محمد حامد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دختر با بارانی زرد و 9 نمایش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نامه دیگر (نمایش‌‌‌‌نامه)
نمایش‌نامه‌های امروز سوئد 2 (نمایش‌نامه) نلی زاکس هرگز به دریا نمی‌رسد
نمایش‌نامه‌های امروز سوئد 1 (نمایش‌نامه) آندانته کلکسیونرها
2 نمایش‌نامه دیگر
  • 29,500 تومان
  • با تخفیف: 29,500 تومان
همه آنچه که بود و 3 نمایشنامه دیگر
  • همراه با تخفیف
  • 28,500 تومان
  • با تخفیف: 24,225 تومان
قطعه‌های زمستانی و 4 نمایش‌نامه دیگر
  • 22,500 تومان
  • با تخفیف: 22,500 تومان
آهنگ بی‌صدا و 3 نمایشنامه دیگر
  • 17,000 تومان
  • با تخفیف: 17,000 تومان
اینجا و 3 نمایشنامه دیگر
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
از عشق و 3 نمایشنامه دیگر
  • 24,000 تومان
  • با تخفیف: 24,000 تومان
و هرگز جدا نمی‌شویم من نسیم‌ام کسی می‌آید (3 نمایش‌نامه)
بنفش ساکالا آزادی (نمایش‌نامه)
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
سایه‌ها بیدارخواب آن‌جا (نمایش‌نامه)
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان

دختر با بارانی زرد و 9 نمایش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نامه دیگر (نمایش‌‌‌‌نامه)

  • 145,000 تومان

زن: من باید می‌رفتم! مرد: تنهایی رو دوست ندارم. نمی‌خوام تنها باشم. زن: هوم... مرد: دوست ندارم یهو می‌ذاری می‌ری! زن: من باید می‌رفتم... باید می‌رفتم.

نمایش‌نامه‌های امروز سوئد 2 (نمایش‌نامه) نلی زاکس هرگز به دریا نمی‌رسد

  • 49,500 تومان

ادبیات نمایشی در سوئد، در زنده‌ترین دوره اعتلای خود به سر می‌برد. تا همین اواخر، یعنی سه چهار دهه پیش، تنها یکی دو صدا بر صحنه تاتر سوئد یکه‌تازی می‌کرد. اکنون ما روزی نیست که صدای تازه‌ای از گوشه و کنار این وادی بر نخیزد و نمایش‌نامه‌نویس تازه‌نفسی در این فرم ادبی ظهور نکند! فضای ساکن و گروتسک آهستگی در آندانته، واقع‌گرایی وهم‌آلود کلکسیونرها و همچنین دنیای ذهنی واخوردگان، در نمایش نلی زاکس هرگز به دریا نمی‌رسد، و همین‌‌طور ملودرام غیرمعمول دد، نشان از تنوع صداهایی‌ست که کلیشه‌های متداول گذشته را دور ریخته و پا به فضاهای بکر و تازه‌ای نهاده که تاثیر ژرفی بر سبک اجرای تاتر امروز این سرزمین گذاشته است. انتشار این مجموعه تلاشی‌ست در جهت معرفی این صداهای تازه.

نمایش‌نامه‌های امروز سوئد 1 (نمایش‌نامه) آندانته کلکسیونرها

  • 49,500 تومان

ادبیات نمایشی در سوئد، در زنده‌ترین دوره اعتلای خود به سر می‌برد. تا همین اواخر، یعنی سه چهار دهه پیش، تنها یکی دو صدا بر صحنه تاتر سوئد یکه‌تازی می‌کرد. اکنون ما روزی نیست که صدای تازه‌ای از گوشه و کنار این وادی بر نخیزد و نمایش‌نامه‌نویس تازه‌نفسی در این فرم ادبی ظهور نکند! فضای ساکن و گروتسک آهستگی در آندانته، واقع‌گرایی وهم‌آلود کلکسیونرها و همچنین دنیای ذهنی واخوردگان، در نمایش نلی زاکس هرگز به دریا نمی‌رسد، و همین‌‌طور ملودرام غیرمعمول دد، نشان از تنوع صداهایی‌ست که کلیشه‌های متداول گذشته را دور ریخته و پا به فضاهای بکر و تازه‌ای نهاده که تاثیر ژرفی بر سبک اجرای تاتر امروز این سرزمین گذاشته است. انتشار این مجموعه تلاشی‌ست در جهت معرفی این صداهای تازه.

2 نمایش‌نامه دیگر

  • 29,500 تومان

نمایش‌نامه‌های این کتاب از آخرین آثار نویسنده به فارسی برگردانده شده است. تم اصلی این آثار مرگ است. درونمایه‌ای که به نظر می‌رسد دغدغه اصلی نمایش‌نامه‌نویس در طول ده سال نگارش این آثار بوده است.

