن تداوم هستی (وینیکات، 1960) شباهت دارد؛ یا کوناتاس روان‌شناختی اسپینوزا چه تطابقی با لیبیدوی فروید دارد. در واقع میلر بر این باور است که اخلاق را می‌توان تفسیر روشنگری از روان‌کاوی در تجلی معاصر خودش تلقی کرد. وی به نحوی درخشان نشان می‌دهد چطور تحلیلگران مختلف تفاسیر متفاوتی از اسپینوزا را مطابق با دیدگاه‌ها و ارزش‌های خودشان یافته‌اند. میلر به ما کمک می‌کند تا آشکارا ببینیم و دریابیم که ایده‌های اسپینوزا عمیقا در اندیشه روان‌کاوی جاگیر شده‌اند.»

رهبری از دیدگاه راهبی که فراری‌اش را فروخت (8 راه و رسم بهترین مدیرها)

  • 159,500 تومان

شارما با بینش ماهرانه و سادگی مثال‌زدنی، خرد جاودانه‌ی مدیرهای آرمان‌گرا را در هشت درس عملی خلاصه کرده است که مدیرها، راهبردها و کارآفرین‌ها می‌توانند بلافاصله آن را به کار ببندند تا در این دوران پرآشوب، روحیه‌ها را بالا ببرند، وفاداری را آشکار سازند، سطخ تولید را افزایش دهند و همچنین، زندگی شخصی خود را پرثمر کنند. کتاب خرد راهبری به صورت یک داستان ساده نوشته شده و کتابی است که شما را عمیقا تکان می‌دهد و در شما این انگیزه را ایجاد می‌کند که به مدیری تبدیل شوید که قلب‌ها را تسخیر می‌کند، ارزش واقعی را به دنیا ارزانی می‌دارد و میراثی ماندگار از خود برجای می‌گذارد.

آگاهی (رویکرد علمی بر خودشناسی)

  • 299,000 تومان

وقتی اتفاقی برایمان پیش می‌آید، آسان‌ترین کار این است که مسئولیت آن را به گردن دیگران بیاندازیم، چون ظاهرا آن اتفاقات از آنها ناشی شده است. مثلا اگر رئیسم از من انتقاد می‌کند، به این علت است که متوجه کاری که انجام می‌دهم نیست. اگر از کار اخراج شوم، به این علت است که رئیسم از من خوشش نمی‌آید. اگر بیکار شوم، یا طلاق بگیرم، یا بچه‌ام از خانه فرار کند... یا هر اتفاق دیگری برایم بیفتد، علت را فورا در دیگران جستجو می‌کنم. چنین طرز تفکری، روشی است برای محافظت خود در مقابل دیگران. چنین برداشتی فریب خود محسوب می‌شود یا به عبارت بهتر توجیهی انحرافی است که به ما در یافتن راه حل یا درک علت اتفاقی که برایمان رخ داده که کمکی نمی‌کند، بلکه این تعبیر و توجیه ممکن است ما را با وضعیت دشوارتری مواجه کند. اما در حقیقت هر چیزی برای انسان اتفاق بیفتد علتش در خود انسان است، خارج از او نیست... جستجوی علت در خود به این معنی است که وقتی کسی درباره ما چیزی می‌گوید یا رفتار و افکاری دارد که خوشایندمان نیست، این امکان را در نظر بگیریم که خودمان باعث به وجود آمدن این وضعیت شده‌ایم.

روان‌شناسی تمامیت‌خواهی (توتالیتاریسم در خلا شکل نمی‌گیرد)

