شیرین احمدی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مرگ
  • همراه با تخفیف
  • 190,000 تومان
  • با تخفیف: 161,500 تومان
مرا تا آن سوی اقیانوس ببر
  • 53,000 تومان
  • با تخفیف: 53,000 تومان
پیش از آنکه مال شما باشیم
  • 47,500 تومان
  • با تخفیف: 47,500 تومان

مرگ

  • 190,000 تومان

آیا مرگ پایان کار ماست؟ آیا (دست‌کم از لحاظ فلسفی و عقلی) ممکن است که پس از مرگ نیز وجود ما دوام یابد؟ جهان بدون «من» چگونه خواهد بود؟ نزدیکانمان چه خواهند کرد و چه خواهند شد؟ در برابر مرگ چه واکنش فکری و عاطفی‌ای باید داشته باشیم؟ آیا ترس از مرگ معقول است؟ آیا مرگ واقعا چیز بدی است؟ چه رابطه‌ای میان مرگ و پوچی یا معناداری زندگی هست؟ آیا نامیرایی امر مطلوبی‌ست؟ آیا پس از مردن شخص هم ممکن است سود یا زیانی به او برسد؟ کتاب پیش‌رو کوشش یک فیلسوف است برای پاسخ دادن به برخی از این پرسش‌ها. نویسنده کتاب جفری اسکار فیلسوف اخلاق و استاد بازنشسته دانشکده فلسفه دانشگاه دورام انگلستان است. پژوهش‌های او در حوزه فلسفه اخلاق طیف گسترده‌ای از موضوعات را در برمی‌گیرد؛ از جمله مسئولیت اخلاقی، شجاعت، بخشودن، شر؛ فایده‌باوری، و مرگ. اسکار به حوزه اخلاق باستان‌شناسی نیز علاقه دارد و از همین‌رو مدیر و یکی از موسسان «مرکز اخلاق میراث فرهنگی در دانشگاه دورام» است.

مرا تا آن سوی اقیانوس ببر

  • 53,000 تومان

«مرا تا آن‌سوی اقیانوس ببر» اثری بی‌نظیر در تعلیق و زیبایی است که زندگی مردی در قرن بیستم را روایت می‌کند. آگوست کلاینمن در کودکی از آلمان نازی فرار می‌کند و به آمریکا پناه می‌برد. در آن‌جا مادرش به او توصیه می‌کند «به نصیحت هیچ‌کس گوش نکن.» همین جمله سرنوشت او را به زندگی‌ای سرشار از ابتکار و تهور گره می‌زند و او را از محله‌های فقیرنشین نیویورک به کاخ‌های مرمر پیتسبرگ، و از هامبورگ قدیم به جزایر جنگلی اقیانوس آرام می‌کشاند. در نهایت او در آخرین فصل زندگی‌اش تصمیم می‌گیرد با کابوسی، که نتیجه مواجهه با سربازی ژاپنی در خلال جنگ جهانی دوم است، روبه‌رو شود و کاری را که مدت‌ها از انجامش سر باز زده بود به پایان برساند.

پیش از آنکه مال شما باشیم

  • 47,500 تومان

می‌دونی، وقتی بزرگ شدم و پا جای پای بابا سویر گذاشتم یه چیزی رو یاد گرفتم. زندگی فرقی با سینما نداره. هر صحنه موسیقی مخصوص خودش رو داره، و اون موسیقی برای همون صحنه ساخته شده، به طریقی درش تنیده شده که ما متوجه نمی‌شیم. فرقی نمی‌کنه چقدر عاشق ملودی روزهای از دست رفته هستیم یا چقدر ترانه روزهای پیش رو را مجسم می‌کنیم، ما باید با موسیقی امروز برقصیم، وگرنه همیشه ناهماهنگ و خارج از ریتم خواهیم بود، در چیزی دست و پا خواهیم زد که با لحظه هم‌خوانی ندارد...

صفحه‌ی 1