همه آنچه که بود و 3 نمایشنامه دیگر

  • 28,500 تومان

لارش نورن متولد 1944 در هفتاد و سه سالگی در خلاق‌ترین دوران زندگی هنری خویش به سر می‌برد. گر چه او در ایران هنوز چهره ناشناخته‌ای‌ست، اما نام او در عالم تئاتر در کنار بزرگانی چون آگوست استریندبرگ، هنریک ایبسن و یون فوسه مطرح است. نمایش‌نامه‌های این کتاب از آخرین آثار او و از مجموعه ترمینال، به فارسی برگردانده شده است. تم اصلی این آثار مرگ است. درونمایه‌ای که به نظر می‌رسد دغدغه اصلی نمایش‌نامه‌نویس در طول ده سال نگارش این آثار بوده است.

قطعه‌های زمستانی و 4 نمایش‌نامه دیگر

  • 22,500 تومان

لارش نورن متولد 1944 در هفتاد و سه سالگی در خلاق‌ترین دوران زندگی هنری خویش به سر می‌برد. گر چه او در ایران هنوز چهره ناشناخته‌ای‌ست، اما نام او در عالم تئاتر در کنار بزرگانی چون آگوست استریندبرگ، هنریک ایبسن و یون فوسه مطرح است. نمایش‌نامه‌های این کتاب از آخرین آثار او و از مجموعه ترمینال، به فارسی برگردانده شده است. تم اصلی این آثار مرگ است. درونمایه‌ای که به نظر می‌رسد دغدغه اصلی نمایش‌نامه‌نویس در طول ده سال نگارش این آثار بوده است.

آهنگ بی‌صدا و 3 نمایشنامه دیگر

  • 17,000 تومان

اولوف: «بذار پالتوت رو بگیرم.» یوناس: «بفرما» اولوف: «ممنون خب، حالا خونه‌ایم دیگه.» یوهانا: «آره دیگه، باز هم خونه‌ایم.» اولوف: «خیلی حس عجیبیه! نه؟» یوهانا: «چی؟» اولوف: «عجیب نیست؟» یوهانا: «چی عجیب نیست؟» اولوف: « همین توی خونه بودن. حس عجیبیه. دوباره باز هم توی این خونه‌ای. انگار نه انگار. انگار هیچچی رخ نداده!»

اینجا و 3 نمایشنامه دیگر

  • 29,000 تومان

زن: «این‌جاست؟» مرد: «بله.» زن: «خوبه این‌جا؟» مرد: «بله، شاید...» زن: «پس به نظرت جای خوب‌یه؟» مرد: «آره خب، خوبه.» ....

از عشق و 3 نمایشنامه دیگر

  • 24,000 تومان

یک: 36 ساله. دو: 34 ساله. سه: 47 ساله. چهار: 38 ساله. پنج: 47 ساله. شش: 39 ساله. سه: نه، یه کمی صبر کن دیگه... دو: من باید... سه: صبر کن الان نرو! دو: آخه من باید برم. سه: یه لحظه فقط... یه کمی دیگه. دو: نه، نمی‌خوام... آخه باید... من باید... سه: خب من هم باید... دو: نمی‌خوام برم. دلم می‌خواد بمونم. اینه اون چیزی که می‌خوام، ولی مجبورم برم. سه: من هم نمی‌خوام برم. اینه اون چیزی که می‌خوام. دو: باشه. [سکوت]

و هرگز جدا نمی‌شویم من نسیم‌ام کسی می‌آید (3 نمایش‌نامه)

  • 80,000 تومان

نمرده بودم و زنده نیز نبودم. بیندیش! چه‌گونه بوده‌ام من رها ز هر دو بوده‌ام...

بنفش ساکالا آزادی (نمایش‌نامه)

  • 80,000 تومان

نمایش‌نامه آزادی ماجرای زنی است که با اصرار خود برای رهایی از قید و بندهای زندگی خانوادگی از همسرش جدا می‌شود و به رؤیای آزادی خود می‌رسد. اما بعد از مدتی آزادی را در قیود خانوادگی می‌یابد و زمانی که نزد شوهرش برمی‌گردد و از او می‌خواهد که مانند گذشته در قید و بند زندگی خانوادگی قرار گیرد، همسر جدید مرد وارد می‌شود و زن خانه‌ را ترک میکند. در این کتاب دو نمایشنامه دیگر به نام‌های «بنفش» و «شاه‌کلا» به تصویر کشیده شده است.

سایه‌ها بیدارخواب آن‌جا (نمایش‌نامه)

  • 80,000 تومان

خوشحالم می‌بینمت دوباره. بعد این همه سال. واای خیلی گذشته. سال‌های ساله. آره، باید گفت سال‌های ساله که ندیدمت. زمان سریع می‌گذره، بدجوری سریع، جوری که حسش نمی‌کنم. ولی دیدار تو خوب بود. از دیدنت خوشحالم. کاش تو هم از دیدن پدر پیرت خوشحال باشی.

1  2  صفحه‌ی 1