  • 169,000 تومان

توتالیتاریسم تصادفی نیست و در خلاء شکل نمی‌گیرد بلکه حاصل مشکل روانی جمعی است و در طول تاریخ مسیر قابل پیش‌بینی‌ای را طی کرده‌است.توتالیتاریسم هگام با پیشرفت فناوری در هر نسل سرعت و قدرت بیشتری می‌گیرد.دولت‌ها، رسانه‌های جمعی و سایر نیرو‌های مکانیزه از ترس% تنهایی و انزوا بهره می‌گیرند تا روحیه‌ی مردم را پایین بیاورند و آن‌ها را کنترل کنند. هدفشان این است که گروه‌های بزرگی از مردم متقاعد شوند علیه منافعشان اقدام کنند. ماتیاس دسمت، استاد شناخته‌شده‌ی روانشناسی بالینی،‌در کتاب روانشناسی تمامیت‌خواهی شرایط اجتماعی‌ای را ساخت‌شکنی می‌کند که زمینه شکل گرفتن بیماری روانی جمعی را فراهم می‌کند.نویسنده با بررسی وضعیت کنونی و شناسایی پدیده‌ی «تشکیل توده» نشان می‌دهد جامعه امروز فاصله‌ای با تسلیم شدن در برابر رژیم‌های تمامیت‌خواه ندارد. دسمت علاوه بر ارائه تحلیل روان‌شناسی شفاف با تکیه بر اثر مهم هانا آرنت درباره توتالیتاریسم، از «تفکر گروهی» فرهنگی انتقاد وی درباره خطرات فضای اجتماعی، رسانه‌ها و اتکا بر فناوری‌های فریبکار هشدار می‌دهد زیرا این عوامل فضای مستعدی برای رشد توتالیتاریسم به وجود می‌آورند. این کتاب همچنین راه‌حل‌های ساده فردی و جمعی برای پیشگیری از فدا شدن آزادی‌ها ارائه می‌دهد.

در جستجوی هوش اخلاقی (مهارت شناختی مبتنی بر عقل سلیم)

  • 199,500 تومان

هوش اخلاقی، مجموعه‌ای از توانایی‌ها و مهارت‌های شناختی است، که به ما توانایی توجه، پذیرش و عمل اخلاقی را می‌دهد. شناختن موقعیت‌های اخلاقی و انتخاب رفتاری متناسب با آن موقعیت و بی‌تفاوت نماندن، نمونه‌هایی از مهارت‌های شناختی در هوش اخلاقی هستند. کسی که از هوش اخلاقی خوبی برخوردار است، در مواجهه با هر پیشامدی در زندگی، با کمک گرفتن از این مهارت‌های شناختی و پردازش سریع اصول اخلاقی، می‌تواند شیوه‌ی مناسبی را در ذهنش اتخاذ کند و واکنش‌ رفتاری اخلاقی مناسبی، مبتنی بر عقل و منطق از خودش بروز بدهد. با این تعریف، هوش اخلاقی قوه و استعدادی است که هر چه بیشتر در خودمان پرورش بدهیم، واکنش‌های ما کم‌تر آنی، واکنشی، هیجانی و بیشتر مبتنی بر اخلاق اصیل و خرد و عقل سلیم خواهند بود.

چگونه حال خودمان را بهتر کنیم (چرا کوچک‌ترین آسیب‌های روانی بزرگ‌ترین پیامدها را دارند)

  • 177,500 تومان

این کتاب می‎تواند شما را از سقوط بی‎صدا در روزمرگی برهاند و شما را راهنمایی خواهد کرد تا روابط بادوام‎تر و هستی با کیفیت تری را در این چند دهه‎ی زودگذر باقی مانده از عمر تجربه کنید. ما همیشه نمی‎توانیم اتفاقات دنیا و چگونگی برخورد دیگران با خودمان را کنترل کنیم اما <نیکول لپرا> راهی نشانمان می‎دهد تا با اقدام مستمر در مسیر خودالتیام بخشی به آرامش درونی و صلح با خویشتن دست پیدا کنیم و گرفتاری های روحی و روانی به ارث برده از گذشته و نیاکانمان را به نسل بعد منتقل نکنیم. البته این کتاب بی‎نظیر یا هر شاهکار دیگری تنها در صورتی می‎تواند به شما کمک کند تا از درخت زندگی خود میوه‎ی آرامش برداشت کنید که خودتان بخواهید و انتخاب کنید از عادت‎ها و افکار طوطی وار تاریخ گذشته و ناکارآمد دست بکشید و با کسب آگاهی، معجزه‎ی <بودن> را درک کنید. نیکول لپرا در این کتاب با آغوش باز پذیرای شما در مسیر تغییر و ادراک خویشتن حقیقی است.

