علی مراد فدایی نیا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
برج‌های قدیمی
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
چهره‌ها (مجموعه حکایت) مجموعه داستان
  • 34,000 تومان
  • با تخفیف: 34,000 تومان
عابر علف
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان
حکایت هیجدهم اردیبهشت 25
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان

برج‌های قدیمی

  • 25,000 تومان

فروردین! تلخ‌ترین‌ست. نه، فروردین همان دلقکی‌ست که تنها تو باور می‌کنی. این همه سبزی. این همه کنار، این همه گچ باورکردنی‌ست؟ خالی. خالی. خالی. آن‌جا هنوز خالی‌ست. وقتی آنجا هنوز خالی باشد فروردین چکار می‌تواند بکند. فروردین چطور می‌تواند همه را آنجا جمع کند و تو بتوانی دوباره بندهای رخت را ببینی. فروردین از کجا آن همه همهمه را توی این سکوت جای دهد. باورم نیس. ادامه بده شاید بتونی، فکر نمی‌کنم، این مث قضا و قدر وحشتناک و فوق‌العاده‌س، اما نمی‌تونم، ادامه بده، شاید وسیله مزخرفی باشه - که بتونی ترکش کنی. می‌رفتم. خدائی قدیمی، در کوچه‌هائی که می‌شناسی، می‌رفت.

چهره‌ها (مجموعه حکایت) مجموعه داستان

  • 34,000 تومان

«چهره‌ها» سی و چهار حکایت بلند و کوتاه است از علیمراد فدایی‌نیا که پاره‌ای از آن‌ها حتی کم‌تر از یک صفحه است. تجربه‌هایی تازه از نویسنده‌ای پیشتاز که متعلق است به نسل سال‌‌های 1340. «چهره‌ها» فدایی‌نیا، مثل بقیه حکایت‌هایش، راه و رسم جداگانه خودش را دارد و شیوه نگارش و نشانه‌گذاری خودش را که چندان با پسند همگانی همخوانی ندارد. در میان این سی و چهار حکایت اغلب با تمام کوتاهی‌شان، کم نیستند حکایت‌هایی که بی‌تناهی‌اند و طعمی فراموش‌ناشدنی دارند...

عابر علف

  • 22,000 تومان

داستان بلند «عابر علف» که کل هفت فصل آن برای نخستین بار در هفته‌نامه «تماشا» انتشار یافت و جست و جوهای او را در یافتن راهی نو، برای پیدا کردن شکل و شیوه بیانی دیگر، در بوطیقای داستان‌نویسی مدرن آن سال‌ها، در کنار نویسندگان تثبیت شده نسل گذشته، به ما نشان می‌دهد.

حکایت هیجدهم اردیبهشت 25

  • 28,000 تومان

حکایت «هیجدهم اردیبهشت بیست و پنج» نخستین بار در زمستان 1340 انتشار یافت. انتشار این حکایت بلند صدای نویسنده پیشتازی بود از «موج نو» داستان‌نویسان نسل هزار و سیصد و چهل که در کنار هم‌نسلانش، در هر یک از داستان‌های بلند و کوتاهش، در جست و جوی سبک و بیانی تازه، بر اساس واقعیتی نو، از دیدگاهی متفاوت، راه‌های دیگری را تجربه می‌کرد.

صفحه‌ی 1