شکوفایی پس از سوگواری (روی دیگر اندوه)

  • 175,500 تومان

جرج بونانو، از پژوهشگران برجسته ی حوزه عواطف انسان، در این کتاب با ارائه ی جدید ترین یافته های علمی درباره فرایند سوگواری، مدل سنتی پنج مرحله ی سوگواری را زیر سئوال می برد و نشان می دهد که فقدان نه تنها برای همه انسان ها یکسان نیست، بلکه خیلی ها معنای مثبتی در این فرایند می یابند. تا چندی پیش، سوگواری را فرایندی پیش بینی پذیر و سر راست می دانستیم ؛ انکار، خشم، چانه زنی، افسردگی و پذیرش. اما بونانو در این کتاب نشان می دهد که این نظریه تاب آوری همگانی انسان ها را در نظر نمی گیرد و هیچ استثنایی قائل نیست، بنابراین می تواند آسیب زا باشد. او با گشت و گذاری جذاب دربرخی از آیین های سوگواری نقاط مختلف جهان و مصاحبه با افرادی که عزیزانشان را حادثه ی یازده سپتامبر، بمباران هیروشیما و... از دست داده اند، نشان می دهد که ما در زمینه ی فقدان و داغداری از آنچه خیال می کنیم توانا تریم. « کتابی جذاب و خواندنی ... و چشم اندازی دقیق و معقول نسبت به فقدان » (نیویورک تایمز )

اضطراب در نوجوانان (رهایی از اضطراب و رسیدن به آرامش و اعتماد به نفس) مجموعه راهکارهای فوری

  • 74,000 تومان

یکی از دغدغه‌های هر انسانی در هر سنی این است که در نظر دیگران چگونه جلوه می‌کند و چه جایگاهی دارد و قابل انکار نیست که این نگرانی در دوران نوجوانی جدی‌تر است. اگر این دست افکار و نگرانی‌ها بیش از حد طبیعی باشد، به‌طوری که زندگی اجتماعی شخص را مختل کند، به عنوان اضطراب اجتماعی شناخته می‌شود و مانع عظیمی بر سر راه موفقیت فرد درگیر با آن، خصوصا نوجوان، خواهد بود. چرا که او در مسیر تجربه اولین‌های زندگی خود است و این میزان از اضطراب اجتماعی شیرینی حضور در هر جمعی را برای او به تلخی مبدل خواهد کرد. کتابی که در دست دارید به بررسی این پدیده و راه‌حل‌های عملی آن می‌پردازد و به صورت کاملا کاربردی و با بیانی ساده و روان یکی از شناخته‌شده‌ترین درمان‌های اضطراب اجتماعی یعنی درمان شناختی‌رفتاری را برای مخاطب خاص خود که همان نوجوانان هستند توضیح داده است. به جرئت می‌توان گفت علاوه بر نوجوانان، هر فردی که علائم اضطراب اجتماعی را در خود احساس می‌کند با پیروی از راهکارهای عملی این کتاب، گام به گام به سمت رهایی از اضطراب اجتماعی خواهد رفت و از آن پس از زندگی اجتماعی خود را لذت‌بخش‌تر خواهد یافت.

وقتی بدن نه می‌گوید (بدن چه هزینه‌ای برای فشار روانی پنهان می‌پردازد)

  • 265,000 تومان

کتاب «وقتی بدن نه می‌گوید»، با تکیه بر تحقیقات علمی ژرف و کارهای بالینی دکتر گابور ماته، به پرسش‌های حیاتی مربوط به رابطه ذهن و بدن و نقشی که استرس و طبیعت عاطفی ما در انواع بیماری‌های شایع مثل آرتروز، سرطان، دیابت، بیماری قلبی، سندروم روده تحریک‌پذیر و ام اس ایفا می‌کنند پاسخ می‌دهد. گابور ماته با انواع داستان‌ها و مطالعات موردی، مبانی التیام و پیشگیری از بیماری‌های حاصل از استرس پنهان را آشکار می کند.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  صفحه‌ی 1